Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2009, 19:37
Verwijderd
Mijn ogen doen zo: >< en mijn mond zo: x
Advertentie
Oud 06-11-2009, 19:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe heet dat ene monster uit ANTM ook alweer? Die travestiet uit de jury.
Janice Dickinson?
Oud 06-11-2009, 19:38
Verwijderd
And you read your Emily Dickinson, and I my Robert Frost (8)
Oud 06-11-2009, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn ogen doen zo: >< en mijn mond zo: x
Wai?
Oud 06-11-2009, 19:39
Verwijderd
Van de zuur en de alcohol. Ik kan me niet voorstellen dat het zo moet zijn, het is vast gewoon mislukt.
Oud 06-11-2009, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
*tong uitsteekt*

Citaat:
Het was trouwens heel leuk bij de thermen! Wie vroeg dat ook alweer?
That would be me . Klinkt goed! Maar geen sauna dus?
Oud 06-11-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Van de zuur en de alcohol. Ik kan me niet voorstellen dat het zo moet zijn, het is vast gewoon mislukt.
Awww.*aai* Je had het toch nagemaakt van wie is de chef of over de kook ofzo? Lijkt me idd leuk om ook eens iets na te maken daarvan.
Oud 06-11-2009, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Had je trouwens nog optimel gekocht?
Oud 06-11-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
*tong uitsteekt*

That would be me . Klinkt goed! Maar geen sauna dus?
Er was wel een sauna bij, maar tegen extra betaling geloof ik. Had ik de vorige keer ook gezegd. Hoe was 't bij jou?
Oud 06-11-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Awww.*aai* Je had het toch nagemaakt van wie is de chef of over de kook ofzo? Lijkt me idd leuk om ook eens iets na te maken daarvan.
Ja, die programma's zijn goed voor de inspiratie
Oud 06-11-2009, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Had je trouwens nog optimel gekocht?
Nee, ik kon de actie trouwens ook niet vinden op internet. Maarja, het was iig heel leuk. Vriendje vond het ook heel leuk.

Ik had trouwens meegedaan met aquagym, lekker fout, maar stiekem was het leuk.
Oud 06-11-2009, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Er was wel een sauna bij, maar tegen extra betaling geloof ik. Had ik de vorige keer ook gezegd. Hoe was 't bij jou?
Heeerlijk ontspannen dagje . Bij mij waren er wel sauna's, dacht dus dat er bij een thermen altijd een sauna is, maar blijkbaar niet! Waar jij bent geweest gaat dus vooral om de baden?
Oud 06-11-2009, 19:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, ik kon de actie trouwens ook niet vinden op internet.
Voila

Is nog tot december geldig, dus mocht je nog een keer gaan..
Oud 06-11-2009, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Heeerlijk ontspannen dagje . Bij mij waren er wel sauna's, dacht dus dat er bij een thermen altijd een sauna is, maar blijkbaar niet! Waar jij bent geweest gaat dus vooral om de baden?
Mooi dat het leuk was!
Ja, maar dat vind ik stiekem ook helemaal niet erg, want ik kan niet erg goed tegen hitte en last van luchtwegen enzo. De baden waren echt duisentchill.

Moet nog steeds dokter regelen hier, bluh.
Oud 06-11-2009, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Voila

Is nog tot december geldig, dus mocht je nog een keer gaan..
Ow, lol, zei je toen niet perongeluk actimel of keek ik gewoon verkeerd? Bedankt iig!
Oud 06-11-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, die programma's zijn goed voor de inspiratie
Ik wil die chocoladetoetjes altijd zo graag hebben.
Oud 06-11-2009, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ow, lol, zei je toen niet perongeluk actimel of keek ik gewoon verkeerd? Bedankt iig!
Zou kunnen maar is dat uiteindelijk niet hetzelfde merk ofzo?
Oud 06-11-2009, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Zou kunnen maar is dat uiteindelijk niet hetzelfde merk ofzo?
Nee toch? Maar maakt niet uit hoor.
Oud 06-11-2009, 19:49
Verwijderd
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI d;
Oud 06-11-2009, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wiet is toch helemaal niet scherp/ ?

Oh trouwens hop ruikt naar hasj
Daar kwam ik achter toen ik met papa bier aan het brouwen was.
Oud 06-11-2009, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI d;
hai
Oud 06-11-2009, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee toch? Maar maakt niet uit hoor.
Oh crap, zie het nu ook. Actimel is van Danone, Optimel van Campina.

Sorry! Maar misschien kan je het nog gebruiken
Oud 06-11-2009, 19:51
Verwijderd
Hey mensen, zal ik eens wat fijns vertellen!?
Oud 06-11-2009, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaa
Oud 06-11-2009, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Stellingen voor Pip:

Jack en Janine gaan uiteindelijk toch niet trouwen.

Jack en Janine gaan wel trouwen, maar hun liefdesgeluk duurt niet lang.

Janine gaat terug naar Ludo.

Ludo krijgt een relatie met Irene.

Martijn en Irene gaan definitief uit elkaar.

Nina komt achter het ware karakter van Maxime.

Martijn krijgt met Barbara.
Oei moeilijk! Na gisteren zag ik ook in Irene en Ludo een goed stel, maar bedacht dat Irene zich niet snel in zal laten met dat soort mannen. Maar ja, in soaps weet je maar nooit he!

Ik denk dat het huwelijk van Jack en Janine wel doorgaat, maar ik hoop echt dat Ludo en Janine bij elkaar komen. En ik hoop dat barbara doodgaat en dat Martijn en Irene bij elkaar blijven, dat zou toch ook eens leuk zijn in een soap, 1 koppel dat alles kan doorstaan maar toch bij elkaar blijven en van elkaar houden.

En ik denk Nina uiteindelijk wel achter het ware karakter van Maxime komt, maar dat zal nog wel even duren vanwege die manipulatie van Lucas.
Citaat:
Janice Dickinson?
Nee! Ik bedoel die neger met die lange nagels en soms achterlijk lange nepwimpers.
Oud 06-11-2009, 19:55
Verwijderd
Nou alle illustratiestudenten (zo rond de 110) deden mee met een wedstrijd graphic novel tekenen en nu ben ik samen met negen andere geselecteerd! Dus nu mag ik in totaal twee weken naar Barcelona om daar aan een graphic novel te werken samen met spaanse studenten en dan wordt deze gedrukt! En dan mag ik later weer terug naar Barcelona om de graphic novels daar op een stripbeurs te gaan verkopen

En ik vind het ook ernstig mooi dat ik niet met onbekende ga, maar dat er gewoon vier andere fijne mensen uit mijn klas zijn geselecteerd! Van de 110, wat een mooie hardwerkende klas
Oud 06-11-2009, 19:56
Verwijderd
Ik word trouwens een beetje moe van het niveau van mijn klas.
Laatst wist ik nou niet welke opdracht we moesten doen. Ik dacht nummer 24, iemand anders dacht 23. Toen zei ik per ongeluk iets te hard zoiets van "huh" en toen maakte de hele klas een debiele opmerking. Toen zij klaar waren met de opdracht begonnen ze allemaal te kakelen, terwijl er nog iemand bezig was. Ik ben overigens meestal stil in de les.

Vandaag moest de hele klas ineens lachen, maar ik had niet meegekregen wat er nou zo grappig was. Ik vroeg het aan een klasgenootje. Antwoord:"Ja, had je maar moeten opletten." Op een heel bitcherige manier. En datzelfde meisje probeerde me met die opdrachten wijs te maken dat ik de andere moest doen. Ook zei ze "kankerrooie" omdat ik vergeten was mijn stoel aan te schuiven. Een andere keer liep zij achter mij door, ik zette een stap achteruit, werd ik ook meteen voor vanalles uitgemaakt (laatste 2 was van vorig jaar). Sorry, maar als je achter me door loopt, kan ik je echt niet zien.

MBO.
Oud 06-11-2009, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Nou alle illustratiestudenten (zo rond de 110) deden mee met een wedstrijd graphic novel tekenen en nu ben ik samen met negen andere geselecteerd! Dus nu mag ik in totaal twee weken naar Barcelona om daar aan een graphic novel te werken samen met spaanse studenten en dan wordt deze gedrukt! En dan mag ik later weer terug naar Barcelona om de graphic novels daar op een stripbeurs te gaan verkopen

En ik vind het ook ernstig mooi dat ik niet met onbekende ga, maar dat er gewoon vier andere fijne mensen uit mijn klas zijn geselecteerd! Van de 110, wat een mooie hardwerkende klas
Dat is echt <3!
Oud 06-11-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Oh crap, zie het nu ook. Actimel is van Danone, Optimel van Campina.

Sorry! Maar misschien kan je het nog gebruiken
Geeft niks. Is wel een goede smoes om nog een keer te gaan hè? Maar dat is misschien niet zo verstandig, want weinig geld enzo.
Oud 06-11-2009, 20:01
Verwijderd
toen ik je verhaaltje las dacht ik al dat het over het mbo ging. herkenbaar
Oud 06-11-2009, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee! Ik bedoel die neger met die lange nagels en soms achterlijk lange nepwimpers.
Miss J .

Citaat:

Omg wat gaaf wanneer?

Citaat:
*verhaal*

MBO.

Citaat:
Geeft niks. Is wel een goede smoes om nog een keer te gaan hè? Maar dat is misschien niet zo verstandig, want weinig geld enzo.
Maar dat is nou juist het handige, tweede kaartje gratis , dus als je dan dat ene kaartje deelt met degene waar je mee gaat, kost het je maar de helft
Oud 06-11-2009, 20:02
Verwijderd
Oja, ik moest vandaag presenteren en dat ging gewoon goed!<3 Vorig jaar was het echt zo van: rood hoofd, rill, rill, enggggg, wil nieettttt!

Misschien kwam het wel doordat ik mega chagrijnig was door het gedrag van mijn klas en zoiets had van /care.

En ik had een toets gehaald, die ik vorige week niet haalde. Ik had niet eens geoefend in de tussentijd en van 5 fouten naar 0.<3

/spam
Oud 06-11-2009, 20:03
Verwijderd
Oja, dat is wel slim Chick Rock. Moet ik vriendje maar eens lief aankijken dan.
Verwijderd
Citaat:
Miss J .

Omg wat gaaf wanneer?

Maar dat is nou juist het handige, tweede kaartje gratis , dus als je dan dat ene kaartje deelt met degene waar je mee gaat, kost het je maar de helft
In december een week, in mei een week. En volgende week komen ze hier naar toe!
Verwijderd
Citaat:
Miss J .
ja! dank je.
Oud 06-11-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
toen ik je verhaaltje las dacht ik al dat het over het mbo ging. herkenbaar
Vertel? *Nieuwsgierig is*
Oud 06-11-2009, 20:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In december een week, in mei een week. En volgende week komen ze hier naar toe!
Spannend! En gefeliciteerd .
Oud 06-11-2009, 20:05
Verwijderd
superspannend
Oud 06-11-2009, 20:06
Verwijderd
ze spreken ook bijna geen engels volgens de mentor, dus misschien dat ik maar eens mijn spaans ga bijspijkeren in de tussentijd
Oud 06-11-2009, 20:07
Verwijderd
Ecnelis, heb je eigenlijk ook wat van je werk op het forum staan, of wat maak je eigenlijk allemaal voor een soort dingen? *Nog meer nieuwsgierig doet*
Oud 06-11-2009, 20:09
Verwijderd
Spoiler

hier, een stukje van de pagina's die ik heb getekend. het is een vaag en surrealistisch verhaal
Verwijderd
Citaat:
Ecnelis, heb je eigenlijk ook wat van je werk op het forum staan, of wat maak je eigenlijk allemaal voor een soort dingen? *Nog meer nieuwsgierig doet*
voila
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 06-11-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Vertel? *Nieuwsgierig is*
ik heb een jaartje mbo niv 2 gedaan omdat ik voor de 2e keer was blijven zitten op de middelbare en dus van school werd gestuurd. Ik was naar de leerplichtambtenaar gegaan om te vragen of ik eerder mocht stoppen met school, maar dat mocht niet en dus ging ik helpende welzijn niv 2 doen. Niks uitgevoerd dat hele jaar overigens, ik zat er alleen maar omdat ik leerplicht had.
Waren ook veel van die arrogante wijven die zich al beledigd/aangesproken voelde als je te lang naar ze keek. En er waren heel veel klasgenoten gewoon dom op een bepaalde manier ;x

En toen nog een keer een paar maanden spw gedaan(ik snap nog steeds niet waarom ik daar OOIT voor gekozen heb).
Oud 06-11-2009, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ecnelis, ik vind je werk echt prachtig. Gaaf kleurgebruik, en de lijnvoering is super, gewoon tof!
Oud 06-11-2009, 20:12
Verwijderd
Ziet er goed uit! Ik weet niet echt goed hoe ik het moet verwoorden, maar ik vind het interessant.
Verwijderd
Ik heb allemaal dingen verteld die totaal niet relevant zijn voor het verhaal maar oke.
Verwijderd
Citaat:
Ecnelis, ik vind je werk echt prachtig. Gaaf kleurgebruik, en de lijnvoering is super, gewoon tof!

Oud 06-11-2009, 20:13
Verwijderd
Het ziet er echt heel tof uit ecnelis! Is the second brother ergens van of zelf verzonnen?
Oud 06-11-2009, 20:14
Verwijderd
nee die heb ik zelluf gemaakt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten