Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2009, 00:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ja ehh hallo, laat mij ook eens ff lekker generaliseren!
Rare generalisatie, aangezien er weinig vies volk tussen zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2009, 05:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
En natuurlijk lijkt het heel hypocriet als je hier maffe foto's post, like i did, maar laat wel iedereen in zijn waarde en denk niet dat jij beter bent omdat jij zogenaamd wel het perfecte uiterlijk hebt.
Ik vraag me vooral af wat je met die foto's wilt bereiken. Als je het zo geweldig vindt, waarom ga je er dan zelf niet zo bijlopen in plaats van over die foto's te kwijlen.
Oud 02-05-2009, 10:29
Verwijderd
Ik ga toch ook niet verkleed als Optimus Prime.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 13:32
Allochthony
Allochthony is offline
Haha nu pas zie ik die MF Doom avatar.

Ga iets nuttigs doen a Lord Jansport.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 14:39
sabrosa
sabrosa is offline
Citaat:
Ik vraag me vooral af wat je met die foto's wilt bereiken. Als je het zo geweldig vindt, waarom ga je er dan zelf niet zo bijlopen in plaats van over die foto's te kwijlen.
Heb je stiekem een webcam op mijn kamer geinstalleerd ofzo, want je weet het precies te omschrijven,damn!
Oud 03-05-2009, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Rare generalisatie, aangezien er weinig vies volk tussen zit.
Vast, maar het principe van generaliseren is dat daar geen rekening mee wordt gehouden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 11:39
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Vast, maar het principe van generaliseren is dat daar geen rekening mee wordt gehouden.
Dat klopt niet. Generalisatie gebeurt op grond van 1 of meerdere bestaande kenmerken van een of meerdere personen van een bepaalde groep. Je kan veel zeggen van Skinheads, maar vies zijn ze niet. Integendeel.

Van Dale: geˇneˇraˇliˇseˇren -seerde, h gegeneraliseerd als algemene regel laten gelden op grond van één bijzonder geval

Generaliseer wat je wil maar doe het dan wel goed.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 12:14
Verwijderd
Gelukkig ken jij alle skinheads en kun je met zekerheid zeggen dat er geen vieze tussen zitten. Dus ook die ene paar skinheads bij mij op de uni die dagenlang in dezelfde outfits rondlopen ken jij persoonlijk om mij stellig ongelijk te geven in deze.

Psst, generaliseren mag op basis van één bijzonder geval. En geloof me maar dat ik heus vies ogende skinboys heb gezien.

Ontopic: van mij mag iedereen aan wat hij/zij wenst, als ik het lelijk vind en mijn mening erover wordt gevraagd, geef ik die schaamteloos.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 12:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Spreek ze maar eens streng toe dan, als ze er vies bij lopen/liepen!

Ik durf wel te beweren dat ik die lui op je universiteit ken, ja. Zo groot is de scene niet in Nederland. Tenzij het, zoals ik vermoed, weer eens geen echte Skins zijn.

Laatst gewijzigd op 03-05-2009 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 20:02
De echte Karl
De echte Karl is offline
Citaat:
Denk je alles gehad te hebben, krijg je dit.

"Waarom ga je er dan zelf niet zo bijlopen in plaats van over die foto's te kwijlen", zullen we dan ook gelijk alle magazines, exposities, modeshows etc. ter discussie stellen? Want als je zo gaat redeneren hebben die natuurlijk allemaal ook geen nut.

Het leuke van lookblogs is natuurlijk het inspiratie opdoen, bekijken, vergelijken etc. Zou iemand van de kunstacademie toch moeten begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 22:00
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Tenzij het, zoals ik vermoed, weer eens geen echte Skins zijn.
Dat vind ik ook altijd zoiets. Van 'je bent fake want je hebt niet dit of dat of je doet niet zus of zo'. Niks persoonlijks tegen jou ofzo hoor, maar gewoon in het algemeen. Waarom zou iemand een echte 'Skin' (in dit geval) moeten zijn? Net zoals in die emo scene, die alle mensen die er een beetje emo uitzien en het wel leuk vinden en er graag mee bezig zijn maar niet zo zijn zoals de hardcore emo, meteen een wemo is? (Wannabe emo dus, schijnt nogal een scheldwoord te zijn.)

Dat vind ik altijd zo kansloos. Laat iedereen toch lekker kleden zoals ie dat zelf wil. En je mag toch best 'kwijlen' op een foto en er tegelijkertijd niet zo uit willen zien?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 22:15
Verwijderd
go pro, go emo
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 22:24
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Haha wemo! Emo opzich is imo al een veel erger scheldwoord
Oud 03-05-2009, 23:54
Vice
Vice is offline
Citaat:

"Waarom ga je er dan zelf niet zo bijlopen in plaats van over die foto's te kwijlen", zullen we dan ook gelijk alle magazines, exposities, modeshows etc. ter discussie stellen? Want als je zo gaat redeneren hebben die natuurlijk allemaal ook geen nut.

Het leuke van lookblogs is natuurlijk het inspiratie opdoen, bekijken, vergelijken etc. Zou iemand van de kunstacademie toch moeten begrijpen.
Jij voelt je aangesproken.
Maar goed, er is nog altijd een heel verschil tussen (voor jezelf) uit verschillende bronnen inspiratie ophalen en een heel topic vol posten mensen zogenaamde hippe mensen. Ik heb niks tegen die gasten, maar het wordt gewoon vervelend wanneer er continu vermeld wordt hoe origineel het wel niet is. Dit zie je trouwens niet alleen bij kleding maar ook bijvoorbeeld muziek of film.
Oud 04-05-2009, 00:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dat vind ik ook altijd zoiets. Van 'je bent fake want je hebt niet dit of dat of je doet niet zus of zo'. Niks persoonlijks tegen jou ofzo hoor, maar gewoon in het algemeen. Waarom zou iemand een echte 'Skin' (in dit geval) moeten zijn?
Er zijn zat ventjes die gabber luisteren en denken en/of zeggen dat ze Skinhead zijn. Dat is echter een contradictio in terminus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 12:30
De echte Karl
De echte Karl is offline
Citaat:
Jij voelt je aangesproken.
Maar goed, er is nog altijd een heel verschil tussen (voor jezelf) uit verschillende bronnen inspiratie ophalen en een heel topic vol posten mensen zogenaamde hippe mensen. Ik heb niks tegen die gasten, maar het wordt gewoon vervelend wanneer er continu vermeld wordt hoe origineel het wel niet is. Dit zie je trouwens niet alleen bij kleding maar ook bijvoorbeeld muziek of film.
Volgens mij zit je hier in lifestyle te posten. Daar maakt kleding een behoorlijk groot deel van uit. Als je geen discussies of foto's over kleding, mode, hippigheid of weet ik veel wat wil zien moet je hier niet posten. Haten om het haten is zo 2001.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 13:04
sabrosa
sabrosa is offline
QFT.
Oud 19-05-2009, 14:56
Elettroplastica
Elettroplastica is offline
Citaat:
Met deze outfit heb ik tot op heden nog niemand zien lopen, nog niet eens iets wat erop lijkt. Zelfs in de grote steden zul je niet gauw iemand aantreffen die dit draagt, alhoewel ik het best wel apart vind die kleurtjes.

[afbeelding]
Die twee meisjes zijn geweldig.
Een soort kermishippiedecora<3 Love it.
Kleurtjes zijn awesome.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 18:14
Mókerrr.
Mókerrr. is offline
Leuke topic!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 16:59
Big Boi
Big Boi is offline
hahahahaha.
Oud 24-05-2009, 17:00
sabrosa
sabrosa is offline

Oud 24-05-2009, 18:06
Allochthony
Allochthony is offline
Doordat ze van die lelijke mensen als model kiezen valt het niet op hoe verschrikkelijk de kleren zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 18:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Doordat ze van die lelijke mensen als model kiezen valt het niet op hoe verschrikkelijk de kleren zijn.
true dat!
Oud 24-05-2009, 18:10
sabrosa
sabrosa is offline
Door al jou gemene gebrabbel vergeten wij ook even hoe lelijk jij bent schattie (L)
Oud 24-05-2009, 18:39
Carn
Carn is offline
kameraad Thony slaat anders de spijker verdomd hard op z'n kop. Enfin,

Citaat:
Ik trek het zo slecht als mensen zich zo wanhopig origineel kleden. Niet te doen.
Dat dus. Als je een puber bent ok, maar op latere leeftijd lijkt het wel compensatiegedrag voor een of ander gebrek. Tenzij je liefhebber bent van een bepaalde subcultuur, dan kan ik het nog begrijpen. De rest is attention-whoring all the way.
Oud 24-05-2009, 19:09
sabrosa
sabrosa is offline
Maarja je kleed je toch ook soms om er leuk uit te zien voor anderen, zeg niet dat je altijd nadenkt als je de deur uitgaat over je kleding, ik trek ook gewoon vaak random broek, shirt en een vest aan omdat ik er dan geen zin heb, maar soms heb je toch wel zin in een beetje attention whoring, als je bv uit gaat ofzo. Maarja dat zijn dan weer special occasions, omdat ik er goed uit wil zien voor mezelf, zodat ik lekker in mijn vel zit, en soms heb ik gewoon zin om in mn kloffie de deur uit te gaan en kan het me niet zoveel schelen wat anderen denken.
Oud 24-05-2009, 19:23
Carn
Carn is offline
Oh maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal.

Maar er zullen er ook genoeg zijn die dagelijks 60+ minuten bezig zijn met hun kleding/look/etc; dat vind ik echt pure tijdsverspilling. Als je dat echt nodig hebt om je goed te voelen / identificeren dan heb je serious issues. Maar goed, ik heb sowieso meer respect voor de 'grote denkers' dan mensen die het van uiterlijk vertoon moeten hebben.
Oud 10-06-2009, 19:48
Mókerrr.
Mókerrr. is offline
Mensen, plaats meer foto's!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 06:10
vilein
vilein is offline
Citaat:
Er zijn zat ventjes die gabber luisteren en denken en/of zeggen dat ze Skinhead zijn. Dat is echter een contradictio in terminus.
skinheads houden per definitie namelijk niet van gabber. Nooit.
Oud 11-06-2009, 06:17
vilein
vilein is offline
Citaat:

Oh en dit. Wat een scheve beredenering. Ze bekritiseert het medium niet, enkel de bezoekers. Dat zou iemand die, wat doe je eigenlijk, toch moeten weten.
Oud 11-06-2009, 17:43
Rivka
Rivka is offline
[afbeelding]
[/QUOTE]

Ik vind deze look echt heel cool. Apart ook
Oud 13-06-2009, 16:21
Mókerrr.
Mókerrr. is offline
Hahaha, te funky punky.
Met citaat reageren
Advertentie