Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is misschien te bescheiden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat was in de tijd van ''Solero'', lel. Nu ben ik iets volwassener en wijzer geworden (met een uitspatting daargelaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hi
![]() Een leuk verhaal van vandaag tijdens de Gouden Eeuwperiode met mijn mentor. Zij (mentor): Ja er is zo'n mooie film over het leven van Johannes Vermeer. Wij: Ooh The Girl with the Pearl Earring! Zij: Ja, die was laatst op tv, alleen had ik 'm toen gemist ![]() Kind1: Oh ik heb 'm thuis. Kind2: Jaa ik ook! Mentor: Hooh zullen we 'm kijken? Wij: Ja leuk ![]() En nu gaan we morgen tijdens periode 2 uur film kijken ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had een negen voor microscopie!
||
Citaat:
![]() Ik ben echt behoorlijk uitgeteld. Vanochtend zou ik mijn haar moeten wassen en dan sta ik altijd om 6.20 op, maar was dus (voor het eerst) terug gaan slapen en toen was het opeens 6.50! Dus moest ik het hele ochtendritueel in recordtempo afwerken, kom ik net op tijd op school en ben ik om halfvijf klaar. Net heb ik resten van gister gekeken en nu ben ik moee ![]() OT: Ja, wel zuiver, alleen niet heel hoog.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|