Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2009, 23:27
Verwijderd
Same here. Ik had er al om tien uur in moeten liggen.
Advertentie
Oud 27-05-2009, 23:30
Allure
Allure is offline
Quis.
Oud 27-05-2009, 23:33
Verwijderd
Ik ga al.
Oud 27-05-2009, 23:34
Allure
Allure is offline
Trusten! En laat dat al maar weg.
Oud 27-05-2009, 23:36
Verwijderd
Nou, ik ben ook alweer door de Colbert Reports heen. Argh, dat wordt slapen, wakker worden, haasten en tentamen maken. HET LEVEN, .
Oud 27-05-2009, 23:40
Verwijderd
Goede avond, zijn hier nog stoute kindertjes?
Oud 27-05-2009, 23:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
welterusten!
Oud 28-05-2009, 07:51
Verwijderd
Oké, ik hoef niet echt te haasten.
Oud 28-05-2009, 08:38
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Sta ik als een overijverige studente om 8 uur op om een extra werkgroep te volgen, word ik zonder pardon terug naar huis gedirigeerd door de docent. Je mag kennelijk alleen kennis opdoen in je eigen werkgroep. Ook als je geen cursuspunten of aanwezigheids-aantekeningen eist maar gewoon in de halflege kamer wil zitten om stilletjes te luisteren naar wat er allemaal gezegd wordt. Wat is dit toch een paupervak :') Alsof ze alles uit de kast hebben getrokken om het gemotiveerde studenten lastiger te maken.
Oud 28-05-2009, 09:33
Verwijderd
Ahw uice, arme jij!
Oud 28-05-2009, 09:35
Verwijderd
Het is Para.

En goedemorgen deze, alweer veel te vroege morgen.
Oud 28-05-2009, 09:36
Verwijderd
OHwja en daarom mis ik para dus steeds, omdat ik niet zie dat uice para is!
Oud 28-05-2009, 09:36
Verwijderd
Hoi Quis, hoe gaat het?
Oud 28-05-2009, 09:44
Verwijderd
Hoi Kunst!
Het gaat naar omstandigheden heel goed, alleen kan ik niet wennen aan al het licht dus ik slaap véél te weinig. En met u?
Oud 28-05-2009, 09:45
Verwijderd
Hoe kun je daar nou niet aan wennen, je moet gewoon leuke dingen doen 's nachts in het begin en niet te veel denken aan dat je zou moeten slapen, na een tijdje ben je moe genoeg om toch wel te slapen?
Met mij gaat eht goed.
Neko*
Neko* is offline
Hoi Quis en Kunst.
Verwijderd
Hai Neko*, wie geht's?
Oud 28-05-2009, 09:47
Neko*
Neko* is offline
Het gaat wel ok. Druk met leren. Ik moet nog 3 examens en dan zit het er alweer op.
Oud 28-05-2009, 09:50
Verwijderd
Ohja, jij bent daar ook al mee bezig. Ik vind het zo frustrerend dat ik iedere keer van mijn moeder moet horen dat mijn broer dus helemaal niet druk is met leren, terwijl zijn gemiddeldes echt niet zó fantastisch zijn.
Oud 28-05-2009, 09:54
Neko*
Neko* is offline
De mensen in mijn omgeving vinden juist dat ik te veel leer. Maar mijn gemiddeldes zijn ook niet zó fantastisch dus ik moet wel. Ik heb mezelf zelfs eigenlijk verboden actief te forumen. Maar ik heb alleen maar engels vandaag dus dan mag dat wel een keer. Eventjes.
Oud 28-05-2009, 09:54
Verwijderd
Ohw Quis, het zal wel mee vallen hij haalt het wel!

Hoi Neko, ga je slagen?>
Oud 28-05-2009, 09:55
Neko*
Neko* is offline
Ik doe daar geen uitspraken over.
Oud 28-05-2009, 09:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ook engels vandaag. Ik wil graag een 10 op mijn eindlijst staan dus ik mag niet meer dan 3 fouten maken. *druk opvoer*
Oud 28-05-2009, 09:56
Neko*
Neko* is offline
Waar je je al niet druk over kan maken zeg.
Oud 28-05-2009, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ohw Quis, het zal wel mee vallen hij haalt het wel!
Ik weet het niet hoor, met de schoolexamens zei hij steevast dat het goed ging, maar hij kwam een aantal keer met een 5 thuis.
Oud 28-05-2009, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jamaar verdomme ik kan er niet tegen dat mijn beste vriendin altijd maar overal beter in is. Op school dan. (en zij heeft het zelfde en daar is onze hele vriendschap op gebaseerd en dat is prima gezond zegt mama) Maar het staat ook gewoon heel stoer dat ik kan zeggen dat ik een 10 sta op mijn eindlijst jatoch
Oud 28-05-2009, 09:57
Verwijderd
Citaat:
De mensen in mijn omgeving vinden juist dat ik te veel leer. Maar mijn gemiddeldes zijn ook niet zó fantastisch dus ik moet wel. Ik heb mezelf zelfs eigenlijk verboden actief te forumen. Maar ik heb alleen maar engels vandaag dus dan mag dat wel een keer. Eventjes.
Van wat ik me kan herinneren is het, als je eenmaal ín de examens zit, belangrijker om goed te ontspannen, eten en slapen, dan om goed te leren. Dus je mag best forumen als je je daar fijn door voelt.
Oud 28-05-2009, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Jamaar verdomme ik kan er niet tegen dat mijn beste vriendin altijd maar overal beter in is. Op school dan. (en zij heeft het zelfde en daar is onze hele vriendschap op gebaseerd en dat is prima gezond zegt mama) Maar het staat ook gewoon heel stoer dat ik kan zeggen dat ik een 10 sta op mijn eindlijst jatoch
Je hebt een vrienschap gebaseerd op het idee dat de ander beter is op school?
Een tien is wel stoer ja, net als cum laude slagen (ik slaagde op 0,1 na cum laude, omdat ik niet wist dat een goed voor het profielwerkstuk iets met je gemiddelde deed, deed ik geen her voor wiskunde omdat ik dácht dat het geen zin had).
Oud 28-05-2009, 09:59
Hanneke
Hanneke is offline
Hé, Neko wat heb je nog dan? Engels, wiskunde en wat nog meer?
Oud 28-05-2009, 10:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een beetje cool is het wel, maar ik zou me daar echt niet druk over kunnen maken. *schouders ophaal* Er is echt niemand die je daar ooit nog naar vraagt, en om nu telkens aan iedereen te vertellen "oh, ik had een 10 op mijn eindlijst!", ik weet niet. Niet zo'n mijn ding geloof ik.

Citaat:
Van wat ik me kan herinneren is het, als je eenmaal ín de examens zit, belangrijker om goed te ontspannen, eten en slapen, dan om goed te leren. Dus je mag best forumen als je je daar fijn door voelt.
Nee, want ik blijf altijd zo hangen met dat forumen. Dan doe ik liever eventjes echt iets anders. Ik maak voornamelijk veel oefenexamens en hoop dat ik het dan een beetje doorheb en daar ben ik vrij relaxt onder. Of je nu buiten zit met een leerboek in de zon te lezen, of met een gewoon boek maakt toch weinige uit.
Oud 28-05-2009, 10:01
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hé, Neko wat heb je nog dan? Engels, wiskunde en wat nog meer?
Maatschappijleer. En wat moet jij nog?
Oud 28-05-2009, 10:02
Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind het wel gaaf om hoge cijfers te halen, maar ik doe er alsnog niks voor. ;x Op havo kon ik tneminste zonder hard te werken nog een 9 staan voor wiskunde. (8.6, maar toch!).
Oud 28-05-2009, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik blijf altijd zo hangen met dat forumen. Dan doe ik liever eventjes echt iets anders. Ik maak voornamelijk veel oefenexamens en hoop dat ik het dan een beetje doorheb en daar ben ik vrij relaxt onder. Of je nu buiten zit met een leerboek in de zon te lezen, of met een gewoon boek maakt toch weinige uit.
Dat lijkt me wel een goede instelling ja.
Oud 28-05-2009, 10:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maatschappijleer. En wat moet jij nog?
Oh, maatschappijleer 2 hebben ze bij ons op school niet, vandaar dat ik die vergeet.

Alleen Engels en wiskunde. Nog 5,5 uur dan is 't vakantie
Oud 28-05-2009, 10:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
OHwja en daarom mis ik para dus steeds, omdat ik niet zie dat uice para is!
[Paranoide] En ik zet er nog wel zo braaf tags bij! Ik kan hier niet uitloggen. Misschien moet ik voortaan m'n naam dikgedrukt doen, voor de duidelijkheid.

@ ontspannen-bij-examens-discussie: Ik heb methodisch alle seizoenen van The Simpsons gekeken tijdens mijn examentijd en ik ben geslaagd zonder onvoldoendes, dus een beetje forummen kan vast geen kwaad.
Oud 28-05-2009, 10:06
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik vind het wel gaaf om hoge cijfers te halen, maar ik doe er alsnog niks voor. ;x Op havo kon ik tenminste zonder hard te werken nog een 9 staan voor wiskunde. (8.6, maar toch!).
Ik ben tevreden als ik het haal, meer vraag ik niet. De tijd dat ik hoge cijfers haalde is al lang voorbij.

Citaat:
Dat lijkt me wel een goede instelling ja.

Citaat:
Oh, maatschappijleer 2 hebben ze bij ons op school niet, vandaar dat ik die vergeet.

Alleen Engels en wiskunde. Nog 5,5 uur dan is 't vakantie
Oh, waarom niet?

Ja, als je het zo zegt klinkt het inderdaad niet veel. Maar die 5,5 (voor mij 8,5) uur zijn wel verdeeld over (voor mij) 6 dagen!
Oud 28-05-2009, 10:07
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ ontspannen-bij-examens-discussie: Ik heb methodisch alle seizoenen van The Simpsons gekeken tijdens mijn examentijd en ik ben geslaagd zonder onvoldoendes, dus een beetje forummen kan vast geen kwaad.
Ik ben bij aflevering 7, seizoen 4 van How I met your mother, mag dat ook?
Oud 28-05-2009, 10:08
Neko*
Neko* is offline
En nu ik toch aan het forumen ben; ga ik zo pannenkoeken eten, of eimetgroentenenkruiden?
Oud 28-05-2009, 10:08
Verwijderd
Ja maar para we missen je!
Oud 28-05-2009, 10:11
Verwijderd
Citaat:
En nu ik toch aan het forumen ben; ga ik zo pannenkoeken eten, of eimetgroentenenkruiden?
Lastige keuze! Pannenkoeken is zo lekker vrolijk.
Oud 28-05-2009, 10:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Lastige keuze! Pannenkoeken is zo lekker vrolijk.
Ja, daarom zet ik het ook maar hier neer want zelf kom ik er niet uit!
Oud 28-05-2009, 10:13
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik ben tevreden als ik het haal, meer vraag ik niet. De tijd dat ik hoge cijfers haalde is al lang voorbij.

Oh, waarom niet?

Ja, als je het zo zegt klinkt het inderdaad niet veel. Maar die 5,5 (voor mij 8,5) uur zijn wel verdeeld over (voor mij) 6 dagen!
Weet niet. We hebben dan weer wel filosofie, dus dat is eigenlijk een beetje gek. Maatschappijwetenschappen van dat nieuwe systeem hebben we ook wel. Ik denk dat te weinig mensen het zouden kiezen ofzo.

6 dagen zijn ook weinig!
Oud 28-05-2009, 10:15
Hanneke
Hanneke is offline
En nu ga ik even ontbijten en douchen enzo.
Oud 28-05-2009, 10:16
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Weet niet. We hebben dan weer wel filosofie, dus dat is eigenlijk een beetje gek. Maatschappijwetenschappen van dat nieuwe systeem hebben we ook wel. Ik denk dat te weinig mensen het zouden kiezen ofzo.

6 dagen zijn ook weinig!
Maatschappijwetenschappen hebben wij ook ja, maar filosofie dan weer niet geloof ik. Nja, raar.

Mja, eigenlijk wel. Duurde het nog maar langer, dan hoorde ik niet over 3 weken al of ik gezakt ben.
Oud 28-05-2009, 10:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja maar para we missen je!
[Paranoide] Ik ben er! Alleen in Uice-vermomming. Maar niet getreurd, het is tentamentijd dus de komende twee weken zit ik een stuk vaker thuis. Jullie zullen weldra mijn sprankelende avatar weer kunnen aanschouwen.

Citaat:
[Paranoide] Eimetgroentenenkruiden

Citaat:
Ik ben bij aflevering 7, seizoen 4 van How I met your mother, mag dat ook?
[Paranoide] Dat lijkt me wel.
Oud 28-05-2009, 10:19
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Al die tags
Oud 28-05-2009, 10:22
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
[Paranoide] Eimetgroentenenkruiden
Dat vond ik ook en dat is het dan ook zojuist geworden.

Citaat:
[Paranoide] Dat lijkt me wel.
Yay, Paranoide approval.
Oud 28-05-2009, 10:23
Flijn
Flijn is offline
De examenvibes reiken ver, ik droomde vannacht dat ik geschiedenis moest doen, en toen raakte ik in de stress want ik heb er vier jaar geleden voor het laatst voor geleerd.
Oud 28-05-2009, 10:44
Verwijderd
Waarom is Lisa verbannen?
Oud 28-05-2009, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom is Lisa verbannen?
http://forum.scholieren.com/banlist/
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten