Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het trouwens wel apart dat Lianne er uit is. Ik vind haar bijvoorbeeld veel beter modellen dan Denise. Denise is ook alleen maar geschikt voor commercieel werk (Wehkamp, C&A etc.). Op zich geen probleem, daar kun je genoeg mee verdienen, maar zet zo iemand dan niet in de finale van een next TOP model wedstrijd
![]() Ik dacht dat Lianne, Rosalinde en Maxime in de finale zouden komen. En dan zou Lianne niet winnen, omdat niemand op haar (met haar onsympathieke karakter) zou stemmen ![]()
||
Citaat:
Zo kan ik me nog herinneren dat Kassandra weinig stemmen kreeg door het publiek, omdat ze in de afleveringen echt als bitch werd neergezet. Hetzelfde zou dus met Lianne gebeuren.
|
O ja, Kassandra! Die vond ik vorig jaar juist wel leuk, geloof ik.
Ik vind het toch wel wat onterecht dat Lianne eruit is, geloof ik, ze heeft zoveel gewonnen en nu is ze ineens weg. Niet dat ik haar sympathiek vond, maar toch. Ze kon wel grappig vertellen, maar soms deed ze wel overdreven arrogant. Ik schaam me wel een beetje om een Nederlandse te zijn, de Belgische meisjes zijn veel leuker en ik ben ook erg voor Maxime. En Rosaline begint los te komen, ze blijkt ineens heel veel humor te hebben ![]()
|
Gatver wat een stelletje trutten bij elkaar, de enige die ik nog wel kan waarderen is Maxime. Ik vind Rosalinde vreselijk saai, en Denise is te commercieel.
En wat stom dat ze afsluiten met zo'n stemming van het publiek. Dat gezeur met smsen enzo, bah, verdienen ze alleen maar grof geld aan. En waarom zou het publiek in godsnaam het laatste woord moeten hebben? Alsof 'wij' er zoveel verstand van hebben (niet dat deze jury wel zo overkomt, maar dat terzijde).
|
Verwijderd
|
Hoe ze met z'n drieën ook tegen Maxime deden, echt, wat een mutsen
![]() Ik vond het maar wat terecht dat Maxime koos voor de extra shoot en niet voor het delen van de prijs. En toen waren ze allemaal ineens vreselijk verontwaardigd. Qua sympathie ben ik dus voor Maxime, qua wie het mooist is voor Rosalinde. Zolang Denise maar niet wint. De laatste afleveringen vind ik haar nog erger dan Lianne. Met haar 'Je merkt wel echt duidelijk verschil tussen mij en de andere modellen' en haar gepraat over wat ze allemaal zo ontzettend goed doet terwijl de beelden toch écht iets anders laten zien... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Weet je, ik gun t echt helemaal niemand van dat groepje meiden... Maxime is nog het aardigst, maar ik vind haar geen topmodel. Denise wordt gewoon het nieuwe gezicht van C&A en Rosalinde doet t vast leuk bij een (übersaaie) Ecco campagne... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik snap niet waarom de jury soms modellen uitkiest voor in het huis die ze later afkeuren om redenen die ze toen ook al hadden kunnen zien. Die Victoria van vorig jaar bijvoorbeeld, echt superdun, gaan ze dat opeens later als reden gebruiken om haar er uit te gooien. Ze praten poep.
|
![]() |
|
O.M.G. waarom zie ik dit nu pas
![]() ![]() ![]() Ze stonden bij haar voordeur en ik dacht, dit huis ken ik ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ja, volgens mij is Rosalinde in het echt veel leuker, maar dat zei ze zelf ook. Ik vond het zo zielig dat ze Bastiaan op haar af hadden gestuurd.
||
Citaat:
Al die discussies over gewicht, ben ik blij dat ik geen model ben ![]()
|
Ik dacht echt dat Lianne ging winnen, ook al vind ik haar wel een bitch...
Ze doet gewoon zo arrogant! Nu weet ik het echt niet meer, maar Maxime niet denk ik. Omdat het bij haar bij die fashionshow niet zo goed ging. Als ik toch moest gokken, denk ik toch dat Denise wint. zij is gewoon het meest populair. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Maar dit sloeg toch helemaal nergens op
![]() ![]() Maar wel leuk voor Rosalinde hoor. Hoewel ik Maxime nu toch het beste vond.
||
Citaat:
Verder was Daphne de hele show echt stikzenuwachtig. Echt heel vervelend om naar te kijken. Haar stem trilde best wel en zij zelf ook ![]() Rosalinde en Maxime kunnen allebei echt niet lopen op (extreem) hoge hakken. Denise liep wat dat betreft het beste op de schoenen. Natuurlijk is heel de show weer een aanfluiting. Al die artiesten op het podium (die meidengroep, Direct, So you think you can dance etc) en dan zo'n live commercial opnemen ![]() Van mij mochten ze alledrie wel winnen, vond er niemand uitspringen. Ben benieuwd hoe Rosalinde's carriere zal gaan.
|
Wat een crapfinale. Gelukkig had ik het opgenomen, zodat ik alle onzin door kon spoelen
![]()
|
Ik vond Denise juist het slechtste lopen, die zwiepte nogal veel met haar armen en heupen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Beksaainski #1148 Verwijderd | 500 | 05-10-2010 14:59 | |
De Kantine |
Saaivenhonderddrie Verwijderd | 500 | 28-09-2009 21:54 |