| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik zal me er verder maar niet mee bemoeien, word je straks ook nog boos op mij ![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Hehehe, ik zal niet boos op jullie worden
Het is veel meer dat een rotte piemel het nodig vind om een mening over mij en mijn keuze te hebben zonder mij verder iets te vragen en dat is stom. Maar een vriend zei: 'wat is zijn oordeel waard als hij zijn eigen zaakjes niet eens op orde heeft?' en daar heeft hij wel gelijk in want die piemel drinktblowtslaatscheldgebruiktdrugs alsof zijn leven er van af hangt en wie is hij dan om iets over mij te zeggen? Maar toch frustreert het ontzettend en wil ik hem meppen.
|
|
|
|||
|
Citaat:
). Maar je hebt helemaal gelijk, wat weet hij er nou van? Dit is jouw zaak.Citaat:
![]()
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() omg ja
|
|
||
Verwijderd
|
@Lisa: Balen... Heb jhe dr veel last van?
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik mocht wel ibuprofen nemen in plaats van die dyclofenac, maar ik moest zeker de helft minderen
En ik heb er best veel last van ja Meer dan ik had gehoopt. De eerste twee dagen gingen erg goed maarja. Ik wist wel dat vroeger je een week in het ziekehuis moest blijven dus dat het niet niks was en het zou ook pijnlijker zijn omdat ze een kant hadden moeten hechten, maar ik vind het toch wel tegenvallen ;x
|
|
|
|||
|
Citaat:
Vervelend dat het zo tegenvalt zeg vind dat je er wonderbaarlijk goed mee omgaat Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
@ SA: Vrijdag. Vrijdag en zaterdag ging het ook redelijk goed, maar zondag ging het opeens fout.
Haha kennen jullie the akinator? Die je vragen stelt en met ja en nee weet wie je bedoelt? Haha bas had het ingevuld met mij in gedachten en kreeg 'the girl you want' eruit En nou ging ik het invullen voor mijn ideale man en nou komt eruit 'your dream lover' ![]() Maar hij kent dus ook gewoon allerlei personen enzo. |
|
|
||
|
Citaat:
Omg dat klinkt tof waar kan ik die vinden?
|
|
|
Verwijderd
|
http://en.akinator.com/#
hahaha ik deed maxima maar de vragen die hij stelde leken niet de goeie kant uit te gaan maar hij had hem toch goed
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat dat handig is Ik mag geen koolzuur enzo dus zoiets zal ook niet zo handig zijn
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |