Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2009, 19:13
Uice
Uice is offline
Hm, net een sms'je binnen: wie gaat er mee ria mikken in het park?

Goed, dat ga ik dus nog doen vanavond. Riamikken.
Oud 12-06-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
In Made wil je nog niet dood gevonden worden.

Dat dorp in Brabant dan.
Ik blijf lachen om het beeld van jou op een verjaardag in Made. Tussen dat verschrikkelijke volk
Oud 12-06-2009, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Hm, net een sms'je binnen: wie gaat er mee ria mikken in het park?

Goed, dat ga ik dus nog doen vanavond. Riamikken.
riamikken?
Oud 12-06-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Zoals?
Sun Ra, Eric Dolphy, latere John Coltrane, Ornette Coleman, sommige John Zorn.
Oud 12-06-2009, 19:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik blijf lachen om het beeld van jou op een verjaardag in Made. Tussen dat verschrikkelijke volk
Het was een ondertrouwfeestje van haar zus

Ik weet nog steeds niet wat ondertrouwen is.
Oud 12-06-2009, 19:20
TopDrop
TopDrop is offline
ik denk trouwens dat ze inmiddels toch wel behoorlijk zwanger moet zijn. als alles nog steeds goed gaat tenminste.
Oud 12-06-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Het was een ondertrouwfeestje van haar zus [afbeelding]

Ik weet nog steeds niet wat ondertrouwen is.
shit dat is ook echt weer iets voor made
Oud 12-06-2009, 19:21
Verwijderd
Hoi ondertrouw is het doen van huwelijksaangifte. Dan ga je naar het gemeentehuis met je paspoorten en dan ga je in een hokje met een ambtenaar en die vraagt dan of je geen broer en zus bent en zo, en dan worden er wat handtekeningen gezet. En dan ben je in ondertrouw
Oud 12-06-2009, 19:22
TopDrop
TopDrop is offline
omg
Verwijderd
Huhu het laatste videocollege wordt gegeven door een Rus met een ginormous accent
TopDrop
TopDrop is offline
haar zus woonde trouwens in dezelfde straat, maar dan 3 huizen verder.

ook zoiets
Oud 12-06-2009, 19:23
Verwijderd
ik wil ook videocolleges :"(
Oud 12-06-2009, 19:24
TopDrop
TopDrop is offline
dezelfde straat als het ouderlijk huis dan he.

ga je op jezelf wonen met je verloofde, of bijna-verloofde, weetikveel, maar dan laik, niet..
Verwijderd
so iet was koetkekurd door laaaiders van all partain
Verwijderd
Citaat:
Eerst maar eens gewoon opgesloten jazz!
Miles Davis luister ik nog wel eens hoor
Verwijderd
Citaat:
Sun Ra, Eric Dolphy, latere John Coltrane, Ornette Coleman, sommige John Zorn.
Ken alleen Sun Ra
Oud 12-06-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ken alleen Sun Ra
Spaaaace is the place
Oud 12-06-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
haar zus woonde trouwens in dezelfde straat, maar dan 3 huizen verder.

ook zoiets

zoveel keuze heb je in de maaj niet
Maar ik moet niet zo miepen over Made want ik ken heel veel toffe mensen uit Made. Maar ook echt mega boeren. Ik zat bij duits bij een jongen uit de maaj en toen vroeg de docent wat voor hem echt een afknapper zou zijn. Zegt hij: 'JAAA uuuhjjajajjjjjjjjaaa de meisjes he, ze mogen nie stout zijn! Geen stoute meisjes! Ze moejen wel luisteren he!'
Oud 12-06-2009, 19:26
Verwijderd
Oh ja Barrr, ik had geprobeerd Alquin te krijgen, maar ik kon geen torretje vinden.
Oud 12-06-2009, 19:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
[afbeelding]

Maar ik moet niet zo miepen over Made want ik ken heel veel toffe mensen uit Made. Maar ook echt mega boeren. Ik zat bij duits bij een jongen uit de maaj en toen vroeg de docent wat voor hem echt een afknapper zou zijn. Zegt hij: 'JAAA uuuhjjajajjjjjjjjaaa de meisjes he, ze mogen nie stout zijn! Geen stoute meisjes! Ze moejen wel luisteren he!'

Ik zat toen op een gegeven moment met haar en haar ouders in de keuken, en dan wordt er natuurlijk wat gepraat. En die moeder zegt op een gegeven moment iets, en ik versta er werkelijk geen kloot van, en toen werd het ijzig stil, en toen zei iemand, ik weet niet eens meer wie, van, je mag wel antwoord geven hoor! En toen dacht ik, ja, hallo
Oud 12-06-2009, 19:29
Verwijderd
haha
Oud 12-06-2009, 19:30
Verwijderd
Citaat:

Ik zat toen op een gegeven moment met haar en haar ouders in de keuken, en dan wordt er natuurlijk wat gepraat. En die moeder zegt op een gegeven moment iets, en ik versta er werkelijk geen kloot van, en toen werd het ijzig stil, en toen zei iemand, ik weet niet eens meer wie, van, je mag wel antwoord geven hoor! En toen dacht ik, ja, hallo
God wat verschrikkelijk. En niet alsof ze een beetje plat praten dan he, maar gewoon echt allerJEZUS plat.
Oud 12-06-2009, 19:30
Verwijderd
Ideal is trouwens vet gaaf en Johnny Vegas is een spreekwoordelijke baas en zijn passie is pottenbakken
Oud 12-06-2009, 19:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
God wat verschrikkelijk. En niet alsof ze een beetje plat praten dan he, maar gewoon echt allerJEZUS plat.
Ja precies En het duurt ook altijd even voordat ik in zo'n accent kom. Net als dat je Engels moet gaan praten ofzo. Dan moet je even opstarten. Maar ik had die ouders nog nooit gezien, ik was daar voor het eerst, keizenuwachtig natuurlijk, want je wilt een beetje goed overkomen, en dan krijg je dat
TopDrop
TopDrop is offline
Huhu, gelukkig kan ik er nu om lachen
TopDrop
TopDrop is offline
Ach ja, erom moeten huilen zou ook weer zo wat zijn.
Oud 12-06-2009, 19:33
Tink*
Tink* is offline
Haha ik dacht Made als in het tvprogramma.
Oud 12-06-2009, 19:35
TopDrop
TopDrop is offline
Oh, en er was nog zoiets Er waren bloemen voor opa, en die moesten nog even langsgebracht worden, maar er was niet zo heel veel tijd meer ofzoiets, dus er was een beetje een arelaxte woordenwisseling. Nou, ok, wij zouden die bloemen wel even langsbrengen bij opa. Dus wij gaan weg, lopen een stuk, okay, zal wel, komen we aan bij een begraafplaats. Doh..
Oud 12-06-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, en er was nog zoiets Er waren bloemen voor opa, en die moesten nog even langsgebracht worden, maar er was niet zo heel veel tijd meer ofzoiets, dus er was een beetje een arelaxte woordenwisseling. Nou, ok, wij zouden die bloemen wel even langsbrengen bij opa. Dus wij gaan weg, lopen een stuk, okay, zal wel, komen we aan bij een begraafplaats. Doh..
.............

.....

wat een wtf dag
Oud 12-06-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Den Hout
Oud 12-06-2009, 19:38
TopDrop
TopDrop is offline
ik was nog jong en onschuldig. de absurditeit van de hele situatie ontging mij gedurende die hele belevenis volledig.
Oud 12-06-2009, 19:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
.............

.....

wat een wtf dag
ja
Oud 12-06-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja Barrr, ik had geprobeerd Alquin te krijgen, maar ik kon geen torretje vinden.
Zal 'm er wel even opzetten.
Verwijderd
Citaat:
Den Hout
Den Hout is jezusmooi
Verwijderd
mijn huis staat ook op die afbeelding
Verwijderd
Citaat:
Zal er wel even op zetten.
Oud 12-06-2009, 19:40
TopDrop
TopDrop is offline
owja god, voordat we naar dat ondertrouwfeestje gingen, was iedereen een beetje in de weer enzo, en ik belandde toen in de huiskamer op de bank bij haar ouders, die naar Goede Tijden Slechte Tijden keken. En toen dacht ik, neeeee, maar ze gingen er geloof ik ook nog serieus over praten en weet ik wat. Pfff.
Oud 12-06-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
owja god, voordat we naar dat ondertrouwfeestje gingen, was iedereen een beetje in de weer enzo, en ik belandde toen in de huiskamer op de bank bij haar ouders, die naar Goede Tijden Slechte Tijden keken. En toen dacht ik, neeeee, maar ze gingen er geloof ik ook nog serieus over praten en weet ik wat. Pfff.
ik heb echt een beetje mazzel met de ouders van Jorrit geloof ik.
Oud 12-06-2009, 19:42
Verwijderd
oh dat had is al gedaan! even pmen
Oud 12-06-2009, 19:42
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik heb echt een beetje mazzel met de ouders van Jorrit geloof ik.
ik ook wel met de ouders van mijn chick nu hoor
Oud 12-06-2009, 19:44
Verwijderd
Ja? wat voor mensen zijn het?
Oud 12-06-2009, 19:46
TopDrop
TopDrop is offline
hele aardige mensen haar vader komt niet uit brabant, en haar moeder is geloof ik ook niet hardcore brabants. er wordt iig geen brabants gepraat thuis.
Oud 12-06-2009, 19:47
Verwijderd
Nou dat is prettiger
Oud 12-06-2009, 19:48
Verwijderd
ik droomde laatst dat jouw chick de chick van mijn broertje was topdrop
Verwijderd
of misschien was jij mijn broertje
Verwijderd
dat kan ook
Oud 12-06-2009, 19:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik droomde laatst dat jouw chick de chick van mijn broertje was topdrop
Citaat:
of misschien was jij mijn broertje
cool
Oud 12-06-2009, 19:58
Verwijderd
nou ik volg er geen drol van, dus ik ga hem uitzetten. Dat mag best, ik heb de andere 12 allemaal gekeken. Tijd voor meer biertjes jaaaa
Oud 12-06-2009, 20:12
Verwijderd
Ik heb een fanhyve met 44 leden
Oud 12-06-2009, 20:22
Verwijderd
nikkie plessen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten