Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2009, 21:46
Verwijderd
Ik doe nooit aan de 50/100/300 pakken.
Advertentie
Oud 16-10-2009, 23:35
Verwijderd
- Als ik het woord 'twister' hoor moet ik denken aan die foto met die kerel die twister speelt en een gigantisch remspoor in zijn witte onderbroek heeft.
- Ik kan flesjes bier openmaken met een aansteker, bijna altijd in één keer :vet: :tof:
Oud 17-10-2009, 02:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
- Ik kan flesjes bier openmaken met een aansteker, bijna altijd in één keer :vet: :tof:
Dat kan ik ook!
Oud 18-10-2009, 10:36
Verwijderd
Ik had vrijdag een haaknaald in mijn vinger. True story. Ik kreeg lachgas, dat was wel ''lachen'' en een insisie, dat was niet zo prettig.
Oud 18-10-2009, 12:51
Verwijderd
- Als ik in de metro zit eet ik net als snoopy een appel helemaal op, met steeltje en al. Omdat er in de metro geen vuilnisbakken zijn en het regelmatig voorkomt dat ik niks bij me heb om het klokhuis in te bewaren. Soms heb ik geen zin om mijn appel helemaal op te eten en dan ren ik bij de eerste de beste halte de metro uit naar een vuilnisbak, om vervolgens zo snel mogelijk terug naar mijn plek te rennen.
- Ik vind het stom als mensen me een compliment geven (over een schilderij bijvoorbeeld) a la: 'Oooh, wat heb je veel talent!' Want voor talent hoef je niets te doen, je hebt het of je hebt het niet. Dan voel ik me altijd een beetje beledigd, omdat het net klinkt alsof ik er niks voor hoef te doen om een goed schilderij te maken omdat ik nou eenmaal talent heb.
- Van computerspelletjes met vijanden of waarbij je iets binnen een bepaalde tijd moet doen word ik vreselijk zenuwachtig. Als ik een spelletje speel praat ik mezelf vaak bemoedigend toe. Soms gil ik erbij, als een vijand me bijvoorbeeld bijna te pakken heeft.
- Ik vind oor- en nekzoenen echt supersupergeweldig.
- Ik word heel verdrietig van omgezaagde bomen.
Oud 18-10-2009, 13:08
Missy
Missy is offline
Dat ik me zorgen kan maken over dingen die echt nergens op slaan. Als mijn ouders een avondje weg zijn naar Apeldoorn, kan ik me al zorgen maken. Als mijn zusje te laat thuis komt in het donker, als mijn vriend niet op komt dagen op de afgesproken tijd, kan ik soms echt doemscenario's gaan bedenken.
Oud 18-10-2009, 13:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
- Ik word heel verdrietig van omgezaagde bomen.
Ja, dit. Pas geleden was de oude reuze-treurwilg van mijn werk omgezaagd in verband met verbouwing van het terrein, en toen moest ik huilen.

Ik word ook verdrietig van vissende mannen die het als een sport zien. Arme vissen.

En ik bereid alles met azijn. Tosti's, toast, gebakken ei, patat en nog veel meer.

Laatst gewijzigd op 18-10-2009 om 15:11.
Oud 18-10-2009, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
- Van computerspelletjes met vijanden of waarbij je iets binnen een bepaalde tijd moet doen word ik vreselijk zenuwachtig. Als ik een spelletje speel praat ik mezelf vaak bemoedigend toe. Soms gil ik erbij, als een vijand me bijvoorbeeld bijna te pakken heeft.
Mensen die dat niet doen, zijn raar Ik krijs ook altijd.

OT: Ik stel altijd alles tot het laatste moment uit. Ik moet bijvoorbeeld nu ook inpakken, en in plaats daarvan, zit ik te forummen.
Oud 26-10-2009, 19:05
Verwijderd
Ik ben heel gierig als het om snoep/andere lekkere dingen delen gaat.
Oud 26-10-2009, 19:16
Verwijderd
Citaat:
- Vandaag realiseerde ik me dat ik een hele vervelende eigenschap heb. Ik beeld me altijd de 'worst case scenarios' in. Zo stond ik vanmiddag op m'n werk met een mes in m'n handen, broodjes te snijden, en ik dacht 'wat als ik nou uitglij en ik dat scherpe mes in m'n oog krijg'. Of op de fiets: 'wat als er ineens een auto komt, ik val en m'n tanden breek op 't asfalt'.
Dan voel ik ook effe zo'n rilling en dan vergeet ik 't en ga ik weer verder waar ik mee bezig was. Maar op de raarste momenten kunnen dus de goorste horrorfilm scenario's door m'n hoofd spoken.
+1. Ik herken steeds meer van mezelf in jou

Eh.

- Ik heb best wat dwangneuroses in mn hoofd soms, qua tellen en niet op de randen van tegels lopen enzo, maar in dit topic zag ik geloof ik meer mensen met die tick dus voel ik me iets minder dom
- Ik kan heel emotioneel worden van hele stomme dingen.
Ik HOU duizend van taal.
Oud 26-10-2009, 20:45
Fumble
Fumble is offline
- ik vind insecten ontzettend vies, vooral binnen - dan moeten ze meteen dood of weg
- vooral lieveheersbeestjes, BAH
- ik heb het heel snel koud
- ik ben goed in mensen ontwijken als ik ze tegenkom
- ik houd van boodschappen doen
- ik houd van acties, puzzels, prijsvragen, actiecodes, voetbalplaatjes van de AH- nou ja, eigenlijk alles
- ik houd neit van naar de stad gaan als ik geen geld heb om iets te kopen
- ik fiets niet zo graag, maar enkel omdat mijn haar daar door verwoest wordt en dan heb ik het gevoel dat de halve wereld enkel naar mijn haar kijkt
- ik houd ontzettend veel van koude avondlucht
- op sommige punten ben ik ontzettend chaotisch en op andere punt ontzettend georganiseerd
- ik drink nooit losse kopjes thee: ik zet meteen een pot
- ik houd vrij veel van bomen, maar ben tegelijkertijd een ontzettend stadsmens
- ik zou nooit in een dorp willen wonen en begrijp niet hoe mensen het uithouden
- mijn favoriete stad in de wereld is Stockholm
- ik lees zelden boeken, omdat ik daar niet het geduld voor heb
- ik houd zeer veel van Franstalige films <3
- Le temps qui reste en Ma vie en rose zijn mijn favorieten
- ik vind PVV'ers onbeschrijfelijk dom
- ik doe geen melk in mijn koffie
- ik heb een abonnement op 3 tijdschrijften, maar ik lees ze zelden
- mijn vrienden vinden het soms niet leuk dat ik vergeetachtig ben

dit is het wel ongeveer!
Oud 26-10-2009, 21:33
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik geen make-up op heb dan heb ik gelijk een heel open gezicht ofzo, schijnt. Want vooral wildvreemden gaan dan opeens tegen me praten enzo, en dat vind ik helemaal niet tof. Maar ik durf daar nooit wat van te zeggen. Dus meestal heb ik een laagje make-up op en ga liever niet zonder de deur uit.
Oud 27-10-2009, 18:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
- Vandaag realiseerde ik me dat ik een hele vervelende eigenschap heb. Ik beeld me altijd de 'worst case scenarios' in. Zo stond ik vanmiddag op m'n werk met een mes in m'n handen, broodjes te snijden, en ik dacht 'wat als ik nou uitglij en ik dat scherpe mes in m'n oog krijg'. Of op de fiets: 'wat als er ineens een auto komt, ik val en m'n tanden breek op 't asfalt'.
Dan voel ik ook effe zo'n rilling en dan vergeet ik 't en ga ik weer verder waar ik mee bezig was. Maar op de raarste momenten kunnen dus de goorste horrorfilm scenario's door m'n hoofd spoken.
Hier nog een! Als ik dan iets op mijn kamer zit te knippen terwijl geen van mijn ouders thuiszijn, wat dan als ik uitschiet en die schaar in mijn oog komt en ik niet in staat ben een ambulance te bellen, wat dan? Hoe lang voordat ze daar dan achterkomen? Best wel ontstellend.
Oud 27-10-2009, 20:51
Verwijderd
Dat komt best vaak voor, volgens mij zit dat ook gewoon deels in de menselijke natuur. Zodat we bang blijven voor snelle, scherpe en anderzijds gevaarlijke dingen, en er daarom extra voorzichtig mee omgaan.

(Dit topic is altijd zo'n mooie plaats van 'je bent niet zo uniek als je denkt'-onthullingen. )
Oud 27-10-2009, 21:04
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik vergeef mensen veel te vaak.
veel te vaak
Oud 27-10-2009, 21:30
Verwijderd
ik heb een knik in mijn neus en een billenkin
Oud 28-10-2009, 06:19
Verwijderd
Ik heb nog nooit iemand anders de term billenkin horen bezigen
Oud 28-10-2009, 11:23
Verwijderd
- Soms als ik me verveel en ik heb niets te doen en ik ga muziek luisteren dan luister ik een liedje echt 100x achter elkaar
- Mijn favoriete winkelstad is Athene love it, Ermou ( $$$ )
- Later wil ik in het buitenland gaan wonen weg van Nederland
Oud 28-10-2009, 13:32
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
ik ben heel saai
Oud 28-10-2009, 15:46
Verwijderd
Ik ben vermoedelijk één van de weinige forumers die vrijwel nooit in het lucht-je-hart-topic kijkt.
Oud 28-10-2009, 15:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik ben vermoedelijk één van de weinige forumers die vrijwel nooit in het lucht-je-hart-topic kijkt.
*steekt hand op* Enneh... Schrap dat 'vrijwel' maar.
Oud 28-10-2009, 16:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wisten jullie dat ik het voor elkaar heb gekregen om mijn kin te verbranden aan een tomaat?
Oud 28-10-2009, 22:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wtf is dat nou weer voor topic maw, ik hoor ook in dat rijtje thuis.
Oud 29-10-2009, 01:18
Verwijderd
Het wat voor topic?

Ik -moet- bij het spelen van risk alle mannetjes geordend, bij elkaar -bij voorkeur in nette linies- zetten.
Oud 29-10-2009, 12:01
Verwijderd
Ik ben altijd bang dat ik er oud en verlept uitzie ik ben dan ook nooit beledigd als ik gecard wordt, maar opgelucht.
Oud 30-10-2009, 00:52
Verwijderd
Ik had net zoiets van 'hmm wat is het eigenlijk lekker ruim in dit gedeelte van de woonkamer', maar toen liep ik naar de keuken en herinnerde ik me dat ik al m'n stoelen daar had neergezet.
Oud 30-10-2009, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd bang dat ik er oud en verlept uitzie ik ben dan ook nooit beledigd als ik gecard wordt, maar opgelucht.
Tsk, vrouwen, jij? Oud & verlept?
Oud 30-10-2009, 10:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gecard?
Oud 30-10-2009, 12:47
Verwijderd
Om je legitimatie gevraagd worden.
Oud 30-10-2009, 13:03
snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Ik moest me laatst legitimeren toen ik fles wijn in de supermarkt wilde kopen

Liep zelfs achter de kinderwagen!
Oud 30-10-2009, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ghehe... Ik moest me laatst legitimeren toen ik fles wijn in de supermarkt wilde kopen

Oh, gelukkig, dan ben ik niet de enige Ik word bij de Aldi altijd 'gecard' (mooi woord), verder bij geen enkele andere supermarkt.
Oud 30-10-2009, 13:54
snoopy
snoopy is offline
Mja, maar ik ben wel 5 jaar ouder dan jij he?
Oud 30-10-2009, 15:08
Yana
Yana is offline
Joh, ze vinden je jeugdig Snoopy

@Topic:
Mensen zijn bij mij altijd heel verbaasd als blijkt dat ik van voetbal houd.
Oud 30-10-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:

Huh, wat een onzin! Voor wijn moet je 16 zijn, jij bent al moeder!
Oud 30-10-2009, 16:41
snoopy
snoopy is offline
Mja, technisch gezien kun je natuurlijk wel moeder worden op je 16e. Maar ik vond het ook een beetje belachelijk. Ik liet m'n rijbewijs zien en toen zei ze: 'oh, ik zie het al, een rijbewijs'.

Mijn reactie: 'ja, en niet zomaar een rijbewijs, maar een rijbewijs dat al 8 jaar oud is!'
Oud 30-10-2009, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Huh, wat een onzin! Voor wijn moet je 16 zijn, jij bent al moeder!
Tegenwoordig moeten ze aan mensen t/m 20 jaar vragen of ze een id/rijbewijs oid hebben. Ja, je hoeft er in principe maar 16 voor te zijn, maar misschien klinkt het zo iets minder erg.
Oud 30-10-2009, 16:47
snoopy
snoopy is offline
En om even OT te blijven:

* Ik heb een heel kleine schoenmaat (35), die heb ik al bijna 20 jaar (op m'n 7e had ik maat 34)

* Ik ben gek op hardop meezingen met liedjes

* Ik ben stiekem een beetje bang voor honden

* Ik ben niet zo stiekem bang voor (vogel)spinnen

* Ik moet altijd erg veel moeite doen om netjes te schrijven, mijn handschrift als ik 'gewoon' schrijf is tamelijk onleesbaaar

* Ik hecht heel veel waarde aan correct spellen en verbeter mensen dan ook tot vervelens toe

* Ik vind/vond juist wiskunde, natuurkunde en scheikunde erg leuk, hoewel ik beter ben in talen.

* Mijn lievelingskleur is blauw (veel van Sarah's spullen zijn ook blauw, waardoor de hele buurt dacht dat we een jongetje zouden krijgen )

* Ik ben gek op Mexicaans eten
Oud 30-10-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Mja, technisch gezien kun je natuurlijk wel moeder worden op je 16e. Maar ik vond het ook een beetje belachelijk. Ik liet m'n rijbewijs zien en toen zei ze: 'oh, ik zie het al, een rijbewijs'.

Mijn reactie: 'ja, en niet zomaar een rijbewijs, maar een rijbewijs dat al 8 jaar oud is!'
Nou die kerel die ik mijn rijbewijs liet zien ging aandachtig het geboortejaar bekijken en het vervolgens uitrekenen. Tot ik zei: "Eh, het is mijn RIJBEWIJS!" kassamedewerker: "eh...oja..."

ontopic:

- Ik heb een fobie voor nat papier, als kind zat ik al vies te kijken bij het werken met papier maché.
- Ik vind alle dieren leuk zolang ze niet meer dan 4 poten/benen hebben.
- Ik ben verslaafd aan de Dark Tower serie van Stephen King
Oud 30-10-2009, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig moeten ze aan mensen t/m 20 jaar vragen of ze een id/rijbewijs oid hebben. Ja, je hoeft er in principe maar 16 voor te zijn, maar misschien klinkt het zo iets minder erg.
Hm, ik heb dat nog nooit meegemaakt in een supermarkt, en ik zie er ook best jong uit.
Oud 30-10-2009, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb dat nog nooit meegemaakt in een supermarkt, en ik zie er ook best jong uit.
Mja, bij ons was het heel kort aan de orde en voor zover ik weet bij andere supermarkten ook. Nu wordt er eigenlijk niks meer over gezegd, dus vandaar misschien.
Oud 30-10-2009, 17:36
Verwijderd
Ik word heel verdrietig van meisjes van een jaar of 12 en jonger die al hun best doen om er sexy uit te zien.
Een jaar geleden oid stond er ook een meisje dat ik een jaar of 8 schat op de voorkant van de Wehkamp heel 'verleidelijk' de camera in te kijken.
Daar kan ik me echt kwaad om maken.
Oud 30-10-2009, 18:11
Verwijderd
kook
Oud 30-10-2009, 18:30
Verwijderd
Ja dat is heel treurig.
Er is heel weinig waar ik kwaaier van word dan van mensen die kut met dieren omgaan. Van de zomer zag ik een paar brallende jochies in een speedboot hard lachend op een paar ganzen invaren en toen was ik de hele dag pissig en agressief. Dat soort geintjes. En als ik een doodgereden kat zie blijft dat dagen door mijn hoofd spoken.
Oud 30-10-2009, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is heel treurig.
Er is heel weinig waar ik kwaaier van word dan van mensen die kut met dieren omgaan. Van de zomer zag ik een paar brallende jochies in een speedboot hard lachend op een paar ganzen invaren en toen was ik de hele dag pissig en agressief. Dat soort geintjes. En als ik een doodgereden kat zie blijft dat dagen door mijn hoofd spoken.
Jaaaa! Ik zag laatst nog een overreden katje op de weg, treurig...
Oud 30-10-2009, 18:43
Verwijderd
Die doodgereden kat vind ik dan minder erg. Omdat de bestuurder er waarschijnlijk niet veel aan kon doen. Katten hebben nog wel eens de neiging om straten over te steken. Dat andere is natuurlijk wel dieptriest.
Oud 30-10-2009, 18:53
snoopy
snoopy is offline
Overreden beesten word ik wel misselijk van, maar dan heb ik nog altijd de hoop dat het per ongeluk gebeurd is. Mensen die moedwillig dieren kwaad doen kan ik amper verdragen.
Oud 30-10-2009, 19:51
Batave
Batave is offline
Ik ben verliefd geworden op een meisje dat 2 en half uur bij mij vandaan woont(mits ik met de trein ga).
Oud 31-10-2009, 12:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan ook echt niet tegen mensen die gemeen zijn tegen dieren. Mijn buurmeisje liet mijn kat altijd heel erg schrikken door opeens heel hard tegen hem te schreeuwen. Dat vond ik echt schijtirritant van haar. NB: ze is 19. Dus ja ik kan het haar wel kwalijk nemen.

En waar ik nog bozer om kan worden is mensen die zeggen dat ze klassieke muziek lelijk/saai/niet om aan te horen/dom etc. vinden. En als ik dan vraag wat ze voor klassieke muziek kennen, dan kennen ze niks (of misschien de eerste twee maten van Beethoven's 5e en dan weten ze ook misschien net dat het Beethoven is) en dan hebben ze het nooit geluisterd omdat het toch stom is. Hoe weet je dan dat je het saai vindt, als je niet de moeite neemt om ernaar te luisteren! Echt zo van "Zal ik Schumann opzetten?" > *kijkt naar cd* "oh, nee, dat vind ik heel lelijk en saai!" "Oh, wat vind je er lelijk aan dan?" "Ja weet ik niet, ik ken het niet"
awkrej;akljlakdjfl;asdkjf;alkjf
Oud 31-10-2009, 13:20
Rivka
Rivka is offline
@Fizzle: Heb ik ook altijd, mensen die klassiek voor ouwe mensen vinden en het niet eens kennen

Ik kan er heel slecht tegen om naast vreemde mensen in de tram te zitten.
Laatst fietste ik uit school door een park (maar er zijn geen voetpaden) en toen liep er vlak voor me een oud vrouwtje en ze zag er nogal bedrukt uit. Ik stapte af en zei: 'Goedemiddag.'
En toen lichtte haar gezicht helemaal op

Mensen vinden dat ik ze heel goed kan helpen en luisteren
Oud 31-10-2009, 14:30
Batave
Batave is offline
Altijd als ik met de trein ergens heen ga 's middags, dan eet ik bij de Burger King.

Regels voor berichten