Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk Ster, en heel knap dat je zolang gewacht hebt! Was het het waard
![]() OT: Rustig hier. Het hele 'mijn ex heeft een nieuwe vriendin' idee is helemaal naar de achtergrond verdwenen en volgens mij kan ik mezelf inmiddels wel genezen verklaren ![]() Volgende week een date met een veel te oude man aan de andere kant van het land voor een dinertje, dat wordt vast hysterisch. En mijn semischarrel.. tja, daar komt geen zinnig woord uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, is ook wel eens lekker he meis? ![]() Verder, heel veel twijfels of het zo wel door kon gaan. Kan hem zo vaak niet bereiken, en dat wordt echt een vreselijke irritatie. Maar als ik hem dan weer zie is dat helemaal weg. Na de film kwam ie nog even langs, flink geknuffeld en gepraat. Samen onder de douche en lekker in bed gelegen. Jammer dat ie om 3 uur weer weg ging, en dat ik nu zo gaar als een kanarie ben ![]() School om half 9 ![]() Pff.. verliefd.. Maar eigenlijk is dat helemaal niet goed..
|
Verwijderd
|
Vreemd weekend gehad. In ieder geval heel anders dan ik me had voorgesteld. Ik moet mezelf dan altijd overtuigen dat het niet altijd zo kan gaan als gepland, want ik kan me daar soms heel erg druk om maken. Het kan toch dat hij het druk heeft en het kan toch dat hij gewoon echt moe is? Soms loop ik te twijfelen, maar als ik er dan gewoon over nadenk weet ik dat het helemaal niet nodig is. Gelukkig kan ik dat wel bij hem kwijt en kan hij er ook goed mee omgaan. <3
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin heeft het de laatste twee maanden erg druk met werk en studie en andere zaken, daardoor hebben we wat minder contact. De laatste dagen laat ze bijna niets van zich horen, sinds ik zondagavond bij haar wegging (was wel heel gezellig en leuk dit weekend, als ik bij haar ben is het allemaal prima!) tot nu één smsje gehad en dat vind ik nogal weinig
![]() Belt ze net op, ze is gisteren om 18.00 uur naar bed gegaan en twintig minuten geleden pas wakker geworden. Bijna 24 uur achter elkaar geslapen. Het arme schaap is echt overwerkt aan het raken of is het gewoon al ![]() Nu ben ik niet meer boos maar vind het superzielig voor haar <3333 Over anderhalve week heeft ze vakantie. Zal komend weekend extra lief voor haar zijn ![]() Zo dat wilde ik even kwijt nu zal ik jullie weer een maand of wat met rust laten ![]() |
![]() |
|
Wat zijn we toch een raar stel.
Hebben een weddenschap wie het langst vol houd zonder de ander te zoenen ![]() En afscheid gisteren was raar. De komende dagen worden niet zo'n uitdaging, want hij moet veel werken, en ik heb morgen en vrijdag stage, zaterdag wel vrij ![]() Maar hij wilde me dit weekend wel zien had ie het over, maar dat waren vage plannen, dus we zullen zien. Zondag 3 maand ![]() Had een paar weken geleden niet eens gedacht dat we de 2 zouden halen.. Ondanks dat ie absoluut niet perfect is, wil ik hem eigenlijk toch niet kwijt ![]()
|
Verwijderd
|
het is zo heerlijk dat je na 1,5 jaar nog steeds zo fijn kunt lachen. gewoon echt lachen met vlinders in je buik, dat je echt een team bent en dat je samen op de bank kunt zitten en gewoon over nonsens kan praten, maar ook moeilijke gesprekken kunt hebben en dat hij je begrijpt of iig heel hard zijn best doet om je te begrijpen. <3. de laatste weken zoveel stemmingswisselingen gehad, of misschien door de switch in het weer, werd af en toe echt gek van mezelf, voelde me zoveel "zeikerige vrouw" *ugh* dan is het fijn om een optimistisch ADHDertje in je huis te hebben die dan om je heen stuitert en zegt dat het allemaal echt wel weer goedkomt, het heeft gewoon tijd nodig.
heerlijk is dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mooi dat je genezen bent! wel chill dat je er niet meer zo mee zit. en veel plezier op je date ![]()
|
![]() |
Ik ben trots op hem
![]() Ze hebben nu al twee matchen gewonnen. Gisteren één en zaterdag één. En van de zaterdag hadden ze er een artikel overgeschreven in de krant, en ze hebben 2x zijn naam erin vermeld als 'opvallende goede individuele speler'... Dat vind ik nu zo leuk. En hij vindt het leuk dat ik blij ben voor hem ![]() Nog 10/11 dagen en dan zie ik hem 1 of 2 dagen, minder dan verwacht, ik ben wel wat teleurgesteld maar ik begrijp wel dat het niet anders kan |
![]() |
|
Nou, jij mag anders ook niet klagen volgens mij, Atelier Madame
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maaar we hebben het allebei gewoon waanzinnig druk waardoor we elkaar gewoon niet altijd even veel zien (op normale tijden dan, kan wel elke nacht tegen m aankruipen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Xentric: ahh wat gemeen van m..
Ik zou vanavond uitgaan in zn stad dus hij vroeg al of ik daarna niet bij hem kon slapen. Uitgaan gaat niet door maar ik vroeg of ik niet alsnog bij hem kon slapen (ik was helemaal onrustig, en het idee dat ik hem een paar dagen niet zou zijn was kut). Was wel bang dat dat het liever niet had, omdat hij t super druk met zn studie heeft en als we samen slapen, slapen we niet echt veel. En omdat we elkaar wel veel gezien hebben laaste tijd (vanmiddag nog), dat hij nu zoiets had van ´nu even niet´. Maar hij wil graag dat ik kom, jeej!! haha oke echt onzin verhaal.. maar volgens mij ben ik echt te verliefd. en ik sprak vandaag de vorige weer eens (die met de problemen), en wat is hij anders dan de nieuwe ![]() edit: ow toch niet samen slapen ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2009 om 22:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Hij is lief en hoe koppig ik ook doe en hoe bot ik ook tegen hem doe, hij gaat daar niet in mee. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 |