| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://adv.jeltests.nl/2005/home.asp
je wordt daarna wel platgespamd door ene lisa die je steeds even duidelijk maakt hoe ongezond je wel niet bezig bent
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben nu wel zo mooi bezig met die bachelorscriptie, maar volgens mij mag ik volgende semester gelijk al masterscriptie gaan doen. :huil:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, het moet maar. Toch stom want ik heb dit semester al vier grote vakken waar ik mn handen vol aan heb, maar ik wil ook niet in het tweede semester pas in actie komen en dan te horen krijgen hela ho je bent te laat, doe volgend jaar maar.:meehuil: scripties
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik moet ook nog twee scripties maken voor andere vakken dit semester. ogmeerhuil:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoef er maar een, alleen de masterscriptie. en voor een paar seminaars wel schrijfopdrachten, maar die stellen niet zo veel voor
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
En ik forum op wit dus in de LB ook.Citaat:
Ik ben er altijd je weet toch. Nee ik zit er al vanaf half elf ofzo. Maar ik ben wel even weggeweest van half 1 tot kwart over 1 ofzo.
|
|
||
|
Citaat:
mijn feitenkennis is over het algemeen heel slecht, dus ben altijd bang dat me moeilijke (of makkelijke die ik niet weet, nog erger) vragen worden gesteld
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|