Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hahaha, dus jij eet je buikje nu helemaal rond? Ik zit nu nog even in O'hout. Heb hier heel de week gezeten, aangezien de fam de afgelopen week in Zeeland zat. Maandag ben ik weer richting Zeeland! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Há, zie je, je ontloopt je familie ![]() oh, trouwens, hedde een uitnodiging van flore gehad? |
![]() |
|
Opeens heb ik inspiratie!
![]() Ik moet vaker naar DoP. Een gedicht over... Duits! Das Deutsche Fach is mir nicht gut bekommen Opeens vallen onvoldoendes uit de lucht Luistertoetsen, repetities, hier en daar een SO Ik kijk naar al mijn cijfers en ik zucht Tienen voor Frans en Engels Waarom gaat het hier mis Vooruit, een drie voor handarbeid Maar da's geen kattenpis Eens zal ik een tien halen Ik kan het vast wel, hoor! Maar nu moet ik gaan eten Dus ren ik ervandoor ![]() Ooh het is veel langer geworden dan ik dacht ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben nu even chillen, spreek je snel! Ciaoo |
![]() |
|
![]() :lui: Ik gooi er maar weer een gedicht tegenaan over... mijn kamer. Starend naar mijn orchidee En naar de fles SPA blauw Oh klotetroep, oh teringzooi Wat hou ik toch van jou. Want heel dit pandemonium Is karakteristiek Voor meinen kleine Habitat (?) Want netjes is toch ziek Laten we eerlijk wezen Vaak is troep toch wel fijn Dus laat nu onze kamers Maar lekker slonzig zijn.
|
|