Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2009, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ach, maak je niet zo druk. Je komt heus wel aan de bak, ook als je geen corpstrutje bent.
Dan moet de crisis eerst voorbij zijn, want nu vallen er sowieso alleen maar ontslagen in het notariaat ;x
Advertentie
Oud 07-10-2009, 15:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan moet de crisis eerst voorbij zijn, want nu vallen er sowieso alleen maar ontslagen in het notariaat ;x
Nou, dan zou ik maar een nieuwe brievenopener gaan kopen en je meer op je carrière binnen de brievenopenmaakindustrie gaan richten.

Laatst gewijzigd op 07-10-2009 om 15:54.
Oud 07-10-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan zou ik maar een nieuwe brievenopener gaan kopen en je meer op je carrière binnen GEHEIM gaan richten.
Dat sowieso, daar begin ik over anderhalve week weer gelukkig niet als brievenopener maar als polistrutje. Lekker aanvullende verzekeringen invoeren enzo.
Oud 07-10-2009, 15:51
Verwijderd
Citaat:
ik denk wel dat het flink cashen wordt iedere maand!
Startloon voor de meeste universitaire studies ligt rond de 2300 p/m geloof ik. Met uitzondering van geneeskunde.
Oud 07-10-2009, 15:52
Verwijderd
Citaat:
O lals, ik dacht dat het notariaat juist floreerde tijdens de crisis? Ook omdat er zoveel bedrijven failliet gaan en die moeten dan allemaal shit regelen bij notarissen.
Oud 07-10-2009, 15:55
Verwijderd
Citaat:
O lals, ik dacht dat het notariaat juist floreerde tijdens de crisis? Ook omdat er zoveel bedrijven failliet gaan en die moeten dan allemaal shit regelen bij notarissen.
Ik geloof niet dat je voor een faillissement naar de notaris moet. Die moeten het vooral hebben van oprichten, fuseren, statuten maken. En dat zijn dure geintjes, dus daar wacht men liever mee. Hetzelfde voor huizen kopen. (en testamentjes maken, maar daar draaien notarissen sowieso verlies op)
Oud 07-10-2009, 15:58
Tink*
Tink* is offline
Ik eindig met een minimaal loontje als docent op de middelbare school, dus troost je. Hoewel als de stufi wordt afgeschaft ik waarschijnlijk meer loon krijg. ;x
Oud 07-10-2009, 16:00
Verwijderd
Ga je lerares worden ja?
Verwijderd
€28.000 p. jaar, .
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Hoi wederhelft .
ook benzinegeur?
en de stoepgeur na regen?
en nadat je een lucifer uitblaast?
Oud 07-10-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat je voor een faillissement naar de notaris moet. Die moeten het vooral hebben van oprichten, fuseren, statuten maken. En dat zijn dure geintjes, dus daar wacht men liever mee. Hetzelfde voor huizen kopen. (en testamentjes maken, maar daar draaien notarissen sowieso verlies op)
Hm, huizen kopen, ik dacht dat dat ook wel goed liep nu. Of nouja, mensen zetten eerder hun huis te koop omdat ze de hypotheek niet kunnen betalen en je komt ook wat moeilijker aan een hypotheek, maar het schijnt nogal een kopersmarkt te zijn nu dus voor bepaalde groepen mensen is het juist heel voordelig om nu een huis te kopen.

Maar goed, als er veel ontslagen vallen in het notariaat dan zal dat wel tegenvallen.

Waarom draaien notarissen verlies op het maken van testamenten?
Oud 07-10-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
ook benzinegeur?
Dat zijn echt dingen die bijna iedereen wel lekker vindt ruiken.
Oud 07-10-2009, 16:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ga je lerares worden ja?
Ja, lekker stereotype. Maar dat heb ik eigenlijk altijd al gewild en nog steeds dus /care ik ga het lekker doen!
Oud 07-10-2009, 16:03
Verwijderd
Veel mensen wachten tot de prijzen nog verder zijn gezakt.
Oud 07-10-2009, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Hm, huizen kopen, ik dacht dat dat ook wel goed liep nu. Of nouja, mensen zetten eerder hun huis te koop omdat ze de hypotheek niet kunnen betalen en je komt ook wat moeilijker aan een hypotheek, maar het schijnt nogal een kopersmarkt te zijn nu dus voor bepaalde groepen mensen is het juist heel voordelig om nu een huis te kopen.

Maar goed, als er veel ontslagen vallen in het notariaat dan zal dat wel tegenvallen.

Nja, ik weet het ook niet zo goed verder, maar the word on the street is dat het er niet best aan toehaat op het moment.

De personen- en familierechtpraktijk is een heel klein onderdeel van het werk, dus dat kost veel meer dan dat het oplevert. Maar dat is op zich niet erg omdat het ruimschoots gecompenseerd wordt door de andere twee dingen.
Oud 07-10-2009, 16:11
Tink*
Tink* is offline
Taim for sportz. ;x
Oud 07-10-2009, 16:12
Missy
Missy is offline
Have fun.

Lang leve planningen die niet kloppen.
Verwijderd
Citaat:
je bent wel lekker bezig he?
Ik heb het heus niet zelf verzonnen

En nu ben ik stuitervrolijk
Verwijderd
Citaat:
Belletje trekken bij Laisve, en een brandende krant met stront voor zijn deur leggen en dan aanbellen.
Oud 07-10-2009, 16:14
Verwijderd
Nouja, dan is het maar goed dat je voorlopig nog moet studeren.

Maar goed, eigenlijk zijn wij universiteitsstudenten ook maar verwend. Ons een beetje zorgen maken over toekomstperspectief, terwijl we eigenlijk standaard wel aan leuk werk kunnen komen. Je moet alleen niet verwachten dat je gelijk na het afstuderen een überbaan hebt, maar voor de rest zullen we nooit ons hele leven hoeven te slijten in schoonmaakwerk of een callcenter of achter de kassa van een C&A.
Oud 07-10-2009, 16:14
Verwijderd
Daar moest ik ook om lachen eerst!
Oud 07-10-2009, 16:18
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dat zijn echt dingen die bijna iedereen wel lekker vindt ruiken.
en nagellak en kersenlabello en als je hout zaagt en vast nog veel andere dingen!

Ik ruik andermans auto ook altijd! en binnen bedoel ik he
Oud 07-10-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dan is het maar goed dat je voorlopig nog moet studeren.

Maar goed, eigenlijk zijn wij universiteitsstudenten ook maar verwend. Ons een beetje zorgen maken over toekomstperspectief, terwijl we eigenlijk standaard wel aan leuk werk kunnen komen. Je moet alleen niet verwachten dat je gelijk na het afstuderen een überbaan hebt, maar voor de rest zullen we nooit ons hele leven hoeven te slijten in schoonmaakwerk of een callcenter of achter de kassa van een C&A.
Dat is zeker zo Onder je niveau werken staat alleen wel slecht op je cv, dus is weer minder als je later wel een uberbaan wil en wil meedingen naar de bokaal voor meest ambitieuze en meestverdienende persoon evah. Maar /care, er zijn belangrijker dingen dan werk. Vind ik.
Oud 07-10-2009, 16:23
Verwijderd
De gevulde koeken zijn redelijk gelukt
Oud 07-10-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is zeker zo Onder je niveau werken staat alleen wel slecht op je cv, dus is weer minder als je later wel een uberbaan wil en wil meedingen naar de bokaal voor meest ambitieuze en meestverdienende persoon evah. Maar /care, er zijn belangrijker dingen dan werk. Vind ik.
Huhuhu bokaal.

Ik las laatst dat de gemiddelde tijd voor relevant werk vinden ongeveer een halfjaar is, voor mensen die net afgestudeerd zijn. Dus dan werkt iedereen de eerste paar maanden onder zijn/haar niveau, om daarna door te stromen naar één of andere assisterende positie en vanaf daar rol je al snel richting de banen die je daadwerkelijk graag wil. Volgens mij.
Oud 07-10-2009, 16:34
Verwijderd
Oja oh Katja ik moet telkens terugdenken aan 'zuchtend stinkbeest' en dan moet ik heel hard lachen. Nu ook weer. Waarom noemde je man je zo?
Oud 07-10-2009, 16:35
Verwijderd
Paranoide! *knuffel* hey meid, alles flex?

Lasagne time.
Oud 07-10-2009, 16:36
Verwijderd
Was je niet beledigd dat hij zei dat je stonk?
Oud 07-10-2009, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Oja oh Katja ik moet telkens terugdenken aan 'zuchtend stinkbeest' en dan moet ik heel hard lachen. Nu ook weer. Waarom noemde je man je zo?
ahaha ja Ik kwam zuchtend de kamer binnen en toen zei hij dat. We schelden elkaar altijd uit voor semi-onschuldige dingen
Oud 07-10-2009, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Was je niet beledigd dat hij zei dat je stonk?
Ah maar dat deel meende hij niet en al zou hij, dat soort dingen zeggen we gewoon onsubtiel tegen elkaar hoor
Oud 07-10-2009, 16:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

op zich is de huizenmarkt ook heel voordelig nu, alleen het jammere is dat je als starter nu totaal geen hypotheek meer kunt krijgen. voor de crisis heb ik gevallen gehoord van rond de 9 keer het jaarsalaris (wat dan ook wel weer een béétje over-the-top is ), nu is dat nog maar 4 ongeveer.

Citaat:
en nagellak en kersenlabello en als je hout zaagt en vast nog veel andere dingen!

Ik ruik andermans auto ook altijd! en binnen bedoel ik he
en koffie en pas gemaaid gras en tipp-ex en aarde/potgrond en perziken en en en
Oud 07-10-2009, 16:45
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

ja dat ook maar van tipex snuiven krijg je koppijn
Oud 07-10-2009, 16:45
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
kvoel die pijn door mn neus naar mn hersenen kruipen gewoon! bah
Oud 07-10-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
ahaha ja Ik kwam zuchtend de kamer binnen en toen zei hij dat. We schelden elkaar altijd uit voor semi-onschuldige dingen

Julius en ik schelden elkaar ook vaak voor de lol uit. Momenteel is 'padlarfje' mijn favoriet

Citaat:
Paranoide! *knuffel* hey meid, alles flex?

Lasagne time.
Haha, wat een enthousiast onthaal
Rationeel
Rationeel is offline
je moet ook niet te lang blijven snuiven
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
doet me denken aan wanneer ik ijs eet en soms een heel stuk naar binnen werk...wtf je kop brandt dan!
Oud 07-10-2009, 16:47
Verwijderd
Citaat:
En leer en oud hout en roestig ijzer
Oud 07-10-2009, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ah maar dat deel meende hij niet en al zou hij, dat soort dingen zeggen we gewoon onsubtiel tegen elkaar hoor

Hahaha

Ik ken het alleen als: 'bah ik stink'. 'Welnee joh je ruikt lekker'.

Maar bij jullie is het dus: 'Je stinkt'. 'Deal with it'.

Ja sorry.
Oud 07-10-2009, 16:48
Verwijderd
Citaat:
kvoel die pijn door mn neus naar mn hersenen kruipen gewoon! bah
Heb je het uitgeprobeerd?
Oud 07-10-2009, 16:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*huilgeluid*

Ik moet bijbelexegese maken en ik kan dat niet en wil dat niet en heb er geen zin in en heb het niet nodig voor mijn beroep! Stomme school van mij, wil ik leraar levensbeschouwing worden krijg ik alleen maar theologie en dan vooral christendom. Ik weet helemaal NIKS over het hindoeïsme!! al;sdfj;askljdf pfft, eikels.
Wat is bijbelexegese?
Oud 07-10-2009, 16:51
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Heb je het uitgeprobeerd?
duuuuh
Oud 07-10-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:

Julius en ik schelden elkaar ook vaak voor de lol uit. Momenteel is 'padlarfje' mijn favoriet

Haha, wat een enthousiast onthaal
"Larf" zeg ik ook weleens en assface

Oud 07-10-2009, 16:52
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Wat is bijbelexegese?
uitleg en interpretatie van de bijbel
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
hahahahaha
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ook benzinegeur?
Ja! En de geur van rottende bladeren in de herfst en de geur van muffige paddestoelen en de geur van een boerensloot vol kikkers in de zomer?
Oud 07-10-2009, 16:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja! En de geur van rottende bladeren in de herfst en de geur van muffige paddestoelen en de geur van een boerensloot vol kikkers in de zomer?
dat ook ja

ok ik moet iets nieuws zoeken dus
Oud 07-10-2009, 16:54
Verwijderd
ik lag echt heel lekker te slapen en toen werd ik wakker gesmst.
Oud 07-10-2009, 16:55
Verwijderd
Citaat:

Hahaha

Ik ken het alleen als: 'bah ik stink'. 'Welnee joh je ruikt lekker'.

Maar bij jullie is het dus: 'Je stinkt'. 'Deal with it'.

Ja sorry.
Ja, ik houd niet van overdreven subtiliteit als dat nergens goed voor is. Dat soort dingen moet je gewoon kunnen zeggen tegen mensen met wie je heel close bent imo.
Oud 07-10-2009, 16:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
uitleg en interpretatie van de bijbel
Dat zou ik moeten weten als christen . Maarja, mijn niveau is niet al te hoog .
Oud 07-10-2009, 16:56
Verwijderd
Citaat:
"Larf" zeg ik ook weleens en assface

[afbeelding]
Larf en rups inderdaad. Ik zeg ook weleens 'kontekop' of 'kakhoofd' maar dat vindt Uice HEEL HEEL VIES dus dan gaat hij beledigd roepen dat er niks van klopt.

Maar over het algemeen zijn vissoorten het populairst. In het bijzonder zalmen, tonijnen en makrelen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten