Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik 2 hertentamens heb op de vrijdag van Lowlands. En dat de 2e pas om half 4 begint, wat dus betekend dat ik 2 dagen Lowlands ga missen.
![]() En maandagochtend om 10 uur heb ik er ook een, waardoor ik dus ook op zondag vroeg weg moet. *huilt*
|
Bollocks. Ik kom tot de ontdekking dat op 2 juli, de dag na de opvoering van mijn toneelstuk, het herkansingsdag is, en ik op 30 juni pas mijn cijfers te weten krijg. Als ik mijn wiskunde onvoldoende heb gemaakt moet ik die eigenlijk wel herkansen hoewel ik daar voldoende voor sta nu, maar als ik het niet doe is het weer zonde van een herkansing enzovoort. Als ik het wel herkans moet ik zo snel mogelijk gaan leren en het snappen. Grrmbl.
|
Oh de buren begonnen om 8 uur 's ochtends met boren en ik had verdomme vrij vandaag. Ik heb whole new levels of sympathy voor Paranoide nu. Gelukkig kan ik nog altijd naar mijn moeder.
Nu zijn ze even stil. Ik wil eigenlijk wel weten of ze nog verdergaan want zo niet voel ik me wel schuldig als ik dan eerder van mijn vader wegga terwijl ze al klaar bleken te zijn. EDIT: Oh nee ze zijn nog niet klaar zo te horen.
Laatst gewijzigd op 23-06-2009 om 08:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|