Advertentie | |
|
![]() |
|
Weekend was fijn ondanks dat hij het hele weekend moest werken vlakbij zijn ouders en hij dus heel veel aan het reizen geweest is maar wel elke avond en ochtend samen en dat was leuk
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk wup, succes! En kut Ster, hoop dat er toch nog wat aan te doen is!
OT: Pff heb de afgelopen dagen echt een overdosis burgerlijkheid van m'n vrienden gehad. Dus ben er even goed klaar mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Leuk weekend zo ![]() ![]() We blijven dapper doorzoeken naar een huis, maar God, wat we tot die tijd nog zullen zien... Ik ben benieuwd!
|
ik mis m zo. en we hebben gisteren een gesprek over de 'toekomst' gehad.
![]() ![]() ik kijk over een paar maanden hoe het dan zit met ons en met mijn ideeen over wat ik wil gaan doen na mn MA... Want we zijn het er allebei mee eens dat een langeafstandsrelatie niet bedoeld is om langer dan 1 of 2 jaar te hebben, het breekt je echt op.
|
Verwijderd
|
Als je de kans hebt om in het buitenland (werk) ervaring op te doen, en dat kan combineren met de vent van wie je houdt, zou ik zeggen: ga ervoor. Grijp die kans met al je rondslingerende ledematen aan. Om Kluun heel goedkoop te citeren: er zijn vaak 100 redenen te noemen om iets niet te doen, maar die ene reden om het wel te doen, zou genoeg moeten zijn. Zeker in dit geval.
Vooruit somberen over het uitgaan van die relatie zou ik niet teveel doen. In de toekomst kijken kan je toch niet. Maar de ervaring van zoiets, zou ik zeker doen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik sprak de ex gisteren even op msn... deed hij weer alsof er niets aan de hand was. Informeren hoe het met me was, vertellen over zijn toernooi etc.
Dus vroeg ik hem of ie aan het denken was over wat ik gevraagd had. Hij: 'ja, ik ben een beetje aan het denken'. Niets meer, dus zei ik 'en...' Zijn antwoord: 'Ik wil nu nog niet beslissen, maar ik ben aan het denken'. Hoe lang moet hij in hemelsnaam nadenken... |
![]() |
|
Misschien heb je hem te lang de tijd gegeven, maar dat is hoe lang je hem hebt gegeven. Door nu te gaan 'zeuren' om een eerder antwoord, stel je je heel afhankelijk op en ben je weer aan hem aan het trekken. Je wil dat hij zich realiseert dat hij niet zonder jou wil en zijn best doet toch? Jij bent nu weer degene die er mee bezig is, terwijl je er net uit was dat jíj toch echt genoeg had gedaan en dat het nu bij hem lag.
Dus laat hem even, hoe moeilijk het ook is. (en dat begrijp ik echt) Je kunt hem niet dwingen, en je kunt hem helaas ook niet beïnvloeden. Het enige dat je op dit moment te kiezen hebt, is je eigen reactie.
|
Knuffel voor St*r! Ik snap ook niet helemaal welke hulpverlener nou weer aanraadt dat je het maar uit moet maken met je vriendinnetje
![]() OT: god wat heb ik nare en veel te levensechte dromen ![]() ![]()
|
Sterkte St*r, echt stom, beetje raar verhaal. Ben benieuwd of hij nog met je wil afspreken, lijkt me toch wel als jullie het eerst zo ontzettend leuk met elkaar hadden...
ot: ik zit echt al de hele middag de uren af te tellen totdat ik hem weer zie. Hij heeft tentamenweek deze week en ik moet eigenlijk ook heel hard aan mijn scriptie werken. Maar heb er zo totaal geen zin in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@St*r: Wel mooi ruk dan... Hoop dat het nog allemaal wel meevalt, kom op meid!
@Tuttebel: Waoh, ik heb zo'n respect voor jullie... Ik vind het zo knap dat je op deze manier een relatie kunt onderhouden, op zo'n afstand en met elkaar zo weinig zien (geldt ook voor Soirin, alleen heb ik het daar nooit echt uitgesproken ![]() @ Wup: Trek iets aan waar jij je goed in voelt! Spannend hoor! En jij verzint de date? Ot: Ja hallo! Wanneer gaat het fout? Nou, he? Laatst zat ik met mijn zusje een of andere domme tienerfilm te kijken waarin er een stelletje echt nog heel verlegen om elkaar heen draait en spanning en zenuwachtig en eerste date en eerste zoen enzo, en toen bedacht ik me in eens: Waoh, wat jammer dat ik dat nu nooit meer zal hebben! En ik schrok er zelf ontzettend van, dat ik dat dacht. Want stel je voor, dan ben ik twintig en heb ik hem algevonden. Ergens is dat heel benauwend, maar het is zo fijn dat ik dat gewoon met hem kan bespreken en dat hij dat snapt. Alles is bespreekbaar en dat is zo goed! En hij kent me veel beter dat ik stiekem wil, maar ook dat is heel veilig en lief en mooi enzo,.. Weekend was vet goed, waoh! Ik hou van hem, stiekem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, 'you can't have your cake and eat it too' (hoe zeg je dat in het Nederlands); je kunt niet alles tegelijk hebben. Vertrouwdheid en spanning gaan nu eenmaal niet zo goed samen. En nu is liefde me meer waard dan springerige hoofd-op-hol verliefdheid. En flirten kan altijd nog. Al ben ik het echt extreem hard afgeleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En zie hier, we bleven helemaal niet voor altijd bij elkaar, ookal dachten we toen van wel, dus het kan nog altijd anders lopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
mew, ben nu ruim een jaar single en tis nu wel weer genoeg ofzo..
vriendinnetje van me net aan de foon gehad, ze is verliefd ![]() ![]()
|
Ja nou. Ik hou het de laatste tijd dus niet meer droog als ik aan 'm denk of aan hem herinnerd word. Ik vind het verdomd irritant worden. Het is nu 6 maanden uit, en het was nota bene een opluchting dat het uit was. En toch. Ach ik weet ook wel hoe het komt.. het had nooit zo moeten gaan zoals het ging, maar een tweede kans zit er niet in
![]() ![]() |
![]() |
|
thnx iedereen
![]() maargoed, ik heb hem even tijd gegeven en vanavond gemaild. kreeg 2 min later al reactie, dat ie het maar kut vindt dat het voorbij is, en we spreken deze week af! dus tja, het is nog geen liefdesverklaring maar het is een begin! oww ik kan niet wachten tot ik m zie en ik praat net zolang op hem in totdat hij ook wel weet dat hij niet zonder mij kan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plus: Interpunctie graag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zo moeilijk die lange afstand. Je wordt gedwongen om al in een redelijk vroeg stadium in je relatie na te denken over dingen waar je meestal nog niet over na hoeft te denken. Ik heb geen moment spijt gehad dat ik het geprobeerd heb en een ervaring rijker ben met een tijdje (samen)wonen in UK. Dus als je de kans hebt en ook denkt dat je er je eigen leven een beetje op kunt bouwen (eigen vrienden, hobbies en werk bv) zou ik er zeker voor gaan! Wat heb je nu werkelijk te verliezen? In elk geval sterkte het komende jaar met het onderhouden van de relatie en het nadenken er over! Ontopic: Gaat heul goed! We zijn nu een jaar samen en het is nog steeds leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder gaat het gewoon PRIMA! Hij is nu ziek, en dan moet ik hem zogenaamd verzorgen. In voor- en tegenspoed zeggen ze altijd, maar ik hoop dat hij snel beter is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het valt me op dat er soms uren voorbij gaan dat ik niet aan hem denk. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Mijn collega liep net mijn ex tegen het lijf en ze zei dat hij er vele malen slechter uit zag dan toen hij nog met mij was. Terecht ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-10-2009 om 14:13. |
![]() |
|
![]() |
Nou.. straks dus. Ben er inmiddels zo sceptisch over dat ik bijna geen zin meer heb
![]() |
![]() |
|
Geez, tis uit. Ik weet niet meer wat ik moet. Ik snap er ook niets van. Afgelopen nacht heb ik nog bij hem geslapen en al hadden we toen allang die beslissing genomen, het voelde weer zo goed. Het voelt constant zo goed maar ik krijg een knoop in mijn buik van a) het besef 'nooit meer wij', b) het idee om weer samen met hem te zijn en c) een omgekeerde open relatie te beginnen.
Het kan allemáál niet. Ik heb geen idee hoe het nu precies zit. Maar ik zie hem morgen, omdat ál mijn spullen bij hem thuis liggen en ik kan niet in één keertje fietsen dat weer terug verslepen. En dan babbelen we wel weer. Of zo. Ik wil hem niet kwijt.
|
Aw, een knuffel voor Roosje, wat naar. Je klonk steeds zo heerlijk verliefd.
OT: Ja ik weet niet of ik iets gigantisch fout doe ofzo maar het blijft hier maar goed en heerlijk en absurd fijn <33. Het was alleen wel een beetje een dip dat een huisje zoeken zo enorm lang gaat duren (iig voor mij) maargoed, daar kom ik ook wel over heen.
||
Citaat:
![]() OT: Ehm... gewoon goed en fijn. Ze heeft toetsweek, dus gaat straks een half weekje terug naar d'r ouders.
|
![]() |
Ik vind het raar... sinds gisterenmiddag boeit heel de situatie me niet meer zo erg... het was gedurende een maand het belangrijkste in mijn leven en nu is het... meer iets secundairs (wat niet wegneemt dat ik nog voortuderend aan hem denk, maar de intensiteit is anders). Hmm, het is raar te beschrijven hoe ik me voel. Alsof ik opeens weer kalm ben en mezelf mijn eigenwaarde teruggegeven heb
Het is waarschijnlijk slechts een moment, maar ik maak er gebruik van om te studeren (morgen weeral examen) |
![]() |
|
|