Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
{{{{{{{{{{{{{{{BAND ZOEKT}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
SE Band :HEMArOIds Zoekt : Drummer Omgeving : Someren\Eindhoven Stijl : Punk Hardcore Als je intresse en je wil meer weten hebt ofsow.. laat het even wete.. door te emailen mrjanssen@wanadoo.nl {{{{{{{{{{{{{{{BAND ZOEKT}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} |
![]() |
|
Aangeboden: Gitarist
Wat ik graag wil spelen is iets wat in de buurt komt van bijvoorbeeld Tool, Opeth, My Dying Bride, The Gathering, Anathema. Geinteresseerd? Mail of msn: snowcoversall@hotmail.com ![]()
|
gezocht. drummer/2de gitaris / basser + nog 1 zanger ( zelf ga ik ook aan de zang + gitaar) liefst omgeving westland/den haag ..mag ook verder weg maar oefenen word waarschijnlijk in het westland ergens.
style : hardcore ...wat moet gaan beuken als een knetter..voorbeelden : No denial / Until the end , zulke shit mail/msn : ak47_and_a_skimask@hotmail.com |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmz.. ik wil oowk wel in n Nu-metal hardcore band gaan spele..
t liefste een die al compleet is ofsow.. ik speel bass.. (4 snarig) en ik woon in someren.. 45 minute met de bus van eindhoven af.. dus als het die omgeving is is t ![]() email me ofsow: mrjanssen@wanadoo.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben supersuperfan van muse, en eigenlijk ook van placebo en nirvana. Ik schrijf mn eigen teksten en woon in Almere. Ik speel keyboard en zing maar mijn talenten doen een beetje onder aan mijn motivatie ![]() Kuss, Meissie Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 09:36. |
![]() |
|
GEZOCHT:
Mensen die net als mij een band willen beginnen ![]() Zelf zing ik, en ik heb iemand die waarschijnlijk wel kan drummen, zoek 'alleen' nog een gitarist(e), bassist(e) en evt. nog iemand die kan zingen. Graag niet te veel beperkingen in muziekstijlen: bijna alles mag ![]() OMGEVING: Eibergen, Groenlo, Neede: de achterhoek dus. CONTACT: e-mail mij op anzjebel@hotmail.com
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |