Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2009, 14:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
s.com is jezustraag hier, bij jullie?
Hier niet gelukkig.
Oud 11-09-2009, 14:38
Verwijderd
Ik heb altijd vanalles op voorraad eigenlijk

Vlees in de vriezer
Rijst, purree, enzovoorts.
Sausjes en dingen.

Best veel eigenlijk
Oud 11-09-2009, 14:39
Verwijderd
Wij hebben ook ontzettend veel eten altijd.

Standaard volle diepsvries
1 koelkast voor het eten
1 koelkast voor de drank
1 kast met chips en koekjes
1 kast met snoep en andere zooi
1 klein kastje met kruiden
1 kast met droog voedsel.
Oud 11-09-2009, 14:40
Tink*
Tink* is offline
Ik heb alleen houdbare dingen op voorraad zoals pasta, rijst, poedersausjes, soep enzo. Alleen met alleen dat soort dingen kan je niet echt een hele lekkere maaltijd maken.
Oud 11-09-2009, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg ik stond eerst een kwartier te wachten tot er eens iemand achter de klantenservicebalie kwam zitten en toen was het van WE RUILEN NIET MET KASSABON
Oud 11-09-2009, 14:41
Verwijderd
Ik zou best twee weken gewoon voorraad kunnen opeten. Alleen heb ik geen groenten dan ;x En nu bijvoorbeeld geen boter/olie :/
Oud 11-09-2009, 14:46
Verwijderd
ik heb vooral nooit brood
Oud 11-09-2009, 14:47
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt vet irritant dat ik altijd op het brood moet letten, want je kan ook niet meer gewoon iets voor zeven eten halen en verwachten dat er dan nog brood is. Dus dat moet dan weer eerder worden gehaald en bla. ;x
Oud 11-09-2009, 14:47
Verwijderd
Ik care niet zoveel wat voor brood ik eet dus ik heb dat probleem niet

maar idd, brood en beleg en groenten en fruit moet je wel elke paar dagen halen.
Oud 11-09-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Groots inkopen werkt bij mij nooit zo goed. In plaats van dat ik dan lang doe met veel, eet ik heel veel in korte tijd. Ontbijten met pasta, lunchen met rijst met kip en avondeten met lasagne, of zo.
belachelijke voorraad leg je ook niet aan door in een keer heel veel te kopen, maar door elke keer dat je in de supermarkt bent te denken: oh dit is leuk, we gaan het niet deze week gebruiken maar het blijft heel lang goed, we eten het vast ooit nog wel op.
Oud 11-09-2009, 14:49
Laisve
Laisve is offline
Lui, brood is overschat; zuivelontbijt!
Oud 11-09-2009, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmm yoghurt <3
Oud 11-09-2009, 14:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar bij welke hema werk je dan missy, waar ze wel normaal doen over kassabonnen?

Ze zat echt zo van 'ja we geven altijd een bonnetje mee' en ik zei 'maar ik heb het bonnetje NIET meegenomen' en toen zei die vrouw 'Maar we geven het ALTIJD mee want het komt automatisch uit die machine!!11!!1'

Oud 11-09-2009, 14:50
Verwijderd
Brinta!
Oud 11-09-2009, 14:51
Verwijderd
Meestal proberen ze het bonnetje in het gekochte product te frotten als je geen tasje wil, toch?
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hmmmmm yoghurt <3
Precies. Of gewoon echt drinkontbijt, dat is hip!
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik care niet zoveel wat voor brood ik eet dus ik heb dat probleem niet

maar idd, brood en beleg en groenten en fruit moet je wel elke paar dagen halen.
\

Ja en dan weer rekening houden met wat je meeneemt en hoeveel dagen je thuis eet. Bah. En ik neem altijd een half brood en die zijn het snelst op en ik care wel een beetje welk brood ik eet.

Citaat:
Lui, brood is overschat; zuivelontbijt!
En de lunch dan!
Oud 11-09-2009, 14:54
Laisve
Laisve is offline
Even langs de kantine gaan tinkie! Of de Appie.
Oud 11-09-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
belachelijke voorraad leg je ook niet aan door in een keer heel veel te kopen, maar door elke keer dat je in de supermarkt bent te denken: oh dit is leuk, we gaan het niet deze week gebruiken maar het blijft heel lang goed, we eten het vast ooit nog wel op.
Ja dat heb ik vooral met van die pakjes van maggi, dagschotels En sausjes enzo.
Citaat:
Ja en dan weer rekening houden met wat je meeneemt en hoeveel dagen je thuis eet. Bah. En ik neem altijd een half brood en die zijn het snelst op en ik care wel een beetje welk brood ik eet.
Ja da is wel vervelend. Maar dan moet je dus wat je eet kunnen aanpassen of de hoeveelheid, of wat je eet ook. Ik heb vaker gewoon zo'n zak opbakbroodjes die een paar maanden goed is in huis, voor als ik geen brood meer heb
Oud 11-09-2009, 14:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Meestal proberen ze het bonnetje in het gekochte product te frotten als je geen tasje wil, toch?
ik had een tasje maar er zat geen bonnetje in net. niet meer iig
Oud 11-09-2009, 15:00
Verwijderd
Jezus, wat enig. Ik heb twee keer de POWERLADY thuisgestuurd gekregen, geadresseerd aan twee mensen die hier helemaal niet wonen.
Oud 11-09-2009, 15:01
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Even langs de kantine gaan tinkie! Of de Appie.
De kantine is duur en bij de appie moet je ook weer beleg meenemen, onhandig!

Citaat:
Ja dat heb ik vooral met van die pakjes van maggi, dagschotels En sausjes enzo.

Ja da is wel vervelend. Maar dan moet je dus wat je eet kunnen aanpassen of de hoeveelheid, of wat je eet ook. Ik heb vaker gewoon zo'n zak opbakbroodjes die een paar maanden goed is in huis, voor als ik geen brood meer heb
Ik heb geen oven. Nou ja, ik moet vooral naar de houdbaarheid kijken, het is niet handig als ik bepaalde dingen ga eten bv een vegaburger waarvan er 2 in een pakje zitten en er 1 moet weggooien omdat ik niet snel meer een keer alleen eet.
Oud 11-09-2009, 15:02
Verwijderd
Wat is een powerlady?
Oud 11-09-2009, 15:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik vond het vooral irritant omdat ik verdomme een KWARTIER bij de klantenservice moest wachten omdat er niemand zat!
Oud 11-09-2009, 15:03
Verwijderd
Tink of je moet de ander ook al klaarmaken maar in de koelkast bewaren Koken voor twee dagen.
Verwijderd
Citaat:
Wat is een powerlady?
De POWERLADY is 'YOUR NR. 1 URBAN GLOSSY', volgens de voorkant. Er staan alleen maar negers in.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wat is een powerlady?
Oud 11-09-2009, 15:05
Verwijderd
een vegaburger opbakken is niet meer moeite dan een vegaburger gewoon bakken, en ze zijn meestal gepaneerd dus in de magnetron opwarmen is dan niet zo lekker
Maar je kunt ze wel in de diepvries doen! Als je die hebt.
Of er gewoon 2 eten en dan wat minder aardappelachtige dingen.
Oud 11-09-2009, 15:05
Verwijderd
Laisve nerd

Dus het is een tijdschrift jaeger Handig, ik dacht al aan een ladyshave ofzo en vond het maar vreemd
Oud 11-09-2009, 15:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tink of je moet de ander ook al klaarmaken maar in de koelkast bewaren Koken voor twee dagen.
Ja maar dat is ook niet met al het eten lekker vind ik. Ik doe dat eigenlijk sowieso nooit want ik vind vers lekkerder dan opgewarmde meuk. Maar veel eten kan je wel doseren, of je zorgt gewoon dat er een chickie bij je komt eten. Ik eet vaak maar 1 dag per week in mijn eentje dus dat is niet zoveel!
Oud 11-09-2009, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Precies. Of gewoon echt drinkontbijt, dat is hip!
Daar kan ik echt niet op leven hoor , dan heb ik een uur later alweer honger.

Citaat:
\

Als er alleen nog hele broden liggen kan je aan één van die medewerkers vragen of je daar ook een halve van mag, en dan maken ze gewoon 2 halven van dat hele brood.
Oud 11-09-2009, 15:09
Verwijderd
Ik zei net WOOW WATDEFAK hardop omdati k erachter kwam dat een studiejaargenoot in het bestuur is gegaan
Oud 11-09-2009, 15:09
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Laisve nerd o
Oud 11-09-2009, 15:10
Verwijderd
Hahaha, check even de volgende brief die erin staat:

Citaat:
Hi ik ben een meisje en ik ben 15 jaar. Sinds kort zijn mijn ouders gescheiden. Mijn moeder werkt hard en is best gestressed waardoor we veel problemen met elkaar krijgen. Sinds een maand heb ik een leuke jongen ontmoet, hij is 18 jaar en heel erg lief voor me. Hij verrast me altijd. Ik krijg leuke cadeautjes, hij haalt me van school af maar nu dat ik heel veel tijd met hem doorbreng stapelen de problemen zich op. Ik hou erg veel van hem en wil hem echt niet kwijt. Ook dit is mijn probleem: gisteren haalde mijn vriend me op en begon ineens te huilen. Hij vertelde mij dat doordat hij me zoveel cadeautjes heeft gegeven en de leuke uitjes die wij hebben gemaakt hij heel diep in de schulden is gekomen en de hypotheek van zijn koophuis niet meer kan betalen en nu vraagt hij mijn hulp. Ik heb niet zoveel geld en hij vertelde me dat hij wel mensen kent waar ik heel snel geld mee kan verdienen, maar dan moet ik met andere mannen slapen. Mijn vriend is de eerste jongen waar ik het bed mee heb gedeeld dus ik ben wel bang. Wat moet ik doen?

Groetjes,
Een verward meisje.
Oud 11-09-2009, 15:11
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb alleen een kilo runderriblappen in de vriezer, verder eigenlijk helemaal niets aan voorraad. misschien moet ik eens wat gaat aanleggen, 2012 komt immers steeds dichterbij.
Oud 11-09-2009, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jongens, ik ga weer. Moet de trein halen!

Ciao!
Oud 11-09-2009, 15:12
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
.
Ik ook. Daarom zijn die automaten altijd zo aanlokkelijk.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Verwijderd
Jaja niet zo miepen
Citaat:
Wow hoe enorm standaard.
Oud 11-09-2009, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat is ook niet met al het eten lekker vind ik. Ik doe dat eigenlijk sowieso nooit want ik vind vers lekkerder dan opgewarmde meuk. Maar veel eten kan je wel doseren, of je zorgt gewoon dat er een chickie bij je komt eten. Ik eet vaak maar 1 dag per week in mijn eentje dus dat is niet zoveel!
Ik heb dat met melkproducten eigenlijk. Yoghurt en vla en kwark. Soms denk ik wooooow ik eet geen melkdingen mijn botten ze gaan breken omg en dan koop ik zoiets en dan krijg je dat gewoon niet op of je moet heel veel ervan achter elkaar eten En die kleine verpakkingen zijn soms gewoon stom duur.
Oud 11-09-2009, 15:13
Verwijderd
De volgende zin uit een andere is ook goed. Het gaat over een moslimmeisje dat zwanger is. Haar vriend is een Nederlander:

Citaat:
Ik ben heel erg bang dat hier gevolgen aan zitten, vooral nu ik zwanger ben.
Ja, het gevolg is babytime.
Oud 11-09-2009, 15:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Als er alleen nog hele broden liggen kan je aan één van die medewerkers vragen of je daar ook een halve van mag, en dan maken ze gewoon 2 halven van dat hele brood.
Oh, dat wist ik niet! Maar meestal ligt er überhaupt niets meer.

Citaat:
Ik heb dat met melkproducten eigenlijk. Yoghurt en vla en kwark. Soms denk ik wooooow ik eet geen melkdingen mijn botten ze gaan breken omg en dan koop ik zoiets en dan krijg je dat gewoon niet op of je moet heel veel ervan achter elkaar eten En die kleine verpakkingen zijn soms gewoon stom duur.
Oh ik drink heel veel melk. Zaanse hoeve.
Oud 11-09-2009, 15:15
Verwijderd
een pak melk is ook wel zes dagen goed ofzo, dus dat is maar een klein glaasje per dag. En een pak vla is vaak wel tien dagen goed.
Oud 11-09-2009, 15:16
Verwijderd
Ik drink geen melk
Oud 11-09-2009, 15:17
Verwijderd
nouja vla of yoghurt dan, dat blijft langer goed dan melk
Oud 11-09-2009, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Dat je botten breken als je geen melk drinkt is al lang achterhaald. Volwassenen hoeven helemaal geen melk te drinken!
Oud 11-09-2009, 15:19
Verwijderd
Hier houdt een pak melk het meestal maar een dag vol.
Oud 11-09-2009, 15:20
Laisve
Laisve is offline
Zaanse huisjes zijn veel lekkerder dan Zaanse hoeve.
Oud 11-09-2009, 15:21
Verwijderd
Citaat:
nouja vla of yoghurt dan, dat blijft langer goed dan melk
Ja oke wel een tijdje maar dan een dag of 5 en dan moet je alsnog 4 porties in vijf dagen eten

Citaat:
Dat je botten breken als je geen melk drinkt is al lang achterhaald. Volwassenen hoeven helemaal geen melk te drinken!
Alles wat je afbreekt aan kalk kun je niet meer bijvormen hoor Als volwassene.
Oud 11-09-2009, 15:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De volgende zin uit een andere is ook goed. Het gaat over een moslimmeisje dat zwanger is. Haar vriend is een Nederlander:

Ja, het gevolg is babytime.
wat voor site lees jij?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten