Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel een heel stom doch verslavend spel.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja op zich is de kans om zwanger te worden bij perfect pilgebruik heel klein. Maar de kans dat je in staat bent om de pil perfect te gebruiken is ook vrij klein. Dus hoewel de pil in theorie 99,7 % betrouwbaar is (per jaar pilgebruik met regelmatige gemeenschap) is het in de praktijk 97% omdat we nu eenmaal mensen zijn, en in de leeftijdsgroep 15-25 jaar is het meer richting 95% omdat we een stel onverantwoordelijke chaotische pubers zijn, dat kunnen we ook niet helpen.
(onder 15-25jarigen in de VS is het zelfs maar 88%! Dit omdat mensen daar de pil via een telefonisch consult kunnen krijgen of van hun moeder, en ze dan verder geen flauw idee hebben dat je 'm wel elke dag op ongeveer dezelfde tijd moet nemen - sommigen nemen 'm gewoon elke keer vóór de seks) |
![]() |
||
Citaat:
Al denkt mijn moeder dat ik allemaal wilde dingen uitspook sinds ik op mezelf woon en dat ze ergens in de toekomst nog een keer oma gaat worden. Sorry mum, ain't gunna happ'n.
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |