Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En props voor Toddish, ook al was makkelijk te concluderen dat hij dorpeling was, het is toch knap om er de hele tijd in te blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, waarom vond nou eigenlijk niemand bright blue direct verdacht nadat ze zei dat ze 3 keer niet had gestemd?! |
![]() |
||||
Citaat:
Blijft stom dat ie stopte, je weet dat je dorpeling kan worden, en ik vond de nep ronde best grappig, ook omdat het leuk bij het verhaal paste. Misschien had er iets meer mee gedaan kunnen worden dan alleen te zeggen van, 'iedereen was ziener, oke dat was dat laten we nu echt beginnen' maar ik vond het toch wel leuk, er moet immers iets van het spel gemaakt worden. Dan ben ik ook zeker van plan als ik een keer mag spelleiden. Citaat:
Citaat:
![]() Barabas had ik nog aan gedacht als ziener, maar rops verdacht op een gegeven moment ook heel veel wolven, daarom probeerde we hem. Ik denk dat we allemaal naar de verkeerde dingen kijken. De stemlijstjes zeggen veel te weinig in het begin, alleen op het laatst kun je hier echt conclusies uit trekken. Als je alle info hebt lijkt alles zoveel duidelijker.. In ieder geval: spelleiders, bedankt voor jullie inzet, er moet toch maar weer elke dag iemand savonds aanwezig zijn en dat lijkt me nog best een klus, zeker in het weekend. Goed gedaan! (Ik zie me nog in de kroeg met me mobiel, ja tis gelijkspel je moet ff iemand kiezen ![]() Volgende keer mogen jullie weer lekker gaan speculeren ![]()
||
Citaat:
En ja, ik was beledigd, alleen niet om de reden die jij geeft. Ik was beledigd omdat het gewoon kinderachtig was wat jullie deden. Dat jij dan meteen concludeert dat het anders was als ik echt ziener zou zijn, dat zijn jouw hersenspinsels, daar kan verder niemand iets aan doen. Al was ik tovenaar, weerwolf of geliefde met Missy (kan je nagaan hoe dubieus dat geweest zou zijn), dan neemt dat niet weg dat het gewoon een kutgeintje was, waar je, mijns inziens, je eigen vertrouwen beschadigd bij de spelers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
We moesten alledrie keihard lachen bij de gedachte dat er een heel spel werd gespeeld zonder weerwolven ![]() Oh ik wilde nog iets zeggen! Zou het niet leuk zijn eens een spel te spelen waarbij overleg is toegestaan? Dus dat je pmen mag wat je wil? Je weet natuurlijk nooit wie er liegt... Dan moeten de functies wel verstuurd worden als 'dorpeling' en niet als 'lieve speler, jij bent dit spel dorpeling' of een andere variant want dan kun je daaraan merken of iemand liegt enzo. maar het lijkt mij heerlijk eens een spel vol verraad en geroddel en alles te hebben, zelfs met de mensen die je het beste op het forum kent gewoon overleggen en niet weten of ze liegen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik totaal geen zin had in dit spel, maar uit verveling me toch maar aan heb gemeld en dit voor mij een goeie kans was om alsnog uit het spel te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||