Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2009, 01:07
WAT
WAT is offline
Overdonderd en dat al 2 maanden....
Heb een rits met slechte vriendjes/exen gehad die allemaal vreemd zijn gegaan of mij dumpten omdat ik ze niet woudelen....
Laatste heb ik 1,5 jaar mee gehad en zelfs jaar mee samen gewoont......

En paar maand later kom ik op m'n nieuwe opleiding een hele mooie jongen tegen. Alles wat ik in een jongen zou willen... Eerst te verlegen maar na een tijdje toch uitgevraagd en dat is nu al 3 maand geleden, 2 maand geleden hem verteld dat ik niet een makkelijk persoon ben en hij geeft er niks om. Hij is lief, attent, goed in bed (de eerste), een lekker ding en groen(al was dat na 1,5 maand over *angelface*).... en ik blijf me af vragen hoe ik hem verdient kan hebben en ik blijf bang dat de droom zal breken.... maar toch is er de hoop dat het deze keer wel gewoon waar is en geen droom

dus al met al, voel me goed ^^
Advertentie
Oud 06-12-2009, 05:38
Neko*
Neko* is offline
Ik geloof dat ik maar ga slapen, wie weet dat het er morgen straks allemaal beter uit ziet.
Oud 06-12-2009, 08:18
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik maar ga slapen, wie weet dat het er morgen straks allemaal beter uit ziet.
Een truc die ik de laatste tijd helaas ook vaak moet gebruiken
Oud 06-12-2009, 12:11
Dott
Dott is offline
besloten dat ex en ik niks in elkaars leven te zoeken hebben, en dat even bruut beeindigd.
Goh, ik wist niet dat ik het in me had.
Maar ja, als ik de vergelijking ga trekken, heb ik gewoon 2 jaar gehouden van iets dat niet bvestond..
Dat voelt best leeg..

Vriendje heeft zn telefoon weer uit.
Zou nu zo hard een knuffel van hem kunnen gebruiken, maar zal wel even duren voor ik hem weer zie.
En waarsch barst ik dan in janken uit en heeft hij geen idee waarom *vrouw uithangt*
Oud 06-12-2009, 12:33
groovy
groovy is offline
Beter, met familie lijkt het ook beter te gaan en met vriendje ook, ik reageerde me nogal op hem af door alle stress van mijn studie. Maar nu een heel fijn weekend samen gehad . Samen kerstgeshopt (of is het gekerstshopt ) in Düsseldorf en over paar weken samen naar Berlijn! Kijk er zo naar uit <3. En we hebben appartementjes toegewezen gekregen, maar we vonden het niets. Maar ik vind het niet erg, ik heb zo'n gevoel dat er vanzelf wel iets op ons pad komt wat bij ons past .
Oud 06-12-2009, 13:38
ST*R
ST*R is offline
Hm de seks jongen belt en smst weer veel en lief, zucht. En ws is het het beste als ik hem gewoon negeer, maar dat vind ik moeilijk want het is wel hém. Nu sms ik af en toe wat neutraals terug. Wel stom, want ik heb echt geen behoefte om uit mezelf contact met hem te zoeken, maar als hij dan wat liefs stuurt doet het me helaas nog wel wat..
Vanavond zie ik de leuke jongen weer, kan niet wachten!!
Oud 06-12-2009, 15:51
metallica
metallica is offline
Pff, ik begin me een beetje aan hem te ergeren, maar dat kan ook gewoon en dat is fijn om te weten. Het is gewoon heel erg druk en samen leven op 14m2 is daarbij ook niet erg handig. Maarja, nog even en hij heeft zijn eigen plekje en dat geeft stiekem wel een goed gevoel Gisteren bij mijn ouders gaan eten en dat was super gezellig en vooral heel erg lekker <3 En van te voren binnen een uurtje een surprise voor mijn schoonzusje in elkaar gezet, en het zag er nog leuk uit ook. Hehe, jah het was een leuke dag
Oud 06-12-2009, 15:57
tuttebel
tuttebel is offline
bla hij heeft geen internet tot de 16e. is misschien wel goed voor mn schoolwerk, haha. gelukkig gaat ie me wel bellen enzo. ik baal gewoon dat ik hem al gezegd heb toen hij daar ging wonen dat ie niet van t onbeveiligde netwerk moest jatten, want dat kon zo weg zijn. en 'ja dat zou hij zsm doen'. en nu zat er wel wat vaart in, maar nu het onbeveiligde netwerk opeens weg is heeft ie (en zijn huisgenoot) pas echt internet aangevraagd.
en dat komt pas de 16e.
blaaaaaa.
Oud 06-12-2009, 22:05
Verwijderd
Zo ja sinterklazen waren allebei leuk! Gister gezellig met familie en vriendje, vandaag gezellig met vrienden. En onzekerheid weer helemaal weg, gelukkig... is ook de schoolstress. Zin in vakantie vieren met hem! Ameland en kerst en kijken of hij kan leren terwijl ik bij hem op de kamer hang

En de vrienden zijn leuk <3
Oud 07-12-2009, 00:31
Verwijderd
Ik heb zin in vakantie! Ik ga hem zooooo hard missen, maar een weekje weg is ook leuk.

Vandaag gezellig huiselijk gedaan, hij heeft een stapel hout naar binnen gebracht, sneeuw geschept, samen gewerkt en de kerstboom op gezet. life is good!
Oud 07-12-2009, 08:34
Verwijderd
Wat een raar weekend... Bah.
Oud 07-12-2009, 09:38
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik was zooo toe aan een weekend als afgelopen weekend.. Kan er weer even tegenaan!
Oud 07-12-2009, 13:07
indigo
indigo is offline
Huuu wij zijn echt lief samen . Nouja Sinterklaas was leuk en ik kreeg van hem een wekker met tekst van hem erop geschreven en deze week moeten we allebei heel hard leren/werken aan projecten, maar dan heb ik vakantie!
Oud 07-12-2009, 13:17
Volk
Volk is offline
We hebben wederom besloten dat wij gewoon het beste stelletje zijn dat er is
Oud 07-12-2009, 13:23
stout!
stout! is offline
Communiceren, we zijn er zo goed in geworden. <3
Oud 07-12-2009, 13:30
Verwijderd
Hijs lief en ik ben een beetje een kutwijf geloof ik. Moet heel veel doen voor mn studie en door ziekte loop ik best wel achter en ik heb nogal geldnood. Stress dus en dat moet ik niet afreageren op hem maar ik kan dan gewoon even niet zoveel hebben.
Maar ik zat er gisteravond echt even doorheen, moest nog zoveel doen en ik raakte er bijna van in paniek. En toen besloot ie dat we een stukje gingen wandelen, dat dat halve uur echt niet uitmaakte en dat het me goed zou doen. En dat was natuurlijk ook zo <3 Fijn dat ik op hem kan rekenen in dit soort weken.
Oud 07-12-2009, 13:57
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
We hebben wederom besloten dat wij gewoon het beste stelletje zijn dat er is
wij vonden onszelf dat dit weekend ook al
Oud 07-12-2009, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Wat een raar weekend... Bah.
:knuffel:! Pm staat altijd open, he
Oud 07-12-2009, 14:03
Verwijderd
jeetje jongens, ik heb afgelopen weekend besloten dat ik de beste vrijgezel ben die er is

haha hou is oppppppppp
Oud 07-12-2009, 14:43
Atelier Madame
Citaat:
jeetje jongens, ik heb afgelopen weekend besloten dat ik de beste vrijgezel ben die er is

haha hou is oppppppppp
als het je niet aanstaat lees je maar niet in dit topic
Oud 07-12-2009, 14:59
Verwijderd
ik ben geen struisvogel
Oud 07-12-2009, 15:36
Atelier Madame
blijkbaar wel
Oud 07-12-2009, 15:40
mrsjaak2009
mrsjaak2009 is offline
alsjeblieft zeg, weekend is voorbij dus praat over iets anders
Oud 07-12-2009, 16:32
I C U
I C U is offline
Hmmm, relaxed, eens een zondag voor mezelf. Wel raar om zaterdag zonder vriendlief naar huis te gaan, welk huis dan ook. Hm. En zo'n Sinterklaasfeest met de hele familie zorgt altijd voor gedoe, toch knap Ach ja, we zien wel hoe we het vorig jaar gaan doen, misschien wel niet... Who knows!
Oud 07-12-2009, 16:32
Dott
Dott is offline
Straks met vriendinnetje naar de bios.
En vandaag is een beetje een boos/verdriet dag, dus dat we naar 'er komt een vrouw bij de dokter' gaan komt goed uit.
Kan ik lekker vrouwelijk zijn en janken.
Oud 07-12-2009, 17:44
Juana__
Juana__ is offline
Ik mis hem. We bellen om de zoveel paar dagen eens en sturen wel iedere dag een paar smsje's. Nog minder dan 2 weken, en dan zie ik hem... als alles volgens plan gaat.
Maar dan gaan we elkaar misschien 2 maand niet zien. Dat is lang pfff

De vriend waarmee ik ging uitgaan maar wat ik uiteindelijk niet deed blijft proberen een afspraak te maken. We babbelen een keer per week ofzo op msn en het is altijd leuk en gezellig. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet met hem ga afspreken zolang ik samen ben met mijn 'vriendje'... (wat heel lang kan duren als het van mij afhangt)

Maar ik ben best wat nieuwsgierig... het lijkt erop dat we hetzelfde gevoel voor humor hebben, er vallen geen stilte's in onze msn-gesprekken, het lijkt echt wel goed te klikken tussen ons want ik ben helemaal geen goede msn-babbelaar. Maar iets samen doen met hem als 'gewoon vrienden' zit er niet in, daarvoor klikt het net ietsje te goed hehe.
En dan herinner ik mijn vriendje - die jaloers was - en zei dat hij niet hield van hoe 'de vriend' over me babbelde, dat hij gewoon me in bed wou krijgen.Hehehe... natuurlijk zal daar wel wat waar van zijn maar ik vermoedde eigenlijk dat dat meer "stoere jongenspraat" was

Maar ik ben gelukkig met mijn keuze... er is wel nog wat te werken aan ons, maar we gaan de goede richting in.
Oud 07-12-2009, 18:03
ST*R
ST*R is offline
Hem gisteravond weer gezien en het was weer geweldig. Ongeveer de hele nacht gepraat, veel gelachen, lief gedaan en gezoend <3 Ow en seks gehad, ik kon hem gewoon niet meer weerstaan vond ook dat we wel lang genoeg gewacht hadden. Paar minuten nadat ik weg was vannochtend belde hij om te vragen wanneer hij me weer zag, en nu zie ik m vrijdag en dat vind ik eigenlijk veeel te ver weg.
Hij is perfect. Ik denk dat ik 'm met ga trouwen.
Oud 07-12-2009, 20:24
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Niet leuk..
Het valt me op dat sommige mensen net 2 weken de relatie uit hebben en nu al met een ander aan komen zetten. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Ik zou dat niet kunnen en ik vind iemand gewoon niet zo snel zo leuk. Ik weet ook niet wat het is, maar ik ben wel weer toe aan een relatie, nu nog de juiste tegenkomen.
Oud 07-12-2009, 21:27
justhanna
justhanna is offline
Pff, door alle omstandigheden van de afgelopen tijd ben ik echt enorm gestresst en eigenlijk is het me allemaal wat teveel, en hij accepteert mijn stomme gedrag ook nog gewoon ook... Hij blijft er gewoon voor me zijn en dat ben ik echt niet zo gewend <3
Oud 07-12-2009, 21:32
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:
i feel lonely

Beter alleen dan in slecht gezelschap?
Oud 07-12-2009, 23:03
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Straks met vriendinnetje naar de bios.
En vandaag is een beetje een boos/verdriet dag, dus dat we naar 'er komt een vrouw bij de dokter' gaan komt goed uit.
Kan ik lekker vrouwelijk zijn en janken.
Nou, dat vrouwelijk zijn en janken gedeelte zat wel goed he?

Tering zeg, ik ben echt naar de tyfus van hem. En ik weet niet wat ik ermee moet.
Oud 07-12-2009, 23:40
Halflight
Halflight is offline
Leuk Ster, en heel knap dat je zolang gewacht hebt! Was het het waard ?

OT: Rustig hier. Het hele 'mijn ex heeft een nieuwe vriendin' idee is helemaal naar de achtergrond verdwenen en volgens mij kan ik mezelf inmiddels wel genezen verklaren .

Volgende week een date met een veel te oude man aan de andere kant van het land voor een dinertje, dat wordt vast hysterisch. En mijn semischarrel.. tja, daar komt geen zinnig woord uit.
Oud 08-12-2009, 07:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou, dat vrouwelijk zijn en janken gedeelte zat wel goed he?

Tering zeg, ik ben echt naar de tyfus van hem. En ik weet niet wat ik ermee moet.
Ja inderdaad, geen problemen op dat vlak inderdaad.
Maar goed, is ook wel eens lekker he meis?

Verder, heel veel twijfels of het zo wel door kon gaan.
Kan hem zo vaak niet bereiken, en dat wordt echt een vreselijke irritatie.
Maar als ik hem dan weer zie is dat helemaal weg.
Na de film kwam ie nog even langs, flink geknuffeld en gepraat.
Samen onder de douche en lekker in bed gelegen.
Jammer dat ie om 3 uur weer weg ging, en dat ik nu zo gaar als een kanarie ben
School om half 9
Pff.. verliefd..
Maar eigenlijk is dat helemaal niet goed..
Oud 08-12-2009, 08:40
Verwijderd
Vreemd weekend gehad. In ieder geval heel anders dan ik me had voorgesteld. Ik moet mezelf dan altijd overtuigen dat het niet altijd zo kan gaan als gepland, want ik kan me daar soms heel erg druk om maken. Het kan toch dat hij het druk heeft en het kan toch dat hij gewoon echt moe is? Soms loop ik te twijfelen, maar als ik er dan gewoon over nadenk weet ik dat het helemaal niet nodig is. Gelukkig kan ik dat wel bij hem kwijt en kan hij er ook goed mee omgaan. <3
Oud 08-12-2009, 17:01
Verwijderd
Mijn vriendin heeft het de laatste twee maanden erg druk met werk en studie en andere zaken, daardoor hebben we wat minder contact. De laatste dagen laat ze bijna niets van zich horen, sinds ik zondagavond bij haar wegging (was wel heel gezellig en leuk dit weekend, als ik bij haar ben is het allemaal prima!) tot nu één smsje gehad en dat vind ik nogal weinig in gedachten was ik een beetje boos/teleurgesteld op/over haar.

Belt ze net op, ze is gisteren om 18.00 uur naar bed gegaan en twintig minuten geleden pas wakker geworden. Bijna 24 uur achter elkaar geslapen. Het arme schaap is echt overwerkt aan het raken of is het gewoon al

Nu ben ik niet meer boos maar vind het superzielig voor haar <3333 Over anderhalve week heeft ze vakantie. Zal komend weekend extra lief voor haar zijn

Zo dat wilde ik even kwijt nu zal ik jullie weer een maand of wat met rust laten
Oud 08-12-2009, 17:07
kuik
kuik is offline
hmm de afgelopen drie keer dat we samen waren vond ik het eigenlijk niet zo heel gezellig... gewoon medium gezellig. beetje jammer. ik hoop dat het binnenkort weer superleuk wordt zoals daarvoor.
Oud 09-12-2009, 08:16
wup
wup is offline
Zelden zo gebaald van wakker worden.... ( en nee, het was geen seksdroom)
Oud 09-12-2009, 09:55
Dott
Dott is offline
Wat zijn we toch een raar stel.
Hebben een weddenschap wie het langst vol houd zonder de ander te zoenen oke, we zijn maf.
En afscheid gisteren was raar.
De komende dagen worden niet zo'n uitdaging, want hij moet veel werken, en ik heb morgen en vrijdag stage, zaterdag wel vrij en zondag ben ik ook de hele dag op weg.
Maar hij wilde me dit weekend wel zien had ie het over, maar dat waren vage plannen, dus we zullen zien.
Zondag 3 maand
Had een paar weken geleden niet eens gedacht dat we de 2 zouden halen..
Ondanks dat ie absoluut niet perfect is, wil ik hem eigenlijk toch niet kwijt
Oud 09-12-2009, 11:05
Verwijderd
het is zo heerlijk dat je na 1,5 jaar nog steeds zo fijn kunt lachen. gewoon echt lachen met vlinders in je buik, dat je echt een team bent en dat je samen op de bank kunt zitten en gewoon over nonsens kan praten, maar ook moeilijke gesprekken kunt hebben en dat hij je begrijpt of iig heel hard zijn best doet om je te begrijpen. <3. de laatste weken zoveel stemmingswisselingen gehad, of misschien door de switch in het weer, werd af en toe echt gek van mezelf, voelde me zoveel "zeikerige vrouw" *ugh* dan is het fijn om een optimistisch ADHDertje in je huis te hebben die dan om je heen stuitert en zegt dat het allemaal echt wel weer goedkomt, het heeft gewoon tijd nodig.

heerlijk is dat *liefde*
Oud 09-12-2009, 13:42
justhanna
justhanna is offline
@ Pannekoeketrut: daar kan ik me volledig bij aansluiten, alleen ipv 1,5 jaar is het 7 maand
Oud 09-12-2009, 16:16
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Mijn vriendje is de beste
Oud 09-12-2009, 16:41
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Leuk Ster, en heel knap dat je zolang gewacht hebt! Was het het waard ?

OT: Rustig hier. Het hele 'mijn ex heeft een nieuwe vriendin' idee is helemaal naar de achtergrond verdwenen en volgens mij kan ik mezelf inmiddels wel genezen verklaren .

Volgende week een date met een veel te oude man aan de andere kant van het land voor een dinertje, dat wordt vast hysterisch. En mijn semischarrel.. tja, daar komt geen zinnig woord uit.
haha nouja ´zolang´, een paar dates, maargoed voor mij is dat best lang. en jaaa zeker het wachten waard! vannacht onverwachts bij m geslapen en dat was weer geweldig
mooi dat je genezen bent! wel chill dat je er niet meer zo mee zit. en veel plezier op je date
Oud 09-12-2009, 17:05
Juana__
Juana__ is offline
Ik ben trots op hem
Ze hebben nu al twee matchen gewonnen. Gisteren één en zaterdag één. En van de zaterdag hadden ze er een artikel overgeschreven in de krant, en ze hebben 2x zijn naam erin vermeld als 'opvallende goede individuele speler'...
Dat vind ik nu zo leuk.
En hij vindt het leuk dat ik blij ben voor hem

Nog 10/11 dagen en dan zie ik hem 1 of 2 dagen, minder dan verwacht, ik ben wel wat teleurgesteld maar ik begrijp wel dat het niet anders kan
Oud 09-12-2009, 18:42
stout!
stout! is offline
We kunnen zo goed klieren samen . Echt fijn.
Oud 09-12-2009, 20:16
Atelier Madame
Citaat:
We kunnen zo goed klieren samen . Echt fijn.
hihi jullie zijn volgens mij echt een droomkoppel samen. Ik zie m zo weer, heb zin om m te knuffelen want vanochtend beetje ruzie gehad(a), wel gelijk bij gelegd. Maar nu mis ik m!
Oud 09-12-2009, 20:52
indigo
indigo is offline
Nou, jij mag anders ook niet klagen volgens mij, Atelier Madame . Ik ben een beetje jaloers op je dat jouw vriendje zo dichtbij je woont (al mag ik niet zeuren want hij is heel erg vaak bij mij, maar toch is vaker beter). Maar dus, nouja, ik mis hem want ik moet leren en ik wil gewoon dat ik af en toe even kan zeggen tegen hem wat voor toffe dingen ik leer . En om te knuffelen natuurlijk <3.
Oud 09-12-2009, 20:56
Atelier Madame
Citaat:
Nou, jij mag anders ook niet klagen volgens mij, Atelier Madame . Ik ben een beetje jaloers op je dat jouw vriendje zo dichtbij je woont (al mag ik niet zeuren want hij is heel erg vaak bij mij, maar toch is vaker beter). Maar dus, nouja, ik mis hem want ik moet leren en ik wil gewoon dat ik af en toe even kan zeggen tegen hem wat voor toffe dingen ik leer . En om te knuffelen natuurlijk <3.
hihi ik heb zeker niet te klagen <3
maaar we hebben het allebei gewoon waanzinnig druk waardoor we elkaar gewoon niet altijd even veel zien (op normale tijden dan, kan wel elke nacht tegen m aankruipen).
Oud 09-12-2009, 21:57
Atelier Madame
Citaat:
Ex vriendje krijgt een auto ongeluk terwijl wij aan het bellen zijn. Rijdt hij zijn auto in de vangrail
Wel heel sneu hoor, hij heeft zn auto heel hard nodig en net gekocht. Maar gelukkig is hij zelf niet gewond.
Vriendin zei al: jij bent er niet schuldig aan. Hij is bestuurder.
Pff gelukkig dat ze dat zegt, want hij praat alsof het mede mijn fout is. "Alles in 1 avond kwijt, ik heb zelfs mn auto voor je over"
ten eerste moet je maar niet bellen tijdens het rijden en ten tweede is het gewoon een gemene zak als hij jou de schuld geeft..
Oud 09-12-2009, 22:07
ST*R
ST*R is offline
@ Xentric: ahh wat gemeen van m..

Ik zou vanavond uitgaan in zn stad dus hij vroeg al of ik daarna niet bij hem kon slapen. Uitgaan gaat niet door maar ik vroeg of ik niet alsnog bij hem kon slapen (ik was helemaal onrustig, en het idee dat ik hem een paar dagen niet zou zijn was kut). Was wel bang dat dat het liever niet had, omdat hij t super druk met zn studie heeft en als we samen slapen, slapen we niet echt veel. En omdat we elkaar wel veel gezien hebben laaste tijd (vanmiddag nog), dat hij nu zoiets had van ´nu even niet´. Maar hij wil graag dat ik kom, jeej!!
haha oke echt onzin verhaal.. maar volgens mij ben ik echt te verliefd.
en ik sprak vandaag de vorige weer eens (die met de problemen), en wat is hij anders dan de nieuwe echt een heel ander niveau. toen voelde het wel alsof ik hem heel leuk vond, maar als ik het vergelijk met wat ik nu voel was dat toch wel heeeel anders.

edit: ow toch niet samen slapen

Laatst gewijzigd op 09-12-2009 om 22:38.
Oud 09-12-2009, 22:16
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Normaal gesproken belt hij handsfree, maar nu viel de telefoon na ik "wooooo" hoorde. Dus niet handsfree gebeld.
K krijg net een smsje: alles kwijt voor niks.

Hoe bedoel je proberen in te spelen op een schuldgevoel.
Nou inderdaad zeg, Maar het werkt toch hoop ik niet he?

ot: Hij is lief en hoe koppig ik ook doe en hoe bot ik ook tegen hem doe, hij gaat daar niet in mee.

Regels voor berichten