Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik stel altijd alles tot het laatste moment uit. Ik moet bijvoorbeeld nu ook inpakken, en in plaats daarvan, zit ik te forummen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eh. - Ik heb best wat dwangneuroses in mn hoofd soms, qua tellen en niet op de randen van tegels lopen enzo, maar in dit topic zag ik geloof ik meer mensen met die tick dus voel ik me iets minder dom ![]() - Ik kan heel emotioneel worden van hele stomme dingen. Ik HOU duizend van taal. |
![]() |
|
- ik vind insecten ontzettend vies, vooral binnen - dan moeten ze meteen dood of weg
- vooral lieveheersbeestjes, BAH - ik heb het heel snel koud - ik ben goed in mensen ontwijken als ik ze tegenkom - ik houd van boodschappen doen ![]() - ik houd van acties, puzzels, prijsvragen, actiecodes, voetbalplaatjes van de AH- nou ja, eigenlijk alles - ik houd neit van naar de stad gaan als ik geen geld heb om iets te kopen - ik fiets niet zo graag, maar enkel omdat mijn haar daar door verwoest wordt en dan heb ik het gevoel dat de halve wereld enkel naar mijn haar kijkt - ik houd ontzettend veel van koude avondlucht - op sommige punten ben ik ontzettend chaotisch en op andere punt ontzettend georganiseerd - ik drink nooit losse kopjes thee: ik zet meteen een pot - ik houd vrij veel van bomen, maar ben tegelijkertijd een ontzettend stadsmens - ik zou nooit in een dorp willen wonen en begrijp niet hoe mensen het uithouden - mijn favoriete stad in de wereld is Stockholm - ik lees zelden boeken, omdat ik daar niet het geduld voor heb - ik houd zeer veel van Franstalige films <3 - Le temps qui reste en Ma vie en rose zijn mijn favorieten - ik vind PVV'ers onbeschrijfelijk dom - ik doe geen melk in mijn koffie - ik heb een abonnement op 3 tijdschrijften, maar ik lees ze zelden ![]() - mijn vrienden vinden het soms niet leuk dat ik vergeetachtig ben ![]() dit is het wel ongeveer! |
![]() |
|
Als ik geen make-up op heb dan heb ik gelijk een heel open gezicht ofzo, schijnt. Want vooral wildvreemden gaan dan opeens tegen me praten enzo, en dat vind ik helemaal niet tof. Maar ik durf daar nooit wat van te zeggen.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat komt best vaak voor, volgens mij zit dat ook gewoon deels in de menselijke natuur. Zodat we bang blijven voor snelle, scherpe en anderzijds gevaarlijke dingen, en er daarom extra voorzichtig mee omgaan.
![]() (Dit topic is altijd zo'n mooie plaats van 'je bent niet zo uniek als je denkt'-onthullingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mja, technisch gezien kun je natuurlijk wel moeder worden op je 16e. Maar ik vond het ook een beetje belachelijk. Ik liet m'n rijbewijs zien en toen zei ze: 'oh, ik zie het al, een rijbewijs'.
Mijn reactie: 'ja, en niet zomaar een rijbewijs, maar een rijbewijs dat al 8 jaar oud is!' ![]()
|
En om even OT te blijven:
* Ik heb een heel kleine schoenmaat (35), die heb ik al bijna 20 jaar ![]() * Ik ben gek op hardop meezingen met liedjes * Ik ben stiekem een beetje bang voor honden * Ik ben niet zo stiekem bang voor (vogel)spinnen * Ik moet altijd erg veel moeite doen om netjes te schrijven, mijn handschrift als ik 'gewoon' schrijf is tamelijk onleesbaaar * Ik hecht heel veel waarde aan correct spellen en verbeter mensen dan ook tot vervelens toe * Ik vind/vond juist wiskunde, natuurkunde en scheikunde erg leuk, hoewel ik beter ben in talen. * Mijn lievelingskleur is blauw (veel van Sarah's spullen zijn ook blauw, waardoor de hele buurt dacht dat we een jongetje zouden krijgen ![]() * Ik ben gek op Mexicaans eten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: - Ik heb een fobie voor nat papier, als kind zat ik al vies te kijken bij het werken met papier maché. - Ik vind alle dieren leuk zolang ze niet meer dan 4 poten/benen hebben. - Ik ben verslaafd aan de Dark Tower serie van Stephen King |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word heel verdrietig van meisjes van een jaar of 12 en jonger die al hun best doen om er sexy uit te zien.
Een jaar geleden oid stond er ook een meisje dat ik een jaar of 8 schat op de voorkant van de Wehkamp heel 'verleidelijk' de camera in te kijken. Daar kan ik me echt kwaad om maken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat is heel treurig.
Er is heel weinig waar ik kwaaier van word dan van mensen die kut met dieren omgaan. Van de zomer zag ik een paar brallende jochies in een speedboot hard lachend op een paar ganzen invaren en toen was ik de hele dag pissig en agressief. Dat soort geintjes. En als ik een doodgereden kat zie blijft dat dagen door mijn hoofd spoken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan ook echt niet tegen mensen die gemeen zijn tegen dieren. Mijn buurmeisje liet mijn kat altijd heel erg schrikken door opeens heel hard tegen hem te schreeuwen. Dat vond ik echt schijtirritant van haar. NB: ze is 19. Dus ja ik kan het haar wel kwalijk nemen.
En waar ik nog bozer om kan worden is mensen die zeggen dat ze klassieke muziek lelijk/saai/niet om aan te horen/dom etc. vinden. En als ik dan vraag wat ze voor klassieke muziek kennen, dan kennen ze niks (of misschien de eerste twee maten van Beethoven's 5e en dan weten ze ook misschien net dat het Beethoven is) en dan hebben ze het nooit geluisterd omdat het toch stom is. Hoe weet je dan dat je het saai vindt, als je niet de moeite neemt om ernaar te luisteren! Echt zo van "Zal ik Schumann opzetten?" > *kijkt naar cd* "oh, nee, dat vind ik heel lelijk en saai!" "Oh, wat vind je er lelijk aan dan?" "Ja weet ik niet, ik ken het niet" awkrej;akljlakdjfl;asdkjf;alkjf ![]() ![]() |
![]() |
|
@Fizzle: Heb ik ook altijd, mensen die klassiek voor ouwe mensen vinden en het niet eens kennen
![]() Ik kan er heel slecht tegen om naast vreemde mensen in de tram te zitten. Laatst fietste ik uit school door een park (maar er zijn geen voetpaden) en toen liep er vlak voor me een oud vrouwtje en ze zag er nogal bedrukt uit. Ik stapte af en zei: 'Goedemiddag.' En toen lichtte haar gezicht helemaal op ![]() Mensen vinden dat ik ze heel goed kan helpen en luisteren ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |