Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik heb weleens met iemand afgesproken en ja ohhh je vindt elkaar leuk maar het is nog geen relatie. Maar daar is dan die tussenfase van je moet al wat interesse in elkaar hebben. Als een jongen op mij af zou stappen bij het uitgaan en zei ja hoi mag ik je nummer of wil je met mij ergens wat drinken, dan denkik wtf waarom praat je nu niet met me en vraag je dat al, ik ken je helemaal niet, wat is je naam enzovoorts. Je moet gewoon een spontaan gesprek hebben en daarnaaa als je al wat basicdingn van elkaar weet dan kun je spannend hihi wat 'gaan drinken' of uit eten gaan, of voor je laten koken ofzo
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
is een date ook een date als het niet de intentie had een date te zijn, maar het toch wel in zoiets eindigde? zo van, je spreekt af om vriendschappelijk een keer samen iets te gaan doen, en aan het eind van de dag/avond lig je zoenend op de bank?
||
Citaat:
als je een date hebt met iemand die je totaaal niet kent, dan is het een blind date, en dat is wel weer gek.
|
|