Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2009, 23:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
't een sluit 't ander niet uit, dat gaat over de wazzzmachine
oja!
Verwijderd
Badamdush.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
mijn rechterhand is koud
Oud 24-10-2009, 23:44
Allure
Allure is offline
ik denk dat jij langer haar hebt omdat het bij jou een keer tot ongeveer je behasluiting kwam en bij mij nog niet toen (at lisa dus)
Oud 24-10-2009, 23:44
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
mijn rechterhand is koud
stop 'm op een plek waar het warm is!
Oud 24-10-2009, 23:46
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
stop 'm op een plek waar het warm is!
dan kan ik mn muis niet meer gebruiken en ojee wat scheef
Oud 24-10-2009, 23:46
Verwijderd
Maar ik ben eigenlijk best goed gemutst vandaag, hoor. Net even lekker een stukje door de stad gewandeld, .
Oud 24-10-2009, 23:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dan kan ik mn muis niet meer gebruiken en ojee wat scheef
dan doe je je muis met je andere hand! en wat is scheef?
Oud 24-10-2009, 23:48
Allure
Allure is offline
scheef... schunnig?
Oud 24-10-2009, 23:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Rechterhand: stop hem ergens warm...
Oud 24-10-2009, 23:49
TopDrop
TopDrop is offline
pfff, jullie zijn scheef en schunnig. ik bedoelde gewoon een verwarming ofzo
Oud 24-10-2009, 23:50
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat jij langer haar hebt omdat het bij jou een keer tot ongeveer je behasluiting kwam en bij mij nog niet toen (at lisa dus)
Oh maar ik heb het twee keer geknipt de afgelopen 3 maanden
Oud 24-10-2009, 23:51
Allure
Allure is offline
oh je had bericht 111!
Oud 24-10-2009, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-10-2009, 23:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat lijkt me te warm
Oud 24-10-2009, 23:59
Verwijderd
Paraaa hoe was het worstelen?
Oud 25-10-2009, 00:01
Verwijderd
Nou, dat worstelgebeuren was echt briljant, daar ga ik vaker naar toe. Allemaal ruige mannen die elkaar de tering in slaan, met hun strakke gayass pakjes En goedkoop bier, en lekker hard dingen roepen, en ik heb een high five gehad van een ruige worstelman, en het zag er allemaal lekker shabby uit want het was in een verlaten gasfabriek. En er stond een kerel van vijftig naast me die de hele tijd 'he, rustig aan met die jongen, he' en 'nounounou, zo kan 'ie wel weer' riep.
Oud 25-10-2009, 00:04
Verwijderd
Oh en eentje heeft de scheids op z'n bek geslagen En op een gegeven moment kwam er opeens een derde worstelaar van een soort balkon naar beneden gezwiept met een touw En ze klommen de hele tijd in touwen en sprongen dan bovenop elkaar. En op een gegeven moment was er eentje weggegaan uit de ring en toen ging de scheidsrechter tot tien tellen, dus bij 8 of 9 klom hij weer terug, maar toen schopte de andere hem tegen z'n tanden. En daarna deed hij een soort handstand op de touwen en sprong ook zó in het publiek en toen ging het gevecht daar weer even verder.
Oud 25-10-2009, 00:06
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dan ga ik op alles klikken behalve waar ik wil.
mijn zin en de gedachte erachter
Oud 25-10-2009, 00:07
Verwijderd
Tegen z'n tanden
Oud 25-10-2009, 00:11
Verwijderd
Maar het was terecht, want die gast die wegliep was heel gemeen! Hij vocht heel vuil en achterbaks en die andere had een schouderblessure en toen ging hij er de hele tijd kopstoten tegenaan geven
Oud 25-10-2009, 00:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, dat worstelgebeuren was echt briljant, daar ga ik vaker naar toe. Allemaal ruige mannen die elkaar de tering in slaan, met hun strakke gayass pakjes En goedkoop bier, en lekker hard dingen roepen, en ik heb een high five gehad van een ruige worstelman, en het zag er allemaal lekker shabby uit want het was in een verlaten gasfabriek. En er stond een kerel van vijftig naast me die de hele tijd 'he, rustig aan met die jongen, he' en 'nounounou, zo kan 'ie wel weer' riep.
Godverdomme, dat klinkt puik.

M'n pa keek in de 80s ook altijd naar dat worstelen met Hulk Hogan en Rowdy Roddy Piper en Cyndi Lauper enzo.
Oud 25-10-2009, 00:12
Sherlock
Sherlock is offline
Doet me denken aan die nieuwe aflevering van Southpark W.T.F
Oud 25-10-2009, 00:13
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
wooow para
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, dat klinkt puik.

M'n pa keek in de 80s ook altijd naar dat worstelen met Hulk Hogan en Rowdy Roddy Piper en Cyndi Lauper enzo.
Nou, over een maand of twee staan ze er weer. Wat mij betreft mag je mee
Verwijderd
Vreemd.
Oud 25-10-2009, 00:14
Verwijderd
Ieh ik zou de hele tijd denken oeh dat doet pijn
Verwijderd
Hé, jongens, gaat de klok vandaag een uur achteruit?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, over een maand of twee staan ze er weer. Wat mij betreft mag je mee
Vet!
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oud 25-10-2009, 00:15
Verwijderd
Bedankt.
Oud 25-10-2009, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

edit: Oh, te laat. huuu. Maar ik kan nu wel een uur langer slapen. Joechei!
Oud 25-10-2009, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ieh ik zou de hele tijd denken oeh dat doet pijn
Ja, ik ook. Ik had achteraf met een van de worstelaars gesproken en hij zei dat er natuurlijk wel dingen van te voren worden doorgesproken, maar dat de uitkomst van de wedstrijd nooit zeker is en dat er ook veel dingen gewoon in the heat of the moment gebeuren. Dat zag je ook wel, die lui zijn belachelijk slechte acteurs Dus soms zie je ze heel overduidelijk iets acteren, maar soms zie je ook gewoon dat het echt hard tegen hard gaat.

Ruw spelen
Oud 25-10-2009, 00:17
Verwijderd
Vrienden van ons worstelen ook en die deden in Zwolle een show met die kerels van die poster in de beginpost. Die ene linksboven is zelfs nog tegen mijn been aangerold toen hij uit de ring gegooid werd ik vind het wel grappig om heel af en toe te kijken
Oud 25-10-2009, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Vreemd.
Weet je wat pas vreemd is, ik had melk gehaald in de AH to go op CS want ik ga zo stamppot maken en toen kreeg ik er commentaar op van een stel vrolijke dronkaards in de metro. Ze zeiden 'je gaat toch geen melk in aardappelpuree stoppen'. Toen bleek dat ze in de verkeerde metro zaten dus ze stapten uit bij WTC, en daarna gingen ze doen alsof ze achter de metro aanrenden, terwijl ze 'meeeeelk' riepen.
Oud 25-10-2009, 00:22
Verwijderd
klein beetje melk moet in stamppot. Ook in purree.
Verwijderd
Citaat:
Vrienden van ons worstelen ook en die deden in Zwolle een show met die kerels van die poster in de beginpost. Die ene linksboven is zelfs nog tegen mijn been aangerold toen hij uit de ring gegooid werd ik vind het wel grappig om heel af en toe te kijken
Kleine wereld.
Verwijderd
Op Duivendrecht stond net een aantal mensen 'Alle (nationaliteit hier) zijn homo's' te zingen.
Oud 25-10-2009, 00:23
Verwijderd
Oepsie.
Oud 25-10-2009, 00:23
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
yep jaeger, wordt een uurtje langer in bed
Oud 25-10-2009, 00:24
Verwijderd
Ach, het is niet alsof ik een slaaptekort heb.
Oud 25-10-2009, 00:25
Verwijderd
Citaat:
klein beetje melk moet in stamppot. Ook in purree.
Exact.

Op mijn melkpak staat overigens een dwarsdoosnede van een keel/mond met een piemel erin, want ik moest aan een vriendin uitleggen wat je met je tong moet/kan doen tijdens het pijpen. En er was geen papier. NSFW-melkpakje.
Verwijderd
De piemel kijkt wel erg vrolijk.
Verwijderd
Ik geloof er trouwens weinig van dat de uitkomst niet vaststaat van te voren. Zo'n serie van shows is echt een soort soap en er wordt volgens mij heus wel doorgesproken dat pietje match a gaat winnen en jantje match b etc.
Oud 25-10-2009, 00:27
Verwijderd
Ik had vandaag ook een AH-avontuur. Bij de kassa's liep een sujet heel hard KANKAHNEDERLANDERS!!!!! KANKAHHOLLANDERS te schreeuwen geruime tijd.
Oud 25-10-2009, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Exact.

Op mijn melkpak staat overigens een dwarsdoosnede van een keel/mond met een piemel erin, want ik moest aan een vriendin uitleggen wat je met je tong moet/kan doen tijdens het pijpen. En er was geen papier. NSFW-melkpakje.
Ik wil hier een foto van zien!
Oud 25-10-2009, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er trouwens weinig van dat de uitkomst niet vaststaat van te voren. Zo'n serie van shows is echt een soort soap en er wordt volgens mij heus wel doorgesproken dat pietje match a gaat winnen en jantje match b etc.
Ja, dat zal vast ook wel voorkomen. Maar goed, deze jongen (het was die met het masker trouwens) zei dus dat het bij deze specifieke wedstrijden niet zo is.
Oud 25-10-2009, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hier een foto van zien!
Wellicht later, anders moet ik het kabeltje van de camera helemaal gaan zoeken en daarna de fotosoftware installeren en dan pas kan het. Ik zal het pak wel speciaal voor jou bewaren tot ik er een foto van heb.
Oud 25-10-2009, 00:31
Verwijderd
Ze deden in Zwolle toen ook een match met pluche roze pakjes. En een erotisch getint thema. mooi warrek
Oud 25-10-2009, 00:32
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik had vandaag ook een AH-avontuur. Bij de kassa's liep een sujet heel hard KANKAHNEDERLANDERS!!!!! KANKAHHOLLANDERS te schreeuwen geruime tijd.
Dat zijn de enige mensen die ik zonder enige twijfel op hun bek zou slaan. Zeker als je ziet hoe zij flippen als je alleen het woord allochtoon al gebruikt.

Regels voor berichten