Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2009, 09:09
Verwijderd
100 verschillende gevoelens gaan door me heen, hoe weet ik de goede eruit te pikken?
Advertentie
Oud 28-02-2009, 12:25
Verwijderd
Ow, en nou heb ik belooft er niets over te zeggen, maar ik vind het zo leuk enzo .
Oud 28-02-2009, 12:57
Dvine
Dvine is offline
Hurray voor vrienden <3
Oud 28-02-2009, 13:38
wup
wup is offline
We zijn allebei ziekig Ik moet helaas vanacht werken. Straks samen zielig winkelen en dan samen zielig eten.

Haha, het blijft een rare zaak. Hij heeft ooit wat met een oudere vrouw gehad ( toen hij 18 was ofzo) en zij is nu gewoon 50 Haar dochter is 26 en daar heeft hij heel goed contact mee, maar hij durft niet over mij te vertellen haha, hmmm
Oud 28-02-2009, 14:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is echt heel lief Gisteravond gingen we eten met vrienden in Nijmegen maar wel allebei naar huis omdat hij moest werken vandaag en het dus niet handig was dat hij bij mij sliep of ik bij hem. Staan we op het station in Utrecht terwijl hij me op de trein ging zetten, zegt ie 'stuur je nog een smsje als je veilig thuis bent'. Ik ben een keer in Gouda in en vechtpartij op het station terecht gekomen en sindsdien vindt hij het niet heel fijn als ik zo laat nog alleen naar huis ga. Alles ging goed maar vond het zo onwijs lief dat hij dat vroeg

Gisteren nog een smsje gekregen van zijn moeder, 'we zien je wel weer'. Voelt toch wel vertrouwd en fijn en dat is tof

Gisteren weer eens met vrienden bij elkaar geweest en ik kreeg heel erg het gevoel dat ze heel veel dingen samendoen en elkaar veel vaker zien en dat ze ons gewoon niet uitnodigen en dat voelt niet fijn.
Oud 28-02-2009, 18:40
Verwijderd
haha ik ben aan het staren naar z'n foto op hyves shit man ik voel me wel beetje verliefd
Oud 28-02-2009, 19:27
justhanna
justhanna is offline
Ik baal er van dat ik gewoon niet meer voel wat ik eerst wel voelde. En ik heb dan misschien de knoop wel doorgehakt, maar ik vind het echt ontzettend moeilijk, want ik wil hem helemaal niet kwijt
Oud 01-03-2009, 01:22
Verwijderd
Okeeeee dan. Ik snap hier echt helemaal niks van.
Oud 01-03-2009, 06:27
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
100 verschillende gevoelens gaan door me heen, hoe weet ik de goede eruit te pikken?
Ertur, waarom zo'n gedoe altijd tussen jou en Merel. Wat is het probleem eigenlijk, is ze te klein? Ja, maar ze heeft tetten van heb ik jou daar, dat maakt wel weer wat goed toch?

Om ff on-topic te gaan, want ik ben dan wel onzinner, ik kan best on-topic gaan, dus daar kom ik (huhu, niet zó):

ik heb geen relatie, dus tja, dan kan ik me ook niet op een bepaalde manier voelen.
Oud 01-03-2009, 10:16
wup
wup is offline
Gister hebben we ons lekker vol chocola en patat gepropt, omdat we onzelf zo zielig vonden. Hij kwam nog langs op mijn werk, maar het was zo druk dat ik nauwelijks hoi kon zeggen. Word er wel heel erg blij van als hij er is<3
Oud 01-03-2009, 11:24
Verwijderd
Gisteravond was aan de ene kant heel lief, maar wel heel verwarrend.... Heb bij vriendje liggen janken om die andere jongen, hoe tegenstrijdig. Hij lijkt het te snappen, maar is ook in de war. Ik moet me écht inhouden om J. niet te smsen of te bellen of naar E. te verhuizen, zodat ik hem kan leren kennen. Over een week of wat is het vast wel weer minder, maar nu is het gewoon nog kut... Bah.

En het staat op de planning om binnenkort bij beste vriendinnetje te gaan wonen. Mits haar vriendje daar wegblijft. Stomme, stomme piemel.
Oud 01-03-2009, 11:49
Verwijderd
Super! We zijn pas 4 maanden samen maar ik ben nog nooit zo zeker geweest van een relatie als nu, net als hij. In december boekten we al een vakantie samen dus nog maar 2 weekjes dan zitten we in NY!
Oud 01-03-2009, 12:02
metallica
metallica is offline
Oeh, gisteren samen gaan shoppen en schoentjes gekregen <3 Toen hij weg was heb ik twee dezelfde armbanden gekocht en ik ben zo benieuwd wat hij ervan vindt. Ik hoop dat hij ze mooi vindt. En in april gaan we waarschijnlijk weer naar Dublin voor een paar nachtjes <3 Het gaat echt lekker
Oud 01-03-2009, 13:29
Verwijderd
Ik lig op zijn bank een beetje brak te zijn terwijl hij Topgear kijkt en dat vind ik verwarrend genoeg schattig.
Oud 01-03-2009, 14:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind mannen op het moment maar stom. Alle mannen hier in mijn omgeving gaan vreemd en ik vind dat echt mega erg. Is het raar dat ik zo vreselijk monogaam ben?
Oud 01-03-2009, 14:55
Miek
Miek is offline
Vannacht was wel een beetje raar
Oud 01-03-2009, 15:35
Verwijderd
Ik voel me verschrikkelijk opgelaten en heb nu al geen zin in de confrontatie morgen. Leuk dat hij me met een e-mail bericht opzadelt, nu moet ik ook per e-mail vriendelijk doch direct gaan duidelijk maken dat ik écht écht écht niet into hem ben.
Oud 01-03-2009, 16:48
Luna
Luna is offline
Citaat:

Maar verder ook aan deze kant goed nieuws : Samenwonen is leuk en mijn leven in Amsterdam begint steeds geweldiger te worden. Een baan voor iets langere tijd gevonden, plannen om weer te gaan studeren, veel vrienden en hij die me knuffelt als ik thuiskom. Dus goed gewoon. Natuurlijk was het best spannend allemaal, maar gisteren was ik alleen thuis en ik voelde opeens hoe gelukkig ik hier ben.
ieh, ik ben jaloers!
Ik zit nu nog in de middle of nowhere in Guatemala me door mijn onderzoek heen te worstelen maar over 8 weken ben ik weer bij hem en we hebben ook plannen om een huisje samen te zoeken. 8 weken is aan de ene kant zo lang maar aan de andere kant ook zo kort. Ik heb een heel raar besef van tijd sinds ik hier ben..
Oud 01-03-2009, 17:46
Verwijderd
Pff wat een avond gister. Dat waren nogal wat dingen achter elkaar om te horen.

En ik weet echt niet meer wat ik aan moet met meneer de ex. Met de tijd zou de boosheid toch af moeten nemen. So what dat hij zo kinderachtig is om me voortaan te negeren. Maar ik word steeds bozer, en het vreet maar energie. Ik ben echt op en heb geen idee meer hoe ik dit ooit oplos
Oud 01-03-2009, 18:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Radiostilte is erg ergerlijk.
Oud 01-03-2009, 19:32
groovy
groovy is offline
Net terug van een week vakantie samen, was echt super . Heb echt het idee dat we dit even nodig hadden om weer nader tot elkaar te komen na al die drukte. Verder ook geen moeilijk gedoe gelukkig, het was gewoon lief en gezellig en het is ook fijn om te zien dat, ondanks dat we af en toe kibbelen, we na 5 minuten ook gewoon weer kunnen knuffelen en zoenen. Ik heb echt het idee dat we weer een stukje gegroeid zijn en dat we nu ook weer helemaal zeker van elkaar zijn (of ik van hem, aangezien hij aangaf geen moment getwijfeld te hebben en er al die tijd op vertrouwde dat wij bij elkaar blijven).

En gister kreeg ik hem voor het eerst aan het dansen, woei . Damn, ik vond hem ineens zó sexy! Niet dat hij nou helemaal los ging, maar hij probeerde het met mij en dat alleen al vond ik lief .

Oh en; ik ben pas over een paar weekjes jarig, maar per ongeluk ben ik al mijn verjaardagscadeautje van hem te weten gekomen, omdat ik iets heel moois zag wat hij sowieso wilde kopen voor mijn verjaardag en hij toen meteen kocht omdat ik juist die zo mooi vond .

Laatst gewijzigd op 01-03-2009 om 19:39.
Oud 01-03-2009, 19:37
groovy
groovy is offline
Citaat:
Gisteravond was aan de ene kant heel lief, maar wel heel verwarrend.... Heb bij vriendje liggen janken om die andere jongen, hoe tegenstrijdig. Hij lijkt het te snappen, maar is ook in de war. Ik moet me écht inhouden om J. niet te smsen of te bellen of naar E. te verhuizen, zodat ik hem kan leren kennen. Over een week of wat is het vast wel weer minder, maar nu is het gewoon nog kut... Bah.

En het staat op de planning om binnenkort bij beste vriendinnetje te gaan wonen. Mits haar vriendje daar wegblijft. Stomme, stomme piemel.
Oh SA, wat ongelooflijk vervelend... Toch vind ik het ergens wel heel speciaal dat je daar zo open met hem over kunt zijn. Misschien hoeft dit ook geen einde voor jullie te betekenen.

Weetje ik heb ook jaren met een jongen om elkaar heen gedraaid, uiteindelijk vonden we elkaar dan toch en toen viel het echt vies tegen..Dus staar je er niet blind op, voor hetzelfde geldt dat het op niks uitloopt. Maargoed, als je dusdanig hiervan in de war raakt, is het wel verstandig (en knap) van je dat je zo eerlijk bent..

Probeer het even de tijd te geven en te relativeren, voordat je iets heel moois weggooit voor iets wat het misschien niet waard is, maar misschien ook wel..

Heel veel sterkte!
Oud 01-03-2009, 20:55
Verwijderd
we gaan in de zomervakantie waarschijnlijk samen op vakantie naar polen, met de trein haha. we wilden eerst naar parijs, maar dat is zo cliché. ik wil een keer auschwitz bezoeken, en hij ook, dus nu gaan we dat waarschijnlijk doen. het zijn tot nu toe alleen plannen, maar ik vind het al leuk genoeg dat hij een vakantie met mij überhaupt wel ziet zitten hehe.
Oud 01-03-2009, 21:30
Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje heel erg.
Oud 01-03-2009, 21:36
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
(...) Heb bij vriendje liggen janken om die andere jongen, (...)
Wauw, dat lijkt me echt heel kut voor hem. Maar hij wil gewoon bij je blijven?
Oud 01-03-2009, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Oh SA, wat ongelooflijk vervelend... Toch vind ik het ergens wel heel speciaal dat je daar zo open met hem over kunt zijn. Misschien hoeft dit ook geen einde voor jullie te betekenen.

Weetje ik heb ook jaren met een jongen om elkaar heen gedraaid, uiteindelijk vonden we elkaar dan toch en toen viel het echt vies tegen..Dus staar je er niet blind op, voor hetzelfde geldt dat het op niks uitloopt. Maargoed, als je dusdanig hiervan in de war raakt, is het wel verstandig (en knap) van je dat je zo eerlijk bent..

Probeer het even de tijd te geven en te relativeren, voordat je iets heel moois weggooit voor iets wat het misschien niet waard is, maar misschien ook wel..

Heel veel sterkte!
Dankje Dit is ook zeker geen einde voor ons, maar het is wel moeilijk. Vriendje is lief, wat dat betreft W.b. die andere jongen, mocht je dat willen horen, dan pm ik je morgen wel even ofzo, goed?

Citaat:
Wauw, dat lijkt me echt heel kut voor hem. Maar hij wil gewoon bij je blijven?
Ja. Vraag me niet waarom, maar hij wil bij me blijven. Het is voor hem ook niet makkelijk, maar het gaat zo goed. Ik ben ook niet iemand die alles opkropt en in zich houdt. Als ik dat wel doe, komt het er vanzelf uit. En dat was gisteravond dus. Kan ik niks aan doen. Maar vriendje is echt heel lief

ot: Vanmiddag een heel impulsief mailtje gestuurd naar J., en daar heb ik antwoord op. Het is wat nu nodig heb, de nuchtere kijk die ik zelf atm niet heb. Als in: Het is leuk en [censuur], maar nu kan het gewoon niet. En dat is goed. Dit had ik echt even nodig.
Oud 01-03-2009, 22:12
Signy
Signy is offline
Nu ruim 5 maanden single en aan de ene kant mis ik hem nog en lijkt het nog zo kort geleden, maar aan de andere kant ook weer zoooo lang geleden! En het is goed dat het uit is, heb er vrede mee.
(zelfs in mn dromen)
Ben er nog lang niet aan toe om contact met hem te hebben, dat dan weer wel. Had dat niet verwacht van mezelf, maar ik wil het gewoon niet. Kan dat ook niet.

Pffff, maar 5 maanden geen jongen, da's wel erg hoor. Nog niks gedaan, qua acties, ben er helemaal uit ofzo. Kijken naar een jongen op straat vind ik al eng.

En er komt ws een Australische jongen (hij's 32 ofzo ) binnenkort hierheen... en omdat ik hem ken en ik weet hoe hij is, zie ik dat als mn reboundkans. Omdat onbekende jongens zo scary zijn om aan te spreken, haha ...zo zielig.
Ik ben bijna 26 zou je niet zeggen huh.. *zucht*
Oud 01-03-2009, 22:47
mepsteen
mepsteen is offline
Ik ben nogal pissed off. Ze gedraagd zich als een klein kind en beschuldigd mij van achterlijke dingen, ik heb het er echt mee gehad.

Blergh.
Oud 01-03-2009, 22:52
Verwijderd
het gaat keigoed tussen ons elkaar de laatste paar weken te weinig gezien en dit weekend veel en enorm van elkaar genoten, erg relaxed! gaaf ook om hem mee te nemen om te gaan zuipen met vrienden en de volgende dag de hele dag samen brak zijn (L)
Oud 02-03-2009, 06:50
wup
wup is offline
God wat baal ik van mezelf. Stom mensenschuw wijf dat ik ben. Hij belde me gister om 10 voor 4 op: ja, het begint om 4 uur en je staat op de gastenlijst. Uhm.. Ok. Een vriendin van hem speelde een soort theaterstuk en daarna was er eten en muziek en hij moest dus spelen. Haha, ik stond op de gastenlijst als 'meisje W..' Hmm..
Maar goed, in de pauze moesthij dus opbouwen en daarna spelen en ik kende niemand, dus ik raakte in paniek en ben naar huis gevlucht. Schaam me dood en ik had het zo graag willen zien. Had van te voren wel gezegd dat ik niet wist of ik zou blijven als ik alleen was, dus het was niet echt een verassing, maar hij vond het wel jammer dat ik er niet meer was.

Pff. Hij verdient gewoon een leuk meisje zonder issues
Oud 02-03-2009, 09:31
Verwijderd
@Wup: *knuff* Komt helemaal goed, je bent niet mensenschuuw, het is ook een beetje raar dat hij je tien minuten van te voren opbeld dat je ergens helemaal alleen naar toe gaat. Kom op meisje Hij verdient je zeker wel, ik vind je leuk

@SPekkie: Is het echt zo erg daar dan? Nee, het is niet stom dat je monogaam bent, je hebt gelijk, alle jongens zijn stom daar Bevalt het verder wel?

ot: Raar eigenlijk, want ik voel me écht stukken beter dan gisteren. Zijn mailtje deed veel goed Stom eigenlijk hoe dat kan, maar zijn mailtje is een nuchtere kijk op 'ons', maar ook een bevestiging van alles wat ik hoopte maar niet durfde uit te spreken. Het is goed zo

Het enige waar ik écht geen zin in heb, is dat ik naar huis moet....
Oud 02-03-2009, 09:31
Verwijderd
Citaat:
God wat baal ik van mezelf. Stom mensenschuw wijf dat ik ben. Hij belde me gister om 10 voor 4 op: ja, het begint om 4 uur en je staat op de gastenlijst. Uhm.. Ok. Een vriendin van hem speelde een soort theaterstuk en daarna was er eten en muziek en hij moest dus spelen. Haha, ik stond op de gastenlijst als 'meisje W..' Hmm..
Maar goed, in de pauze moesthij dus opbouwen en daarna spelen en ik kende niemand, dus ik raakte in paniek en ben naar huis gevlucht. Schaam me dood en ik had het zo graag willen zien. Had van te voren wel gezegd dat ik niet wist of ik zou blijven als ik alleen was, dus het was niet echt een verassing, maar hij vond het wel jammer dat ik er niet meer was.

Pff. Hij verdient gewoon een leuk meisje zonder issues
Waarom, hij heeft toch zelf ook issues? Niemand is perfect! /cliché-maar-waar

Offtopic: Ik weet dat er hier een paar mensen zijn die na het afsluiten van hun studie nog een nieuwe studie zijn gaan doen. Ik heb daar op studiezaken een topic over geopend, zouden jullie daar ook es willen gaan kijken?
Oud 02-03-2009, 10:48
Verwijderd
Citaat:
het gaat keigoed tussen ons elkaar de laatste paar weken te weinig gezien en dit weekend veel en enorm van elkaar genoten, erg relaxed! gaaf ook om hem mee te nemen om te gaan zuipen met vrienden en de volgende dag de hele dag samen brak zijn (L)
Ohh Sanne, alles wat ik steeds van je lees over jullie is zo leuk! Hoop dat het nog lang zo gaat blijven

ot: gaat prima, hij is zo leukk
Oud 02-03-2009, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ohh Sanne, alles wat ik steeds van je lees over jullie is zo leuk! Hoop dat het nog lang zo gaat blijven

ot: gaat prima, hij is zo leukk
dankjewellll, ik hoop het ook!
en bij jou hetzelfde, we zitten allebei beetje op de top! mensen op lj worden vast gek van die odes aan jorgen en joris.... hehe
Oud 02-03-2009, 11:12
Neko*
Neko* is offline
Gisteren lekker samen in bad geweest, dat hadden we al heel lang niet meer gedaan. Dus lekker wijntje erbij, helemaal prima. Zulke leuke discussies en gesprekken gehad, toen we eruit waren bleek dat we al bijna 2 uur in bad hadden gezeten. *oeps* Het op de bank toen maar voortgezet en gekeken naar samenwonen en waar en hoe en zo. In bed ging hij vertellen hoe hij ons al zag zitten in ons huisje. Woei, ik werd er helemaal blij van. Maar stiekem vind ik het allemaal maar eng. Ik wil gewoon maar zien hoe het loopt, en geen toekomstplannen maken. Ik wil niet zekerheid vormen want relaties zijn maar eng. Gelukkig snapt hij mij en dat is fijn.
Oud 02-03-2009, 14:16
wup
wup is offline
Citaat:
@Wup: *knuff* Komt helemaal goed, je bent niet mensenschuuw, het is ook een beetje raar dat hij je tien minuten van te voren opbeld dat je ergens helemaal alleen naar toe gaat. Kom op meisje Hij verdient je zeker wel, ik vind je leuk

@..

Ow wat lief Volgens hem is mijn enige issue dat ik altijd overal 'sorry' voor zeg. En das ook wel zo. Nou ja, verder alles wel. Vandaag met de grote boze ex en beste vriendin naar een concert en das toch wel raar. Hmm..Zal vast wel loslopen. Baal wel een beetje dat ik dan vanacht niet bij vriendje kan slapen, want vanaf morgen weer stage en dan vind ik dat niet zo prettig ( ik kan echt niet om 6 uur uit bed als hij er nog in ligt..)
Oud 02-03-2009, 14:41
Verwijderd
Citaat:
( ik kan echt niet om 6 uur uit bed als hij er nog in ligt..)
Jaaaaa, dat is kut he? Echt zo niet grappig.... Hij staat dan altijd (heel erg lief ) meer op! Samen ontbijten, dan ga ik en vaak kruipt hij dan nog even in bed
Oud 02-03-2009, 14:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Neko: Herkenbaar. Nou ja, wij maken wél veel toekomstplannen, maar het blijft toch wel wat eng natuurlijk en het is zo leuk om naar huisjes te kijken en zo. Maar het is wat minder leuk als je erachter komt dat je nog niet genoeg wachttijd hebt

OT: Maar, wel volgend weekeinde samen naar Berlijn
Oud 02-03-2009, 18:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@SPekkie: Is het echt zo erg daar dan? Nee, het is niet stom dat je monogaam bent, je hebt gelijk, alle jongens zijn stom daar Bevalt het verder wel?
Die Antilianen zijn echte vreemdgangers Maar verder merk ik het dus van meer mensen in mijn omgeving (zelfs een Nederlandse jongen waarvan zijn vriendin net een paar weken naar huis is, heeft met een hoer geslapen ).
Verder bevalt het hier uitstekend! Ik heb het echt naar mijn zin hier en wil stiekem niet terug naar Nederland vanwege het weer en de sfeer <3
Oud 02-03-2009, 19:56
Verwijderd
Pff we waren allebei een beetje lastig vandaag maar goed gepraat, balen dat ik weer terug naar huis moet vanwege uni. En stiekem vind ik samenwonen ook wel een beetje eng maar het gaat helemaal goed komen! Over een maand al, eek
Oud 02-03-2009, 20:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat goed Hij was zondagochtend ineens ziek, alleen maar overgeven, hield niets binnen. Mannen en ziekzijn is echt een ramp. Hij is nooit ziek en dacht nu gelijk dat ie doodging enzo Naja, heb geprobeerd zo goed mogelijk voor hem te zorgen en heb 's avonds mijn bed aan hem afgestaan omdat we het niet zagen zitten om met z'n tween in een bed te liggen als hij nog ziek was dus heb ik op een luchtbedje op de grond geslapen. Vond het niet eens zo erg maar volgens mij voelt hij zich best schuldig. Kreeg net ook een mailtje 'dankjewel voor de goede zorgen' dat vind ik dan wel weer lief Hoop dat ie van de week nog een avondje komt.
Oud 02-03-2009, 23:21
Verwijderd
Beter is het even héél snel vrijdag. Dan kan ik eindelijk m'n gezeur kwijt bij iemand, namelijk m'n beste vriend. Die is ook zo direct om even z'n ongezouten, maar objectieve mening te geven. En dat heb ik even heel hard nodig

En @ wup: ik zou denk ik precies hetzelfde gedaan hebben, dus zo vreemd was je reactie echt niet!
Oud 03-03-2009, 09:14
wup
wup is offline
Citaat:
Jaaaaa, dat is kut he? Echt zo niet grappig.... Hij staat dan altijd (heel erg lief ) meer op! Samen ontbijten, dan ga ik en vaak kruipt hij dan nog even in bed
Oh, das wel erg lief! Mijne vraagt mischien of ik, nu ik er toch uit ben, even een kopje koffie voor hem kan maken. Of steeds zegt: toe nou, je moet eruit. Lompe boer heb ik te pakken

Gister dus naar Eagles of Death Metal geweest met vriendin en ex en nu ben ik verliefd op Jesse Hughes natuurlijk <3. Het was wel een beetje raar, Ex is nog niet helemaal over mij heen, dat heeft ie gezegd. Dus ik weet me niet echt een houding te geven, ben bang dat als ik te leuk doe hij hoop krijgt of verliefd wordt. Heel stom. De fysieke aantrekkingskracht is er nog wel en daar schrok ik wat van. Hmm.. rare avond zo. Maar het was wel erg gezellig.

Vanavond eten bij vriendje, dus moet maar eens wat leuks bedenken. Hij kan zo goed koken, dat ik bijna niet meer durf

@ Skyblue: mooi! Ben blij dat te horen, voelde me heel stom, maar vriendinnen zeiden ook dat ik heel normaal was
Oud 03-03-2009, 10:06
ST*R
ST*R is offline
Afgelopen tijd was heel gezellig en vermoeiend. En hem snap ik niet meer, eerst lieve smsjes sturen en dan opeens niks meer. En hoe langer hij niks van zich laat horen, hoe meer ik hem wil. Ach tja. En nu mag de tijd even heel snel gaan!!

Laatst gewijzigd op 03-03-2009 om 10:15.
Oud 03-03-2009, 16:13
Verwijderd
Zojuist weer een normaal gesprek gevoerd met mijn mama. Dat was al vijf dagen geleden en dat is bijna een record. Blij dat het zo gaat. Ben er blij mee dat zij altijd zegt: Elke dag heb je de kans om opnieuw te beginnen. Zo ga ik er zelf nog een beetje in geloven ook.
Oud 03-03-2009, 18:53
I C U
I C U is offline
Vakantie zonder hem overleefd, heb me uiteraard wel vermaakt maar had liever gehad dat hij er ook bij was. Toch nog een beetje kunnen skiën, wel vet veel sneeuw gevallen.

We zijn gewoon goed samen, het was vet fijn om 'm weer te zien afgelopen weekend. Mjah.
Oud 03-03-2009, 18:54
Verwijderd
Ik ben blij dat hij blij was dat ik duidelijk was. Nu kunnen we normaal vrienden zijn.
Oud 03-03-2009, 20:54
Verwijderd
Ik moet echt een beetje rustig aan gaan doen ik ga nu niet meer smsen tot hij mij smst!
Oud 03-03-2009, 21:36
justhanna
justhanna is offline
Verwarring ten top. Bluh. En ik had al zoveel aan m'n hoofd.
Oud 03-03-2009, 22:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb echt zulke leuke collega's, te tof. Op dinsdag hoef ik niet te werken, maar toch gingen ze me bellen omdat ze iets te vieren hadden en een grote lunch georganiseerd hadden met zijn allen. Uiteindelijk niet geweest omdat ik m'n kat op moest halen bij de dierenarts, maar het idee dat ze aan me dachten vind ik al tof genoeg.

Hij is nagenoeg het hele weekend hier geweest, en het was eigenlijk best tof & gezellig. Nevermind ik zie het allemaal wel hoor, zolang als dat het leuk is... is het leuk. Maar als ik ontdek dat de heer in kwestie mijn kleintje slechts als 'aanhangsel' ziet is het direct klaar. Ga je voor mij dan is het prima... Maar om me te houden zal hij ook superlief en enthousiast moeten zijn jegens mijn kleintje. Langzamerhand is mij wel duidelijk geworden, dat dat voor mij een ware must-have is aan een nieuw potentieel. En voldoet ie er niet aan, dan is er ook echt geen discussie mogelijk

Regels voor berichten