Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Damn, de ziener dood
![]() Maar goed, was toch een poepziener volgens mij. Ik ga morgen maar eens die weinige posts die ze gemaakt heeft doorlezen maar ik vermoed dat daar niet veel zinnigs uit te halen is.
||
Citaat:
En aangezien ik liever een dode wolf zie, ga ik niet op haar stemmen. Ik neig richting Sherco of Arpos, want volgens mij klopt er echt iets niet dat hij niet dood ging. Ik weet ook niet helemaal wat ik van Arpos moet denken, omdat Sherco weer voor hem gaat... Omdat de ziener Sherco noemt, ga ik voor haar. Ik ben er sterker van overtuigd dat zij wolf is, dus zij wordt het. Ik heb mijn stem al doorgegeven: ik bevind me morgen de hele dag in Venlo. |
![]() |
|
Dat hele liefjes,ziener, verradergebeuren veranderd nog wel wat aan de kansen wbt. sherco en de rest van het "arPos-rijtje", daar heeft
afin het is eerst tijd om vroegtijdig een huwelijk te be-eindigen door CoT op te hangen.
Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 12:17. Reden: Hij = Zij, sorry :$ |
![]() |
|
![]() |
EoS heeft de eerste stemronde op DP "gestemd". Het was dus 3-2-2 Waarschijnlijk heeft iemand uit het 3 rijtje, (weet zo even niet meer wie dat was) gelogen over zijn/haar stem, waardoor het gelijk spel werd tussen de eerste 2. Ik denk dat EoS een wolf is, en dat het rijtje dus eigenlijk 2-2-1 was. Dat het dáárdoor gelijkspel werd tussen die eerste 2.
Wow. Wat leg ik dit warrig uit.. ![]() Ik verdenk EoS in samenwerking met KN, hij is opzich best wel onopvallend, misscihen een strategie? Over de laatste wolf heb ik geen idee. Dit zou best wel eens CS kunnen zijn. Nou ja en dit is wat ik denk! ![]()
|
Negen kleine forummertjes, waren allemaal verdacht.
Eentje moest er niets van hebben, toen waren er nog acht. Toen Cherry Springs weer een beetje bij was gekomen las Cup of Tea het handgeschreven rijmpje voor dat bij het lichaam was light fighter was gevonden: “Ten little soldier boys, together on decline. One burned it’s head, and then there were nine.” -‘Hij speelt met ons.’ Cup of Tea was de wanhoop nabij. ‘Hij verzint nu zelf rijmpjes omdat we met meer zijn dan in het versje.’ Sherco, die even daarvoor samen met VeGs van boven was gekomen, keek even schichtig naar Cherry Springs. -‘Ik denk dat ik wel weet wat hier aan de hand is,’ zei Sherco. ‘De moordenaar heeft zichzelf verraden. Er is maar één persoon die light fighter kan hebben vermoord.’ Haar ogen waren nog steeds gericht op Cherry Springs. Deze begreep wat Sherco bedoelde. -‘Niet waar! Ik heb het niet gedaan!’ Ze keek naar sterrenmeisje, en via VeGs naar Cup of Tea. ‘Jullie geloven haar toch niet hè?’ -‘Wie kan het anders zijn?’ blies Sherco. ‘De jongens zijn allemaal weg, en jij komt net uit de keuken waar weer een slachtoffer ligt!’ -‘Maar dat geldt ook voor Daboman! En voor sterrenmeisje. En.. en ook voor jou Sherco! Jij ontdekte Mutsieprutsie!’ Sherco leek even van haar stuk gezet, maar ze herpakte zich snel. -‘Voor die moord was alle gelegenheid. Voor deze niet, dit is in een paar minuten gebeurd! In de tijd dat zij in de keuken was, kon daar niemand anders zijn!’ -‘En jij zelf dan? Jij was niet in de zitkamer!’ -‘Ik was boven, op mijn kamer! En VeGs ook!’ -‘Op haar eigen kamer of op die van jou?’ vroeg Cup of Tea. -‘Ik was op mijn eigen kamer,’ zei VeGs zacht. Ze was erg aangedaan. -‘Dan kunnen jullie het net zo goed zijn geweest,’ redeneerde Cup of Tea. ‘Eigenlijk hebben dan alleen sterrenmeisje en ik een alibi. Wij waren in dezelfde ruimte.’ -‘Jij ging een keer naar wc,’ zei sterrenmeisje. -‘Maar in die tijd kan ik het niet gedaan hebben,’ zei Cup of Tea. ‘Ik was heel snel weer terug.’ -‘Wat je snel noemt.’ -‘Maar sterrenmeisje heeft wel een alibi,’ zei Cherry Springs. ‘Light fighter ging naar de keuken, en sindsdien is ze in de zitkamer geweest.’ -‘Ze kan ook toen jij weg ging via de buitendeur naar de zijdeur van de keuken zijn gegaan,’ zei Cup of Tea. -‘Daar heeft ze nooit genoeg tijd voor gehad.’ Cherry Springs verklaarde dat ze direct vanuit de hal naar de keuken was gegaan. -‘Dan is ze misschien voor deze moord uitgesloten,’ zei Cup of Tea, ‘maar voor anderen niet. Misschien werken jullie wel samen!’ -‘Of jij hebt gewoon alles in je eentje bekokstoofd!’ Sterrenmeisje daagde haar uit. -‘Ik kan dit niet meer aanhoren.’ Cup of Tea sprong van haar stoel. ‘Ik ga naar boven. Als jullie hier gewoon bij elkaar blijven, kan er niets gebeuren.’ Cup of Tea opende de deur van de zitkamer en klom de trap in de hal op. Ze liep over de gang, en terwijl ze een aantal kamers van gestorven forummers voorbij liep huiverde ze even. Achter sommige van die deuren lag een lijk. Een lichaam, waarvan ze alleen de ziel erg goed had gekend. Eén deur die ze passeerde stond op een heel klein kiertje, waar een streepje licht doorheen viel over het gangpad, waarschijnlijk van de maan. Cup of Tea besloot haar eigen kamer op te zoeken, om door het raam naar buiten te kijken. De anderen meiden bleven in de zitkamer nadenken over wat er was gebeurd. De vier probeerden een helder licht op de situatie sinds de dood van light fighter te werpen. Buiten regende het, maar de storm was inmiddels voorbij. Hoe langer de forummers vast zaten op het eiland, hoe banger iedereen werd. Niemand was zijn of haar leven nog zeker, iedereen kon de volgende zijn. ‘Ik weet bijna zeker dat Cup of Tea het gedaan heeft,’ begon sterrenmeisje. ‘De jongens zijn weg, en zij ging naar de wc.’ -‘Wat was haar beschuldiging ook alweer?’ vroeg Cherry Springs. -‘Iets met een spel waar ze een tijd terug aan mee had gedaan.’ -‘Ja, ze had haar nick veranderd. En haar tactiek was om heel inactief te zijn, en te doen alsof ze het spel niet snapte. Later speelde ze iedereen weg,’ zoiets was het. -‘Dat is wel een grove misdaad,’ zei Sherco. ‘Ik kan best begrijpen dat ze daarom hierheen is gebracht door de moordenaar. Mijn stem blijft daarom naar Cherry Springs gaan.’ -‘Maar die van Cherry Springs is ook erg,’ vond sterrenmeisje. ‘Ze kan sommige forummers niet eens uit elkaar houden, terwijl ze er al zo lang zit.’ -‘Inderdaad, dat is ook wel ernstig.’ Cherry Springs keek verontschuldigend. ‘Ik weet het,’ zei ze. -‘Trouwens, ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven wat Mutsieprutsie heeft gedaan.’ VeGs keek een beetje lacherig. ‘Dat had ik nooit achter haar gezocht.’ -‘Ja, en weet je wat ze mij nog verteld heeft daarna?’ Sherco grinnikte. ‘Ze heeft niet alleen met hem gezoend, maar hem ook nog eens afgepakt!’ -‘Haha!’ Sterrenmeisje was wat stiller geworden. Ze zakte een beetje onderuit in haar stoel. -‘En Sherco is egoïstisch en lui,’ grinnikte Cherry Springs. ‘Wat zijn we allemaal slecht eigenlijk.’ -‘Inderdaad,’ zei VeGs. ‘En het is ook allemaal waar. Ik bedoel, mijn analyses op het forum reizen de pan uit. Dat ik nog geen ban heb ontvangen.’ -‘Ik kan die van jou niet meer herinneren,’ zei Sherco. ‘Wat was het ook alweer?’ Sterrenmeisje keek Sherco aan. ‘Eum, ik weet het zelf niet eens meer. Wel iets heel ergs in ieder geval, echt heel erg. Slechter kun je je eigenlijk niet voorstellen.’ -‘Tja, we worden allemaal vermoord hè,’ zei Cherry Springs sarcastisch, ‘dan moet daar wel een goede reden voor zijn.’ -‘Wacht eens even,’ begon Sherco, ‘je herinnert je eigen beschuldiging niet meer?’ -‘Nee, echt niet.’ Sterrenmeisje slikte even, waardoor er een klokkend geluid klonk. -‘Dat klinkt ongeloofwaardig,’ zei Sherco. ‘We gaan die Saaipod nog eens beluisteren.’ Sherco opende de deur van de zitkamer, en klom de trap in de hal op. Met grote passen liep ze zelfverzekerd langs de dodenkamers en opende haar eigen, aan het einde van de lange gang. Zij had de boxjes zolang bewaard, met goedkeuring van de anderen forummers. Ze ging even zitten om na te denken of ze hier wel goed aan deed. Ze had er ergens geen goed gevoel over. Ze twijfelde of ze Cup of Tea zou halen, maar besloot uiteindelijk van niet. Na een tijdje stond ze op en pakte ze de boxjes van haar commode. Cherry Springs, VeGs en sterrenmeisje zaten op de zelfde plek als waar Sherco hen had achter gelaten. Zonder iets te zeggen plugde ze de Saaipod in de boxjes en zette deze aan. De beschuldigingen galmde een tweede maal door de zitkamer. “Light fighter heeft zich schuldig gemaakt aan slecht spelleiderschap. Ze vergat een functie te verdelen en schonk deze vervolgens aan de forummer die er het meest om zeurde.” Die van Cherry Springs volgde, en die van Kunst. Daarna vertelde de stem wat Sherco, LilyB en coolkast hadden misdaan. Halverwege de beschuldiging van Kazet Nagorra zwaaide de deur van de zitkamer open. ‘Wat is hier aan de hand?’ ArPos, Pipkazet, Daboman en Eye of Sauron stonden in de deuropening. Er verschenen al snel woedende uitdrukkingen op hun verbaasde gezichten. Het feit dat ze slechts vier van de meiden aantroffen, die ze samen met de Saaipod betrapten, betekende voor hen maar één ding. De chaos die daarop ontstond was compleet. Eén van de jongens pakte de Saaipod af en zette deze uit. Twee anderen stormden de zitkamer uit om de twee andere meiden te vinden, in de hoop dat hun vermoedens niet klopte. Alleen Eye of Sauron stond wat versuft te kijken, terwijl twee van de meiden ook de zitkamer uit renden. Op dat moment besefte hij wat de andere jongens dachten, waarop Eye of Sauron begon te schreeuwen tegen VeGs en Cherry Springs. Deze probeerden hem te overtuigen van het feit dat ze alleen de beschuldigingen nog eens wilde horen, omdat ze die van sterrenmeisje niet meer wisten. Enkele momenten die voor de forummers een eeuwigheid leken te duren wist niemand wat hij of zij moest doen. Op een bepaald ogenblik was de hal leeg. Iedereen leek op een andere plek te zijn, op zoek naar veiligheid, of naar antwoorden. Iedereen hield elkaar in de gaten, en tegelijkertijd wist niemand wat er gebeurde, of waar de andere forummers waren. Daboman greep VeGs bij de hand en sleurde haar mee de ruime hal in. Pipkazet kwam net de keuken uitgehold, met daarachter een huilende sterrenmeisje. Van een andere kant kwamen arPos en Sherco aangelopen. Ook Eye of Sauron verscheen samen met Cherry Springs in de hal, zij leken de situatie nog het meest onder controle te hebben. Uiteindelijk was iedereen bij elkaar, en er heerste plotseling een stilte. Eye of Sauron stond midden in de hal, en wees ergens naar. Alle hoofden volgden de denkbeeldige lijn van de wijsvinger, die uitkwam op de bovenste trede van de trap. Een beetje verstopt achter de spijlen, maar nu toch duidelijk te zien zat daar Cup of Tea, met een boek op haar schoot. Het leek of ze er uit las, roerloos. Toen de forummers wat beter keken zagen ze echter het mes uit haar rug steken. light fighter (ziener) Cherry Springs Lisaaah (dorpeling) Kunst (dorpeling) Bas (cupido) Sherco LilyB (dorpeling) coolkast (dorpeling) Kazet Nagorra Dark Phoenix (dorpeling) VeGs Röps (dorpeling) Daboman Mutsieprutsie (dorpeling) Sterrenmeisje (eerst mr soija) Eye of Sauron Arpos Cup of Tea (Wolf) ![]() De dorpelingen hebben een wolf opgehangen! Morgen kunnen de wolven hun soortgenootje wreken!
||
Citaat:
arPos rijtjem dus waarschijnlijk 1 van deze wolf en/of geliefde, met volgens mij ongeveer gelijke kans, ik volg Vegs gevoel van vorige ronde want die is volgens mij een burger. voorlopig dabo.
Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 21:12. |
![]() |
|
Hmm, dit maakt Vegs extreem verdacht voor mij. Immers, ik had al heel vroeg in het spel een hunch bij CoT (omdat ze ons maar op het hart bleef drukken dat het zo slecht ging terwijl er toen pas 2 dorpelingen dood waren), vervolgens heeft Vegs me op overtuigende wijze overgehaald om toch maar geen CoT te stemmen. Zou ook verklaren waarom ze me oh zo verdacht vond. Ben benieuwd of het dorp er opnieuw intrapt
![]() Goed, volgende ronde misschien eerst maar eens op sherco gaan stemmen. Aan de andere kant, als er een geliefde wolf in zit, en we hangen eerst de niet-geliefde wolf op hebben de geliefden direct gewonnen. En al zou Vegs wolf zijn, dan is ze volgens mij niet een geliefde-wolf.
||
@ Sterretje: 4 dorpelingen toch?
Citaat:
Ik weet het, het is allemaal vergezocht. Maar de theorie dat CoT wolf was, was ook vergezocht... Ik ga dit hele spel gewoon niemand meer uitsluiten op grond van stemlijstjes, want er zitten te veel mensen te kloten. Gevoelsmatig denk ik eigenlijk dat Arpos gewoon verrader is. Maar de verrader is nu vooral irritant: zolang we als dorpeling nog in de meerderheid zijn, moeten er gewoon wolven uit en Sherco is waarschijnlijk wolf. De enige waar ik echt vrij zeker van ben dat hij geen wolf is, is Kazet, door de opmerking van de ziener. Dus Sherco volgende ronde er uit, en dan die laatste wolf gaan zoeken. Edit: ik heb weer vanalles gemist in de tussentijd. Ik ga met Arpos mee dat Dabo, Sterretje of CS waarschijnlijk stelletje is. Als dat met een wolf is, hebben we een probleem. Als dat niet met Sherco is, zou het spel afgelopen zijn na het hangen van Sherco. Dat is indd iets om in de gaten te houden. Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
Vier stemmen op Sterretje waren zeker vs twee op Lisaah. Nu blijkt er ook nog eens een daarvan van een wolf te zijn.
Niet echt iets om vanuit te gaan. Als jij er zo zeker van was dat zij wolf was, waarom stemde je net dan op Sherco? ![]() Blijkbaar was het zo vergezocht nog niet. Over dat stelletje: als er inderdaad een wolf-dorpeling koppel in zit, zouden we met Sherco waarschijnlijk wel 50% procent kan hebben. We kunnen ook nogal moeilijk geen wolven meer hangen en ons maar lekker op laten eten. Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Acht kleine forummertjes, wilden muziekles geven.
Eén sloeg een valse noot, toen waren er nog zeven. -‘Er helpt ook helemaal niets!’ Sterrenmeisje riep deze woorden zo hard dat ze zelfs buiten waren te horen. ‘Alles wat we proberen heeft geen enkele nut!’ Ze zakte ineen en sloeg haar handen tegen haar gezicht. -‘Vind je dat niet een wat overdreven reactie?’ VeGs fluisterde Sherco in het oor. ‘Iedereen heeft het er moeilijk mee, maar een potje janken helpt natuurlijk niet.’ -‘Ze kan het gewoon niet meer aan. Ik ook niet trouwens. Wetende dat mijn laatste dagen misschien geteld zijn.’ -‘Wat staan jullie daar te fluisteren?’ Daboman liep op VeGs en Scherco af. ‘We moeten nu samenwerken. Als we alle feiten nog een keer op een rijtje zetten, dan moet er toch iets naar boven komen.’ -‘Ik denk dat we zeker moeten samenwerken,’ zei Cherry Springs. ‘Namelijk om jou te stoppen met ons te vermoorden!’ -‘Wat?!’ -‘Ik ben het met haar eens,’ viel Sherco haar bij. ‘Je bent de meest verdachte persoon van ons allemaal. Je moet het wel gedaan hebben. Laten we hier voor eens en altijd een einde aan maken.’ -‘Zijn jullie gek geworden? Ik analyseer de doodsoorzaken, ik denk mee over wie het kan zijn, en jullie verdenken mij?’ -‘Nogal logisch. Je zegt gewoon hoe je het gedaan hebt, zodat we je niet meer verdenken. Jij bent de enige die aan die spullen kan komen, en je bent als enige van ons tot moorden in staat!’ -‘Bovendien ben je daarstraks teruggegaan naar het huis, om nieuw hout te halen!’ zei Eye of Sauron. ‘Toen heb je light fighter en Cup of Tea kunnen vermoorden!’ -‘Dat is een leugen! Bovendien is Pipkazet ook een keer hout gaan halen!’ -‘Maar hij was veel sneller terug!’ Daboman wist niet meer hoe hij het had. Hij kon de anderen er niet van overtuigen dat hij geen moordenaar was. Eye of Sauron, Pipkazet en arPos waren inmiddels van mening dat de meiden alleen nog een keer de beschuldigingen wilden horen, en ze beseften dat hun verdenking van de meiden een impulsreactie was. Na een kort overleg besloten de zeven forummers om Daboman op te sluiten in het schuurtje. Het was gemaakt van stevig hout, maar sommige forummers vermoedden dat hij misschien op één of andere manier zou kunnen ontsnappen. Als hij dit echter zou doen, redeneerden ze, wisten ze in ieder geval zeker dat hij de dader was. Door de stromende regen brachten ze hem naar buiten, Daboman stribbelde inmiddels niet meer tegen. -‘Daar ben ik tenminste veiliger dan in het huis,’ bedacht hij. Het was de jongens niet gelukt om een noodsein te maken, door de regen wilde het vuur niet aanwakkeren. Ze zouden het later nog een keer proberen. De rest van de avond vond er geen moord meer plaats. De forummers waren opgelucht dat ze misschien de goede te pakken hadden, hoewel ze er niet geheel op gerust waren. -‘Heeft iemand mijn gitaar gezien?’ vroeg Cherry Springs, toen de meeste forummers naar bed wilden. ‘Ik kan hem nergens vinden.’ -‘Waar heb je hem voor het laatst gezien?’ -‘Ik dacht in de zitkamer, maar het zou ook gewoon op mijn eigen kamer kunnen zijn geweest. Nou, ik zoek morgen wel,’ zei ze. ‘Ik wil nu slapen.’ -‘Gelijk heb je.’ Nadat de forummers Daboman hadden opgesloten was het lichaam van Cup of Tea onderzocht. Het boek op haar schoot bleek een wetboek te zijn. Op de kaft was het vijfde rijmpje geschreven, waarvan de forummers dachten dat die aan de beurt was toen light fighter stierf. Cup of Tea werd vredig op haar kamer in bed gelegd. De nacht ging sneller voorbij dan de forummers dachten, ze hadden het dan ook erg laat gemaakt. ’s Ochtends was het kouder in het huis dan andere dagen. VeGs kon de kou niet verdragen en besloot vroeg op te staan. Ze wilde in haar boek lezen, maar legde het na een paar zinnen al weg. Ze kon nu niet over moorden lezen, daar had ze de kracht niet voor. Ze besloot naar beneden te gaan om alvast te ontbijten. Toen ze de trap was afgedaald zag ze de oorzaak van de kou in huis: de voordeur stond open. VeGs vermoedde dat deze was vergeten tijdens de chaos bij het opsluiten van Daboman. Ze liep er naartoe om hem dicht te doen, maar zag toen op de drempel iets wat daar niet hoorde. Het leek op een stuk hout. Ze kon het niet meteen onderscheiden omdat ze haar lenzen nog niet in had. Toen ze wat beter keek zag ze dat het de hals van een gitaar was. VeGs stak haar hoofd om de deur en zag dat ook de klankkast eraan vast zat. Ze pakte het instrument van de grond en wilde terug naar binnen gaan. Ze stond even stil met de gitaar in haar handen, maar bedacht zich. Ze wilde weten waarom het ding daar had gelegen. Ze keek om het hoekje van de deur, en zag tot haar schrik iemand op de grond liggen. Ze boog zich voorover en herkende Cherry Springs. De doodsoorzaak was duidelijk: om haar hals zat een snaar gebonden. VeGs keek op en tuurde naar het pad aan weerskanten van het huis. Er was niemand te zien. Cherry Springs was nog maar net gestorven, als VeGs iets eerder was geweest had ze de dader op heterdaad kunnen betrappen. Ze kon geen versje bij het lichaam ontdekken, blijkbaar had de forummer daar geen tijd voor gehad. light fighter (ziener) Cherry Springs (dorpeling) Lisaaah (dorpeling) Kunst (dorpeling) Bas (cupido) Sherco LilyB (dorpeling) coolkast (dorpeling) Kazet Nagorra Dark Phoenix (dorpeling) VeGs Röps (dorpeling) Daboman Mutsieprutsie (dorpeling) Sterrenmeisje (eerst mr soija) Eye of Sauron Arpos Cup of Tea (Wolf) ![]() De wolven hebben Cup of Tea gewroken door Cherry Springs te eten! Zij was dorpeling. Het wordt spannend luitjes!
|
Ik twijfel tussen vegs en sherco.
Ik weet niet hoe ik de ronde dat arpos dood gaat moet interpreteren. Daarvoor moeten toch echt eerst de geliefden dood. Vooralsnog denk ik dat hij dorpeling is. Slechteriken zullen wel gedacht hebben "oh, arpos en DP zijn toch maar een dorpeling, ik zet mezelf wel bij arpos en dan wissel ik nog wel". Zijn stem zal ook wel geteld hebben, dat spreekt enigszinds in zijn voordeel. Ik verdenk op dit moment vooral vegs, maar ik ben bang dat er een geliefde-wolf in het spel is en dat zij een niet-geliefde wolf is. Maar misschien is het stelletje dit keer toch verrader&dorpeling, dat maakt de ronde arpos vs DP beter verklaarbaar. Wie niet waagt wie niet wint, ik ga waarschijnlijk voor Vegs. Verder is het misschien wel een idee om in het hoofd van bas de cupido te kruipen. Wat zou Bas nou echt een leuk stelletje vinden? En hoe zou hij zijn stelletje uitkiezen? Random? Strategisch? Genialiteit van het stelletje? Je ne sais pas, ik ken bas niet zo goed ![]()
|
Verwijderd
|
Een geliefdenstel verrader-dorpeling lijkt me erg onwaarschijnlijk, want dan spelen ze wel erg knullig. Immers, een verrader-dorpelingstel zal snel de wolven eruit werken. Ik denk dat jij eerder geliefde bent, Daboman. Een cupido zal het liefst een ervaren iemand hebben. Met sterrenmeisje dan, wellicht.
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom denk je dan dat ik geliefde ben? Grappig dat je het zegt eigenlijk, laatst schoot het koppel sterrenmeisje&kazet nog door m'n hoofd.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de geliefden lijken me wel, nu we het er zo expliciet over hebben wel essentieel, niet alleen omdat ze óók onder de slechterikken vallen, je werkt er direct 2 mee uit het veld, en met geluk dus direct ook 1 of wellicht wel 2 wolven.
|
Ik ben weer terug van mijn weekend afwezigheid, en jeej, jullie hebben een wolf opgeknoopt
![]() Goed, nog 7 spelers, nog 2 wolven en 2 geliefden die we eruit moeten zien te werken. Dabo noemde een tijd geleden al dat de wolven de geliefden eruit moeten gooien, maar ik vrees dat we dat ondertussen zelf zullen moeten doen. Als er een wolf/ietsanders geliefden koppel is, dan winnen zij zo gauw we de andere wolf ophangen. Hoewel ik het dan vreemd zou vinden dat die geliefden niet heel hard roepen dat we die andere wolf moeten ophangen, want dan zouden ze gelijk gewonnen hebben, maar met de verdeeldheid die er nu is lijkt het daar niet bepaald op... Dus misschien is het eerder een verrader/dorpeling koppel, die hebben ook kennis van de wolven maar hebben er geen baat bij als er specifiek 1 opgehangen wordt. Hoewel het dan weer heel vreemd is dat ze er nog steeds in zitten, want meestal overleven de geliefden niet zo lang... Moeilijk. Ik blijf denk ik bij mijn stem op Arpos, aangezien ik het nog steeds heel vreemd vindt dat hij niet dood ging in de ronde tussen hem en DP. Daarbij beargumenteerde hij tegen mij dat er gelijkspel zou zijn geweest zonder mijn stem, maar ik stemde op Arpos, en TOCH ging DP eruit. Dus ook zonder mijn stem was DP eruit gegaan. Die redenatie klopt dus van geen kant, waarschijnlijk probeert hij iemand anders in het Arpos-rijtje in te dekken. Arpos it is ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2009 om 08:56. Reden: Briljante ingeving :p |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij KaPip noemt als potentiele geliefde vind ik heel typisch. De ziener heeft in theorie één iemand vrijgepleit en dat is KaPip. Ik neem aan dat ze hem had opgevraagd. Mocht hij geliefde zijn, dan had ze niet gezegd dat ze hem niet verdacht vond. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel leuk ook, al die "vreemde gevoelens" maar het is nergens op gebaseerd. Maar goed, waarom zou je het ook eigenlijk ergens op baseren? En dan zeker "sorry" roepen als ik gehangen ben, zoals bad guys nog wel eens doen. Jaja, stelletje leugenaars ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2009 om 10:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik op Daboman stem, een ervaren speler als hij moet toch gezien hebben dat de ziener mij heeft vrijgepleit, ik ben er vrij zeker van dat hij een slechte functie heeft, de vraag is welke. De wolven hebben mij nog niet opgegeten, denk ik, omdat ze bang zijn voor de geliefden en er (terecht) vanuit gaan dat ik dorpeling ben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 |