Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2009, 12:16
MikeyMan
MikeyMan is offline
hahaha kvind die Tessa echt zooo dom he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2009, 17:36
Verwijderd
Ik heb bijna de neiging om niet meer te kijken, zo on-boeiend vind ik de overgebleven kandidaten. Ik geef Lianne de meeste kans om te winnen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 18:09
Verwijderd
Ik heb het maar een paar keer tot het einde gekeken dus ik weet niet of het altijd zo gaat, maar voor zover ik het heb gezien geven die juryleden totaal geen argumenten. Dan vinden ze een foto die er niet bepaald uitspringt prachtig zonder ook maar één reden te geven waarom. Het komt in ieder geval erg over alsof ze zelf ook niet weten waar ze het over hebben.

De kandidaten vind ik allemaal niet echt boeiend, maar als ik moet kiezen ga ik voor Rosalinde want die is tenminste knap.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:28
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ze is er uit!!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 21:43
Brizia
Brizia is offline
khoop da maxime wint, wa denke die hollanders wel nie "dien belg" xD die rosalinde is een echt trutje en die denise hallo een IQ van 60, bitchgehalte 200
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 22:27
niña
niña is offline
Maha! Haha! Lianne is er uit!
Oud 02-11-2009, 23:04
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
wat is die Lianne WALGELIJK dun!!!
echt té lelijk voor woorden!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:05
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Aan dat voorstukje voor volgende week te zien zal rosalinde hopelijk een beetje los komen en dan mag ze van mij wel winnen

En idd eindelijk die Lianne eruit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:48
Verwijderd
Dat takkewijf!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:49
Verwijderd
En Denise is goed voor de Wehkamp en verder gaat ze niet komen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
wat is die Lianne WALGELIJK dun!!!
echt té lelijk voor woorden!
En moet je dan bedenken dat zij in Miami de enige was die het juiste figuur heeft. De rest was allemaal te dik

Citaat:
En Denise is goed voor de Wehkamp en verder gaat ze niet komen.
qft!
Oud 03-11-2009, 06:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind het trouwens wel apart dat Lianne er uit is. Ik vind haar bijvoorbeeld veel beter modellen dan Denise. Denise is ook alleen maar geschikt voor commercieel werk (Wehkamp, C&A etc.). Op zich geen probleem, daar kun je genoeg mee verdienen, maar zet zo iemand dan niet in de finale van een next TOP model wedstrijd Wat dat betreft ben ik het dus niet met de jury eens.

Ik dacht dat Lianne, Rosalinde en Maxime in de finale zouden komen. En dan zou Lianne niet winnen, omdat niemand op haar (met haar onsympathieke karakter) zou stemmen
Oud 03-11-2009, 06:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
k dacht dat Lianne, Rosalinde en Maxime in de finale zouden komen. En dan zou Lianne niet winnen, omdat niemand op haar (met haar onsympathieke karakter) zou stemmen
wat bedoel je met stemmen?
Oud 03-11-2009, 07:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
wat bedoel je met stemmen?
Voorgaande jaren werd er in de finale punten gegeven door de jury en door het publiek. Het publiek kon dus stemmen door te bellen en te smsen naar een duur nummer. Volgens mij werden 50 punten door de jury verdeeld (elk jurylid kreeg 10 punten om weg te geven aan één persoon) en de andere 50 punten werden door het publiek bepaald door middel van stemmen.

Zo kan ik me nog herinneren dat Kassandra weinig stemmen kreeg door het publiek, omdat ze in de afleveringen echt als bitch werd neergezet. Hetzelfde zou dus met Lianne gebeuren.
Oud 03-11-2009, 08:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O ja, Kassandra! Die vond ik vorig jaar juist wel leuk, geloof ik.

Ik vind het toch wel wat onterecht dat Lianne eruit is, geloof ik, ze heeft zoveel gewonnen en nu is ze ineens weg. Niet dat ik haar sympathiek vond, maar toch. Ze kon wel grappig vertellen, maar soms deed ze wel overdreven arrogant. Ik schaam me wel een beetje om een Nederlandse te zijn, de Belgische meisjes zijn veel leuker en ik ben ook erg voor Maxime. En Rosaline begint los te komen, ze blijkt ineens heel veel humor te hebben Misschien gaat ze daardoor nog winnen ook. Denise zal in elk geval niet winnen, lijkt me.
Oud 03-11-2009, 12:08
Verwijderd
Kassandra werd helemaal niet als bitch neergezet, tenminste, op mij kwam ze toen niet als bitch over. Carmen daarentegen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver wat een stelletje trutten bij elkaar, de enige die ik nog wel kan waarderen is Maxime. Ik vind Rosalinde vreselijk saai, en Denise is te commercieel.

En wat stom dat ze afsluiten met zo'n stemming van het publiek. Dat gezeur met smsen enzo, bah, verdienen ze alleen maar grof geld aan. En waarom zou het publiek in godsnaam het laatste woord moeten hebben? Alsof 'wij' er zoveel verstand van hebben (niet dat deze jury wel zo overkomt, maar dat terzijde).
Oud 03-11-2009, 15:04
Verwijderd
Hoe ze met z'n drieën ook tegen Maxime deden, echt, wat een mutsen
Ik vond het maar wat terecht dat Maxime koos voor de extra shoot en niet voor het delen van de prijs. En toen waren ze allemaal ineens vreselijk verontwaardigd.

Qua sympathie ben ik dus voor Maxime, qua wie het mooist is voor Rosalinde. Zolang Denise maar niet wint. De laatste afleveringen vind ik haar nog erger dan Lianne. Met haar 'Je merkt wel echt duidelijk verschil tussen mij en de andere modellen' en haar gepraat over wat ze allemaal zo ontzettend goed doet terwijl de beelden toch écht iets anders laten zien...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:06
Miss Pannekoek
en ik vond t ook alweer heel apart dat je tijdens het juryberaad helemaal niets terugzag van die zogenaamde 'promo' van ze... Hartstikke belangrijk, maar nee, de jury met ÜBERSTYLIST Dikkie Dik hoeft t niet te zien hoor! Of ik heb iets gemist, maar ik vond het vreemd...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Voorgaande jaren werd er in de finale punten gegeven door de jury en door het publiek. Het publiek kon dus stemmen door te bellen en te smsen naar een duur nummer. Volgens mij werden 50 punten door de jury verdeeld (elk jurylid kreeg 10 punten om weg te geven aan één persoon) en de andere 50 punten werden door het publiek bepaald door middel van stemmen.

Zo kan ik me nog herinneren dat Kassandra weinig stemmen kreeg door het publiek, omdat ze in de afleveringen echt als bitch werd neergezet. Hetzelfde zou dus met Lianne gebeuren.
Serieus? Ik vind het nogal idioot dat het publiek mag stemmen.
Oud 03-11-2009, 15:43
Miss Pannekoek
No it's true!
T publiek heeft 50% van de stemmen in handen...
en ja, dat is behoorlijk idioot
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En Denise deed echt zo lullig over Maxime, zo van "moet ik bij die Belg liggen". Alsof ze een of andere besmettelijke ziekte heeft zeg
Oud 03-11-2009, 18:58
Miss Pannekoek
Citaat:
En Denise deed echt zo lullig over Maxime, zo van "moet ik bij die Belg liggen". Alsof ze een of andere besmettelijke ziekte heeft zeg
Ja dat sloeg ook echt helemaal nergens op!!

Weet je, ik gun t echt helemaal niemand van dat groepje meiden... Maxime is nog het aardigst, maar ik vind haar geen topmodel. Denise wordt gewoon het nieuwe gezicht van C&A en Rosalinde doet t vast leuk bij een (übersaaie) Ecco campagne...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 08:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond het maar wat terecht dat Maxime koos voor de extra shoot en niet voor het delen van de prijs. En toen waren ze allemaal ineens vreselijk verontwaardigd.
Dat was inderdaad belachelijk. Hoe Lianne oa reageerde :') alsof zij zelf wél iemand (laat staan Maxime) had meegevraagd, dacht het niet.
Oud 05-11-2009, 11:58
flyaway
flyaway is offline
Ik snap niet waarom de jury soms modellen uitkiest voor in het huis die ze later afkeuren om redenen die ze toen ook al hadden kunnen zien. Die Victoria van vorig jaar bijvoorbeeld, echt superdun, gaan ze dat opeens later als reden gebruiken om haar er uit te gooien. Ze praten poep.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 10:53
WishfulDreaming
ik heb het eerste deel gister pas gezien (schakelde te laat in vorige week) en ik geef maxime groot gelijk om dieprijs niet te delen, wat een bosmongolen waren die nederlanders om zo met de rug naar haar toe moeite te hebben met beslissen wie er bij haar in bed gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 20:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
O.M.G. waarom zie ik dit nu pas Ik ken Rosalinde

Ze stonden bij haar voordeur en ik dacht, dit huis ken ik Hier woont een vriendin van de middelbare school! En het blijkt dus haar zusje te zijn! De achternaam kwam me al zo bekend voor, maar ik dacht eerst, dat zal wel verre familie zijn ofzo. Maar omg, het is haar zusje Leuke meid in het echt
Oud 09-11-2009, 20:48
Verwijderd
Ik ben een paar weken geleden afgehaakt, de nederlandse versie is elk jaar weer een beetje jammer in vergelijking met de amerikaanse versie.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 21:21
Verwijderd
ik vind ze allemaal nogal stom
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:42
niña
niña is offline
Boohoo, saaiheid. Misschien wint Rosalinde straks nog wel.
Oud 09-11-2009, 23:21
Miss Pannekoek
Gut, ik heb het gemist...
Wát erg zeg...
En idd, het zou de bekroning zijn van een ontzettend saai seizoen: Rosalinde als winner
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 07:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Ze stonden bij haar voordeur en ik dacht, dit huis ken ik Hier woont een vriendin van de middelbare school! En het blijkt dus haar zusje te zijn! De achternaam kwam me al zo bekend voor, maar ik dacht eerst, dat zal wel verre familie zijn ofzo. Maar omg, het is haar zusje Leuke meid in het echt
Haha

Ja, volgens mij is Rosalinde in het echt veel leuker, maar dat zei ze zelf ook. Ik vond het zo zielig dat ze Bastiaan op haar af hadden gestuurd.
Oud 10-11-2009, 09:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Haha

Ja, volgens mij is Rosalinde in het echt veel leuker, maar dat zei ze zelf ook. Ik vond het zo zielig dat ze Bastiaan op haar af hadden gestuurd.
Volgens mij is ze niet zo haatdragend en heeft ze het Bastiaan allang vergeven. Die opmerkingen over haar dikzijn. Ze heeft in een interview gezegd dat ze tijdens de show vijf kilo was aangekomen en dat Bastiaan toen zei dat ze dik was. Vond ze terecht, want volgens de modestandaard was ze toen ook te dik.

Al die discussies over gewicht, ben ik blij dat ik geen model ben
Oud 10-11-2009, 09:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar ze voelde zich volgens mij heel ongemakkelijk toen ze zo midden op dat plein moest gaan schreeuwen

En ik vind het maar dom, die modestandaard.
Oud 12-11-2009, 22:05
cenerentola
cenerentola is offline
Ik gun maxime het meest om te winnen. De Nederlandse meisjes zijn zo onsympathiek.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 18:08
igotpurpleshoes
igotpurpleshoes is offline
Ik dacht echt dat Lianne ging winnen, ook al vind ik haar wel een bitch...
Ze doet gewoon zo arrogant!
Nu weet ik het echt niet meer, maar Maxime niet denk ik.
Omdat het bij haar bij die fashionshow niet zo goed ging.
Als ik toch moest gokken, denk ik toch dat Denise wint.
zij is gewoon het meest populair.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 20:25
Verwijderd
Ik gok (en hoop) Rosalinde.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 18:23
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik gok (en hoop) Rosalinde.
Zij zat er zo zelfverzekerd bij bij Jensen, dat ik denk dat zij gewonnen heeft ja
Oud 14-11-2009, 19:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Zij zat er zo zelfverzekerd bij bij Jensen, dat ik denk dat zij gewonnen heeft ja
Hoezo? De winnaar is nog niet bekend hoor Volgende week maandag is er een live show, dus de winnaar wordt dan pas bepaald door de jury en door het publiek
Oud 15-11-2009, 17:51
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hoezo? De winnaar is nog niet bekend hoor Volgende week maandag is er een live show, dus de winnaar wordt dan pas bepaald door de jury en door het publiek
Oh dat wist ik niet! Dan is de winnaar dus nog niet bekend!
Oud 16-11-2009, 21:06
palindrome
palindrome is offline
Rosaailinde dus.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 21:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Haha, ik zag mijn vroegere vriendin in het publiek zitten, de zus van Rosalinde dus Ze zat achter de vriendinnen van Rosalinde.
Oud 17-11-2009, 08:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar dit sloeg toch helemaal nergens op Sowieso, waarom precies moet de jury beraadslagen (jaja, Daphne gebruikte een 'moeilijk woord' ) als ze ieder voor zich twintig punten uit te delen hadden? Daaruit bleek meteen al dat ze dat niet zelf gingen beslissen, maar dat ze ervoor gingen zorgen dat het 'spannend' bleef. Wat natuurlijk betekende dat de eerste drie juryleden elk op een ander meisje zouden stemmen. En dan daarna de overige twee natuurlijk op dezelfde, anders had je een gedeelde eerste plaats. Daphne zat alleen maar: 'o, wat spannend, het staat gelijk, maar dadelijk weten we het', ze legde niet eens uit wat er zou gebeuren als het een gelijke stand zou worden! Echt zo ontzettend nep allemaal. Het was veel leuker geweest als de jury helemaal niet had overlegd en eerlijk punten hadden vergeven aan wie ze de beste vonden. Of dat ze punten mochten verdelen, zo van: tien punten aan Rosalinde, zeven aan Maxime en drie aan Denise.

Maar wel leuk voor Rosalinde hoor. Hoewel ik Maxime nu toch het beste vond.
Oud 17-11-2009, 09:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het was veel leuker geweest als de jury helemaal niet had overlegd en eerlijk punten hadden vergeven aan wie ze de beste vonden. Of dat ze punten mochten verdelen, zo van: tien punten aan Rosalinde, zeven aan Maxime en drie aan Denise.
Eens! Beetje rare stemming nu. Het modellenbureau stemde voor Rosalinde, dus je wist eigenlijk toen al dat ze ging winnen.

Verder was Daphne de hele show echt stikzenuwachtig. Echt heel vervelend om naar te kijken. Haar stem trilde best wel en zij zelf ook

Rosalinde en Maxime kunnen allebei echt niet lopen op (extreem) hoge hakken. Denise liep wat dat betreft het beste op de schoenen.

Natuurlijk is heel de show weer een aanfluiting. Al die artiesten op het podium (die meidengroep, Direct, So you think you can dance etc) en dan zo'n live commercial opnemen

Van mij mochten ze alledrie wel winnen, vond er niemand uitspringen. Ben benieuwd hoe Rosalinde's carriere zal gaan.
Oud 17-11-2009, 14:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een crapfinale. Gelukkig had ik het opgenomen, zodat ik alle onzin door kon spoelen . En belachelijk dat Rosaline won, helemaal na die opmerking van Nigel, dat haar foto's de slechtste van de drie waren, en ze ook niet het beste liep tijdens de show.
Oud 17-11-2009, 18:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond Denise juist het slechtste lopen, die zwiepte nogal veel met haar armen en heupen En ik vond het wel leuk dat Di-rect op trad, met die nieuwe zanger van ze (ja, dat sneue programma heb ik ook gevolgd...), maar het sloeg inderdaad nergens op. En die commercial sloeg al helemaal nergens op. Maar goed.
Oud 17-11-2009, 19:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vond Denise juist het slechtste lopen, die zwiepte nogal veel met haar armen en heupen
Dat zei ik niet Ik zei: Denise liep wat dat betreft het beste op de schoenen
Oud 17-11-2009, 20:55
WishfulDreaming
ook zo belachelijk dat tessa en lianne ineens deden alsof alles weer normaal was, daar geloof ik dus echt geen kut van
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 21:02
niña
niña is offline
Volgende seizoen iemand die wel kan presenteren en normaal kan praten als presentatrice.
Oud 17-11-2009, 21:10
Vice
Vice is offline
Conclusie: de finale was 666 keer niks.
Reageren

Regels voor berichten