Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond was aan de ene kant heel lief, maar wel heel verwarrend.... Heb bij vriendje liggen janken om die andere jongen, hoe tegenstrijdig. Hij lijkt het te snappen, maar is ook in de war. Ik moet me écht inhouden om J. niet te smsen of te bellen of naar E. te verhuizen, zodat ik hem kan leren kennen. Over een week of wat is het vast wel weer minder, maar nu is het gewoon nog kut... Bah.
En het staat op de planning om binnenkort bij beste vriendinnetje te gaan wonen. Mits haar vriendje daar wegblijft. Stomme, stomme piemel. |
![]() |
|
Oeh, gisteren samen gaan shoppen en schoentjes gekregen <3 Toen hij weg was heb ik twee dezelfde armbanden gekocht en ik ben zo benieuwd wat hij ervan vindt. Ik hoop dat hij ze mooi vindt. En in april gaan we waarschijnlijk weer naar Dublin voor een paar nachtjes <3 Het gaat echt lekker
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zit nu nog in de middle of nowhere in Guatemala me door mijn onderzoek heen te worstelen maar over 8 weken ben ik weer bij hem en we hebben ook plannen om een huisje samen te zoeken. 8 weken is aan de ene kant zo lang maar aan de andere kant ook zo kort. Ik heb een heel raar besef van tijd sinds ik hier ben..
|
Verwijderd
|
Pff wat een avond gister. Dat waren nogal wat dingen achter elkaar om te horen.
En ik weet echt niet meer wat ik aan moet met meneer de ex. Met de tijd zou de boosheid toch af moeten nemen. So what dat hij zo kinderachtig is om me voortaan te negeren. Maar ik word steeds bozer, en het vreet maar energie. Ik ben echt op en heb geen idee meer hoe ik dit ooit oplos ![]() ![]() |
![]() |
|
Net terug van een week vakantie samen, was echt super
![]() En gister kreeg ik hem voor het eerst aan het dansen, woei ![]() ![]() Oh en; ik ben pas over een paar weekjes jarig, maar per ongeluk ben ik al mijn verjaardagscadeautje van hem te weten gekomen, omdat ik iets heel moois zag wat hij sowieso wilde kopen voor mijn verjaardag en hij toen meteen kocht omdat ik juist die zo mooi vond ![]() Laatst gewijzigd op 01-03-2009 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weetje ik heb ook jaren met een jongen om elkaar heen gedraaid, uiteindelijk vonden we elkaar dan toch en toen viel het echt vies tegen..Dus staar je er niet blind op, voor hetzelfde geldt dat het op niks uitloopt. Maargoed, als je dusdanig hiervan in de war raakt, is het wel verstandig (en knap) van je dat je zo eerlijk bent.. Probeer het even de tijd te geven en te relativeren, voordat je iets heel moois weggooit voor iets wat het misschien niet waard is, maar misschien ook wel.. Heel veel sterkte! |
![]() |
|
Verwijderd
|
we gaan in de zomervakantie waarschijnlijk samen op vakantie naar polen, met de trein haha. we wilden eerst naar parijs, maar dat is zo cliché. ik wil een keer auschwitz bezoeken, en hij ook, dus nu gaan we dat waarschijnlijk doen. het zijn tot nu toe alleen plannen, maar ik vind het al leuk genoeg dat hij een vakantie met mij überhaupt wel ziet zitten hehe.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ot: Vanmiddag een heel impulsief mailtje gestuurd naar J., en daar heb ik antwoord op. Het is wat nu nodig heb, de nuchtere kijk die ik zelf atm niet heb. Als in: Het is leuk en [censuur], maar nu kan het gewoon niet. En dat is goed. Dit had ik echt even nodig. ![]() |
![]() |
|
Nu ruim 5 maanden single en aan de ene kant mis ik hem nog en lijkt het nog zo kort geleden, maar aan de andere kant ook weer zoooo lang geleden! En het is goed dat het uit is, heb er vrede mee.
(zelfs in mn dromen) Ben er nog lang niet aan toe om contact met hem te hebben, dat dan weer wel. Had dat niet verwacht van mezelf, maar ik wil het gewoon niet. Kan dat ook niet. Pffff, maar 5 maanden geen jongen, da's wel erg hoor. Nog niks gedaan, qua acties, ben er helemaal uit ofzo. Kijken naar een jongen op straat vind ik al eng. ![]() ![]() En er komt ws een Australische jongen (hij's 32 ofzo ![]() ![]() ![]() Ik ben bijna 26 zou je niet zeggen huh.. *zucht*
|
![]() |
God wat baal ik van mezelf. Stom mensenschuw wijf dat ik ben. Hij belde me gister om 10 voor 4 op: ja, het begint om 4 uur en je staat op de gastenlijst. Uhm.. Ok. Een vriendin van hem speelde een soort theaterstuk en daarna was er eten en muziek en hij moest dus spelen. Haha, ik stond op de gastenlijst als 'meisje W..' Hmm..
Maar goed, in de pauze moesthij dus opbouwen en daarna spelen en ik kende niemand, dus ik raakte in paniek en ben naar huis gevlucht. Schaam me dood en ik had het zo graag willen zien. Had van te voren wel gezegd dat ik niet wist of ik zou blijven als ik alleen was, dus het was niet echt een verassing, maar hij vond het wel jammer dat ik er niet meer was. Pff. Hij verdient gewoon een leuk meisje zonder issues ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Wup: *knuff* Komt helemaal goed, je bent niet mensenschuuw, het is ook een beetje raar dat hij je tien minuten van te voren opbeld dat je ergens helemaal alleen naar toe gaat. Kom op meisje
![]() ![]() @SPekkie: Is het echt zo erg daar dan? Nee, het is niet stom dat je monogaam bent, je hebt gelijk, alle jongens zijn stom daar ![]() ot: Raar eigenlijk, want ik voel me écht stukken beter dan gisteren. Zijn mailtje deed veel goed ![]() ![]() Het enige waar ik écht geen zin in heb, is dat ik naar huis moet.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Ik weet dat er hier een paar mensen zijn die na het afsluiten van hun studie nog een nieuwe studie zijn gaan doen. Ik heb daar op studiezaken een topic over geopend, zouden jullie daar ook es willen gaan kijken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: gaat prima, hij is zo leukk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en bij jou hetzelfde, we zitten allebei beetje op de top! mensen op lj worden vast gek van die odes aan jorgen en joris.... hehe ![]() |
![]() |
|
Gisteren lekker samen in bad geweest, dat hadden we al heel lang niet meer gedaan. Dus lekker wijntje erbij, helemaal prima. Zulke leuke discussies en gesprekken gehad, toen we eruit waren bleek dat we al bijna 2 uur in bad hadden gezeten. *oeps*
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow wat lief ![]() |
![]() |
|
@Neko: Herkenbaar. Nou ja, wij maken wél veel toekomstplannen, maar het blijft toch wel wat eng natuurlijk en het is zo leuk om naar huisjes te kijken en zo. Maar het is wat minder leuk als je erachter komt dat je nog niet genoeg wachttijd hebt
![]() OT: Maar, wel volgend weekeinde samen naar Berlijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Verder bevalt het hier uitstekend! Ik heb het echt naar mijn zin hier en wil stiekem niet terug naar Nederland vanwege het weer en de sfeer ![]()
|
Het gaat goed
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Beter is het even héél snel vrijdag. Dan kan ik eindelijk m'n gezeur kwijt bij iemand, namelijk m'n beste vriend. Die is ook zo direct om even z'n ongezouten, maar objectieve mening te geven. En dat heb ik even heel hard nodig
![]() En @ wup: ik zou denk ik precies hetzelfde gedaan hebben, dus zo vreemd was je reactie echt niet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gister dus naar Eagles of Death Metal geweest met vriendin en ex en nu ben ik verliefd op Jesse Hughes natuurlijk <3. Het was wel een beetje raar, Ex is nog niet helemaal over mij heen, dat heeft ie gezegd. Dus ik weet me niet echt een houding te geven, ben bang dat als ik te leuk doe hij hoop krijgt of verliefd wordt. Heel stom. De fysieke aantrekkingskracht is er nog wel en daar schrok ik wat van. Hmm.. rare avond zo. Maar het was wel erg gezellig. Vanavond eten bij vriendje, dus moet maar eens wat leuks bedenken. Hij kan zo goed koken, dat ik bijna niet meer durf @ Skyblue: mooi! Ben blij dat te horen, voelde me heel stom, maar vriendinnen zeiden ook dat ik heel normaal was ![]() |
![]() |
|
Vakantie zonder hem overleefd, heb me uiteraard wel vermaakt maar had liever gehad dat hij er ook bij was. Toch nog een beetje kunnen skiën, wel vet veel sneeuw gevallen.
We zijn gewoon goed samen, het was vet fijn om 'm weer te zien afgelopen weekend. Mjah.
|
![]() |
Ik heb echt zulke leuke collega's, te tof. Op dinsdag hoef ik niet te werken, maar toch gingen ze me bellen omdat ze iets te vieren hadden en een grote lunch georganiseerd hadden met zijn allen. Uiteindelijk niet geweest omdat ik m'n kat op moest halen bij de dierenarts, maar het idee dat ze aan me dachten vind ik al tof genoeg.
Hij is nagenoeg het hele weekend hier geweest, en het was eigenlijk best tof & gezellig. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|