Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als neusspray dan niet helpt moet je naar de KNO arts en dat is nog meer gedoe.
||
Citaat:
Hoe moet je halve noten spelen? ik probeer ook een beetje te jengelen op zo'n ding (die van mn broer mist een noot alleen), maar bij liedjes met halve noten kom ik er nooit uit. En is akkoorden spelen gewoon in drie gaatjes tegelijk blalzen? (mijn broers harmonica is veel langer, iets van 15/20 gaatjes. en hoe doe je je adem normaal? Ik heb heel vaak ademoverschot door het inademen. Dan kan ik niet meer inademen omdat mn longen al propvol zitten.
|
vinden jullie het misschien interessant om te weten dat ik vandaag nog niet naar de wc ben geweest?
(ik durf niet, de wc's in mijn huis zijn zo vies)
||
Citaat:
het is: stelletje kutkinderen, ze hadden of stelletje kutkinderen had en dan nu empathisch ![]() inderdaad belachelijk. net zoiets als dat sommige mensen in stationshallen gaan lopen pissen. Of tegen de knopjes van de lift aan. oh eigenlijk is het: Stelletje kutkinderen! Ze hadden
|||
Verwijderd
|
Citaat:
jan 2012. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja fiese asosjalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet altijd 10x niezen van die neussprays ![]() |
![]() |
|
Oke laten we het zo stellen, chickies met wat grote maten waar kopen jullie je bikini's? Ik moet er nu echt aan geloven, want ik ga over twee weken een weekendje weg en dan gaan we ook zwemmen en mijn bikini past echt niet meer. Maar ik ben al twee jaar op zoek naar een nieuwe en het wil niet zo lukken.
|
Eentje met leuke kleurtjes, wit is echt not done. Een triangel kan ik niet hebben en ik vraag me af of ik zo'n http://www.wehkamp.nl/damesmode/badm...86/?VA1=966730 soort ding zou kunnen hebben. Maar wss een beha-achtig geval alleen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() met je adem uitkomen is iets wat je moet oefenen ![]() |
![]() |
|
|