Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 09:50
Missy
Missy is offline
Alloha.
Oud 11-11-2009, 09:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Guten morgen.

GODMILJAAR ik heb er keihard de tering in. Ben ik eens een keer vroeg m'n bed uitgekomen voor m'n culture studies vak (waar ik gisternacht nog huiswerk voor heb zitten maken), zitten ze niet in het lokaal waar ze horen te zitten. Dus ik kijk op het scherm, en daar staat een of ander lokaal in een uithoek op, dus ik daar heen, zitten ze daar ook niet. Dit is al de 2e keer, daar word je GVD toch gestoord van. Nu weet ik weer waarom ik altijd in m'n nest blijf liggen voor dat vak.
Oud 11-11-2009, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Bij ons vorig jaar op school nog meisje van net 15 werd zwanger aan begin van het schooljaar
Dat lijkt me echt erg.:/

Lijkt me trouwens ook best erg als je heel graag een meisje wilt, dat je dan een jongen krijgt. Of dat je je eigen kind helemaal niet mooi vindt ofzo.
Oud 11-11-2009, 10:00
Verwijderd
Ik ben er trouwens ook wel bang voor dat ik later een gehandicapt kind krijg ofzo.
Oud 11-11-2009, 10:10
Missy
Missy is offline
Oh my, ik heb een negen voor mijn Engelse tentamen.

Hij was ook erg makkelijk, maar toch leuk om te zeggen.
Oud 11-11-2009, 10:14
Verwijderd
wat boeit dat ene flikker, of je een jongen of een meisje krijgt?
Oud 11-11-2009, 10:17
Verwijderd
Citaat:
wat boeit dat ene flikker, of je een jongen of een meisje krijgt?
Je kunt toch een voorkeur hebben? Niet dat als je juist van het andere geslacht een kind krijgt, het niet wilt ofzo. Maar voordat je zwanger wordt misschien denkt van: Ik zou het liefst een meisje/jongen willen.
Oud 11-11-2009, 10:18
Verwijderd
ja waarom dan?
Oud 11-11-2009, 10:19
Verwijderd
Ow, ik gebruikte het woord "erg". Dat komt idd best lomp over. Zo bedoel ik het dus eigenlijk niet.
Oud 11-11-2009, 10:20
Verwijderd
Citaat:
ja waarom dan?
Ik ken iemand die al 3 jongens had en was daarna weer zwanger, lijkt me wel "saai" als je dan weer een jongen krijgt.
Oud 11-11-2009, 10:21
Verwijderd
wat is daar saai aan?
Oud 11-11-2009, 10:22
Verwijderd
sorry, ik snap het echt niet
Oud 11-11-2009, 10:23
Verwijderd
Citaat:
wat is daar saai aan?
Mij lijkt het gewoon wel leuk om dan eens een meisje op te voeden (ipv nog een jongen). Heb er niet echt argumenten voor, gevoelskwestie denk ik.

Begrijp je dat nou niet?
Oud 11-11-2009, 10:24
Verwijderd
Stiekem lijkt een meisje mij leuker, maar ik weet dus idd zelf ook niet waarom.
Oud 11-11-2009, 10:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
GODMILJAAR ik heb er keihard de tering in.
dat vat het wel samen
Oud 11-11-2009, 10:26
Verwijderd
Ik weet trouwens ook geen leuke namen voor een jongen, wel veel leuke voor een meisje.
Oud 11-11-2009, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Mij lijkt het gewoon wel leuk om dan eens een meisje op te voeden (ipv nog een jongen). Heb er niet echt argumenten voor, gevoelskwestie denk ik.

Begrijp je dat nou niet?
nee, ik geloof niet dat ik die gevoelskwestie heb dus ehh
Oud 11-11-2009, 10:30
Verwijderd
Ik ga trouwens maar eens de dokter bellen. Moest maandag bloed laten prikken om te kijken of ik ijzer te kort heb ofzo. Denk eerlijk gezegd niet dat het dat is maar goed. Denk eerder dat het aan m'n allergie lag.
Oud 11-11-2009, 10:35
Verwijderd
Het is allemaal in orde zoals ik al verwachtte.-_- Ik voel me nu wel beter dan vorige week, hopelijk blijft dat zo.
Oud 11-11-2009, 10:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
I rise up like the phoenix, from the ashes of an older way... With wisdom gained, I turn away!
Oud 11-11-2009, 10:59
Verwijderd
Hoi!
Oud 11-11-2009, 10:59
Verwijderd
nou ik ben niet zwanger volgens de test
Oud 11-11-2009, 11:02
Verwijderd
Uitstekend.
Oud 11-11-2009, 11:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi.
Oud 11-11-2009, 11:03
Verwijderd
Ik speel een heel stom doch verslavend spel.
Oud 11-11-2009, 11:05
Verwijderd
Citaat:
nou ik ben niet zwanger volgens de test
mooi zo
Oud 11-11-2009, 11:10
Verwijderd
Ja op zich is de kans om zwanger te worden bij perfect pilgebruik heel klein. Maar de kans dat je in staat bent om de pil perfect te gebruiken is ook vrij klein. Dus hoewel de pil in theorie 99,7 % betrouwbaar is (per jaar pilgebruik met regelmatige gemeenschap) is het in de praktijk 97% omdat we nu eenmaal mensen zijn, en in de leeftijdsgroep 15-25 jaar is het meer richting 95% omdat we een stel onverantwoordelijke chaotische pubers zijn, dat kunnen we ook niet helpen.
(onder 15-25jarigen in de VS is het zelfs maar 88%! Dit omdat mensen daar de pil via een telefonisch consult kunnen krijgen of van hun moeder, en ze dan verder geen flauw idee hebben dat je 'm wel elke dag op ongeveer dezelfde tijd moet nemen - sommigen nemen 'm gewoon elke keer vóór de seks)
Oud 11-11-2009, 11:13
Verwijderd
ik ben nog maar ééééén keer de pil vergeten
*glimt van trots*

dat is best knap voor zo'n warhoofd als ik
Oud 11-11-2009, 11:14
Verwijderd
Ik ben ook een chaoot, ik denk dat ik gemiddeld 3 x per jaar er 's ochtends op tijd (binnen 12 uur) achterkom dat ik 'm 's avonds niet gehad heb, en dat ik er 1 x per jaar pas de volgende avond achterkom. Maar dat is tot nu toe altijd goed gegaan
Oud 11-11-2009, 11:22
Martiño
Martiño is offline
Het is maar goed dat ik geen vrouw ben. Ik kan me als ik twee weken drie keer per dag een pilletje moet slikken al nauwelijks aan het schema houden.
Oud 11-11-2009, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
we didn't start the fire (8)
Oud 11-11-2009, 11:29
Verwijderd
Ik zou zeker een jongen willen hebben!

En die train ik dan tot profvoetballer
Oud 11-11-2009, 11:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou zeker een jongen willen hebben!

En die train ik dan tot profvoetballer

Oud 11-11-2009, 11:47
Tink*
Tink* is offline
Ik wil een jongetje en een meisje.
Oud 11-11-2009, 11:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben nog maar ééééén keer de pil vergeten
*glimt van trots*

dat is best knap voor zo'n warhoofd als ik
Ik vergat 'm bijna elke dag en dan dacht ik zoveel uur later 'oooh jaaaaa, dat moest ik nog doen' (want ik ben ook een massive warhoofd), maar ik gebruikte 'm voor andere doeleinden, dus ik ben nooit bang geweest om zomaar zwanger te zijn.

Al denkt mijn moeder dat ik allemaal wilde dingen uitspook sinds ik op mezelf woon en dat ze ergens in de toekomst nog een keer oma gaat worden. Sorry mum, ain't gunna happ'n.
Oud 11-11-2009, 11:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
chapter 1 level 9

ennoumoetiknaarcollege
Oud 11-11-2009, 12:14
Verwijderd
Ik ben bij chapter 2, lvl 17. Maar nu heb ik er genoeg van en ga ik ter afwisseling een aflevering Dirty Jobs kijken.
Oud 11-11-2009, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Het is maar goed dat ik geen vrouw ben. Ik kan me als ik twee weken drie keer per dag een pilletje moet slikken al nauwelijks aan het schema houden.
Drie keer per dag is ook veel moeilijker, ik had eerst hooikoortsmedicatie die drie keer per dag moest en daar bracht ik echt niets van terecht
Oud 11-11-2009, 12:20
Tink*
Tink* is offline
Iemand had me Fringe aangeraden, maar die had wel even mogen zeggen dat die serie heel smerig begint.
Oud 11-11-2009, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Wat ga jij vandaag doen?

Ik heb mezelf heel erg faal ziekgemeld op mijn werk, want ik had echt geen zin. Ik werk trouwens in totaal iets van 4 jaar daar en heb dat nog nooit gedaan. Ik heb nog niet eens zelf gebeld. Wat een faalhaas ben ik toch.

Trouwens ook wel 1x nog ziekgemeld terwijl ik geen zin had, maar toen viel ik ook bijna flauw, dusja. Niet zo handig als je achter de kassa zit. Iedereen zei ook dat ik er heel wit uit zag en ze stuurden me zelfs naar huis.

Ik heb wel aan mezelf beloofd dat ik dan vandaag een verslag moet maken voor stage/school.
Ik moest werken en nu ben ik terug. Ziekmelden als je niet ziek bent
Oud 11-11-2009, 12:32
Verwijderd
gvd de krant is gewoon weer helemaal niet bezorgd al mijn beltegoed gaat straks nog op aan die NSB-lijn, en ik krijg alleen een lieve robot te spreken die me geruststelt dat mijn klacht nu als een herhaalklacht wordt behandeld. ik merk er nog niks van anders!!!!!
Oud 11-11-2009, 12:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Drie keer per dag is ook veel moeilijker, ik had eerst hooikoortsmedicatie die drie keer per dag moest en daar bracht ik echt niets van terecht
Het schema wat ik toen had was ook onduidelijk; nu heb ik 4 keer per dag ab, en daar staan gewoon tijden bij. Maar dan nog is het 1 uur voor het eten of twee uur na het eten, en dat is voor mij enorm lastig, dus meestal houd ik me er gewoon niet aan.
Oud 11-11-2009, 13:05
Verwijderd

hehe
Oud 11-11-2009, 13:28
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 11-11-2009, 13:29
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik heb de originele nog op mijn pc staan
Oud 11-11-2009, 13:33
Verwijderd
Ja, World of Goo
Oud 11-11-2009, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Aw, arme kindjes.

Ik heb hier nog zo'n NEE géén creationisme, JA wél Darwin sticker van sterrenmeisje liggen.
Oud 11-11-2009, 14:10
Batave
Batave is offline
Hallo lui van het goede leven.
Oud 11-11-2009, 14:11
Batave
Batave is offline
Ik was vandaag de mikpaal als iemand een slecht cijfer had en ik hem/haar wilde opbeuren. Ik had namelijk een 9.7 voor wiskunde Josti-C. En het gemiddelde van de klas was ongeveer 6, terwijl de toets welhaast schandalig makkelijk was.
Oud 11-11-2009, 14:48
Verwijderd
Het is verbazingwekkend hoe acceptabel ik nog functioneer met 4,5 uur slaap. Ik ben langzamer dan normaal en een beetje lusteloos. Maar het valt best mee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten