Advertentie | |
|
![]() |
|
Een aantal van de vorige spellen heb ik doorgelezen. En nog steeds vind ik dat die lijstjes niet veel uitmaken. Mijn enige argument hiervoor is dat niet iedereen eerlijk hoeft te zijn/is over op wie hij/zij gestemd heeft.
Want, kan het niet gebeuren dat veel mensen zeggen dat ze op Q stemmen en dat het uiteindelijk blijkt dat B opgehangen is?
||
Citaat:
Ik stem trouwens Wammus.
|
Verwijderd
|
Ik stem op mr soija omdat ik wil weten wat hij is en zien of hij direct al begint met miepen over deze stem
![]() Wait ik heb al 2 stemmen ![]() ![]() Ik stem op gg of ab, hoewel ik denk dat we die ab eigenlijk nog even moeten houden. Maar die heeft wel meer stemmen. Ik kom zo na het eten terug en dan stem ik! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik stem nu ook mee op gg. |
![]() |
|
De lerarenkamer was nog helemaal leeg en donker, toen Hanneke er om 7:30u binnenliep. Ze was altijd vroeg op school, zodat ze nog snel papierwerk kon doen voordat de leerlingen met straf zich om 8 uur kwamen melden. Ze zette een grote kop koffie voor zichzelf en ging aan de lange vergadertafel zitten met een stapel strafformulieren.
Langzaamaan stroomde de lerarenkamer vol. Sommige leraren kwamen eveneens vroeg om nog wat nakijkwerk af te maken, anderen waren vroeg zodat ze konden koffiedrinken en socializen voor het werk begon. En sommigen waren veel te laat. Terwijl Hanneke allang bij de receptie zat om leerlingen taken te geven en te laat-briefjes aan te nemen, was iedereen inmiddels in de lerarenkamer. Alleen Lisa kwam op het laatste moment nog aanrennen op haar veel te hoge hakken, en terwijl ze haar hoed aan de kapstok hing vloekte ze luid op het verkeer en vooral de andere weggebruikers. Fantome keek haar geergerd aan; er stonden leerlingen voor de deur om dingen last-minute in te leveren en dit was niet het soort taal dat bij hen in de buurt uitgeslagen zou moeten worden. MartinV was druk in gesprek met Mutsieprutsie; hij vond haar een beetje intimiderend omdat ze nauwelijks ouder was dan hij en nu al zwanger. Hij kon er daarom niet over ophouden. Geheel natuurlijk vond Mutsieprutsie niets leuker dan over haar zwangerschap praten, dus de twee konden het goed met elkaar vinden. Af en toe keek Abzg geergerd op van zijn nakijkwerk, om een taalfout van een van de jongelingen te verbeteren. 'Mijn buik is groter dan die van Kelly was toen zij zeven maanden zwanger was!' Tink was met Light Fighter de economische stand van zaken aan het bediscussieren, toen ze opeens merkte dat er iemand miste. 'Waar is ggcy8?' riep ze uit. De lerarenkamer viel stil. Vanmiddag zou de inspectie komen, en de wiskundeleraar was absent. Barabas begon onrustig rond te schuifelen. 'Ik ga wel even kijken of hij zich niet inmiddels bij Hanneke heeft afgemeld!' verklaarde hij, terwijl hij zich richting de deur bewoog. Terwijl zijn hand richting de deurklink bewoog, knalde de deur opeens open. In de deuropening stond ggcy8. 'Ik heb er geen vertrouwen meer in!' riep hij uit. 'Deze school heeft, zelfs met een verdubbeling van de inzet, slechts een kans van 0.2 om nogmaals door de keuring te komen! Ik ben het zat en ik ga hier weg!' Dat waren zijn laatste woorden. 'onvoorstelbaar.' prevelde Fantome. Alyssia sloot haar ogen en zei op een zangerige toon: Ik verwachtte altijd wel veel van Die bijzonder getalde man. Er is hier niets voorvallen, of hij bond het aan getallen. Of je nu iets verlangt of het juist afzwoor, er is altijd wel een formule voor. Dat hij op die grond zijn ontslag neemt, is mij echter nogal vreemd. Nee, dat had ik weer niet verwacht van onze ggcy8.
Spoiler
Jullie hebben ggcy8 opgehangen, een dorpeling! De wolven kunnen tot morgen 21:00 uur stemmen (GMT +1!)
Laatst gewijzigd op 24-07-2009 om 13:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh hm naja wat wil je de eerste ronde.
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En oke, dat is wel apart, geen gelijkspel inderdaad. Dus een van de drie Abzg stemmers heeft het niet helemaal eerlijk gedaan (geliefde? wolf?).. Of de verrader is bezig geweest, dat kan ook nog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jammer dat de andere dorpelingen zich lieten misleiden door mijn onwetendheid als een nieuwe speler van de weerwolvenspel.
![]() Maar ik ben ontzettend vereerd dat er een gedicht aan mij is besteed! Bedankt fizzle-fluffy! ![]()
||
Citaat:
natuurlijk is het niet verrassend dat het geen gelijkspel is met alle functies die er nog inzitten, maar wel interessant voor later als er meer bekend is en we het één en ander na kunnen trekken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht eigenlijk dat wat jij quote de recente stemlijst was, maar daar had ik niet goed naar gekeken.
|
![]() |
Hm ik was even in de war, maar ik volg het weer. Dat het dus geen gelijkspel is geworden, is vrij logisch.
Hier nog even een definitieve stemlijst van ronde 1 (dit keer wel goed, ja. Sorry Lisa, maar ik zag je post en was toen gelijk naar de vorige pagina gegaan om de lijst op te halen. Ik heb daarna niet meer naar je post gekeken, ik heb het gewoon over het hoofd gezien. Ik zal beter opletten de volgende keer.)
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat het een dorpeling is. Maar na 4 posts was ik mijzelf al aan het irriteren aan die gast.
Maargoed het spel is begonnen. Aangezien ik gisteren lang gewerkt heb, ga ik alles even nalezen en zal er vast en zeker een geniale theorie uit mijn hoge hoed komen vliegen ![]() Ik ben blij dat Fizzle weer spelleider is, geniet altijd van jou verhalen!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2009 om 09:23. Reden: complimentje Fizzle |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laten we ten eerste 1 iemand bepalen die de stemlijstjes bijhoudt, want ik er wordt er nu al gek vak dat 3 verschillende mensen het doen. Allysia heeft de vorige keer dit het meest gedaan, dus ik zou zeggen laat haar het even doen.
Daarnaast moeten we voor meer informatie de eetronde maar even afwachten het is in vergelijking met het vorige spel allemaal nog wat vaag en onduidelijk. |
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat: