Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2009, 12:08
snoopy
snoopy is offline
Wahahaha... Om dat stukje van Lisa
Oud 25-05-2009, 14:38
Verwijderd
OMg
Oud 25-05-2009, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Een gozer in Take me Out die als een mongool opkwam en gelijk keihard werd weggedrukt door alle 30 dames. Bloody brilliant.
oh is dat nog ergens te zien?
Oud 25-05-2009, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-05-2009, 15:31
Verwijderd
Citaat:
http://www.rtl.nl/components/program...ndex_video.xml
Het is aflevering 55 <3
Oud 25-05-2009, 16:17
Verwijderd
ja maar ik zie ze niet drukken en alles
tnx ik ga meteen kijken XD
Oud 25-05-2009, 16:37
Verwijderd
hahahaahha die harses <3 priceless
Oud 25-05-2009, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg omg omg! Ik heb een met koninginnedag meegedaan met 'raad het gewicht van de kokosnoot' en daar had ik een mp3-speler mee gewonnen (op zich al hilarisch, maar het wordt nog beter). Ik maakte al steeds grapjes over wat voor crappy ding het wel zou zijn. En ik kreeg 'em net.. is het zo'n enorm ding van 128 mb
Oud 25-05-2009, 18:12
Verwijderd
128 mb
Oud 25-05-2009, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja
Oud 25-05-2009, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoeveel nummers kunnen daar op? 4?

Oud 25-05-2009, 18:20
Verwijderd
Nah 30 ofzo
Oud 25-05-2009, 18:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
WAUW! Daar heb ik echt wat aan!
Oud 25-05-2009, 19:06
Verwijderd
Gegeven paarden een monden he chick!
Oud 25-05-2009, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaja het is goed met je.
Oud 25-05-2009, 19:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
die kan je ook kopen voor 12 euro ofzo.
Oud 25-05-2009, 19:17
Verwijderd
vanaf 17:00
Oud 25-05-2009, 19:48
Verwijderd
Citaat:
vanaf 17:00
Oud 26-05-2009, 01:09
Verwijderd
Nu ook op Youtube, hapklaar verpakt in 2 minuten

Oud 26-05-2009, 09:25
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het zielig...
Oud 26-05-2009, 09:28
Verwijderd
Ik ook, zo'n raar persoon is het niet op uiterlijk. Maar hij had zijn kleding anders moeten doen, rustiger moeten staan en niet zo raar. Sowieso, wie gaat er op zijn verjaardag meedoen, dat zou mij ook doen wegdrukken, op je verjaardag heb je toch wel wat beters te doen.
Oud 26-05-2009, 09:50
Verwijderd
Zielig is het ook wel een beetje, maar ik zou hem ook wegdrukken denk ik. Beetje lekker fout, net te korte broek met van die heerlijke lelijke gympen eronder en dan ook nog heel stoer doen. Nee bedankt
Oud 26-05-2009, 10:00
snoopy
snoopy is offline
Tuurlijk, ik hoef die gast ook niet Maar ik vind het toch zielig
Oud 26-05-2009, 10:13
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Zat ergere styling gezien in Wageningen.. Maar weinig mensen die er ook nog arrogant bij kijken..
Oud 26-05-2009, 10:26
geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja hij ziet er niet echt verkeerd uit, maar als je loopt of je in je broek gezeken hebt word je wel redelijk terecht weggedrukt toch |:
Oud 26-05-2009, 10:32
Allure
Allure is offline
Hij loopt heel erg met zijn voeten naar buiten en hij schudt steeds met zijn hoofd.
Oud 26-05-2009, 10:45
Eerste en vierde meisje in dat filmpje zien er trouwens ook uit of ze klem hebben gezeten tijdens de geboorte
Oud 26-05-2009, 10:50
Verwijderd
Wat ik wel vind van take-me-out 90% van die vrouwen zijn daar zelf spuuglelijk en gaan dan andermans uiterlijk afkraken, ze moeten pakken wat ze kunnen krijgen.
Oud 26-05-2009, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Wat ik wel vind van take-me-out 90% van die vrouwen zijn daar zelf spuuglelijk en gaan dan andermans uiterlijk afkraken, ze moeten pakken wat ze kunnen krijgen.
Oud 26-05-2009, 10:54
Allure
Allure is offline
Nou ja, als ze wegdrukken komt er wel weer een nieuwe dude uit de lift, dus ze kunnen kieskeurig zijn.
Oud 26-05-2009, 10:58
Verwijderd
Mag je als knul zeggen dat je er geen wilt kiezen. Stel de 4 knappe vrouwen hebben al weggedrukt en er blijven alleen lelijke over..

Maargoed om de piepkleinste dingen vallen ze, vind het beetje overdreven.
Oud 26-05-2009, 11:08
Zo'n veekeuring is sowieso overdreven en dom
Oud 26-05-2009, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Zo'n veekeuring is sowieso overdreven en dom
punt.
Oud 26-05-2009, 13:05
Verwijderd
Het is leuk vermaak, dus care. Deze jongen had ik weggedrukt op zijn houding. Hij ziet er een beetje uit als een suf jochie maar ik had hem nog een kans gegeven en zijn muziek was leuk, maar die kop die hij trekt daarvoor had ik hem dus weggedrukt ja en ik vind dat eddy zoey zich ook aanstelt. Maar er zijn ook jongens zonder date vertrokken die ik wel leuk vond hoor.

En ik moest vandaag lachen om groepswerk waarbij ik druk met een andere groepsgenoot aan het overleggen was en toen was het tegen nummer 3: wat vind jij? En toen zei hij echt heel lame zo van huh wat?
Oud 26-05-2009, 18:58
Verwijderd
Ja als je eruit ziet als een magere verlegen student moet je niet opkomen met een air alsof je een dikke arrogante hiphopper bent.
Dat rijmt maar het metrum is vreselijk.

Ik gniffelde om een jongen van vijf die op de vragen 'doet dit pijn, en dit, etc' telkens zachtjes nee fluisterde totdat het wél pijn deed en hij heel verontwaardigd ja riep.
Oud 26-05-2009, 19:33
Verwijderd
Ik vind het altijd zo schattig dat Eddy Zoey het heel erg voor de mannen opneemt (logisch ook natuurlijk). En ondertussen weet ik zeker dat hij heel goed begrijpt waarom ze die Sander wegdrukken.
Oud 26-05-2009, 20:23
snoopy
snoopy is offline
Offtopic: Mja, maar aan de andere kant: ik denk dat veel vrouwen hem (en andere jongens dus ook) niet wegdrukken omdat zijn uiterlijk niet leuk is, maar meer zijn houding etc. (wat de mensen hier ook zeggen). En Eddy blijft er maar op hameren dat ze hem 'op zijn uiterlijk beoordelen'. M.a.w.: 'gast, je bent lelijk als de nacht'. Vind t dus juist niet zo tactisch...

OT: Een volwassen vrouw die heel serieus 'sjudorans' schreef.
Oud 26-05-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd zo schattig dat Eddy Zoey het heel erg voor de mannen opneemt (logisch ook natuurlijk). En ondertussen weet ik zeker dat hij heel goed begrijpt waarom ze die Sander wegdrukken.
echt he: D
Oud 26-05-2009, 21:26
Verwijderd
Om die slechte moppen in het Saai-topic. :')
Oud 27-05-2009, 10:43
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Een gozer in Take me Out die als een mongool opkwam en gelijk keihard werd weggedrukt door alle 30 dames. Bloody brilliant.
Ik had wel medelijden met die jongen, tot hij erna aan het woord kwam:
'Ja ehh, toch jammer want ik heb best een goed gevoel voor humor. Zoals, Ik vertelde George een grap maar hij snapte de Clooney. Het is al laat dus ik denk dat ik maar bij Brad Pitt. Ja, toch een stukje humor dat er wel in zit'
Oud 27-05-2009, 11:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De heks in de efteling ze liep het sprookjesbos uit net toen wij erin gingen. Mijn moeder zei: 'zeg, moet jij niet in het bos blijven?'
De heks keek ons zeer verontwaardigd aan, alvorens haar comeback te maken: 'Jij bent toch ook niet in het bos?'
Mijn moeder zei: 'ik ben toch ook geen heks?'
De heks riep: 'ik wel!' en liep verder. Het is wel een je-moest-er-bij-zijn, ze deed het zo leuk
Oud 27-05-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik had wel medelijden met die jongen, tot hij erna aan het woord kwam:
'Ja ehh, toch jammer want ik heb best een goed gevoel voor humor. Zoals, Ik vertelde George een grap maar hij snapte de Clooney. Het is al laat dus ik denk dat ik maar bij Brad Pitt. Ja, toch een stukje humor dat er wel in zit'
Zo sneu ja. Ingestudeerde grapjes.
Oud 27-05-2009, 12:01
je zal maar op date zijn met 'm en dat ie dan met zulk soort grappen aankomt
Oud 27-05-2009, 12:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die vrouwen hebben wel wat misgelopen ja
Oud 27-05-2009, 16:15
Verwijderd

Citaat:
Op deze site verzamelen we TV series die op tv een grote hit zijn, maar dan zonder de nadelen van TV! Zou het niet top zijn om gewoon naar uw favoriete serie te kijken wanneer u kan of zin heeft? En wat dacht u van al die irritante reclames. Op deze site kunt u de afleveringen van uw favoriete serie gewoon downloaden, en kijken wanneer u wilt. En het zoeken naar downloads van je favoriete serie wie heeft daar geen moeite mee ? nu alles keurig geordend en gegarandeerde kwaliteit!

www......nl
Citaat:
In deze post verzamelen we mongolen die op dit forum geen grote hit zijn.
Zou het niet top zijn dat reclame gewoon oprotte als U er geen zin in heeft? En wat dacht u van al die irritante reclames. Op deze post kunt u illigale praktijken gewoon tellen, en reporten als U wilt. En het zoeken naar ziektes om te verwensen aan je meest irritante posters wie heeft hier nu geen moeite mee ? nu alles keurig geordend en gegarandeerde reported

www.ikbatsjemoeder.nl
Oud 27-05-2009, 20:32
Verwijderd
Als reactie op het nieuws dat Anouk een man geklapt heeft bij de Ah ofzo.

Citaat:
dat is de kracht van de ING
Oud 27-05-2009, 21:46
Verwijderd
Er is een poolse priester en die heeft een seksgids geschreven voor getrouwde gelovige stellen.
Zo draagt het boek de man die van zijn vrouw houdt op ‘na zijn eigen bevrediging de schaamlippen en de clitoris van zijn vrouw te liefkozen tot ze een orgasme heeft’.
“Elke handeling om lust op te wekken - of het nu een streling of een seksueel standje is - is toegelaten en valt in de smaak van God".
Van een priester, die mag zelf niet eens seks hebben. Ik vond het hilarisch.
Oud 27-05-2009, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Valt in de smaak bij god
Oud 27-05-2009, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Om mijn moeder. We gingen vandaag naar de ikea om meubels voor m'n nieuwe kamer te kopen. En ze houdt van plattegronden maken. Dus wij vragen om ruitjespapier op de keukenafdeling (ze hadden het ook nog!), hebben we daarna bijna een uur thee gedronken en chocolademousse gegeten, terwijl we een plattegrond maakten van mijn kamer met de meubels die ik wilde gaan kopen . En ze heeft dus al die meubels op schaal uitgescheurd (want we hadden geen schaar)

Kijk:
Oud 27-05-2009, 22:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heel leuk! Moest je daarom lachen though? Niet gewoon waarderen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten