Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeft heus niet over de rest te gaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 119 Gebruikersnaam Berichten Archont 38 Abzg 27 JasperJD 16 Kazet Nagorra 9 arPos 8 Alyssia 7 Spelleider 5 testout.com 3 Ghidorah 3 Mutsieprutsie 2 Barabas 1 Misschien ben ik een beetje te fanatiek ![]() Maar tovenaartje ik wil tot het einde blijven leven! Stem even op mij! |
![]() |
|
whahaha, zie je wel kazet vuile zlootkak dat je er rondloopt, ik weet dat ik je van nature moet wantrouwen in wwspellen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik vind Kazet meestal ook veels te ''goed'' en ''vertrouwelijk'' overkomen om wolf te zijn. Ik vind hem meer een typische Ziener. |
![]() |
|||
Citaat:
theoretisch kan het wel trouwens. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook lekkere evil stem van mij 1e ronde meteen al zeg ik het zelf ![]() |
![]() |
|
en wie had weer gelijk
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanwege het grote en aanhoudende succes van het weerwolfspel is er besloten het beleid hierop aan te passen. Eén spel mag uit meerdere topics. Het laatste topic wordt gesloten zodra het spel is afgelopen. Als het spel 1x is gespeeld gaat het voor twee weken de koelkast in. Het nieuwe spel mag dus twee weken na de sluitingsdatum van het vorige spel weer worden gespeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() arPos is overgestapt voor gelijkspel om meer info te krijgen! Zoals ik ook deed. En tada! Kazet én Allysia wolf. |
![]() |
|||
Citaat:
daarna kan de andere wolf doorspelen. en aangezien kazet een wolf was vind ik het niet eens een heel vergezocht idee. toch zou het niet erg logisch zijn, want als alyssia een dorpeling is en kazet een wolf en de wolven hadden de dorpeling op gegeten dan hadden wij nog niet zeker geweten wie de wolf was. Mijn conclusie is dus dat alyssia waarschijnlijk de wolf is en om dat te controleren zullen we haar absoluut moeten proberen te hangen. Citaat:
● Kazet Nagorra JasperJD Alyssia Mutsie Ghidorah ● Alyssia Abzg Archont arPos gelijkspel dus andere wolf zit in kazet rijtje. maar nogmaals de kans dat jij en niet alyssia een wolf is acht ik niet erg groot. al ben je een goede 2e plaats.
|
![]() |
Ik wil wel even zeggen dat alle theorieën die ik gepost heb helemaal van mezelf zijn hoor. Ik heb echt geen hulp gehad in het samenstellen van mijn theorieën. Ik denk dat het verder nu niet meer uit maakt, wat ik zeg, want het is allemaal wel duidelijk genoeg.
Mag ik wel even vragen hoe Archont weet dat ArPos tovenaar is (al dacht ik dat een ronde geleden al, zeker weten wist ik het niet)? Hmmm.... ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|