Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2009, 10:59
Verwijderd
Ik vond het sowieso wel obvious dat Toddish dorpeling was aangezien Biertank anders nooit zijn functie had afgegeven
Advertentie
Oud 26-01-2009, 11:19
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ken Biertank niet dus dat zei me niets
Oud 26-01-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel wat anders dat soija geen weerwolf wil ophangen dan dat iemand iets anders stemt dan ie zegt als tactiek om uiteindelijk wel voor zijn rol te vechten.
Flikker op, ik zeg nergens dat ik geen weerwolf wil ophangen.
Oud 26-01-2009, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Flikker op, ik zeg nergens dat ik geen weerwolf wil ophangen.
Citaat:
Ach, ik had de behoefte niet op bb te stemmen, lekker boeiend of se wolf is of niet.
edit: nee barabas
Anders ga je even koekjes bakken
Oud 26-01-2009, 17:24
Verwijderd
Stemlijstjes?
Oud 26-01-2009, 18:08
Bright Blue
Bright Blue is offline
Weetje, ik was zo in de war toen ik Rops probeerde over te halen dat barabas de wolf was. Ik dacht zelfs: Maar als ik rops nou over krijg, dan is het gelijk spel. Dus dan mag de wolf beslissen, dus dan ben ik toch zoiezo al dood?
Hmpft. Ik begon zelf dus ook te geloven dat barabas de wolf was-_-'
Oud 26-01-2009, 18:11
Citaat:
Stemlijstjes?
Dus jij hebt die LF/MartinV stemming verkneukt?
Oud 26-01-2009, 18:12
Verwijderd
Ik niet, denk ik.
Oud 26-01-2009, 18:14
Verwijderd
Ik heb trouwens nooit gestemd op wat ik zei, wel hebben Fizzle en wij telkens hetzelfde gestemd, tenzij Fizzle stiekem iets anders deed.
Oud 26-01-2009, 18:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb ook altijd gestemd wat ik zei!
Oud 26-01-2009, 18:27
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik heb trouwens nooit gestemd op wat ik zei, wel hebben Fizzle en wij telkens hetzelfde gestemd, tenzij Fizzle stiekem iets anders deed.
Waarom niet? Wat is het idee achter die tactiek? Dat heeft toch niets te maken met het feit dat je geliefde bent?
Oud 26-01-2009, 21:39
Verwijderd
 SpelersFunctiesHangronde 1Eetronde 1Hangronde 2Eetronde 2Hangronde 3Eetronde 3Hangronde 4Eetronde 4Hangronde 5 Eetronde 5Hangronde 6Eetronde 6Hangronde 7Eetronde 7Hangronde 8Eetronde 8Hangronde 9Hypothetische eetronde 9
1sterrenmeisjezienerBiertankMartinV opgevraagdMartinV, sterft---------------
2coolkastweerwolf-eet mutsie-eet fizzlesterft-------------
3PippeloenwolfsbaneEoS-sterrenmeisjesterft------------- 
4Barabasleerlingbright blue-MartinV, wordt zienerNiet opgevraagdcoolkastMartinV opgevraagdShercoTe laat opgevraagdMartinVFantoom opgevraagdMiekjeFlyaway opgevraagdMartinVNiet opgevraagdToddishRöps opgevraagdbrightblue, sterft-
5light fighterdorpelingbiertank-barabas-Toddish-bright blue-MartinV, sterft---------
6Mutsieprutsiedorpelingcoolkaststerft----------------
7ShercodorpelingBiertank-bright blue-Coolkast-Geen stem, sterft-----------
8Mr Soijadorpeling                  
9flyawaytovenaarbright bluebeschermt Röpsbright bluebeschermt fantoom(behekst)coolkastbeschermt katjebright bluebeschermt MartinVgeen stembeschermt MartinVMiekjebeschermt RöpsToddishbeschermt RöpsToddishBeschermt Röps, sterft--
10Eye of SauronjagerRöps, sterft-----------------
11MartinVweerwolf-eet mutsie-eet fizzle-eet bas-eet katje-eet fantoom-probeert Röps te etensterft-----
12Katjecupidobarabas (koppelt pip&fizzle)-MartinV-Coolkast-light fightersterft----------
13Bas (jeeh)dorpelingbright blue-MartinV-Coolkaststerft------------
14fizzle-fluffyheksEoSvergeet heksensterrenmeisjebehekst flyaway, sterft--------------
15VeGsdorpelingBiertanksterft----------------
16Toddish (B52)dorpeling--sterrenmeisje-Coolkast-Geen stem-Light fighter-Flyaway-Flyaway-Flyaway, sterft---
17~~Fantôme~~verraderEoS-sterrenmeisje-Toddish-Barabas-Light fightersterft--------
18brightblueweerwolf-eet mutsie-eet fizzle-eet bas-eet katje-eet fantoom-probeert Röps te eten-eet soija-Eet flyaway-Eet Röps, WINT
19RöpsdorpelingEoS-Soija-Coolkast-Sherco (veranderd)-MartinV-Miekje-Barabas-Toddish-barabassterft
20*Miekjuh*weerwolf-eet mutsie-eet fizzle-eet bas-eet katje-eet fantoomsterft-------
Oud 26-01-2009, 21:43
Soija stemde dus Laait Faaiter... is dat ook weer duidelijk Dat was iig uiteindelijk de oorzaak van mijn fail de laatste dag
Oud 26-01-2009, 21:43
Verwijderd
er staat bij hangronde 2: MartinV sterft

[edit]

stemt op martin V
gaat zelf dood
ik snap
Oud 26-01-2009, 21:45
Verwijderd
kusje.
Oud 26-01-2009, 21:47
EoS - Sterrenmeisje - Coolkast (?) - Sherco - LF - ? - MartinV - sterft
Oud 26-01-2009, 21:49
MartinV
MartinV is offline
Mm ik kan me niet herinneren dat het gelijkspel was tussen Sherco en brightblue, terwijl dat wel zou moeten volgens dit lijstje in hangronde 4. Ik hoop dat dit lijstje verkeerd is.
Oud 26-01-2009, 21:50
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Soija stemde dus Laait Faaiter... is dat ook weer duidelijk Dat was iig uiteindelijk de oorzaak van mijn fail de laatste dag
Ik zie op dit moment helemaal geen stemmen bij Soija staan. Misschien heeft hij ook op Sherco gestemt in hangronde 4.
Oud 26-01-2009, 21:51
Verwijderd
Dit lijstje is een perfecte lijst

De stemmen van soija ontbreken echter!
Oud 26-01-2009, 21:54
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Dit lijstje is een perfecte lijst

De stemmen van soija ontbreken echter!
Oja natuurlijk . Het is meestal wel duidelijk op wie gestemd heeft idd.
Oud 26-01-2009, 21:55
Verwijderd
Ja puzzel even, dan kan ik wat je zeker weet er gewoon inzetten
Oud 26-01-2009, 21:55
Verwijderd
Sherco had zichzelf overigens kunnen redden door te STEMMEN
Oud 26-01-2009, 21:58
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ja puzzel even, dan kan ik wat je zeker weet er gewoon inzetten
Ik zie dat Rops dat al gedaan heeft, een paar posts terug:

Citaat:
EoS - Sterrenmeisje - Coolkast (?) - Sherco - LF - ? - MartinV - sterft
Citaat:
Dan had het gelijkspel geworden.
Oud 26-01-2009, 22:01
Verwijderd
Ohja zoiets was het
Oud 26-01-2009, 22:02
Verwijderd
Dat het gelijkspel werd bedoel i kdus.
Oud 26-01-2009, 22:03
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
I know, I know, maar ik dacht dat ik die avond nog tijd zou hebben om online te komen en te stemmen (om mezelf te redden, als dat nodig mocht zijn), maar dat bleek niet te kunnen. Dus helaasch...
Oud 27-01-2009, 14:41
Verwijderd
Oh en we hoopten dat jullie de preronde ook een beetje leuk vonden
Oud 27-01-2009, 14:51
Missy
Missy is offline
Slotje?
Oud 27-01-2009, 14:53
Verwijderd
Wanneer mag de volgende weer?
Oud 27-01-2009, 14:56
Verwijderd
Ik vind nu een slotje wel heel snel

Maar zondag de 8e mag ie sowieso weer beginnen.
Oud 27-01-2009, 15:45
flyaway
flyaway is offline
Bedankt spelleiders!
Oud 27-01-2009, 16:10
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Oh en we hoopten dat jullie de preronde ook een beetje leuk vonden
Nee.

En props voor Toddish, ook al was makkelijk te concluderen dat hij dorpeling was, het is toch knap om er de hele tijd in te blijven.
Oud 27-01-2009, 16:17
Verwijderd
ik kon de preronde ook niet waarderen, for the record.
Oud 27-01-2009, 16:18
Verwijderd
Ik vond die preronde echt heel grappig. ;D
Oud 27-01-2009, 16:18
Verwijderd
ik was heel pissig eerst, want ik had echt zoiets: jaaaaa ik ben ziener ik ben ziener ik ben ziener en toen was t een grapje

maar toen was ik echt ziener en had ik al heel snel de wolven door en toen ging ik dood.

maar op zich vond ik het een vermakelijk rotgeintje
Oud 27-01-2009, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Nee.

En props voor Toddish, ook al was makkelijk te concluderen dat hij dorpeling was, het is toch knap om er de hele tijd in te blijven.
Hiermee geef je toe dat jouw stoppen inderdaad te maken had met het feit dat je dorpeling was. Dat vind ik persoonlijk nogal zwak.
Oud 27-01-2009, 17:24
Verwijderd
Ik vind het ook erg stom, en ik vind ook niet dat je zo vaker mee mag doen, maar dat is niet aan mij.
Oud 27-01-2009, 17:24
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hiermee geef je toe dat jouw stoppen inderdaad te maken had met het feit dat je dorpeling was. Dat vind ik persoonlijk nogal zwak.
Nee, dat heeft met dorpeling zijn niets te maken. Ik ben namelijk vaker dorpeling geweest dan weerwolf. Ik denk eerder dat het te maken had met de kinderachtigheid van de spelleiders van deze ronde. Maar dat is natuurlijk giswerk. Jullie spelleiders zouden het natuurlijk veel beter weten dan ik.
Oud 27-01-2009, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat heeft met dorpeling zijn niets te maken. Ik ben namelijk vaker dorpeling geweest dan weerwolf. Ik denk eerder dat het te maken had met de kinderachtigheid van de spelleiders van deze ronde. Maar dat is natuurlijk giswerk. Jullie spelleiders zouden het natuurlijk veel beter weten dan ik.
Citaat:
Nee.

'ook al was het makkelijk te concluderen', dus jij vindt het ontzettend logisch dat hij dorpeling was, anders had je je mond wel gehouden en niet zo gezeikt? Je vindt het zelf niet eens gewoon logisch, je noemt het 'makkelijk'. Mijn idee was al bevestigd, je was gewoon beledigd en je had verre van zo gereageerd als je de tweede ronde ook ziener was.
Oud 27-01-2009, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Wat is het idee achter die tactiek? Dat heeft toch niets te maken met het feit dat je geliefde bent?
Verwarring zaaien onder de dorpelingen en wolven, andere mensen verdacht maken.
Oud 27-01-2009, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook erg stom, en ik vind ook niet dat je zo vaker mee mag doen, maar dat is niet aan mij.
ja, en jij mag dan ook niet meer meedoen, want je hebt je ziener-kwaliteiten verwaarloosd.

trouwens, waarom vond nou eigenlijk niemand bright blue direct verdacht nadat ze zei dat ze 3 keer niet had gestemd?!
Oud 27-01-2009, 17:38
Verwijderd
Ik vond beide partijen tamelijk hersenloos dit spel

Sowieso dat fantome werd opgegeten.. En dat ze neit zagen dat barabas ziener was, maar vooral de dorpelingenkant die iedereen maar zo ongeveer geloofde.
Oud 27-01-2009, 17:39
Verwijderd
ik zat me echt op te vreten in mijn graf
Oud 27-01-2009, 18:01
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
'ook al was het makkelijk te concluderen', dus jij vindt het ontzettend logisch dat hij dorpeling was, anders had je je mond wel gehouden en niet zo gezeikt? Je vindt het zelf niet eens gewoon logisch, je noemt het 'makkelijk'.
Hij bedoelt 'makkelijk te concluderen' doordát Biertank zijn functie had afgestaan. Daardoor maakte hij de functie verdacht van het dorpeling zijn.
Blijft stom dat ie stopte, je weet dat je dorpeling kan worden, en ik vond de nep ronde best grappig, ook omdat het leuk bij het verhaal paste. Misschien had er iets meer mee gedaan kunnen worden dan alleen te zeggen van, 'iedereen was ziener, oke dat was dat laten we nu echt beginnen' maar ik vond het toch wel leuk, er moet immers iets van het spel gemaakt worden. Dan ben ik ook zeker van plan als ik een keer mag spelleiden.

Citaat:
Verwarring zaaien onder de dorpelingen en wolven, andere mensen verdacht maken.
Ik denk dat je alleen jezelf ermee verdacht maakt, doordat je in een rijtje komt wat niet klopt. Als je in een rijtje komt dat wel klopt geloven mensen al snel dat je in ieder geval geen wolf bent, dit blijkt uit de praktijk. Dus of het slim is..

Citaat:
Ik vond beide partijen tamelijk hersenloos dit spel

Sowieso dat fantome werd opgegeten.. En dat ze neit zagen dat barabas ziener was, maar vooral de dorpelingenkant die iedereen maar zo ongeveer geloofde.
Tsja. Fantome maakte mij keer op keer verdacht, en bleef maar theorieen spuien net als rops enzo de hele tijd. Ik heb het nagelezen, en ik betrapte haar eigenlijk maar op één hint: dat het goed zou zijn als de wolven hun verrader opaten. Maar dat was zo in het begin, toen lette ik daar niet op Achteraf gezien redelijk duidelijk. Anderen kwamen er echter ook niet op.
Barabas had ik nog aan gedacht als ziener, maar rops verdacht op een gegeven moment ook heel veel wolven, daarom probeerde we hem.

Ik denk dat we allemaal naar de verkeerde dingen kijken. De stemlijstjes zeggen veel te weinig in het begin, alleen op het laatst kun je hier echt conclusies uit trekken. Als je alle info hebt lijkt alles zoveel duidelijker..

In ieder geval: spelleiders, bedankt voor jullie inzet, er moet toch maar weer elke dag iemand savonds aanwezig zijn en dat lijkt me nog best een klus, zeker in het weekend. Goed gedaan! (Ik zie me nog in de kroeg met me mobiel, ja tis gelijkspel je moet ff iemand kiezen )
Volgende keer mogen jullie weer lekker gaan speculeren
Oud 27-01-2009, 18:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
'ook al was het makkelijk te concluderen', dus jij vindt het ontzettend logisch dat hij dorpeling was, anders had je je mond wel gehouden en niet zo gezeikt? Je vindt het zelf niet eens gewoon logisch, je noemt het 'makkelijk'. Mijn idee was al bevestigd, je was gewoon beledigd en je had verre van zo gereageerd als je de tweede ronde ook ziener was.
Met een beetje logisch beredeneren kon er inderdaad makkelijk geconcludeerd worden dat Toddish / ik dorpeling was. Aan het begin van deze pagina werd immers diezelfde conclusie getrokken.

En ja, ik was beledigd, alleen niet om de reden die jij geeft. Ik was beledigd omdat het gewoon kinderachtig was wat jullie deden. Dat jij dan meteen concludeert dat het anders was als ik echt ziener zou zijn, dat zijn jouw hersenspinsels, daar kan verder niemand iets aan doen. Al was ik tovenaar, weerwolf of geliefde met Missy (kan je nagaan hoe dubieus dat geweest zou zijn), dan neemt dat niet weg dat het gewoon een kutgeintje was, waar je, mijns inziens, je eigen vertrouwen beschadigd bij de spelers.
Oud 27-01-2009, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Hij bedoelt 'makkelijk te concluderen' doordát Biertank zijn functie had afgestaan. Daardoor maakte hij de functie verdacht van het dorpeling zijn.
En dat bedoel ik ook, ik vind het zwak van iemand of hij zijn punt wel of niet maakt door hoe leuk zijn functie erna is.

We moesten alledrie keihard lachen bij de gedachte dat er een heel spel werd gespeeld zonder weerwolven Maar dat ging wel wat ver.

Oh ik wilde nog iets zeggen! Zou het niet leuk zijn eens een spel te spelen waarbij overleg is toegestaan? Dus dat je pmen mag wat je wil? Je weet natuurlijk nooit wie er liegt... Dan moeten de functies wel verstuurd worden als 'dorpeling' en niet als 'lieve speler, jij bent dit spel dorpeling' of een andere variant want dan kun je daaraan merken of iemand liegt enzo.

maar het lijkt mij heerlijk eens een spel vol verraad en geroddel en alles te hebben, zelfs met de mensen die je het beste op het forum kent gewoon overleggen en niet weten of ze liegen...
Oud 27-01-2009, 18:11
flyaway
flyaway is offline
@ Biertank: Ik vind het niet kinderachtig van de spelleiders dat ze een geintje uithaalden. Dat is dan ook geen reden om te stoppen met het spel, lijkt me.
Oud 27-01-2009, 18:24
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
@ Biertank: Ik vind het niet kinderachtig van de spelleiders dat ze een geintje uithaalden. Dat is dan ook geen reden om te stoppen met het spel, lijkt me.
Een geintje ten koste van het spel, maar zo zie ik het. Dus dat was voor mij wel de reden om er mee te stoppen.

Ik kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik totaal geen zin had in dit spel, maar uit verveling me toch maar aan heb gemeld en dit voor mij een goeie kans was om alsnog uit het spel te komen.
Oud 27-01-2009, 18:24
flyaway
flyaway is offline
Hoezo ten koste van het spel?
Oud 27-01-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Een geintje ten koste van het spel, maar zo zie ik het. Dus dat was voor mij wel de reden om er mee te stoppen.

Ik kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik totaal geen zin had in dit spel, maar uit verveling me toch maar aan heb gemeld en dit voor mij een goeie kans was om alsnog uit het spel te komen.
Pff echt. Je stapte eruit op het moment dat je wist dat je dorpeling was. Daarom was het zo handig dat je dit kon gebruiken. De rest heeft er wel mee leren leven.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten