Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Is nog tot december geldig, dus mocht je nog een keer gaan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, maar dat vind ik stiekem ook helemaal niet erg, want ik kan niet erg goed tegen hitte en last van luchtwegen enzo. De baden waren echt duisentchill. ![]() Moet nog steeds dokter regelen hier, bluh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sorry! Maar misschien kan je het nog gebruiken ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het huwelijk van Jack en Janine wel doorgaat, maar ik hoop echt dat Ludo en Janine bij elkaar komen. En ik hoop dat barbara doodgaat en dat Martijn en Irene bij elkaar blijven, dat zou toch ook eens leuk zijn in een soap, 1 koppel dat alles kan doorstaan maar toch bij elkaar blijven en van elkaar houden. En ik denk Nina uiteindelijk wel achter het ware karakter van Maxime komt, maar dat zal nog wel even duren vanwege die manipulatie van Lucas. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou alle illustratiestudenten (zo rond de 110) deden mee met een wedstrijd graphic novel tekenen en nu ben ik samen met negen andere geselecteerd! Dus nu mag ik in totaal twee weken naar Barcelona om daar aan een graphic novel te werken samen met spaanse studenten en dan wordt deze gedrukt! En dan mag ik later weer terug naar Barcelona om de graphic novels daar op een stripbeurs te gaan verkopen
![]() ![]() En ik vind het ook ernstig mooi dat ik niet met onbekende ga, maar dat er gewoon vier andere fijne mensen uit mijn klas zijn geselecteerd! Van de 110, wat een mooie hardwerkende klas ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word trouwens een beetje moe van het niveau van mijn klas.
Laatst wist ik nou niet welke opdracht we moesten doen. Ik dacht nummer 24, iemand anders dacht 23. Toen zei ik per ongeluk iets te hard zoiets van "huh" en toen maakte de hele klas een debiele opmerking. Toen zij klaar waren met de opdracht begonnen ze allemaal te kakelen, terwijl er nog iemand bezig was. ![]() Vandaag moest de hele klas ineens lachen, maar ik had niet meegekregen wat er nou zo grappig was. Ik vroeg het aan een klasgenootje. Antwoord:"Ja, had je maar moeten opletten." Op een heel bitcherige manier. En datzelfde meisje probeerde me met die opdrachten wijs te maken dat ik de andere moest doen. Ook zei ze "kankerrooie" omdat ik vergeten was mijn stoel aan te schuiven. Een andere keer liep zij achter mij door, ik zette een stap achteruit, werd ik ook meteen voor vanalles uitgemaakt (laatste 2 was van vorig jaar). Sorry, maar als je achter me door loopt, kan ik je echt niet zien. MBO. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oja, ik moest vandaag presenteren en dat ging gewoon goed!<3 Vorig jaar was het echt zo van: rood hoofd, rill, rill, enggggg, wil nieettttt!
Misschien kwam het wel doordat ik mega chagrijnig was door het gedrag van mijn klas en zoiets had van /care. En ik had een toets gehaald, die ik vorige week niet haalde. Ik had niet eens geoefend in de tussentijd en van 5 fouten naar 0. ![]() /spam |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waren ook veel van die arrogante wijven die zich al beledigd/aangesproken voelde als je te lang naar ze keek. En er waren heel veel klasgenoten gewoon dom op een bepaalde manier ;x En toen nog een keer een paar maanden spw gedaan(ik snap nog steeds niet waarom ik daar OOIT voor gekozen heb). |
![]() |
|
|