Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 20:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hum nee maar thuis wel en in het ziekenhuis hebben ze overal hydraterend desinfectiespul naast de handzeep hangen, voor erna.
wat stoer
Advertentie
Oud 24-09-2009, 20:36
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
fizzle

omg zwanger zijn moet zo mooi zijn, buiten kotsgevoel enzo dan
Verwijderd
Citaat:
Ow ik wist niet dat je werkte! wat doe je?
Naar bios? iets drinken?

goed alleen beetje last van tandpijn
Ja nieuwe baantje Nu huiswerkbegeleidingdinges Ik vind het maar gek bij mij maar goed. En ik kreeg een mailtje van mijn vorige klusje van interviews uittypen, dat ze me nog een keer willen en dat vond ik ook heel fijn Oh en naar mijn vereniging dus gewoon wat drinken enzovoorts

En ga je naar de tandarts? Heb je een gaatje? Heb je iets geks gegeten?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zouden ze op het cons ook moeten doen trouwens, met al die gevoelige violisten- en gitaristenvingertjes!
over die hydraterende dinges dan he
Oud 24-09-2009, 20:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle

omg zwanger zijn moet zo mooi zijn, buiten kotsgevoel enzo dan
wat is er nono?
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
bij ons op school staan die dingen echt bij elke wastafel. Zwijnengrieppaniek
bij ons hebben ze alleen poster met uitgebreide informatie en foto's over hoe je je handen moet wassen
Verwijderd
Citaat:
Jamaar dat heeft toch ook helemaal geek ruk te maken met de hoeveelste bevalling het is? Dat is toch genetisch bepaald enzo?
De eerste duurt vaak wel langer omdat de baarmoedermond nog vrij klein is dan. Daarna is hij opgerekt. Bovendien weten vrouwen bij hun 2e etc kind vaak beter hoe ze effectief kunnen persen. Ik ga gemiddeldes opzoeken! Maar het hangt natuurlijk ook af van genen en vooral heel erg van de verdere omstandigheden (is het een groot kind, hoe ligt het, hoe is de conditie van de vrouw, etc).
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
wat is er nono?
positief denken!
Oud 24-09-2009, 20:38
Allure
Allure is offline
Ik heb bijna altijd droge handen. In de winter ligt het soms helemaal open. Geneeskunde zou dus niks voor mij zijn.
Oud 24-09-2009, 20:38
Verwijderd
Citaat:
De eerste duurt vaak wel langer omdat de baarmoedermond nog vrij klein is dan. Daarna is hij opgerekt. Bovendien weten vrouwen bij hun 2e etc kind vaak beter hoe ze effectief kunnen persen. Ik ga gemiddeldes opzoeken! Maar het hangt natuurlijk ook af van genen en vooral heel erg van de verdere omstandigheden (is het een groot kind, hoe is de conditie van de vrouw, etc).
<3
Oud 24-09-2009, 20:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De eerste duurt vaak wel langer omdat de baarmoedermond nog vrij klein is dan. Daarna is hij opgerekt. Bovendien weten vrouwen bij hun 2e etc kind vaak beter hoe ze effectief kunnen persen. Ik ga gemiddeldes opzoeken! Maar het hangt natuurlijk ook af van genen en vooral heel erg van de verdere omstandigheden (is het een groot kind, hoe is de conditie van de vrouw, etc).
Oh! tss, had mijn vriendje toch een beetje gelijjk. Maar ik geef hem geen gelijk want ik ben een vrouw en ik weet er lekker meer van.
Oud 24-09-2009, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik geloof niet dat het echt oprekt daar!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
positief denken!
is positief denken een nono?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*negatief denkt*
Oud 24-09-2009, 20:41
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Maar ik geloof niet dat het echt oprekt daar!
Ha, de hele boel lubbert flink uit hoor!
Oud 24-09-2009, 20:41
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja nieuwe baantje Nu huiswerkbegeleidingdinges Ik vind het maar gek bij mij maar goed. En ik kreeg een mailtje van mijn vorige klusje van interviews uittypen, dat ze me nog een keer willen en dat vond ik ook heel fijn Oh en naar mijn vereniging dus gewoon wat drinken enzovoorts

En ga je naar de tandarts? Heb je een gaatje? Heb je iets geks gegeten?
Dat heb ik paar jaartjes geleden ook gedaan met kinderen die schoolachterstand hebben en taalproblemen.
Past het niet bij jouw profiel dan?

Best wel druk niet

Ja ik ga bellen voor een afspraak. Gaatje denk ik, anders zou ik niet pijn hebben. Nope! maar ik denk dat ik een nieuwe vulling moet gewoon.
Oud 24-09-2009, 20:42
Verwijderd
en bij datzelfde programma zeiden ze ook dat 'normale' zeep 10 x meer je handen reinigt dan desinfecterende zeep.
Oud 24-09-2009, 20:43
Allure
Allure is offline
Imène, is het Nederlands dat je op school leert hetzelfde als het Nederlands in Nederland of zijn er wel wat verschillen?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jamaar dat trekt ook weer bij lijkt me!
Anders konden vrouwen vroeger niet meer lopen op hun dertigste! (dan waren ze meestal 10 jaar lang nonstop zwanger geweest)
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
... En op dat moment zouden de DK'ers nooit meer hetzelfde naar Drukknoopje kijken.

Oud 24-09-2009, 20:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
jamaar dat trekt ook weer bij lijkt me!
Anders konden vrouwen vroeger niet meer lopen op hun dertigste! (dan waren ze meestal 10 jaar lang nonstop zwanger geweest)
Een beetje wel, maar eenmaal uitgelubbert, gaat het bij een tweede en derde etc makkelijker weer uitlubberen. En het blijft altijd een beetje.
Oud 24-09-2009, 20:44
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
is positief denken een nono?
nou...

een dame hier gaat binnenkort een baby ter wereld brengen en het zou fijn zijn als ze nu gewoon rustig kan genieten van dat intens en intiem gevoel dat ze nu heeft met haar kind en niet moet denken aan haar bevalling met negative-thinking-gevoelens....... snappie
Oud 24-09-2009, 20:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
... En op dat moment zouden de DK'ers nooit meer hetzelfde naar Drukknoopje kijken.

Oud 24-09-2009, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik paar jaartjes geleden ook gedaan met kinderen die schoolachterstand hebben en taalproblemen.
Past het niet bij jouw profiel dan?

Best wel druk niet

Ja ik ga bellen voor een afspraak. Gaatje denk ik, anders zou ik niet pijn hebben. Nope! maar ik denk dat ik een nieuwe vulling moet gewoon.
Ja noujawel een beetje wel want best veel ervaring met kinderen, maar had het nog nooit als baantje gedaan Het is ook maar 4 uur per week, maar toch

Je kan ook pijn hebben zonder gaatje (omg als je niet wist dat dit over tanden ging) maar ik had dus eens dat ik driehoekjeschips at en toen voelde ik een of andere stroomstoot
Oud 24-09-2009, 20:47
Verwijderd
Oh wow dat bed van Nina, wat mooi valt me nu pas op.
Oud 24-09-2009, 20:47
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Imène, is het Nederlands dat je op school leert hetzelfde als het Nederlands in Nederland of zijn er wel wat verschillen?
we gebruiken dezelfde normen van het AN. Dus het is hetzelfde ja
De verschillen bevinden zich in de regio-talen of dialecten.
Oud 24-09-2009, 20:48
Verwijderd
1e bevalling bij de verloskundige: 36% <30 minuten, 35% 31-60 minuten, 21% 61-90 minuten, 8% >90 minuten.
1e bevalling bij de gynaecoloog: 27% <30 minuten, 26% 31-60 minuten, 23% 60-90 minuten, 24% >90 minuten

2e of verdere bevalling bij de verloskundige: 93% <30 minuten, 6% 30-60 minuten, 1% >60minuten
2e of verdere bevalling bij de gynaecoloog: 82% <30 minuten, 9% 30-60 minuten, 9^% >60 minuten

Hierbij gaat het over de uitdrijvingsfase, dat is vanaf het moment dat de vrouw persdrang of volkomen ontsluiting heeft tot aan het moment dat het kind er helemaal uit is.

En dat de vagina uitlubbert heeft niet zo veel invloed, dat trekt gauw genoeg bij. Maar vooral de baarmoedermond, die blijft gewoon zo hoor bij een vrouw die nooit is bevallen ziet dat eruit als een klein stipje, bij een vrouw die wel ooit is bevallen is het een streep van zo'n 3 cm (als je kijkt met een eendenbek). Dat heeft geen invloed op hoe je loopt . En nu hou ik op voordat ik alle heren wegjaag uit het topic.
Oud 24-09-2009, 20:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kan ook pijn hebben zonder gaatje (omg als je niet wist dat dit over tanden ging) maar ik had dus eens dat ik driehoekjeschips at en toen voelde ik een of andere stroomstoot
Heel gesprek over zwangerschap en uitlubberen en dan dit soort posts
Oud 24-09-2009, 20:49
Verwijderd
Citaat:
je moeder is je moeder en daar kwam jij uit
Oud 24-09-2009, 20:50
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja noujawel een beetje wel want best veel ervaring met kinderen, maar had het nog nooit als baantje gedaan Het is ook maar 4 uur per week, maar toch

Wat studeer je eigenlijk

hahahaha
dat gevoel had ik ook laatst! maar dan met een zoete appel.
En ik poets ze elke morgend na het ontbijtn, elke avond voor het slapengaan of na het eten en spoel met pikant drankje van colgate (weet niet hoe het heet, maar heel verfrissend)... dus ik snap het niet
Oud 24-09-2009, 20:50
Martiño
Martiño is offline
Gefeliciteerd Commendatore! Goede titel!
Oud 24-09-2009, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Wat studeer je eigenlijk

hahahaha
dat gevoel had ik ook laatst! maar dan met een zoete appel.
En ik poets ze elke morgend na het ontbijtn, elke avond voor het slapengaan of na het eten en spoel met pikant drankje van colgate (weet niet hoe het heet, maar heel verfrissend)... dus ik snap het niet
Ja dat zegt niet zoveel je moet ook geluk hebbenm et welke tanden je krijgt en als je altijd specifieke productne gebruikt kan het ook snel gaan
Verwijderd
Een goede avond
Oud 24-09-2009, 20:52
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
1e bevalling bij de verloskundige: 36% <30 minuten, 35% 31-60 minuten, 21% 61-90 minuten, 8% >90 minuten.
1e bevalling bij de gynaecoloog: 27% <30 minuten, 26% 31-60 minuten, 23% 60-90 minuten, 24% >90 minuten

2e of verdere bevalling bij de verloskundige: 93% <30 minuten, 6% 30-60 minuten, 1% >60minuten
2e of verdere bevalling bij de gynaecoloog: 82% <30 minuten, 9% 30-60 minuten, 9^% >60 minuten

Hierbij gaat het over de uitdrijvingsfase, dat is vanaf het moment dat de vrouw persdrang of volkomen ontsluiting heeft tot aan het moment dat het kind er helemaal uit is.

En dat de vagina uitlubbert heeft niet zo veel invloed, dat trekt gauw genoeg bij. Maar vooral de baarmoedermond, die blijft gewoon zo hoor bij een vrouw die nooit is bevallen ziet dat eruit als een klein stipje, bij een vrouw die wel ooit is bevallen is het een streep van zo'n 3 cm (als je kijkt met een eendenbek). Dat heeft geen invloed op hoe je loopt .

ik ga denk ik maar voor verloskundige
Oud 24-09-2009, 20:52
Verwijderd
Dat komt niet doordat gynaecologen zo sloom zijn, maar doordat ze vaker te maken krijgen met tweelingen, stuitliggingen enzovoort, terwijl verloskundigen in principe alleen ongecompliceerde bevallingen begeleiden.
Oud 24-09-2009, 20:53
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ik ga denk ik maar voor verloskundige
Je gaat ook niet voor de lol naar een gynaecoloog.
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Commendatore! Goede titel!
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja dat zegt niet zoveel je moet ook geluk hebbenm et welke tanden je krijgt en als je altijd specifieke productne gebruikt kan het ook snel gaan
ja wsl niet! Volgens tandarts heb ik sterke tanden, mn moeder gaaf me als kind altijd vitamientjes!

naja, ik bel morgen wel naar de tandarts!
Verwijderd
Citaat:

En dat de vagina uitlubbert heeft niet zo veel invloed, dat trekt gauw genoeg bij. Maar vooral de baarmoedermond, die blijft gewoon zo hoor bij een vrouw die nooit is bevallen ziet dat eruit als een klein stipje, bij een vrouw die wel ooit is bevallen is het een streep van zo'n 3 cm (als je kijkt met een eendenbek). Dat heeft geen invloed op hoe je loopt . En nu hou ik op voordat ik alle heren wegjaag uit het topic.
Woww dit had ik nog niet eens gezien.

En wel 'geruststellend' dat het voor seks nul invloed heeft Ook een fabeltje dus.
Oud 24-09-2009, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

ok. Nouja, ik weet het niet. Mijn vader was er binnen een kwartier uit, nog voor de verloskundige was gearriveerd, en ik deed er 70 uur over. Dat is vanaf de eerste weeën, maar mijn moeder heeft duisentlang in het ziekenhuis gelegen. Met een vacuümpomp tussen haar benen.

ohja, sorry heren!
Verwijderd
Citaat:
ja wsl niet! Volgens tandarts heb ik sterke tanden, mn moeder gaaf me als kind altijd vitamientjes!

naja, ik bel morgen wel naar de tandarts!
Oja lieve mama
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dat komt niet doordat gynaecologen zo sloom zijn, maar doordat ze vaker te maken krijgen met tweelingen, stuitliggingen enzovoort, terwijl verloskundigen in principe alleen ongecompliceerde bevallingen begeleiden.
ooooh ok
Oud 24-09-2009, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nou...

een dame hier gaat binnenkort een baby ter wereld brengen en het zou fijn zijn als ze nu gewoon rustig kan genieten van dat intens en intiem gevoel dat ze nu heeft met haar kind en niet moet denken aan haar bevalling met negative-thinking-gevoelens....... snappie
Oud 24-09-2009, 20:59
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
nou...

Oud 24-09-2009, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hoe zouden jullie "due to popular demand" vertalen?
Oud 24-09-2009, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh en drukknoopje no worries: ik weet zeker dat je bevalling intens wordt
Oud 24-09-2009, 21:01
Verwijderd
Dankzij de overweldigende vraag?
Oud 24-09-2009, 21:01
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
oh en drukknoopje no worries: ik weet zeker dat je bevalling intens wordt
Dat kun je op ongeveer 1000 manieren opvatten!
Oud 24-09-2009, 21:02
Verwijderd
Citaat:
hoe zouden jullie "due to popular demand" vertalen?
"op algemeen verzoek"? Is een beetje een understatement vergeleken met due to popular demand, maar wel de meest gangbare uitdrukking.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten