Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2009, 10:58
Verwijderd
Oh Ster wat naar Klinkt alsof hij nogal in de war is, pf. Denk dat even ruimte geven wel een goed idee is, want als wat hij zegt klopt, zal hij binnenkort zelf wel weer contact zoeken. Maar prft echt naar Wat voor problemen dan, of wil je dat hier niet vertellen?

@Wup: Hahaha gewoon doen wat jullie leuk vinden? Ik vind het zelf bij eerste dates meestal eng om iemand meteen bij mij thuis te hebben (als ik hem nauwelijks ken tenminste) dus ik ga dan liever ergens naartoe, en dan idd liever cafeetje of museum, maar als je dat niet hebt, is het ook superleuk om samen te koken en lekker te eten. Maar je weet zelf toch wel wat je het leukst vindt En gewoon kleren aantrekken die lekker zitten en leuk staan, en een beetje passen bij wat je gaat doen, zodat je niet een hele middag op hakken door een museum hoeft te sjouwen oid
Hihi leuk hè, daten.

OT: Okee nu woon ik officieel niet meer in mijn voormalige studiestad Gelukkig heeft ie al gezegd dat ik altijd in zijn kamer mag slapen wanneer nodig (en zelfs dat we 'm nu delen, bwahaha schatje is het ook maar dat is natuurlijk niet waar), en mijn vriendinnen ook, dus dat komt goed. Hij is zó lief. En bedenkt poëtische beschrijvingen over mij hihi. Fijn En mijn vrienden zijn ook erg fijn, superveel lol gisteravond op Rob en Joehoediths housewarming
Advertentie
Oud 25-10-2009, 13:29
Verwijderd
Mwuuh het gaat wel redelijk.
Oud 25-10-2009, 14:28
igfy
igfy is offline
waah, het gaat best snel ineens. Vandaag en morgen is mijn huisgenootje aan het verhuizen en daarna is ze dus niet meer mijn huisgenootje en woon ik ineens samen... Hoewel het eigenlijk niet gezellig was en er over en weer best wat ergernissen waren (daarom gaat ze ook weg) voelt het toch wel heel raar dat ze er na morgen niet meer is. Ergens zal ik haar nog wel gaan missen ook...

En ik woon dus bijna bijna weer samen (nouja, hij moet nog wel hierheen verhuizen) dat is ook een raar idee. Het voelt wel goed, de afgelopen tijd zijn we heel lief voor elkaar geweest. Maar het voelt ook gewoon gek, ik heb nog helemaal niet het gevoel dat we lang bij elkaar zijn of dat we samen volwassen worden ofzo.
Oud 25-10-2009, 14:42
Verwijderd
Ik was blijkbaar gewoon een flirt voor hem, alleen zit ik nou continu aan hem te denken. Bah, t is niet eerlijk. Stel ik me een keer open, durf ik eens wat, krijg je zoiets
Oud 25-10-2009, 14:45
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Oh Ster wat naar Klinkt alsof hij nogal in de war is, pf. Denk dat even ruimte geven wel een goed idee is, want als wat hij zegt klopt, zal hij binnenkort zelf wel weer contact zoeken. Maar prft echt naar Wat voor problemen dan, of wil je dat hier niet vertellen?
Hm tja van die problemen weet ik ook niet alles, hij heeft iig veel problemen met zn ouders en ze willen m het huis uitzetten ofzo. En dan nog wat dingetjes.
En ik weet dat ruimte nu vast het beste voor hem is, maar ik denk dat ik hem vanavond even mail om iets af te spreken. Wil toch nog wel wat dingen face to face bespreken, en hem gewoon zien eigenlijk.. En hopelijk kan ik hem dan 'overhalen' ofzo. Het moet toch genoeg zijn dat we elkaar super leuk vinden?
Pff, en ik weet niet of het juist kut of juist fijn is dat het niet aan zijn gevoelens voor mij ligt, dat hij me nog steeds super leuk vindt. Hij zei gister zelfs iets over dat ie van me houdt.. We hadden altijd zo veel lol samen, voelde me echt zoo fijn bij hem, kan nog niet helemaal beseffen dat het over is
Oud 25-10-2009, 14:59
Verwijderd
shit star, fucked up zeg, maar ik heb het idee dat er nog wel wat hoop is keep ya head up
Oud 25-10-2009, 16:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weekend was fijn ondanks dat hij het hele weekend moest werken vlakbij zijn ouders en hij dus heel veel aan het reizen geweest is maar wel elke avond en ochtend samen en dat was leuk En vandaag en gisteren lekker m'n eigen ding gedaan dus dat is prima Krijg nu ook wel een leuke week. Hij had dinsdag zo ontzettend vies gegeten bij z'n ouders (kabeljauw met witlof, hij lust geen vis en geen witlof) dus nu wil hij elke dinsdag bij mij eten (zijn ouders eten elke dinsdag vis) ook al ben ik er deze dinsdag zelf niet, haha En de komende drie weekenden zijn alleen maar leuk en dan zien we elkaar weer vaker dus dat is fijn
Oud 25-10-2009, 16:25
wup
wup is offline
Knuffel @ St*r!

Date is gepland. Nu al zenuwachtig.
Oud 25-10-2009, 16:40
Verwijderd
Citaat:
grr
Wat is er nu weer gebeurd?
Oud 25-10-2009, 18:28
Anaïs
Anaïs is offline
Zo zo... de sleur zit er veel te dik in.
Oud 25-10-2009, 18:39
Halflight
Halflight is offline
Leuk nachtje gehad gisteren, erg jammer dat hij er niet was. Net even gesproken en ik zie hem waarschijnlijk aankomende zaterdag en ik heb helemaal kriebels en dat is heel erg raar en en en en ..
Oud 25-10-2009, 18:59
Qimm
Qimm is offline
zoooo dat was weer fijn zeg <3
Oud 25-10-2009, 19:34
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Citaat:
Ow shit! Builoft jongen heeft gemaild, hij is weer terug dus. En we gaan deze week afspreken. Maar ik heb al honderd jaar geen date gehad, dus wat moet ik doen? Wat moet ik aan? Is het gek om gewoon een avondje thuis te doen? Met lekker koken enzo.. Of moeten we uit eten, of naar de film, of naar het museum, of gewoon alleen wat drinken en aaaaaaaaaah

Zorg dat je hoe dan ook in de Spieghel terecht komt, da's mijn ideale date cafe
Oud 25-10-2009, 22:25
Verwijderd
Leuk wup, succes! En kut Ster, hoop dat er toch nog wat aan te doen is!

OT: Pff heb de afgelopen dagen echt een overdosis burgerlijkheid van m'n vrienden gehad. Dus ben er even goed klaar mee Zeker omdat er bij mij 0,0 vooruitgang in zit. Hij had het initiatief genomen wat te regelen, zowaar. Het was zaterdag erg gezellig, maar weer zo... eh, wisselend is denk ik het beste woord. Ik krijg er dus nog steeds totaal geen hoogte van. Maar ik heb echtechtecht geen zin om het erover te hebben, en hij blijkbaar ook niet, dus we blijven vaag.
Oud 25-10-2009, 22:27
Verwijderd
Ik kan soms zo fucking hard zijn. En ik schrok er echt van vandaag.
Oud 26-10-2009, 10:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
Knuffel @ St*r!

Date is gepland. Nu al zenuwachtig.
x2

OT: Leuk weekend zo Ik geloof alleen dat het bij hem thuis niet zo lekker loopt... Beetje vervelend.

We blijven dapper doorzoeken naar een huis, maar God, wat we tot die tijd nog zullen zien... Ik ben benieuwd!
Oud 26-10-2009, 11:20
tuttebel
tuttebel is offline
ik mis m zo. en we hebben gisteren een gesprek over de 'toekomst' gehad. ik ben na dit schooljaar klaar met mn MA, hij zit nu in zn 2e jaar BA. Ik zou dus in prinicipe naar Belfast kunnen verhuizen en daar een baan zoeken. Maar het is supereng om daar over na te denken Ga ik bij hem wonen? durf ik dat, zo zonder familie en mn vrienden van hier, in hte buitenland? wat zou dat betekenen voor onze relatie? Wat als het uitgaat? veel vragen.
ik kijk over een paar maanden hoe het dan zit met ons en met mijn ideeen over wat ik wil gaan doen na mn MA...
Want we zijn het er allebei mee eens dat een langeafstandsrelatie niet bedoeld is om langer dan 1 of 2 jaar te hebben, het breekt je echt op.
Oud 26-10-2009, 11:40
Verwijderd
Als je de kans hebt om in het buitenland (werk) ervaring op te doen, en dat kan combineren met de vent van wie je houdt, zou ik zeggen: ga ervoor. Grijp die kans met al je rondslingerende ledematen aan. Om Kluun heel goedkoop te citeren: er zijn vaak 100 redenen te noemen om iets niet te doen, maar die ene reden om het wel te doen, zou genoeg moeten zijn. Zeker in dit geval.
Vooruit somberen over het uitgaan van die relatie zou ik niet teveel doen. In de toekomst kijken kan je toch niet. Maar de ervaring van zoiets, zou ik zeker doen...
Oud 26-10-2009, 13:03
Juana__
Juana__ is offline
Ik sprak de ex gisteren even op msn... deed hij weer alsof er niets aan de hand was. Informeren hoe het met me was, vertellen over zijn toernooi etc.
Dus vroeg ik hem of ie aan het denken was over wat ik gevraagd had. Hij: 'ja, ik ben een beetje aan het denken'. Niets meer, dus zei ik 'en...'
Zijn antwoord: 'Ik wil nu nog niet beslissen, maar ik ben aan het denken'.

Hoe lang moet hij in hemelsnaam nadenken...
Oud 26-10-2009, 13:11
stout!
stout! is offline
Misschien heb je hem te lang de tijd gegeven, maar dat is hoe lang je hem hebt gegeven. Door nu te gaan 'zeuren' om een eerder antwoord, stel je je heel afhankelijk op en ben je weer aan hem aan het trekken. Je wil dat hij zich realiseert dat hij niet zonder jou wil en zijn best doet toch? Jij bent nu weer degene die er mee bezig is, terwijl je er net uit was dat jíj toch echt genoeg had gedaan en dat het nu bij hem lag.

Dus laat hem even, hoe moeilijk het ook is. (en dat begrijp ik echt) Je kunt hem niet dwingen, en je kunt hem helaas ook niet beïnvloeden. Het enige dat je op dit moment te kiezen hebt, is je eigen reactie.
Oud 26-10-2009, 15:31
indigo
indigo is offline
Knuffel voor St*r! Ik snap ook niet helemaal welke hulpverlener nou weer aanraadt dat je het maar uit moet maken met je vriendinnetje . Dat je misschien meer ruimte nodig hebt, okee... maar dit gaat wel erg ver.

OT: god wat heb ik nare en veel te levensechte dromen . Eerst droomde ik dat ik ging zoenen met K. en dat ik hem echt ontzettend leuk en interessant en tof vond. Toen ik wakker werd voelde ik me zó schuldig. En vannacht droomde ik dat vriendje me aan de kant zette (dat de wekker ging en hij zei: "ga er maar uit, ik hoef je niet meer"). Gelukkig ging toen de wekker echt en kon ik met mijn slaperige hoofd vragen of ik echt weg moest. Hij reageerde heel lief en nouja het is gewoon een schatje . (En huisjes zoeken is hopeloos!)
Oud 26-10-2009, 16:45
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Sterkte St*r, echt stom, beetje raar verhaal. Ben benieuwd of hij nog met je wil afspreken, lijkt me toch wel als jullie het eerst zo ontzettend leuk met elkaar hadden...

ot: ik zit echt al de hele middag de uren af te tellen totdat ik hem weer zie. Hij heeft tentamenweek deze week en ik moet eigenlijk ook heel hard aan mijn scriptie werken. Maar heb er zo totaal geen zin in . Wil gewoon bij m zijn <3
Oud 26-10-2009, 18:19
Verwijderd
@St*r: Wel mooi ruk dan... Hoop dat het nog allemaal wel meevalt, kom op meid!

@Tuttebel: Waoh, ik heb zo'n respect voor jullie... Ik vind het zo knap dat je op deze manier een relatie kunt onderhouden, op zo'n afstand en met elkaar zo weinig zien (geldt ook voor Soirin, alleen heb ik het daar nooit echt uitgesproken ). Ik vind het al lang als ik Vriendje twee weken niet zie, laat staan twee maanden ofzo. Knap van jullie, hoop dat het zo goed blijft gaan en dat je voor jezelf kiest (En het zou natuurlijk wel ontzettend gaaf zijn als je dan zou verhuizen, want ik heb stiekem nog meer respect voor je als je dat zou doen....)

@ Wup: Trek iets aan waar jij je goed in voelt! Spannend hoor! En jij verzint de date?

Ot: Ja hallo! Wanneer gaat het fout? Nou, he? Laatst zat ik met mijn zusje een of andere domme tienerfilm te kijken waarin er een stelletje echt nog heel verlegen om elkaar heen draait en spanning en zenuwachtig en eerste date en eerste zoen enzo, en toen bedacht ik me in eens: Waoh, wat jammer dat ik dat nu nooit meer zal hebben! En ik schrok er zelf ontzettend van, dat ik dat dacht. Want stel je voor, dan ben ik twintig en heb ik hem algevonden. Ergens is dat heel benauwend, maar het is zo fijn dat ik dat gewoon met hem kan bespreken en dat hij dat snapt. Alles is bespreekbaar en dat is zo goed! En hij kent me veel beter dat ik stiekem wil, maar ook dat is heel veilig en lief en mooi enzo,..
Weekend was vet goed, waoh! Ik hou van hem, stiekem.
Oud 26-10-2009, 18:49
stout!
stout! is offline
Citaat:
spanning en zenuwachtig en eerste date en eerste zoen enzo, en toen bedacht ik me in eens: Waoh, wat jammer dat ik dat nu nooit meer zal hebben!
Volgens mij heeft iedereen dat wel die vanaf jongere leeftijd een lange relatie heeft. Vijf jaar geleden leefde ik echt op die flirt-energie, die spanning... ik las afgelopen weekend mijn dagboek terug over al die aandacht en flings, dat was toch allemaal wel leuk en gewoon exciting .
Maarja, 'you can't have your cake and eat it too' (hoe zeg je dat in het Nederlands); je kunt niet alles tegelijk hebben. Vertrouwdheid en spanning gaan nu eenmaal niet zo goed samen. En nu is liefde me meer waard dan springerige hoofd-op-hol verliefdheid.
En flirten kan altijd nog. Al ben ik het echt extreem hard afgeleerd.
Oud 26-10-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ot: Ja hallo! Wanneer gaat het fout? Nou, he? Laatst zat ik met mijn zusje een of andere domme tienerfilm te kijken waarin er een stelletje echt nog heel verlegen om elkaar heen draait en spanning en zenuwachtig en eerste date en eerste zoen enzo, en toen bedacht ik me in eens: Waoh, wat jammer dat ik dat nu nooit meer zal hebben! En ik schrok er zelf ontzettend van, dat ik dat dacht. Want stel je voor, dan ben ik twintig en heb ik hem algevonden. Ergens is dat heel benauwend, maar het is zo fijn dat ik dat gewoon met hem kan bespreken en dat hij dat snapt. Alles is bespreekbaar en dat is zo goed! En hij kent me veel beter dat ik stiekem wil, maar ook dat is heel veilig en lief en mooi enzo,..
Weekend was vet goed, waoh! Ik hou van hem, stiekem.
Dat had ik met de eerste ex ook, dat ik op een gegeven moment besefte dat ik van hem hield, maar dan vervolgens echt schrok, zo van "oh neee ik ben nu toch niet al kláár", ik had me zo voorgesteld dat ik een paar wat minder serieuze vriendjes zou hebben tijdens mijn studententijd, en dan tegen het eind een keer iets langers Maar goed, na een tijdje was ik wel aan het idee gewend dat hij en ik altijd bij elkaar zouden blijven, en vond ik het juist fijn.

En zie hier, we bleven helemaal niet voor altijd bij elkaar, ookal dachten we toen van wel, dus het kan nog altijd anders lopen
Oud 26-10-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Al ben ik het echt extreem hard afgeleerd.
hahah nee toch
Oud 26-10-2009, 20:20
Verwijderd
blij, verliefd, vrolijk <3
Oud 26-10-2009, 20:21
metallica
metallica is offline
Citaat:
Als je de kans hebt om in het buitenland (werk) ervaring op te doen, en dat kan combineren met de vent van wie je houdt, zou ik zeggen: ga ervoor. Grijp die kans met al je rondslingerende ledematen aan. Om Kluun heel goedkoop te citeren: er zijn vaak 100 redenen te noemen om iets niet te doen, maar die ene reden om het wel te doen, zou genoeg moeten zijn. Zeker in dit geval.
Vooruit somberen over het uitgaan van die relatie zou ik niet teveel doen. In de toekomst kijken kan je toch niet. Maar de ervaring van zoiets, zou ik zeker doen...
en Ierland is echt zooo geweldig (laat staan dat je er zoals jij ook nog een leuke kerel hebt zitten), daar zou ik ook wel willen wonen <3
Oud 26-10-2009, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Volgens mij heeft iedereen dat wel die vanaf jongere leeftijd een lange relatie heeft. Vijf jaar geleden leefde ik echt op die flirt-energie, die spanning... ik las afgelopen weekend mijn dagboek terug over al die aandacht en flings, dat was toch allemaal wel leuk en gewoon exciting .
Maarja, 'you can't have your cake and eat it too' (hoe zeg je dat in het Nederlands); je kunt niet alles tegelijk hebben. Vertrouwdheid en spanning gaan nu eenmaal niet zo goed samen. En nu is liefde me meer waard dan springerige hoofd-op-hol verliefdheid.
En flirten kan altijd nog. Al ben ik het echt extreem hard afgeleerd.
Ik zat me vandaag ook te bedenken dat ik het eigenlijk wel jammer vind dat nu wel al zolang samen zijn dat je nooit meer dat spannende, dat nieuwe, dat verliefde hebt. En dat terwijl ik het toen helemaal niet zo leuk vond omdat het allemaal ook wel eng en onzeker was enzo. Als je achteraf terug kijkt is het altijd leuker maar toch vond ik het een leuke tijd
Oud 26-10-2009, 21:44
Verwijderd
Omdat hij een eikel is
Oud 26-10-2009, 21:57
metalheadje
metalheadje is offline
nouja ik heb dus last met extreme verlegenheid al bij het aanspreken van een leuke meid meestal krijg ik er niet eens een simpel hoi uit en dit doet zich alleen voor bals ik bij een leuke meid ben als je contoc op wil namen doe dat dan ff via een berichtje ^^
Oud 26-10-2009, 22:08
Signy
Signy is offline
mew, ben nu ruim een jaar single en tis nu wel weer genoeg ofzo..
vriendinnetje van me net aan de foon gehad, ze is verliefd wil ook.
Oud 26-10-2009, 22:15
Lorelei
Lorelei is offline
Ja nou. Ik hou het de laatste tijd dus niet meer droog als ik aan 'm denk of aan hem herinnerd word. Ik vind het verdomd irritant worden. Het is nu 6 maanden uit, en het was nota bene een opluchting dat het uit was. En toch. Ach ik weet ook wel hoe het komt.. het had nooit zo moeten gaan zoals het ging, maar een tweede kans zit er niet in

Oud 26-10-2009, 22:57
ST*R
ST*R is offline
thnx iedereen en het was geen hulpverlener die hem dit aanraadde, maar een vriend die zelf ook wat problemen blijkt te hebben dus of die nou de beste raadgever is..
maargoed, ik heb hem even tijd gegeven en vanavond gemaild. kreeg 2 min later al reactie, dat ie het maar kut vindt dat het voorbij is, en we spreken deze week af!
dus tja, het is nog geen liefdesverklaring maar het is een begin! oww ik kan niet wachten tot ik m zie en ik praat net zolang op hem in totdat hij ook wel weet dat hij niet zonder mij kan ik hoop hoop het zo
Oud 26-10-2009, 23:53
Verwijderd
Citaat:
nouja ik heb dus last met extreme verlegenheid al bij het aanspreken van een leuke meid meestal krijg ik er niet eens een simpel hoi uit en dit doet zich alleen voor bals ik bij een leuke meid ben als je contoc op wil namen doe dat dan ff via een berichtje ^^
Verkeerde topic. Verkeerde forum.
Plus: Interpunctie graag.
Oud 27-10-2009, 07:41
Verwijderd
Citaat:
ik mis m zo. en we hebben gisteren een gesprek over de 'toekomst' gehad. ik ben na dit schooljaar klaar met mn MA, hij zit nu in zn 2e jaar BA. Ik zou dus in prinicipe naar Belfast kunnen verhuizen en daar een baan zoeken....
Ik zat in eenzelfde situatie maar dan met een vriendje in UK. Ik ben er heengegaan na mijn BA omdat ik niet direct een MA wilde doen en wel wilde kijken waar de relatie naar toe ging. Ging redelijk toen, ik dacht dat als ik er 'echt' zou wonen het wel los zou lopen. Uiteindelijk mijn MA in NL gedaan maar mn onderzoek daar en met het uitzicht daar definitief te gaan wonen na het krijgen van mijn diploma, heb ik de relatie toch stop gezet. Voor heel veel redenen maar onder andere omdat ik merkte dat ik gewoon niet daar wilde wonen. Tenminste, niet voor altijd. En hij zag het niet zitten naar NL te komen, dus ja dat werkte niet.

Het is zo moeilijk die lange afstand. Je wordt gedwongen om al in een redelijk vroeg stadium in je relatie na te denken over dingen waar je meestal nog niet over na hoeft te denken. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik het geprobeerd heb en een ervaring rijker ben met een tijdje (samen)wonen in UK. Dus als je de kans hebt en ook denkt dat je er je eigen leven een beetje op kunt bouwen (eigen vrienden, hobbies en werk bv) zou ik er zeker voor gaan! Wat heb je nu werkelijk te verliezen? In elk geval sterkte het komende jaar met het onderhouden van de relatie en het nadenken er over!

Ontopic: Gaat heul goed! We zijn nu een jaar samen en het is nog steeds leuk
Oud 27-10-2009, 08:22
tuttebel
tuttebel is offline
dankjulliewel voor de reacties! ja ik denk ook dat we het zeker moeten proberen... maar de wanneer en hoe blijft nog even een vraag.

ot: 8 daagjes nog
Oud 27-10-2009, 08:56
Halflight
Halflight is offline
Ik voel me echt een kleine kleuter. Ik praat met hem op msn, wat sowieso al belachelijk retro is, en durf zijn nummer maar niet te vragen. Nou spreken we af in de stad maar hebben elkaars nummer niet eens. En eigenlijk is het ook helemaaaaaaaal niet mijn type, maar toch.
Oud 27-10-2009, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat je hoe dan ook in de Spieghel terecht komt, da's mijn ideale date cafe
Haha ja, mijn dates vonden daar ook bijna altijd plaats :') Er zitten daar ook echt VEEL stelletjes, maar het heeft wel een soort ongedwongen sfeer ofzo

Verder gaat het gewoon PRIMA! Hij is nu ziek, en dan moet ik hem zogenaamd verzorgen. In voor- en tegenspoed zeggen ze altijd, maar ik hoop dat hij snel beter is
Oud 27-10-2009, 11:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik voel me echt een kleine kleuter. Ik praat met hem op msn, wat sowieso al belachelijk retro is, en durf zijn nummer maar niet te vragen. Nou spreken we af in de stad maar hebben elkaars nummer niet eens. En eigenlijk is het ook helemaaaaaaaal niet mijn type, maar toch.
Gewoon juist vragen met die smoes, stel dat je elkaar niet kan vinden in de stad, het zou toch onhandig zijn als je elkaar dan niet kan bellen waar de ander is. Maar leuk.

Het valt me op dat er soms uren voorbij gaan dat ik niet aan hem denk. En laatst kwam de gedachte in me op (!) dat het wel leuk zou zijn als ik nu een superleuk persoon zou ontmoeten en dat het wat zou worden. Oke het gaat niet altijd zo, maar dat ik zelfs dat me al niet kan voorstellen is niet meer zo. Het gaat vooruit. Doorbraak!
Oud 27-10-2009, 11:48
Sherlock
Sherlock is offline
Er zitten gewoon geen leuke meisjes in mijn klas, bij de tennisclub of bij het werk en naja tijdens het uitgaan ga ik niet echt opzoek naar een vriendin En toch wil ik het weer een keer voelen
Oud 27-10-2009, 12:47
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Gewoon juist vragen met die smoes, stel dat je elkaar niet kan vinden in de stad, het zou toch onhandig zijn als je elkaar dan niet kan bellen waar de ander is. Maar leuk.

Het valt me op dat er soms uren voorbij gaan dat ik niet aan hem denk. En laatst kwam de gedachte in me op (!) dat het wel leuk zou zijn als ik nu een superleuk persoon zou ontmoeten en dat het wat zou worden. Oke het gaat niet altijd zo, maar dat ik zelfs dat me al niet kan voorstellen is niet meer zo. Het gaat vooruit. Doorbraak!
Dat is echt een mooie doorbraak inderdaad En zo rol je vanzelf in het moment dat je de hele dag 'vergeet' aan hem te denken. (heeft bij mij een tijdje geduurd, maar dat is wel een onoverwinnelijk moment ).

OT: Mijn collega liep net mijn ex tegen het lijf en ze zei dat hij er vele malen slechter uit zag dan toen hij nog met mij was. Terecht . En hij moet binnen een week een achterstallige rekening van 1000 euro ophoesten. Het leven komt soms zo mooi samen dat het pijn doet

Laatst gewijzigd op 27-10-2009 om 14:13.
Oud 27-10-2009, 15:14
I C U
I C U is offline
Dat jongleren met werk, studie en sociaal leven is vermoeiend! De herfstvakantie is net voorbij en ik heb er al weer last van... Bah! Samenwonen zou alweer wat schelen...
Oud 27-10-2009, 15:25
wup
wup is offline
Nou.. straks dus. Ben er inmiddels zo sceptisch over dat ik bijna geen zin meer heb Maar goed, morgen zal ik netjes verslag doen. Ben ook veel te hyper, want mijn Amerikaanse universiteits avontuur kon niet mee doorgaan door stomme mensen op school en heb net een te gek anternatief als optie gekregen, dus ben helemaal in de wolken en blij. Moet eerst maar even hardlopen ofzo...
Oud 27-10-2009, 15:36
Roosje
Roosje is offline
Geez, tis uit. Ik weet niet meer wat ik moet. Ik snap er ook niets van. Afgelopen nacht heb ik nog bij hem geslapen en al hadden we toen allang die beslissing genomen, het voelde weer zo goed. Het voelt constant zo goed maar ik krijg een knoop in mijn buik van a) het besef 'nooit meer wij', b) het idee om weer samen met hem te zijn en c) een omgekeerde open relatie te beginnen.
Het kan allemáál niet. Ik heb geen idee hoe het nu precies zit. Maar ik zie hem morgen, omdat ál mijn spullen bij hem thuis liggen en ik kan niet in één keertje fietsen dat weer terug verslepen. En dan babbelen we wel weer. Of zo. Ik wil hem niet kwijt.
Oud 27-10-2009, 16:15
indigo
indigo is offline
Aw, een knuffel voor Roosje, wat naar. Je klonk steeds zo heerlijk verliefd.

OT: Ja ik weet niet of ik iets gigantisch fout doe ofzo maar het blijft hier maar goed en heerlijk en absurd fijn <33. Het was alleen wel een beetje een dip dat een huisje zoeken zo enorm lang gaat duren (iig voor mij) maargoed, daar kom ik ook wel over heen.
Oud 27-10-2009, 16:20
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
OT: Ja ik weet niet of ik iets gigantisch fout doe ofzo maar het blijft hier maar goed en heerlijk en absurd fijn <33. Het was alleen wel een beetje een dip dat een huisje zoeken zo enorm lang gaat duren (iig voor mij) maargoed, daar kom ik ook wel over heen.
Je hebt de tijd. Je bent nog jong! Geduld is een schone zaak!

OT: Ehm... gewoon goed en fijn. Ze heeft toetsweek, dus gaat straks een half weekje terug naar d'r ouders.
Oud 27-10-2009, 17:12
Juana__
Juana__ is offline
Ik vind het raar... sinds gisterenmiddag boeit heel de situatie me niet meer zo erg... het was gedurende een maand het belangrijkste in mijn leven en nu is het... meer iets secundairs (wat niet wegneemt dat ik nog voortuderend aan hem denk, maar de intensiteit is anders). Hmm, het is raar te beschrijven hoe ik me voel. Alsof ik opeens weer kalm ben en mezelf mijn eigenwaarde teruggegeven heb

Het is waarschijnlijk slechts een moment, maar ik maak er gebruik van om te studeren (morgen weeral examen)
Oud 27-10-2009, 17:44
Verwijderd
Roosje klinkt altijd heerlijk verliefd tot het opeens uit is Maar dat geldt misschien voor alle jonge mensen...
Oud 27-10-2009, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Roosje klinkt altijd heerlijk verliefd tot het opeens uit is Maar dat geldt misschien voor alle jonge mensen...
zegt de 24-jarige oma...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten