Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als er veel ontslagen vallen in het notariaat dan zal dat wel tegenvallen. Waarom draaien notarissen verlies op het maken van testamenten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De personen- en familierechtpraktijk is een heel klein onderdeel van het werk, dus dat kost veel meer dan dat het oplevert. Maar dat is op zich niet erg omdat het ruimschoots gecompenseerd wordt door de andere twee dingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, dan is het maar goed dat je voorlopig nog moet studeren.
Maar goed, eigenlijk zijn wij universiteitsstudenten ook maar verwend. Ons een beetje zorgen maken over toekomstperspectief, terwijl we eigenlijk standaard wel aan leuk werk kunnen komen. Je moet alleen niet verwachten dat je gelijk na het afstuderen een überbaan hebt, maar voor de rest zullen we nooit ons hele leven hoeven te slijten in schoonmaakwerk of een callcenter of achter de kassa van een C&A. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik las laatst dat de gemiddelde tijd voor relevant werk vinden ongeveer een halfjaar is, voor mensen die net afgestudeerd zijn. Dus dan werkt iedereen de eerste paar maanden onder zijn/haar niveau, om daarna door te stromen naar één of andere assisterende positie en vanaf daar rol je al snel richting de banen die je daadwerkelijk graag wil. Volgens mij. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Julius en ik schelden elkaar ook vaak voor de lol uit. Momenteel is 'padlarfje' mijn favoriet ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar over het algemeen zijn vissoorten het populairst. In het bijzonder zalmen, tonijnen en makrelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|