Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wist je dat ik het gek vind dat mensen van 19 meer dan 4 exen hebben.
Wist je dat mijn broer zijn kind de zelfde naam wilde geven als mijn vriendje, omdat ze niet wisten dat ik een vriendje had met die naam. Wist je dat katje echt stoer is irl. Wist je dat de naam Ali in het Arabisch afstamt van het woord god. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wist je dat ik dit
Citaat:
Wist je dat ik het ook gek vind als mensen met een stuk of honderd mensen in hun (jonge) leven gezoend hebben. Ik kan niet eens honderd mensen bedenken die ik aantrekkelijk vind. Wist je dat mijn Zweedse groepgenootje een grote trut is, o.a. omdat ze altijd alle meetings driedubbel plant en ons dan zit op te jagen ''omdat ze eigenlijk al ergens anders moet zijn''? Wist je dat ik een mango heb en hij maar vijftig cent koste? Wist je dat ik me gisteren op 't werk doodverveeld heb en het dus nooit meer ga doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wist je dat ik een meisje van 19 ken die met 86 jongens heeft gezoend. Ik vraag me altijd af waarom en of ze alle namen nog weet en uberhauptt alle namen ooit heeft geweten. Wist je dat ik heel veel nutteloze dingen weet. Wist je dat ik altijd heb geleerd dat de naam Charlotte van Charles en Charles van Karel komt en karel eigenlijk kereltje betekent. Maar ik er nu achter komt dat het in het teutonic, (dat kan ik niet vertalen) vrouwelijk betekent. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |