Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zat op een katholieke basisschool. Soms kwam de pastoor zelfs heel dramatisch dingen vertellen, vooral over hoe je je hoorde te gedragen enzo. En rond kerst altijd kerstverhalen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met katholiek is vaak de basisschool ook nog iets meer verbonden met een kerk ook, of niet? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga het hebben over de ziekte van Gaucher. Ik wilde eerst de ziekte van Wilson maar die voldeed blijkbaar niet terwijl die me altijd fascineerde
![]() Nou dan moet je gewoon op feestdagen naar de kerk. Ofzo. En is het vrij normaal dat je communie doet en vormsel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zat op een katholieke middelbareschool. we kregen 1 uurtje godsdienstles per week. met wisselend succes. sommige onderwerpen en docenten waren best boeiend. andere niet. tsja ach. kan geen kwaad om er iets vanaf te weten.
|
Jeetje zeg. Ik had net mijn eerste dag op de vooropleiding van de HKU en ik heb iets van 20 slappe schetsen gemaakt met hout-skool en die leraar is zo'n kunstenaarstype dat basically schijt aan alles heeft. "Hoppa nieuw vel!" Terwijl ik nog niet klaar ben enzo. Ergerlijk, eigenlijk.
En ik moet steeds nieuwe spullen kopen in het winkeltje daar en het is niet goedkoop allemaal want we moesten al 170 euro uitgeven aan een grote map en een boel materialen en dan vertellen ze ons dat het niet genoeg is en moeten we meer halen en pfoe hé.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |