Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() Ik ben vandaag met m'n vriendin naar Artis geweest. Het was een geslaagde dag en ik heb een hoop foto's gemaakt. Ik vind het wel een beetje zielig dat de dieren daar zo weinig ruimte hebben. Ik snap dat er geen mogelijkheid is tot uitbreiding maar toch is het jammer. Ik heb wel een heel mooi fotoboek gekocht over katachtigen. ![]() Straks eten en vanavond lekker naar huis. Misschien dat ik nog een joint opsteek maar veel meer dan dat doe ik ook niet. Morgen lekker vrij en dan ga ik eindelijk maar eens een keer m'n fiets fixen die al maanden met 2 lekke banden voor de deur staat. ![]()
|
Ik was in gedachten verzonken en op tv kwam de postcodeloterij-reclame langs met hetzelfde deuntje als dat dat enorme reclameunitding, voor de uitgang van Schiphol om de 5 minuten uitschalt.
En toen waande ik mezelf even sigareten rokend en wachtend voor die uitgang. heel apart Duidelijk izsadc
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar hij vond t tof maar tegenvallen? ![]() iets te weinig voor zn gewicht denk ik, kan dat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Als ik het goed onthouden heb is dat topic de reden dat het record aantal mensen online staat op 2.497, dat 08-04-2009 werd gevestigd om 15:40. Geenstijl heeft er destijds naar gelinkt.
![]() Later is inderdaad besloten dat het posten van receptuur van drugs niet toe te staan op het forum. Dit omdat het mensen op verkeerde ideeën kan brengen. Dat het dan op Google doodsimpel te vinden is is uiteraard geen reden om het hier wel toe te staan.
|
|