Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 09:56
Vivian.
Vivian. is offline
*kick*

Zullen we even gezellig, therapeutisch onze ervaringen delen?
Hoe kwam je er achter?
Hoe ben je uit de kast gekomen?
Wanneer?
Hoe waren de reacties? Etc. Altijd interessant.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2009, 12:47
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Je bedoelt zoals zwarte alleen neger tegen elkaar mogen zeggen
Ja, dat is ook zoiets bizars/belachelijks. Ik ben dus joods, en veel jongens in mijn klas (ze zijn 13/14) roepen dan altijd zo: 'Ajax!' of: 'Joduuuuuhn'.
Nou een keer noemde ik een zwarte jongen uit mijn klas dus neger, meteen de halve klas 'Waaat je mag hem geen neger noemen da's racistisch' etc.
Oud 29-07-2009, 17:59
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
In mijn mening is iedereen volgens mij een beetje bi.
Dat lijkt het meest logisch.
Terwijl het toch hard voor te stellen is dat ik verliefd zou kunnen worden op een meisje, eigenlijk.
Oud 29-07-2009, 18:43
Vivian.
Vivian. is offline
Het is, nogmaals, ook maar in hoeverre jij je er voor open stelt. Met de instelling 'hard voor te stellen', denk ik ook niet dat het ooit gebeurd. Ik laat alle opties open, maar tot nu toe ben ik alleen nog maar verliefd geworden op meisjes. Dus noem ik mezelf nu lesbisch, mensen willen bij biseksueel nog wel eens het 'dan eet je van twee walletjes' vooroordeel hebben. Kortom, ik noem mezelf lesbisch, maar ik sluit niks uit.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 09:22
ditisLouis
ditisLouis is offline
Citaat:
Ja, ik ben even benieuwd.
Zijn er hier nog meer homo's, potten of biseksuelen?

vanwaar uitgerekend DIE interesse.??
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 11:20
Vivian.
Vivian. is offline
Schatje, het is algemene interesse. Als jij niet gay of bi bent, maakt dat jou automatisch hetero, niet?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 17:07
Changshan
Changshan is offline
Dat vooroordeel van eten van twee walletjes heb ik nooit begrepen. Wtf is daar mis mee, is dat dan niet juist ontzettend slim?
Oud 14-08-2009, 17:31
Verwijderd
^Ik denk dat ze bedoelen dat 'bi-zijn' natuurlijk geen excuus is om dan maar twee relaties te hebben of vreemd te gaan. Uiteindelijk ben je met een persoon, niet met een geslacht.

En daar ben ik het mee eens.

Maar het is inderdaad dom om te zeggen dat iedere biseksueel dat soort gedrag zou vertonen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 18:02
Changshan
Changshan is offline
Trouw zijn heeft sowieso niets met je geaardheid te maken, me dunkt. Relatie = relatie, het is soms alleen ff moeilijk afspraken maken met een bi-partner over of die nu wel of niet mensen van hetzelfde geslacht mag zoenen. Meestal gewoon niet doen.
Oud 15-08-2009, 09:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Schatje, het is algemene interesse. Als jij niet gay of bi bent, maakt dat jou automatisch hetero, niet?
Daar zou je je nog in kunnen verbazen, hoeveel mensen zich niet in een van die dingen zouden herkennen. Er zijn mensen die aseksueel zijn, mensen die het gewoon totaal niet weten...
Oud 30-08-2009, 19:48
YumYum
YumYum is offline
Ik zal even een beetje up-daten, het is over met m'n vriend. Omdat het gevoel weg is. Nu vraag ik me toch iets af, hoe weet je dat een ander meisje ook op meisjes valt? Want af en toe zie ik dan wel een leuk meisje, maar ik zou echt nergens uit op kunnen maken wat d'r geaardheid is. Nu spring ik heus niet op elk leuk meisje, maar ik vroeg het me gewoon af hoe andere dat aanpakken. Ik word begrepen hoop ik?

Ow en over dat wat ik ben, werkelijk geen idee.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 01:12
Changshan
Changshan is offline
^ Ik weet niet waar je woont, maar gay (PANN-)feesten zijn af en toe nog best tof. Lopen tegenwoordig ook nog wat hetero's rond, dus stel dat je de meiden daar al snel zat wordt...
Oud 01-09-2009, 08:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Soms kun je het aan iemand zien, hoe iemand doet, hoe iemand reageert. Maar om het helemaal zeker te weten, moet je wat tactische vragen stellen. Als je iemand beter leert kennen, wordt dat heus vanzelf duidelijk. Als je geen zin hebt om een paar weken te wachten totdat je vraag beantwoord is, moet je misschien eerder Changshans optie nemen
Oud 01-09-2009, 08:38
Verwijderd
Citaat:
*kick*

Zullen we even gezellig, therapeutisch onze ervaringen delen?
Hoe kwam je er achter?
Hoe ben je uit de kast gekomen?
Wanneer?
Hoe waren de reacties? Etc. Altijd interessant.
Om te beginnen ben ik bi

Ik werd zo ontzettend verliefd op een meisje (voor de ....e keer) dat het een beetje lastig te ontkennen werd. Ik ben niet echt uit de kast, ik noem mezelf wel 'bi' nu maar eigenlijk wil ik mezelf niet in een hokje laten plaatsen. Ik weet nu al dat de reacties goed zullen zijn maar ik vind dat hele kastgedoe ZO'N ONZIN! Als ik een vriendin krijg zeg ik dat en ben ik er open over, en als ik een vriendje krijg ook. En als ik alleen verliefd ben gaat dat niemand wat aan, alleen kan ik dat vrij slecht voor me houden, dus nou weten toch vrij veel mensen het. Is dat ook uit de kast komen? Want drie mensen weten het, maar ze weten niet wie, dat is een beetje te moeilijk om te zeggen. Mijn beste vriendin zou het heel snel raden, dus die weet het niet :$
Ik ga het haar wel donderdag vertellen. En daar valt niks voor te duimen, want een andere vriendin is lesbisch en daar reageerde iedereen heel goed op
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Daar zou je je nog in kunnen verbazen, hoeveel mensen zich niet in een van die dingen zouden herkennen. Er zijn mensen die aseksueel zijn, mensen die het gewoon totaal niet weten...
Transseksuelen, travestieten

En Etmakas
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 23:11
YumYum
YumYum is offline
Bedankt voor de reactie Changshan en jij ook bedankt Vogelvrij, feesten zijn niet echt iets voor mij. Maar een beetje geduld is misschien wel goed ja, niet dat ik iemand op het oog heb verder maar toch.
In m'n nieuwe klas zit een meisje wat lesbisch is en zij weet ook dat ik twijfel en het is wel fijn dat ik er met haar dan over kan praten. En ik geloof dat ik me maar gewoon niet zo druk moet maken, maar ja dat is niet m'n sterkste kant.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 07:47
Verwijderd
Etmakas is uit de kast! =D
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 13:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@YumYum: Nee, van die feesten zijn ook niets voor mij, hoor, maar dan kun je alsnog wel mensen tegenkomen, kost alleen wat meer tijd misschien?

@Etmakas: Ik vraag me toch af: hoe doe je dat, zo ineens? Heb je een butten op je T-shirt gehangen? Want het lijkt mij dat dat gewoonlijk een proces is wat wel een aantal jaar in beslag kan nemen, aangezien je het niet aan iedereen tegelijk kan vertellen en je steeds weer nieuwe mensen ontmoet en dat soort dingen. Of bedoel je dat je er vanaf nu open in bent?
Oud 09-09-2009, 18:18
Changshan
Changshan is offline
Hoe kunnen alle soorten feesten nu niks voor je zijn..? Klinkt een beetje alsof je nog nooit op een gayfeest geweest bent, want dat is toch weer heel wat anders.
Oud 10-09-2009, 07:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hoe kunnen alle soorten feesten nu niks voor je zijn..? Klinkt een beetje alsof je nog nooit op een gayfeest geweest bent, want dat is toch weer heel wat anders.
Ik ben daar inderdaad nog nooit geweest, maar zo gek is het toch niet dat me dat niets lijkt? Een feest is toch gewoonlijk iets waarbij heel veel mensen aanwezig zijn en er muziek wordt gedraaid en alcohol geschonken wordt, daar heb ik echt geen zin in. Ik vind gewone verjaardagsfeesten al een bezoeking.
Oud 10-09-2009, 09:34
YumYum
YumYum is offline
Citaat:
Ik ben daar inderdaad nog nooit geweest, maar zo gek is het toch niet dat me dat niets lijkt? Een feest is toch gewoonlijk iets waarbij heel veel mensen aanwezig zijn en er muziek wordt gedraaid en alcohol geschonken wordt, daar heb ik echt geen zin in. Ik vind gewone verjaardagsfeesten al een bezoeking.
Ik ben het met Vogelvrij eens, ik zou niet weten wat ik moet doen op zo'n feest. En me er alleen maar ontzettend ongemakkelijk voelen. Dus dat gaat niet werken en een beetje geduld heeft nog niemand ooit kwaad gedaan geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 18:46
Changshan
Changshan is offline
^ Hm, ik zie ontzettend veel verschillen tussen feesten (sfeer, soort mensen, comfort, etc.), afgezien van wat je daar noemt... maar goed, misschien ben ik inderdaad te veel een feestganger om jullie te kunnen begrijpen.
Oud 11-09-2009, 08:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zal ook niet ontkennen dat het ene feest nog erger is dan het andere feest
Oud 15-09-2009, 14:05
Verwijderd
Citaat:
@Etmakas: Ik vraag me toch af: hoe doe je dat, zo ineens? Heb je een butten op je T-shirt gehangen? Want het lijkt mij dat dat gewoonlijk een proces is wat wel een aantal jaar in beslag kan nemen, aangezien je het niet aan iedereen tegelijk kan vertellen en je steeds weer nieuwe mensen ontmoet en dat soort dingen. Of bedoel je dat je er vanaf nu open in bent?
Aan de hele wereld sms'en, het aan iedereen en public vertellen, het op hyves zetten...
Okee best wel extreem eigenlijk . En er dus ook open over zijn
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 16:32
{*just me*}
{*just me*} is offline
Citaat:
ik ben het

niet

Laatst gewijzigd op 12-06-2010 om 19:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten