Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is aflevering 55 <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De heks in de efteling
![]() De heks keek ons zeer verontwaardigd aan, alvorens haar comeback te maken: 'Jij bent toch ook niet in het bos?' Mijn moeder zei: 'ik ben toch ook geen heks?' De heks riep: 'ik wel!' en liep verder. Het is wel een je-moest-er-bij-zijn, ze deed het zo leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een poolse priester en die heeft een seksgids geschreven voor getrouwde gelovige stellen.
Zo draagt het boek de man die van zijn vrouw houdt op ‘na zijn eigen bevrediging de schaamlippen en de clitoris van zijn vrouw te liefkozen tot ze een orgasme heeft’. “Elke handeling om lust op te wekken - of het nu een streling of een seksueel standje is - is toegelaten en valt in de smaak van God". Van een priester, die mag zelf niet eens seks hebben. Ik vond het hilarisch. |
![]() |
|
Om mijn moeder. We gingen vandaag naar de ikea om meubels voor m'n nieuwe kamer te kopen. En ze houdt van plattegronden maken. Dus wij vragen om ruitjespapier op de keukenafdeling (ze hadden het ook nog!), hebben we daarna bijna een uur thee gedronken en chocolademousse gegeten, terwijl we een plattegrond maakten van mijn kamer met de meubels die ik wilde gaan kopen
![]() ![]() Kijk: ![]()
|
|