Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Van Dale: geˇneˇraˇliˇseˇren -seerde, h gegeneraliseerd als algemene regel laten gelden op grond van één bijzonder geval Generaliseer wat je wil maar doe het dan wel goed. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkig ken jij alle skinheads en kun je met zekerheid zeggen dat er geen vieze tussen zitten. Dus ook die ene paar skinheads bij mij op de uni die dagenlang in dezelfde outfits rondlopen ken jij persoonlijk om mij stellig ongelijk te geven in deze.
Psst, generaliseren mag op basis van één bijzonder geval. En geloof me maar dat ik heus vies ogende skinboys heb gezien. Ontopic: van mij mag iedereen aan wat hij/zij wenst, als ik het lelijk vind en mijn mening erover wordt gevraagd, geef ik die schaamteloos. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Waarom ga je er dan zelf niet zo bijlopen in plaats van over die foto's te kwijlen", zullen we dan ook gelijk alle magazines, exposities, modeshows etc. ter discussie stellen? Want als je zo gaat redeneren hebben die natuurlijk allemaal ook geen nut. Het leuke van lookblogs is natuurlijk het inspiratie opdoen, bekijken, vergelijken etc. Zou iemand van de kunstacademie toch moeten begrijpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat vind ik altijd zo kansloos. Laat iedereen toch lekker kleden zoals ie dat zelf wil. En je mag toch best 'kwijlen' op een foto en er tegelijkertijd niet zo uit willen zien? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, er is nog altijd een heel verschil tussen (voor jezelf) uit verschillende bronnen inspiratie ophalen en een heel topic vol posten mensen zogenaamde hippe mensen. Ik heb niks tegen die gasten, maar het wordt gewoon vervelend wanneer er continu vermeld wordt hoe origineel het wel niet is. Dit zie je trouwens niet alleen bij kleding maar ook bijvoorbeeld muziek of film.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een soort kermishippiedecora<3 Love it. Kleurtjes zijn awesome. |
![]() |
||
kameraad Thony slaat anders de spijker verdomd hard op z'n kop. Enfin,
Citaat:
|
Maarja je kleed je toch ook soms om er leuk uit te zien voor anderen, zeg niet dat je altijd nadenkt als je de deur uitgaat over je kleding, ik trek ook gewoon vaak random broek, shirt en een vest aan omdat ik er dan geen zin heb, maar soms heb je toch wel zin in een beetje attention whoring, als je bv uit gaat ofzo. Maarja dat zijn dan weer special occasions, omdat ik er goed uit wil zien voor mezelf, zodat ik lekker in mijn vel zit, en soms heb ik gewoon zin om in mn kloffie de deur uit te gaan en kan het me niet zoveel schelen wat anderen denken.
|
Oh maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal.
Maar er zullen er ook genoeg zijn die dagelijks 60+ minuten bezig zijn met hun kleding/look/etc; dat vind ik echt pure tijdsverspilling. Als je dat echt nodig hebt om je goed te voelen / identificeren dan heb je serious issues. Maar goed, ik heb sowieso meer respect voor de 'grote denkers' dan mensen die het van uiterlijk vertoon moeten hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|