Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2009, 12:55
Verwijderd
Ik hou ervan de nieuwe pagina te pakken.
Advertentie
Oud 09-08-2009, 12:57
Verwijderd
- Als ik nu mijn ex-beste vriendin tegen zou komen zou ik haar helemaal verrot slaan
- Ik stiekem nog kwaad op 3 van mijn vriendinnen om dingen die best lang geleden gebeurd zijn
Oud 09-08-2009, 12:58
Verwijderd
Ik was gisteren precies vijf jaar lid van dit forum.
Oud 09-08-2009, 13:05
Verwijderd
- In tegenstelling tot Stefenootje ben ik helemaal niet haatdragend, ik heb eigenlijk met niemand problemen.
Oud 09-08-2009, 13:54
Verwijderd
Citaat:
- Ik hou heel erg van zingen ook al kan ik het niet goed. Als ik me slecht voel doe ik het, en als ik ervoor in de stemming ben ook op straat. Alleen durf ik dan nooit door te zingen als iemand me passeert en ga ik over op een soort gemurmel.
Dit heb ik ook. En ik neem me heel vaak voor van "oh daar komt iemand aan, nu ga ik niet bang doen en gewoon doorzingen, want als ik iemand zou zien die matig zingt op de fiets zou ik dat toch ook niet stom vinden". Maar dan doe ik het toch niet
Oud 09-08-2009, 15:18
Verwijderd
- Ik ben 1 maand, 3 weken en 3 dagen langer lid dan Commendatore.
- Ik was gisteren 22 2/3 jaar oud.
Oud 09-08-2009, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was gisteren precies vijf jaar lid van dit forum.
Oja gefeliciteerd!

En ik was de dag ervoor 5 jaar lid .
Oud 09-08-2009, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Wist je dat...
... ik meestal heel raar drink? Met elke slok steek ik mijn tong een stukje naar buiten.
... ik een bril nodig heb om te lezen, maar die eigenlijk nooit gebruik omdat ik hem zo stom vind? Meestal lees ik met halfdichtgeknepen ogen, met traanogen en hoofdpijn tot gevolg.
Oud 09-08-2009, 16:12
Verwijderd
Citaat:
... ik meestal heel raar drink? Met elke slok steek ik mijn tong een stukje naar buiten.
Omg. Mij lachen ze altijd uit omdat ik dit ook doe, ik dacht dat ik de enige was
Oud 09-08-2009, 17:15
Miekje*
Miekje* is offline
Omg We organiseren een drink-met-tong-naar-buiten-meet

Ontopic:
Ik heb een brede muzieksmaak. Ik hou van oude popmuziek en ik hou van opera, maar ook van hardrock en muziek zoals Soko en Spinvis maken.
Oud 09-08-2009, 17:27
Verwijderd
Volgens mij weet je niet helemaal wat "brede muzieksmaak" inhoudt!
Oud 09-08-2009, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik ook. En ik neem me heel vaak voor van "oh daar komt iemand aan, nu ga ik niet bang doen en gewoon doorzingen, want als ik iemand zou zien die matig zingt op de fiets zou ik dat toch ook niet stom vinden". Maar dan doe ik het toch niet
Herkenning.
Oud 09-08-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Oja gefeliciteerd!

En ik was de dag ervoor 5 jaar lid .
Twee dagen daarvoor bedoel je.

- Ik ben 1 maand, 3 weken en 1 dag langer lid dan Chick Rock.
Oud 09-08-2009, 19:16
Verwijderd
Ik drink juist door constant te zuigen ipv het gewoon te gieten Waardoor ik als het foutgaat echt een hard geluid maak
Oud 09-08-2009, 19:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik drink juist door constant te zuigen ipv het gewoon te gieten Waardoor ik als het foutgaat echt een hard geluid maak
Herkenning
Oud 09-08-2009, 20:19
Verwijderd
Dat heb ik ook.
Oud 09-08-2009, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ouwe zeur!

ont : ik slaap sinds m'n 7e met een langwerpig kussen en hij heet hummie. In de tijd dat ik nog op m'n buik sliep altijd lag hij altijd onder m'n arm, het hele kussen is daar naar gevormd. Nu slaap ik op m'n rug en ligt ie aan mijn linkerzij en leunt m'n hoofd erop.
Oud 09-08-2009, 22:25
Allure
Allure is offline
Nog iemand met een knuffelkussen. Heeft 'ie ook een bepaald geurtje Pip?
Oud 09-08-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Nog iemand met een knuffelkussen. Heeft 'ie ook een bepaald geurtje Pip?
Ik denk dat ie in al die jaren niet meer dan 5 keer is gewassen dus ja <3
Oud 09-08-2009, 23:14
Sherlock
Sherlock is offline
- ik mijn keel letterlijk kan opengooien
- ik heel snel ongerust ben als ik niets hoor van een persoon
Oud 09-08-2009, 23:25
Lychee
Lychee is offline
Citaat:
wat houd dat dan in?
Oud 10-08-2009, 00:21
Nona
Nona is offline
Citaat:
Oeh, leg uit!
Oud 10-08-2009, 00:36
Verwijderd
- Sommige dingen/voorwerpen/plaatsen vind ik zo deprimerend dat ik er kriebelig van word. Zo heb ik het boekje van de hotelschool in Den Haag moeten weggooien (in de openhaard en die meteen aangedaan) omdat ik ervan moest huilen.
- Ik zet heel vaak een pot thee terwijl ik maar één kopje drink, omdat ik die thee lekkerder vind.
- Ik weet eigenlijk al jaren wat ik wil, maar ik durf het niet zo goed te zeggen.
- Ik ben heel heel heel erg verliefd.
- Ik heb een forummer op mijn negeerlijst en vind dat best wel eng.
- Ik ben heel moe.
- Ik drink gemiddeld meer dan 4 bekers thee op een dag.
- Ik ben doodsbang voor soa's.
- Ik droom (letterlijk en figuurlijk) regelmatig ervan dat ik zomaar ergens heen verhuis en dan een heel nieuw leven begin zonder al die geschiedenis.
- Ik ben gek op dit soort topics, maar vind het eng om dingen te vertellen.
- Ik ben met bijna alles dat ik wel of niet eet en drink bezig met mijn gewicht, maar geef dat niet toe en heb mezelf al sinds mijn 14e niet gewogen.
- Ik ben heel makkelijk op de kast te krijgen, boos te maken of aan het huilen te krijgen.
- Toch huil ik niet snel om de dingen die ik echt belangrijk vind.
- Weet best wel veel over het seksleven van sommige mensen/forummers, ook dingen die ik en andere niet (willen) weten
- Zeur altijd over de slechte muziek op de radio, maar zet het toch aan omdat ik bang ben voor stilte.

Laatst gewijzigd op 10-08-2009 om 00:45.
Oud 10-08-2009, 02:22
Verwijderd
- Ik ga dit jaar ws. nog mijn haar (laten) millimeteren omdat mijn haar steeds dunner wordt en een half kalend hoofd geen gezicht is. Ik had me voorgenomen om niet vóór mijn 30e kaal te zijn zoals mijn opa, maar ik vrees dat ik tegen die tijd al een 'eilandje' heb. Niet dat ik het dus graag wil, maar het moet.
- Ik vind de mensheid dom, en Nederlanders helemaal niet zo nuchter.
- Ik heb een hekel aan religie, alhoewel ik wel vind dat men zelf mag bepalen of ze religieus willen zijn of niet. Ik snap alleen niet hoe mensen met ogenschijnlijk gezond verstand kunnen geloven in godsdiensten.
- Ik hou van fruit, behalve grapefruit en andere bitterzure fruitsoorten.
- Als om mijn lengte wordt gevraagd zeg ik altijd heel stellig "1m77-en-een-half" omdat wat ik ook probeerde met opmeten, het was net geen 1m77 en net geen 1m78.
- Ik merk dat ik cynischer word en er stelligere meningen op na hou als het gaat om politieke kwesties (i.t.t. vroeger, toen ik altijd extreem afwegend was).
- Ik word nooit echt boos of kwaad, behalve als ik iets onrechtvaardigs hoor op het nieuws, of als ik verlies met poker.
- Vroeger dacht ik dat men voor stunts in films altijd suïcidale mensen huurden die toch al dood wilden, dus men dacht: "dan kunnen we het net zo goed gebruiken voor onze film".
- Ik heb me voorgenomen om minstens de 90 te halen, want fuck doodgaan. Liever de 100, en dan mijn tweelingbroertje ook, zodat we in het nieuws komen. Uiteraard wel in goede gezondheid en bij de tijd, dus nog lekker films kunnen kijken en achter de computer hangen en chatten met eventuele achterkleinkinderen, of als ik die niet heb, jonge chicks van 70.

Laatst gewijzigd op 10-08-2009 om 02:35.
Oud 10-08-2009, 02:31
Verwijderd
Citaat:
- Door jarenlang heimelijk alcoholisme, zo rond mijn rebelse puberjaren, vind ik nu bier op kamertemperatuur lekkerder dan gekoeld bier.
Leg uit? Is dat een teken van verfijndere smaak of juist omdat je smaak verstoord is dat je er niks meer van proeft als je het koud drinkt?
Oud 10-08-2009, 03:43
Verwijderd
Citaat:
Leg uit? Is dat een teken van verfijndere smaak of juist omdat je smaak verstoord is dat je er niks meer van proeft als je het koud drinkt?
Geen van beide, ik ben gewoon gewend aan bier op kamertemperatuur en daarom vind ik het lekkerder.
Oud 10-08-2009, 09:16
MisSunshine
MisSunshine is offline
- Ik ben nooit zo goed in geluksspelletjes, ik neem teveel risico waardoor ik altijd verlies.
- Ik ben niet van plan mijn tactiek aan te passen en vind het ook niet erg om te verliezen.
- Ik kan mij wel storen als mensen moeten winnen van zichzelf.
- Boekjes over man/vrouw situaties ( waarom mannen maar 1 ding tegelijk kunnen en vrouwens aan 1 stuk doorpraten) vind ik erg leuk! Vooral om thuis even leuk over te praten of commentaar te geven op mijn vader/broertje. Ghehe.
- Op mijn kamer staan veel Ikea spullen.
- In mijn broeken heb ik altijd een riem nodig.
- De pootjes van mijn bril roesten, de opticien heeft nieuwe besteld.
Oud 10-08-2009, 10:15
Verwijderd
Ik ben nog nooit in een Ikea geweest.
Oud 10-08-2009, 11:39
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik ga altijd eerst plassen als ik wakker word en daarmee heb ik menig persoon waar ik bij sliep mee geërgerd.
Ik werd wakker, deed een plas, stond op en dacht 'dat had andersom gemoeten'.

Oud 10-08-2009, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Het ís ook niet zo. Ik denk het alleen maar.
Weet ik, daarom schreef ik het ook zo. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik mensen pas vrienden noem, als ik me niet meer bezighoud met gedachtes als 'willen ze wel echt met me omgaan / tijd met me doorbrengen / loop ik ze niet maar voor de voeten?'
Mensen waarbij ik me dat moet afvragen noem ik kennissen.
Oud 10-08-2009, 17:33
Rivka
Rivka is offline
1. Ik ben 13 jaar en 1.72 m. Ik scheel één centimeter met mijn moeder
2. Ik stijl mijn haar heel vaak, ook al weet ik dat het slecht is (ik stijl vaak alleen maar een stukje omdat ik dat niet bij de rest vind passen).
3. Ik heb totaal geen pigment en word niet bruin. ('Wanneer gaat het gips van je been?')
4. Ik ben een filosoof
5. Ik ben een van de zeer weinige joden op scholieren.com
6. Ik hou van kostuumdrama's en van zowel spannende thrillers als romantische comedy's.
7. Ik ben een tikje koopverslaafd.
8. Ik heb een raar, groot ochtendritueel.
9. Ik heb een grote neus
10. Mijn heupen zijn best wel breed voor een 13-jarige maar ik ben niet dik
Oud 10-08-2009, 20:31
Verwijderd
Citaat:
- Ik ga dit jaar ws. nog mijn haar (laten) millimeteren omdat mijn haar steeds dunner wordt en een half kalend hoofd geen gezicht is. Ik had me voorgenomen om niet vóór mijn 30e kaal te zijn zoals mijn opa, maar ik vrees dat ik tegen die tijd al een 'eilandje' heb. Niet dat ik het dus graag wil, maar het moet.
Gemilimeterd is goed. En halfkalend hoofd is inderdaad geen gezicht.
Citaat:
- Vroeger dacht ik dat men voor stunts in films altijd suïcidale mensen huurden die toch al dood wilden, dus men dacht: "dan kunnen we het net zo goed gebruiken voor onze film".
Wtf.

Citaat:
Geen van beide, ik ben gewoon gewend aan bier op kamertemperatuur en daarom vind ik het lekkerder.
Oeh, dat heb ik ook met de meeste verfrissingen.

Citaat:
Ik ben nog nooit in een Ikea geweest.
Oud 10-08-2009, 22:58
Verwijderd
edit: hoho wat doe ik nou.

Laatst gewijzigd op 11-08-2009 om 10:11.
Oud 10-08-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:

Ja dag

En het gebeurt altijd dat ik over iemand heen moet klimmen of net wat veel lawaai maak of diegene heel snel wakker wordt ofzo.
Oud 11-08-2009, 09:55
Verwijderd
Citaat:
wat houd dat dan in?
Dat je muzieksmaak breed is.
Oud 11-08-2009, 09:56
Verwijderd
Oh, en ik ben pakweg vijf jaar niet in een McDrek geweest, en ik ben van plan dat nog lang vol te houden.
Oud 11-08-2009, 11:04
Verwijderd
Citaat:

Heh bah!

Citaat:
4. Ik ben een filosoof
5. Ik ben een van de zeer weinige joden op scholieren.com
Waarom vind je je zelf filosoof?
Er zijn echt veel meer Joodse forumers, maar ze vallen niet op in hun Joods zijn!
Oud 11-08-2009, 11:10
Verwijderd
- ik heb met mezelf afgesproken dat ik maar 2 keer per jaar naar de MacDonalds mag. Tot nu toe is het me gelukt, maar ik ben dan wel weer naar de BurgerKing geweest, dus het heeft eigenlijk weinig zin.
Oud 11-08-2009, 11:12
Verwijderd
OT:
toen ik mijn vriendjes beste vriend voor het eerst zag, schrok ik heel erg!
Oud 11-08-2009, 11:12
Lijanne
Lijanne is offline
Ik kan me neus bijna helemaal plat duwen omdat het botje in me neus er niet is ;p
Ik kan 2 benen in me nek leggen
Oud 11-08-2009, 11:20
Allure
Allure is offline
- Ik drink ongeveer acht koppen thee per dag.
- Ik lust geen koffie, frisdrank, kaas en boter.
- Ik pak bijna nooit iets uit de koelkast.
Oud 11-08-2009, 11:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik kan me neus bijna helemaal plat duwen omdat het botje in me neus er niet is ;p
Had je niet zoveel moeten snuiven
Oud 11-08-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
OT:
toen ik mijn vriendjes beste vriend voor het eerst zag, schrok ik heel erg!
Waarom dan?
Oud 11-08-2009, 15:55
Lijanne
Lijanne is offline
haha
Oud 11-08-2009, 15:57
Geel
Geel is offline
- ik lust geen paprika
- ook geen peterselie of ander gras
Oud 11-08-2009, 16:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben er altijd van overtuigd dat iedereen me uitlacht en achter mijn rug over me praat en me nakijkt en me raar vindt.

Ik lust geen patat. Ik eet liever spruitjes dan patat. Ik eet bijna alles liever dan patat. Behalve pudding. Ik vind pudding echt vies.

Ik kan niet tegen mijn verlies.

Ik kan er ook niet tegen als ik win, want dan vind ik dat zielig voor de ander.

Daarom hou ik eigenlijk alleen van spelletjes zonder winnaar of verliezer, zoals de sims, of met lego bouwen of ballen overtrappen zonder punten te tellen.
Oud 11-08-2009, 18:28
Verwijderd
Ik zit altijd op onzin maar ik kijk heel vaak op de kantine omdat ik deze topics veel leuker vind!
Oud 11-08-2009, 18:54
Lijanne
Lijanne is offline
Ik haat vis
Oud 11-08-2009, 19:43
Verwijderd
Ik sprak laatst met vis en die vond jou ook maar waardeloos.
Oud 11-08-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er altijd van overtuigd dat iedereen me uitlacht en achter mijn rug over me praat en me nakijkt en me raar vindt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten