| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
dat zou lullig zijn geweestCitaat:
. Maar je weet toch wel dat ik een uitzondering ben?
|
|
||
|
Citaat:
Vanavond is er generale van mijn toneelvereniging, ik moet de afkondiging doen, dus ik ga mijn tekstje maar eens repeteren.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oeh dat is ook leuk, speel je weer een potloodventer of dit keer wat anders?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Oh dat doet me denken aan dat ik laatst ergens auditiedingen zag hangen voor het Groninger studententoneel. Misschien moet ik dat doen, maar ik durf niet zo goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heeft ie er de onderzte profielgegevens moeten verwijderen van mij. ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Huilen in het openbaar is niet handig, dat doe ik echt nooit, want huilen doe je thuis.
|
|
||
|
Citaat:
. Ik kon er niks aan doen. Die fucking tranen komen gewoon, of ik nou wil of niet.
|
|
|
|
Vandaag waren mijn vriendje en ik onopvallend over de pil aan het praten, dachten we.
Vriendje: "En heb je het?" Ik: "Ja, gelukkig wel!" Vriendje: "Da's mooi. Hopen dat het snel over is." Ik: "Ja, zeker wel!" Vriend: "Waar hebben jullie het over?" Ik: "Niks, privé." *vriendje aankijkt en gniffelt* *vriendje terug gniffelt* Vriend: "Ja, privacy mag. Maar ik wil het weten!" Vriendje: "Ja, jammer dan." Vriendje (weer tegen mij): "En hoe lang duurt het nou voordat..." Ik: "Een maand." Vriend: "Ja, de pil moet een maand inwerken ofzo geloof ik ja." en tegen mijn vriendje: "Veel plezier, Dirk!" En zo liet hij ons verbaasd achter .
|
|
|
|
Oh dat kan ik echt niet.
Als het echt niet meer gaat dan vlucht ik sowieso weg naar ergens waar niemand is. Ik had gisteren eigenlijk voor het eerst dat ik het niet kon bedwingen, omdat ik dat kutte moest gaan doen en mijn mattie achter de bar een liedje draaide wat een beetje veel herinneringen bij mij heeft en toen ging het oh noes. Maar toen was ik alleen in de commissiekamer en ik slikte het best snel weer weg. Echt hartverscheurend huilen kan ik echt alleen alleen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|