Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2009, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Van 't weekend in de trein, bij Rotterdam, kwam de conducteur langs. Een man zat te slapen en de conducteur schudde hem wakker: "Station Groningen! Station Groningen!"
Advertentie
Oud 30-03-2009, 22:33
Verwijderd
Ik liep na college over straat, achter een vrouw van in de zeventig die zonder te kijken de straat overstak. Een fietser begon heftig te bellen en de vrouw zei gortdroog: "Jezus, wat een grafkop. Ga je schamen."
Oud 30-03-2009, 23:34
Verwijderd
Als iemand mij wakker schudt kan je uit schrikreactie een goede klap verwachten Ik ben wel eens in de zeik genomen door een conducteur maar dat was achteraf wel grappig. Ik had een fiets meegenomen en die stond 'beneden'. Ik onderbreek mijn telefoongesprek om het speciaal fietskaartje te overhandigen maar ben eigenlijk met mijn hoofd bij het telefoongesprek. Conducteur zegt vervolgens heel verontwaardigd: 'Ja dit is een damesfietskaartje en beneden staat toch echt een herenfiets'. Ik: 'Oh, eh sorry dan'. Vervolgens gaat ie daar helemaal op in en ik werd uiteindelijk link van woede om zoiets stoms en op een gegeven moment lachte echt de halve coupé mij uit Ik kon wel door de grond zakken.
Oud 30-03-2009, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Ik liep na college over straat, achter een vrouw van in de zeventig die zonder te kijken de straat overstak. Een fietser begon heftig te bellen en de vrouw zei gortdroog: "Jezus, wat een grafkop. Ga je schamen."
Dat vind ik altijd zo prachtig (L) Een vrij chique omaatje zei laatst ook tegen de chagrijnige cassière bij de Albert Heijn: 'Zo bij jou staat er ook een gezellig gezicht op jongedame. Als er iets dwars zit moet je maar naar de wc.'
Oud 31-03-2009, 00:15
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Dat vind ik altijd zo prachtig (L) Een vrij chique omaatje zei laatst ook tegen de chagrijnige cassière bij de Albert Heijn: 'Zo bij jou staat er ook een gezellig gezicht op jongedame. Als er iets dwars zit moet je maar naar de wc.'
Haha, doet me denken aan toen de bejaarde tourbusschauffeur zei, toen ik van de wc in de bus afkwam en hij toevallig ook moest, en ik blijkbaar te lang had geduurd in zijn ogen: 'zo, was het een zware bevalling?'
Die bejaarden kunnen af en toe nog best hun mannetje staan
Oud 31-03-2009, 09:32
Saam
Saam is offline
Citaat:
Haha, doet me denken aan toen de bejaarde tourbusschauffeur zei, toen ik van de wc in de bus afkwam en hij toevallig ook moest, en ik blijkbaar te lang had geduurd in zijn ogen: 'zo, was het een zware bevalling?'
Die bejaarden kunnen af en toe nog best hun mannetje staan
Haha dat is echt geweldig als je zoiets meemaakt.
Net als een tijd terug ook, Ik en me oma zaten in de auto en een vrouw was aan het bellen en steekt dr hand niet uit.
Me oma draait t raampje open en schreeuwt: Moeilijk hé je hand uitsteken EN bellen
Nou de mensen die daar in de buurt liepen hebben wel gelachen
Oud 31-03-2009, 15:59
Verwijderd
Een jongen bij de universiteit riep verhit tegen zijn vrienden: "Jonge wat doet hij, heeft hij AIDS ofzo?".

En een groep Marokkaanse meisjes in de metro was op luide toon een bekende van één van hen aan het bespreken ("Ik sweer, sij is men aartsvijand ") maar ik weet niet wat er verder allemaal mee was want er kwam een vrouw naast me zitten. Met een baby. De baby was braaf stil, maar toen ging die vrouw hem aaien en kielekielekiele roepen en haar neus tegen hem opwrijven en gewoon zo'n vieze burgerlijke moeder aan het zijn. Toen werd dat kind natuurlijk na een paar minuten wakker en begon heel hard te krijsen, waar hij ondanks haar verwoede affectie gedurende de hele rit niet mee ophield. De vader keek beschaamd, mistroostig en lichtelijk apathisch naar de grond.
Oud 31-03-2009, 16:11
Verwijderd
Bij de orthodontist moest een knul een nieuwe afspraak maken. Receptioniste: Kun je dinsdag 5 mei? Die dag ben je vrij.
Knaap: Huh? Maar dat is een dinsdag. *kijkt schaapachtig*

En in de trein (1e klas, waar ik gezellig zat te GRIJSRIJDEN) zat er aan de andere kant van het gangpad een hoogst zonderlinge oude vrouw. Ze droeg een boswachtersoutfit. Ze had een vierkantige blauw in-elkaar-klikbare koptelefoon, en een mp3-speler die erg hard stond. Er stond geen muziek op, maar iets dat overduidelijk door iemand die slecht kon zingen was ingezongen (a capella). Zelf zong ze de tweede stem, het was een mix tussen neurieen, zingen, babygebrabbel en jammeren.
Oud 31-03-2009, 16:14
Miekje*
Miekje* is offline
:')
Oud 31-03-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Bij de orthodontist moest een knul een nieuwe afspraak maken. Receptioniste: Kun je dinsdag 5 mei? Die dag ben je vrij.
Knaap: Huh? Maar dat is een dinsdag. *kijkt schaapachtig*
[afbeelding]

En in de trein (1e klas, waar ik gezellig zat te GRIJSRIJDEN) zat er aan de andere kant van het gangpad een hoogst zonderlinge oude vrouw. Ze droeg een boswachtersoutfit. Ze had een vierkantige blauw in-elkaar-klikbare koptelefoon, en een mp3-speler die erg hard stond. Er stond geen muziek op, maar iets dat overduidelijk door iemand die slecht kon zingen was ingezongen (a capella). Zelf zong ze de tweede stem, het was een mix tussen neurieen, zingen, babygebrabbel en jammeren.
OMG

Hierboven schreef iemand iets over 'aartsvijand', tijdje terug zat ik met m'n echtgenoot in de trein en had een meisje het over haar 'aarsvijand' aan de telefoon, we zaten echt te proesten van 't lachen
Oud 31-03-2009, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
aarsvijand iew
Oud 31-03-2009, 16:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
OMG

Hierboven schreef iemand iets over 'aartsvijand', tijdje terug zat ik met m'n echtgenoot in de trein en had een meisje het over haar 'aarsvijand' aan de telefoon, we zaten echt te proesten van 't lachen
Whaha
Oud 31-03-2009, 16:49
Verwijderd
Volgens mij wist ze wel dat 't met een 't' moest, maar sprak ze 't gewoon raar uit
Oud 31-03-2009, 19:37
Verwijderd
aarsengelen, aarsvijanden
Oud 31-03-2009, 19:39
Verwijderd
Oud 31-03-2009, 19:39
Verwijderd
aarsengel gaybriel

ot: oke nou ik zat in de bus en er waren twee meisjes. Eentje zat er al, de ander stapte in

1: jeeeezus wa kijkte gij sjagrijnig? Was er aan de hand?
2: jaaaa ik ben van school getrapt ja
1: oh waarom dan?
2: ja, khad mijn maatschappijkunde niet gemaakt en toen kwam meneer oomens naar boven en die zai tegen mai, dat ik niet meer terug mocht komen
1: ooh shiiiiiit
2: jaaaaa echt he, jeeeeeezus
1: en nou?
2: jaaaaa ik ga naar mijn mam, die wittet nog niet.
1: shiiiiiiiiit die zal wel schrikken
2: jaaaaaaa niet normaaaaaaaal joh. En ik ben harstikke braaf enzo, ik probeer altijd mijn huiswerk te maken. En jeroen moet ook weg, ja die doet zijn huiswerk nooit maken maar ik probeer het tenminste nog.
1: jaaaaaaa man, jeeeeezus. Dan moet je me maar bellen, ik wil wel horen wat je moeder zei
2: jaaaaa jeeeezus die gaat zo boos zijn. Maar die gaat gelijk naar school hoor, die wordt zo boos op Oomens

ik zat zo van:
:") :")
Oud 31-03-2009, 23:36
Verwijderd
Twee gozers liepen uit de albert heijn met twee plastic tasjes. Eentje vol met blikjes energiedrink en eentje vol met cakejes en roze koeken en chips en zooi.

zegt die gozer die de tasjes draagt: "fuck man, ik ga zo echt álles opeten, ik ben zo kankerstonet"
(ja, zo sprak hij het dus uit, als sto-net)
Oud 01-04-2009, 07:45
Yana
Yana is offline
Ik liep met een paar mensen over straat, komt er ineens een gebocheld vrouwtje (type: sokken-in-crocks, weinig doch warrig haar, duidelijk niet alles meer op een rijtje) richting ons geslenterd. Terwijl wij passeren, kijkt ze op en zegt met uiterst serieuze stem:"Tjielp tjielp tjielp".

Ik moest lachen
Oud 01-04-2009, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Ik liep met een paar mensen over straat, komt er ineens een gebocheld vrouwtje (type: sokken-in-crocks, weinig doch warrig haar, duidelijk niet alles meer op een rijtje) richting ons geslenterd. Terwijl wij passeren, kijkt ze op en zegt met uiterst serieuze stem:"Tjielp tjielp tjielp".

Ik moest lachen
Haha, wtf
Oud 01-04-2009, 09:56
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Als iemand mij wakker schudt kan je uit schrikreactie een goede klap verwachten Ik ben wel eens in de zeik genomen door een conducteur maar dat was achteraf wel grappig. Ik had een fiets meegenomen en die stond 'beneden'. Ik onderbreek mijn telefoongesprek om het speciaal fietskaartje te overhandigen maar ben eigenlijk met mijn hoofd bij het telefoongesprek. Conducteur zegt vervolgens heel verontwaardigd: 'Ja dit is een damesfietskaartje en beneden staat toch echt een herenfiets'. Ik: 'Oh, eh sorry dan'. Vervolgens gaat ie daar helemaal op in en ik werd uiteindelijk link van woede om zoiets stoms en op een gegeven moment lachte echt de halve coupé mij uit Ik kon wel door de grond zakken.
hij is wel leuk ja!
Oud 02-04-2009, 14:52
crazycat
crazycat is offline
zat zon raare meid turks marokaans ofzo in de trein vandaag, luid schreeuwend in haar telefoontje,

" ja als jij mij niet belt dan bel ik jouw niet, nee ik had je wel gebeld, ja jij belde mij niet, nee, als jij mij niet belt dan bel ik jouw ook niet :"

echt wtf?
Oud 02-04-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:

Ik moest lachen
Misschien had ze motorische afasie. Like so:

Tono, tono, tono. Tono tonotonoto, tono, tonotono tono. Tono. One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve, two, tono, tono. One, tono, tonotono tono tono.
Oud 02-04-2009, 15:30
Verwijderd
Afasie is echt vreselijk, helemaal omdat veel mensen ook doorhebben dat ze niet zeggen wat ze wíllen zeggen. Het is ook echt bizar om te zien dat bv. een logopedist met een afasiepatient praat die haar prima begrijpt maar haar woorden niet kan herhalen.
Gek ook dat die man ineens vrij normaal kan tellen en 't dan weer kwijt is. Bwuh, dat lijkt me zooo frustrerend.
Oud 02-04-2009, 15:46
crazycat
crazycat is offline
pokemon!
Oud 03-04-2009, 08:04
Verwijderd
Een collega vertelde haar dochtertjes dat ze nieuwe buren kregen, twee vrouwen die met elkaar getrouwd zijn. 'Oh', zei een van die meisjes, 'Dat zijn homo's.' Haar moeder had daar ontkennend op gereageerd 'Nee, bij meisjes heet dat lesbie's.' Had haar andere dochtertje gevraagd: 'Hoe heet die andere vrouw dan?'
Oud 03-04-2009, 12:48
Verwijderd
Haha ahw.
Oud 03-04-2009, 14:46
AzN
AzN is offline
Ik zat vandaag in de trein tegenover 'n meisje van 'n jaar of 5. Ze keek me verschrikt aan, wees me aan en schreeuwde tegen haar moeder: "Kijk mama, dat toch een Chinees? Zoals in dat liedje van K3!" En toen begon ze hardop dat liedje te blèren: "Alle Chinezen.. Ja, die gekke Chinezen.."

Laatst gewijzigd op 03-04-2009 om 19:13.
Oud 03-04-2009, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
omg
Oud 03-04-2009, 16:24
Verwijderd
Ik was net bij de slijterij over speciaalbier aan het BABBELEN met de eigenaar, toen de eigenaar van de naburige viskraam binnenkwam met een halflege fles wijn. Hij liep een beetje krommetjes en zei 'EEHHEHEHE HEEEEY EE ZEG IK HAD HIER NET EEN FLES WIJN GEKOCHT MAARREEEHHHHHHHHHH HIJ HEEFT EEN MANKEMENTJE HE KIJK MAAR, IS HALFLEEG '. Waarop de slijterijman zei dat het een nieuwe aanbieding betrof, 'halve halen, twee betalen'. Daarna wendde hij zich weer tot mij en zei verontschuldigend: "Ja, weet je, we proberen wel normale gesprekken te hebben, maar meestal lukt dat niet."

Het was wel een gave man, want hij hield ook van bitter bier en hij gaf me zomaar gratis en voor niks een flesje van zijn lievelingsbier mee. Het is een Belgische trappist, het zal mij benieuwen

En verder zaten er bij de tramhalte drie oude vrouwtjes. Ze leken op papegaaien, met hun kleurige kledij en hun kromme pootjes en hun knikkende hoofdjes. Ze hadden de volgende dialoog:

Vrouw #1: "Kijk het museumplein."
Vrouw #2: "Ja, kijk al die mensen."
Vrouw #3: "Ze drinken bier en andere dranken."
Vrouw #1: "Ze hebben dorst."
Vrouw #2: "Ze hebben dorst."
Vrouw #3: "Ja, ze hebben dorst."
Vrouw #1: "Ze zijn dorstig."
Vrouw #2: "Ja."
Vrouw #3: "Het zijn dorstige mensen."
Oud 03-04-2009, 16:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

en verder zaten er bij de tramhalte drie oude vrouwtjes. Ze leken op papegaaien, met hun kleurige kledij en hun kromme pootjes en hun knikkende hoofdjes. Ze hadden de volgende dialoog:

Vrouw #1: "kijk het museumplein."
vrouw #2: "ja, kijk al die mensen."
vrouw #3: "ze drinken bier en andere dranken."
vrouw #1: "ze hebben dorst."
vrouw #2: "ze hebben dorst."
vrouw #3: "ja, ze hebben dorst."
vrouw #1: "ze zijn dorstig."
vrouw #2: "ja."
vrouw #3: "het zijn dorstige mensen."

<333333
Oud 04-04-2009, 16:38
Verwijderd
Hahaha ;D
Oud 04-04-2009, 18:27
Verwijderd
van de week was ik heerlijk in de zon aan het chillen op het binnenwegplein en achter mij vertelde een meisje een mooie anekdote.

"Ja, ik was zo een meisje aan het aan het bellen dat ik kende en toen vroeg ik hoe ze ook alweer heette. Allemaal gewoon goed bedoeld enzo. Dus ze zei dat ze Loyd heette. Dus ik zei: 'O! Das echt een mooie naam voor een paard' Ik bedoelde het heel lief, want ik had ooit een film gezien over een paard dat Loyd heette en dat vond ik echt een leuke naam. Maar dat meisje heeft me dus nooit meer gebeld."

Oud 04-04-2009, 18:48
Verwijderd
Oud 04-04-2009, 19:00
Verwijderd
Haha, omg
Oud 04-04-2009, 19:28
Verwijderd
Oud 07-04-2009, 14:03
Verwijderd
Ik zat in de trein heel rustig een boek te lezen (veel te gefocust btw). En opeens zegt de jongen die naast me zit keihard: "IK HEB HET SPEL VERLOREN". Ik schrok me wild en het meisje tegenover mij vroeg wat hij bedoelde.

Hij zei dat het een spel was en als je er aan dacht dat jet het dan verloren had en dat je dat dan hardop kenbaar moest maken aan andere mensen. Of we mee wilden spelen. Nee dus Ik probeerde weer verder te lezen in mijn boek, maar die jongen bleef me maar aankijken met een blik van: "Denk je er al aan?" En daarna zei hij opeens, zonder dat iemand hem wat vroeg: "Ja is vet leuk, want als jullie mij de volgende keer weer een keer zien, dan heb je het spel verloren he, want dan denk je eraan."

Toen stond hij op bij en zei nog: "Nou ik wens jullie een prettige reis verder en veel plezier met het spel"...

ooohkeeee
Oud 07-04-2009, 14:05
Verwijderd
Jij komt zeker nooit op onzin.
Oud 07-04-2009, 14:07
Verwijderd
Hij is wel érg slecht in 'the game' dan, als hij er niet over op kan houden.
Oud 07-04-2009, 14:08
Verwijderd
Oud 07-04-2009, 14:18
Verwijderd
Naja ze hadden die jongen wel even mogen waarschuwen (hij zei ook nog dat hij het van een animeforum had) dat mensen dit toch best wel raar kunnen vinden En nee, hij kon er echt niet mee ophouden.

Oja...en hij is ook geen vaste speler Want ik kwam hem laatst tegen toen ik met mijn vriend was en hij zei niets
Oud 07-04-2009, 14:49
Verwijderd
Bizar, onze lieve heer heeft rare kostgangers enzo plus 1.
Oud 07-04-2009, 16:00
Verwijderd
The game is zo 2006.

Ontopic; ik hoorde vandaag een stel hangjongeren opscheppen over wie ze allemaal bedreigd hadden en hoe dat dan zoal was gegaan. Het hardst moesten ze lachen om een verhaal over een jongen die direct na de bedreiging snel wegrende, waarbij hij z'n tas vergat.

Humor.
Oud 08-04-2009, 23:26
Verwijderd
Twee mannen in de tram:

> Ja, die studenten van tegenwoordig.
< Nou.
> Ja, een beetje uitvreter spelen van mijn centen.
< Ja, van onze centen.
> En fatsoenlijk eten is er ook niet meer bij!
< Nee, dan zeggen ze 'we bezuinigen niet op eten!' en wat eten ze? Bier en chips! Rotzooi!
> Ja, en dat komt allemaal door de McDonalds!
< Niet alleen. Ook door die pizza's!
> Ja, ja, niet te vreten!
< Vroeger maakten wij op zaterdag ook weleens pizza.
> Ja, maar wel met verse groente!
< Ja, ja, zeker met verse groente!

Ik moest gniffelen. Zij keken mij aan met zo'n blik van 'daar heb je er weer één'.
Oud 08-04-2009, 23:42
Verwijderd
Ving ik op toen ik naar het station liep - een meisje en d'r moeder? waren aangehouden door twee politieagentjes op mountainbikes en ik heb geen idéé waarom, maar het meisje in kwestie veegde boos haar tranen weg en zei op ernstige toon: "...maar ik vind het gewoon niet kunnen dat jullie ons nu gewoon een bekeuring uitschrijven, terwijl we hier al ons hele leven wonen!..."

de rest heb ik niet gehoord want ik moest een trein halen, maar ik heb me een tijd lopen afvragen hoe dat in godsnaam een ecxuus was voor welke overtreding dan ook
Oud 09-04-2009, 05:54
Verwijderd
haha
Oud 09-04-2009, 10:39
31337
31337 is offline
up

Te leuk topic om te laten zakken
Oud 20-05-2009, 08:54
Verwijderd
wist niet zeker of ik na anderhalve maand na de laatste reactie nog mocht reageren. Zo niet dan sorry

Er zaten gisteren 2 meisjes in de trein. Ze hadden een of andere discussie over kindsdeel en legitieme portie enzo.(volgens mij had meisje 2 gelijk) Meisje 1 was echt zeer heftig tegen meisje 2, echt niet normaal. Op een gegeven moment:
2: waarom moet jij altijd je gelijk hebben? ik kan ook wel eens gelijk hebben hoor!
1: nee want jij bent gezakt
2 is zichtbaar gekwetst en zet mp3 aan.
1 gaat even later een kruiswoordpuzzel maken.
opeens zegt 1: een ander woord voor pedant, 8 letters
2: (sarcastisch) BETWETER

je had dat gezicht van 1 moeten zien
Oud 20-05-2009, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha
Oud 20-05-2009, 10:46
Verwijderd
Citaat:
wist niet zeker of ik na anderhalve maand na de laatste reactie nog mocht reageren. Zo niet dan sorry

Er zaten gisteren 2 meisjes in de trein. Ze hadden een of andere discussie over kindsdeel en legitieme portie enzo.(volgens mij had meisje 2 gelijk) Meisje 1 was echt zeer heftig tegen meisje 2, echt niet normaal. Op een gegeven moment:
2: waarom moet jij altijd je gelijk hebben? ik kan ook wel eens gelijk hebben hoor!
1: nee want jij bent gezakt
2 is zichtbaar gekwetst en zet mp3 aan.
1 gaat even later een kruiswoordpuzzel maken.
opeens zegt 1: een ander woord voor pedant, 8 letters
2: (sarcastisch) BETWETER

je had dat gezicht van 1 moeten zien
Oud 20-05-2009, 11:40
mr peer
mr peer is offline
Ik en een vriend van me kwamen laatst aan in Roermond met de trein uit Eindhoven en we stonden al bij de deur te wachten want we waren er al bijna.
Vroeg een vrouw of ze voor ons mocht staan omdat ze hard moest lopen om de aansluiting te halen. Ze had haar vraag nog niet afgemaakt of ze duwde ons zowat aan de kant. Nou goed ik ben dan niet het type om me daar druk over te maken maar ik en die vriend van me keken elkaar wat verbaasd aan. Had die vrouw dat opgemerkt en werd ineens er geïrriteerd door ze te trakteerde ons met wat haat blikken, harde zuchten en wat vreemd gemompel. Het verhaal is nog niet gedaan, want toen we aan kwamen in Roermond was die doos de hele tijd op de verkeerde knop aan het duwen ( de knop om de deur dicht te doen). Voor dat ik kon zeggen dat ze op de andere knop moest duwen begon ze al van haar dak te maken dat de trein op niks sloeg en wat voor rommel enzo. Een andere kerel achter ons duwde dan maar op die andere knop , stond ze even stom verbaasd te kijken, zegt ze snel: "Ja, al die knoppen hier, word zowat gek van..." toen rende ze weg. Ja het is ook moeilijk als je uit 2 knoppen moet kiezen :/...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten