Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
para weet jij misschien hoe het kan dat wanneer ik mijn scherm gemaximaliseerd heb een gedeelte aan de rechterkant wegvalt (waardoor de scrollbalk niet zichtbaar is)?
Is dat met alle programma's zo? Want dan heb je je monitorinstellingen verkeerd staan. Je monitor denkt dan zeg maar dat hij groter is dan hij werkelijk is. Grootheidswaan. Dat kun je fixen door met de knopjes op je monitor te pielen. Althans, als het goed is heb je op je monitor een aantal knopjes, meestal één met een soort afbeelding van een lijstje (dat is de menuknop), eentje met een plusteken erop en eentje met een minteken. Vaak kun je gewoon naar 't menu en dan staat er gewoon iets in de richting van 'auto adjust', dus kun je die doen en dan wordt het automatisch aangepast. (Oja, de menuknop fungeert binnen het menu zelf als enterknop.)

Als je niet iets hebt in de richting van 'auto adjust' dan moet je zelf aan de slag met de instellingen. Ik weet niet welke monitor je hebt dus ik weet ook niet welk menu je krijgt, maar meestal heten de onderdelen die je nodig hebt iets in de richting van 'Positioning' en 'OSD settings'.
Advertentie
Oud 02-12-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
O.o link?
http://www.youtube.com/user/TheBatave#p/u/1/CUpXLYfUO4Y
Oud 02-12-2009, 20:12
Verwijderd
Oud 02-12-2009, 20:13
Verwijderd
Gaan we weer.
Oud 02-12-2009, 20:13
Verwijderd
Ajax weer op gelijke hoogte, .
Oud 02-12-2009, 20:14
Verwijderd
http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...enweg-71/fotos
Wat stereotyp
Oud 02-12-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij vertellen waarom Firefox opeens heeft besloten dat ik nergens ingelogd mag blijven?
Dan is er iets met je cookies. Kijk even of je bij Opties in het tabje 'privacy' de optie 'cookies van websites accepteren' aangevinkt hebt staan. En 'cookies van derden accepteren' ook, en in dat keuzemenu over hoe lang ze bewaard moeten blijven moet je 'tot ze verlopen' hebben.
Oud 02-12-2009, 20:15
Verwijderd
Daar kom ik regelmatig langs

Dat huis is niks in vergelijking met de overburen.
Oud 02-12-2009, 20:16
Verwijderd
Dat is allemaal in orde, maar ik geloof dat ik de boosdoener al gevonden heb. Alle cookies werden bij het afsluiten van Firefox verwijderd.
Oud 02-12-2009, 20:17
Verwijderd
Kun je er niet even een leuk hoofd op photoshoppen?
Oud 02-12-2009, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Daar kom ik regelmatig langs

Dat huis is niks in vergelijking met de overburen.
Maar die hebben vast niet een vleugel in de hal en een berenvel voor de open haard en geweien aan de muren!
Oud 02-12-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Maar die hebben vast niet een vleugel in de hal en een berenvel voor de open haard en geweien aan de muren!
Dat zekers niet!
Neko*
Neko* is offline
Helpdesk Para.
Verwijderd
Citaat:
fu
Oud 02-12-2009, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dat zekers niet!
en het wordt vast ook niet verkocht inclusief kinderen in het zwembad!

Oud 02-12-2009, 20:19
Verwijderd
Bij mij werkt de standaard schijfdefragmentatie altijd heel slecht, ook al heb ik zo'n 20% vrije ruimte. Ik heb toen maar een alternatief defragmentatieprogramma gedownload en die werkte wel goed.
Oud 02-12-2009, 20:20
Verwijderd
Ik vind dat oude huizen maar weinig aandacht aan badkamers schenken. Dan heb je bijvoorbeeld zoiets:
http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...fotos/#foto-15
Mooi ruim, geweldig uitzicht, stoere kachel, maar de badkamer is kleiner dan die in het 50-meter-appartement waar we nu wonen.
Oud 02-12-2009, 20:21
Verwijderd
Citaat:
en het wordt vast ook niet verkocht inclusief kinderen in het zwembad!

Wel een kick ass vijver, en sowieso niet te koop.

Ik wil miljoenen!

o_o wat ik dan wel niet eens zou gaan doen
Oud 02-12-2009, 20:23
Verwijderd
Ik zou het in elk geval niet allemaal aan een huis uitgeven huizen van 300.000-500.000 zijn vaak mooier dan huizen van boven de twee miljoen.
Oud 02-12-2009, 20:23
Verwijderd
Van binnen dan.
Oud 02-12-2009, 20:24
Verwijderd
Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...horst-49/fotos
Oud 02-12-2009, 20:25
Verwijderd
Samen wat kopen?
Oud 02-12-2009, 20:26
Verwijderd
ok, betaal jij? dan zorg ik voor de huisdieren.
Oud 02-12-2009, 20:27
Verwijderd
Ik denk dat als ik miljonair ben, ik alsnog geen huis zou kopen.
Oud 02-12-2009, 20:28
Verwijderd
Ik ben een huisdier!

Ok ik betaal, maar ik wil zekers kreeften in huis.
Oud 02-12-2009, 20:29
Batave
Batave is offline
Oh, dat is een liedje dat je bij youtube kan krijgen als de muziek geblokt wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=A98BdGBdevY
Oud 02-12-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:

Fap ze
Oud 02-12-2009, 20:31
Batave
Batave is offline
OMG ;dD;dDD
Oud 02-12-2009, 20:31
Verwijderd
Geil!
Oud 02-12-2009, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat als ik miljonair ben, ik alsnog geen huis zou kopen.
Zou je huren, ja? Waarom?
Oud 02-12-2009, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is een liedje dat je bij youtube kan krijgen als de muziek geblokt wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=A98BdGBdevY
ach so! dankje!
Oud 02-12-2009, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Zou je huren, ja? Waarom?
Ik ben niet graag gebonden aan één plek. Daarnaast denk ik dat de HRA over niet al te lange tijd afgeschaft/ingeperkt gaat worden, en dan zou het een slechte investering zijn.
Oud 02-12-2009, 20:37
Verwijderd
Oud 02-12-2009, 20:38
Verwijderd
ik moet morgen om 6.45 de deur uit
Oud 02-12-2009, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet graag gebonden aan één plek. Daarnaast denk ik dat de HRA over niet al te lange tijd afgeschaft/ingeperkt gaat worden, en dan zou het een slechte investering zijn.
Nouja, dat laatste is natuurlijk een beetje koffiedik kijken. Maar gebonden zijn aan één plek, ja, dat is wel een flink nadeel inderdaad.

Ik had 't niet verwacht, van jou zou ik eerder een 'huren is weggegooid geld'-houding verwachten.
Oud 02-12-2009, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat laatste is natuurlijk een beetje koffiedik kijken. Maar gebonden zijn aan één plek, ja, dat is wel een flink nadeel inderdaad.

Ik had 't niet verwacht, van jou zou ik eerder een 'huren is weggegooid geld'-houding verwachten.
Het is, HRA of geen HRA, sowieso een mythe dat een huis kopen de enige manier is om als kleine particulier een vermogen op te bouwen. Huren is goedkoper, en het uitgespaarde geld kun je beleggen.
Oud 02-12-2009, 20:41
Verwijderd
What has been SEEN CAN NOT BE UNSEEN
Oud 02-12-2009, 20:42
Verwijderd
Citaat:
What has been SEEN CAN NOT BE UNSEEN
Oud 02-12-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Het is, HRA of geen HRA, sowieso een mythe dat een huis kopen de enige manier is om als kleine particulier een vermogen op te bouwen. Huren is goedkoper, en het uitgespaarde geld kun je beleggen.
Het gaat niet om vermogen, het gaat erom dat je het geld dat je kwijt bent aan een hypotheek na de verkoop weer terugkrijgt. Als 't een beetje meezit zelfs met enige winst. En dat huren goedkoper is, dat weet ik zo net nog niet hoor. Zeker in Amsterdam vallen hypotheken dikwijls lager uit dan de huurprijs per maand, omdat degene van wie 't huis is natuurlijk ook winst wil maken. (Dat gaat natuurlijk niet op bij sociale huurwoningen, maar een leuk appartementje binnen de ring krijg je momenteel niet met minder dan 10 jaar wachttijd, dus dat laat ik even voor wat 't is.)
Oud 02-12-2009, 20:49
Verwijderd
Katet Nagorra
Verwijderd
Citaat:
Katet Nagorra
Verwijderd
Haha.
Oud 02-12-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet om vermogen, het gaat erom dat je het geld dat je kwijt bent aan een hypotheek na de verkoop weer terugkrijgt. Als 't een beetje meezit zelfs met enige winst. En dat huren goedkoper is, dat weet ik zo net nog niet hoor. Zeker in Amsterdam vallen hypotheken dikwijls lager uit dan de huurprijs per maand, omdat degene van wie 't huis is natuurlijk ook winst wil maken. (Dat gaat natuurlijk niet op bij sociale huurwoningen, maar een leuk appartementje binnen de ring krijg je momenteel niet met minder dan 10 jaar wachttijd, dus dat laat ik even voor wat 't is.)
De rente krijg je niet terug. Het rendement op de investering is dus het rendement op je vastgoed (zeer onzeker vanwege de twijfelachtige positie van de HRA) minus de rente die je erover betaalt (ook onzeker vanwege de HRA).
Oud 02-12-2009, 20:56
Verwijderd
Citaat:
De rente krijg je niet terug. Het rendement op de investering is dus het rendement op je vastgoed (zeer onzeker vanwege de twijfelachtige positie van de HRA) minus de rente die je erover betaalt (ook onzeker vanwege de HRA).
Juist, dus je gaat pas winst maken als je de rente hebt afbetaald. Dan is dat gedeelte verloren geld, maar bij huren zijn ál je woonlasten verloren geld, dus zo'n sterk argument vind ik dat niet. Zeker omdat huren in Amsterdam dus dikwijls duurder is dan een hypotheek.

In het HRA-gebeuren heb ik me overigens niet verdiept, dus daar kan ik weinig over kwijt.
Oud 02-12-2009, 20:56
Verwijderd
Ik snap echt de ballen van hypotheekrenteaftrek.
Oud 02-12-2009, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Juist, dus je gaat pas winst maken als je de rente hebt afbetaald. Dan is dat gedeelte verloren geld, maar bij huren zijn ál je woonlasten verloren geld, dus zo'n sterk argument vind ik dat niet. Zeker omdat huren in Amsterdam dus dikwijls duurder is dan een hypotheek.

In het HRA-gebeuren heb ik me overigens niet verdiept, dus daar kan ik weinig over kwijt.
Hoezo, "je gaat pas winst maken als je de rente hebt afbetaald"? Dat is onzin. Je winst is gewoon de waardevermeerdering van je huis min de rente die je hebt betaald. Als je huurt, kan dat vaak goedkoper (misschien niet in Amsterdam maar daar kan ik weinig over zeggen) en heb je minder vaste lasten. Daarnaast: als je hypotheek is afbetaald moet je vermogensbelasting betalen, en daar heb je bij huren geen last van.
Oud 02-12-2009, 21:03
Verwijderd
Paranoide, ik heb echte kreeft-klauwtjes voor de crabwolf. ;x
Oud 02-12-2009, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt de ballen van hypotheekrenteaftrek.
Het is vrij simpel, de hypotheekrente die je betaalt wordt van je belastbaar inkomen afgetrokken. Als je veel verdient betekent dat dat de staat 52% van je hypotheekrente betaalt. Het is een domme, onzinnige maatregel die veel welvaart vernietigt doordat het denivellerend is, de huizenprijzen opdrijft en onnodige bureaucratie met zich meebrengt.
Oud 02-12-2009, 21:06
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Oud 02-12-2009, 21:08
Verwijderd
Imene!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten