Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2009, 10:14
Verwijderd
heej
Advertentie
Oud 23-04-2009, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi SA

Hoe is het?
Oud 23-04-2009, 10:28
Flijn
Flijn is offline
Oud 23-04-2009, 10:38
Verwijderd
Zo, ik ga maar eens leren voor het tentamen van deze middag.
Oud 23-04-2009, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hoi SA

Hoe is het?
Kan beter, maar komt goed
En bij jou?
Oud 23-04-2009, 10:42
Verwijderd
Hoi!
Oud 23-04-2009, 10:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh die vind ik echt geweldig
Ik kon zijn columns altijd bijzonder waarderen

Citaat:
Kan beter, maar komt goed
En bij jou?
Aw! Wat is er nu even niet goed dan?

Met mij wel oke eigenlijk

Citaat:
Hoi!
Hey
Oud 23-04-2009, 10:47
Verwijderd
Omdat het uit is met Vriendje en praktisch vreemden denken zich er mee te moeten bemoeien (en dat in mijn nadeel) en ik trek me daar veel te veel van aan en ik hou daar niet van. Dus nu zit ik lekker depressief te wezen in mijn eentje.
Oud 23-04-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Heuj!
Oud 23-04-2009, 10:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat het uit is met Vriendje en praktisch vreemden denken zich er mee te moeten bemoeien (en dat in mijn nadeel) en ik trek me daar veel te veel van aan en ik hou daar niet van. Dus nu zit ik lekker depressief te wezen in mijn eentje.
Het gatver! Vervelend voor je
Ik zal me er verder maar niet mee bemoeien, word je straks ook nog boos op mij
Oud 23-04-2009, 10:52
Verwijderd
Ik las het ergens idd SA, maar niemand weet wat er tussen jullie gebeurd is behalve jullie twee.
Oud 23-04-2009, 10:52
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Oooh die vind ik echt geweldig
Ik kon zijn columns altijd bijzonder waarderen
Ja he, ik ook.
Oud 23-04-2009, 10:55
Verwijderd
Hehehe, ik zal niet boos op jullie worden Het is veel meer dat een rotte piemel het nodig vind om een mening over mij en mijn keuze te hebben zonder mij verder iets te vragen en dat is stom. Maar een vriend zei: 'wat is zijn oordeel waard als hij zijn eigen zaakjes niet eens op orde heeft?' en daar heeft hij wel gelijk in want die piemel drinktblowtslaatscheldgebruiktdrugs alsof zijn leven er van af hangt en wie is hij dan om iets over mij te zeggen?
Maar toch frustreert het ontzettend en wil ik hem meppen.
Oud 23-04-2009, 10:57
Verwijderd
Het is sowieso niet slim om een mening over een relatie te hebben want je weet nooit hoe het echt zit als buitenstaander. Zelfs als beste vrienden enzo..
Oud 23-04-2009, 10:58
Flijn
Flijn is offline
SA: al was 'ie perfect, het is zijn zaak niet. Sterkte ermee, het klinkt als een zaak voor ben & jerry's.
Oud 23-04-2009, 10:59
Verwijderd
Citaat:
SA: al was 'ie perfect, het is zijn zaak niet. Sterkte ermee, het klinkt als een zaak voor ben & jerry's.
GeefmijB&J! Wat een ideeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Oud 23-04-2009, 10:59
Verwijderd
Hihi ijs
Oud 23-04-2009, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hehehe, ik zal niet boos op jullie worden Het is veel meer dat een rotte piemel het nodig vind om een mening over mij en mijn keuze te hebben zonder mij verder iets te vragen en dat is stom. Maar een vriend zei: 'wat is zijn oordeel waard als hij zijn eigen zaakjes niet eens op orde heeft?' en daar heeft hij wel gelijk in want die piemel drinktblowtslaatscheldgebruiktdrugs alsof zijn leven er van af hangt en wie is hij dan om iets over mij te zeggen?
Maar toch frustreert het ontzettend en wil ik hem meppen.
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ben ook iemand die het nooit helemaal kan loslaten hoe anderen over mij denken (of hoe ik denk dat ze over mij denken ). Maar je hebt helemaal gelijk, wat weet hij er nou van? Dit is jouw zaak.

Citaat:
Sterkte ermee, het klinkt als een zaak voor ben & jerry's.
Oud 23-04-2009, 11:03
Verwijderd
Hihi ik heb gratis gevulde koeken gewonnen
Oud 23-04-2009, 11:03
Verwijderd
Ik ga vanavond bij mijn zus eten heb zojuist geregeld dat we B&J's gaan eten, bedankt voor het idee
Oud 23-04-2009, 11:04
Verwijderd
Dat is wel duur, dat ijs ;x
Oud 23-04-2009, 11:04
Verwijderd
Ik moe me echt inhouden om me nu niet helemaal vol te vreten of dood te roken, frustatie is niet goed voor mijn gezondheid
Oud 23-04-2009, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel duur, dat ijs ;x
Je hebt gelijk, maar heti s wel fakking lekker en zo af en toe, als ik heel erg in de put zit, mag dat van mezelf.
Flijn
Flijn is offline
Graag gedaan hoor.

Pff nu wil ik zelf ook.
Verwijderd
Ja leuk nou willen we allemaal
Oud 23-04-2009, 11:07
Verwijderd
Oud 23-04-2009, 11:09
Flijn
Flijn is offline
Ik wilde laatst heel graag appeltaart. Echt dagen achter elkaar, maar ik had mezelf beloofd gezond te doen. En toen had mijn moeder ineens appeltaart gemaakt, zomaar. Het leek the secret wel
Oud 23-04-2009, 11:10
Verwijderd
Ik wil al 6 dagen pizza Maar ik moet nog minimaal 4 dagen wachten. En ik denk nog wel langer eigenlijk.
Oud 23-04-2009, 11:11
Flijn
Flijn is offline
Ik mag in het weekend weer snoepen.

Oh en als ik heel graag pizza wil ga ik het zelf maken, dat voelt al veel beter.
Oud 23-04-2009, 11:12
Verwijderd
Waarom moe je nog zolang wachten dan?

@Flijn: Ik vind jouw sig trouwens echt ontzettend leuk
Oud 23-04-2009, 11:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hihi ik heb gratis gevulde koeken gewonnen
Het zou toch wat zijn als je voor die gewonnen gevulde koeken moest betalen
Oud 23-04-2009, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom moe je nog zolang wachten dan?

@Flijn: Ik vind jouw sig trouwens echt ontzettend leuk
Geopereerde keel.
Oud 23-04-2009, 11:14
Flijn
Flijn is offline
Dankje, ik hem hem van Blackadder. Ik vind dat oorlogen eigenlijk via briefjes met dit soort uitingen moeten worden opgelost.
Oud 23-04-2009, 11:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geopereerde keel.
Hoe gaat het daarmee Lisa? En heb je nu ook betere medicijnen gekregen van de dokter?

Citaat:
Dankje, ik hem hem van Blackadder. Ik vind dat oorlogen eigenlijk via briefjes met dit soort uitingen moeten worden opgelost.
omg ja
Oud 23-04-2009, 11:17
Verwijderd
@Lisa: Balen... Heb jhe dr veel last van?

Citaat:
Oh, jij bent echt held! Dat is de meest originele manier van oorlogoplossen die ik ooit gehoord heb
Verwijderd
Ik mocht wel ibuprofen nemen in plaats van die dyclofenac, maar ik moest zeker de helft minderen Dus nu heb ik regelmatig een golf van pijn en dan koeli k maar met drinken of ijsjes, ik kan niet veel anders. Vandaag gaat het nog redelijk goed gelukkig, ben sinds half negen de deur uit dusj.

En ik heb er best veel last van ja Meer dan ik had gehoopt. De eerste twee dagen gingen erg goed maarja. Ik wist wel dat vroeger je een week in het ziekehuis moest blijven dus dat het niet niks was en het zou ook pijnlijker zijn omdat ze een kant hadden moeten hechten, maar ik vind het toch wel tegenvallen ;x
Verwijderd
Ik had een 8 voor m'n paper en mondeling
Oud 23-04-2009, 11:19
Flijn
Flijn is offline
Hihi SA je maakt me verlegen!

Oei en het is alweer middag. Ik ga maar eens naar de bibliotheek. Dag allemaal!
Oud 23-04-2009, 11:22
Verwijderd
@lisa: B&J is ook ijs en koel dus veel ijs eten Wel balen dat je er nog zoveel last van hebt. Lijkt me echt supereng, aan je keel geopereerd worden.

@LL: Doe je goed!

@Flijn: Succes in de bieb!
Oud 23-04-2009, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik mocht wel ibuprofen nemen in plaats van die dyclofenac, maar ik moest zeker de helft minderen Dus nu heb ik regelmatig een golf van pijn en dan koeli k maar met drinken of ijsjes, ik kan niet veel anders. Vandaag gaat het nog redelijk goed gelukkig, ben sinds half negen de deur uit dusj.

En ik heb er best veel last van ja Meer dan ik had gehoopt. De eerste twee dagen gingen erg goed maarja. Ik wist wel dat vroeger je een week in het ziekehuis moest blijven dus dat het niet niks was en het zou ook pijnlijker zijn omdat ze een kant hadden moeten hechten, maar ik vind het toch wel tegenvallen ;x
Wanneer ben je geopereerd Lisa?

Vervelend dat het zo tegenvalt zeg Ik kan echt niet goed tegen pijn, dus ik zou waarschijnlijk enorm zitten te zeuren de hele tijd vind dat je er wonderbaarlijk goed mee omgaat

Citaat:
Ik had een 8 voor m'n paper en mondeling
goed gedaan LL
Oud 23-04-2009, 11:28
Verwijderd
whoehoe ik heb nu al 19 uur werk voor volgende week
Oud 23-04-2009, 11:29
Verwijderd
@ SA: Vrijdag. Vrijdag en zaterdag ging het ook redelijk goed, maar zondag ging het opeens fout.

Haha kennen jullie the akinator? Die je vragen stelt en met ja en nee weet wie je bedoelt? Haha bas had het ingevuld met mij in gedachten en kreeg 'the girl you want' eruit En nou ging ik het invullen voor mijn ideale man en nou komt eruit 'your dream lover'

Maar hij kent dus ook gewoon allerlei personen enzo.
Oud 23-04-2009, 11:30
Verwijderd
Officieel moet ik elk uur een waterijsje eten
Verwijderd
Peukpauze.
Verwijderd
ja mang akinator is vet
Verwijderd
Citaat:
Wat een verschrikking.
Verwijderd
Citaat:
mag je ook knetterijsjes?
Oud 23-04-2009, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
@ SA: Vrijdag. Vrijdag en zaterdag ging het ook redelijk goed, maar zondag ging het opeens fout.

Haha kennen jullie the akinator? Die je vragen stelt en met ja en nee weet wie je bedoelt? Haha bas had het ingevuld met mij in gedachten en kreeg 'the girl you want' eruit En nou ging ik het invullen voor mijn ideale man en nou komt eruit 'your dream lover'

Maar hij kent dus ook gewoon allerlei personen enzo.
Sterkte er maar mee Lis

Omg dat klinkt tof waar kan ik die vinden?
Oud 23-04-2009, 11:32
Verwijderd
http://en.akinator.com/#

hahaha ik deed maxima maar de vragen die hij stelde leken niet de goeie kant uit te gaan maar hij had hem toch goed
Oud 23-04-2009, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Wat een verschrikking.
Ik weet niet zeker of je het sarcastisch bedoelt, maar het is ook echt een verschrikking uiteindelijk ;x Zeker omdat ik tot gisteren vrijwel niks at erbij.
Citaat:
mag je ook knetterijsjes?
Ik denk niet dat dat handig is Ik mag geen koolzuur enzo dus zoiets zal ook niet zo handig zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten