Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Geef de moed niet op, jouw tijd komt nog wel.
Haha dat zeg ik zelf ook altijd. Je wilt graag lekker gaan shoppen, maar je saldo zit in een dip. Gedaan vandaag en mijn saldo zit absoluut niet in een dip op dit moment. Gelukkig word je omringd door fijne mensen. Ik ben de hele dag alleen. Als je een relatie hebt, kun je van jouw partner jaloerse trekjes verwachten. Nou dat scheelt dan weer hè! Probeer verschillende zaken tot de kern te herleiden. Wut? Aanvaard nieuwe verantwoordelijkheden voor jouw familie. Wut? Jouw goede oordeel laat je vandaag helaas een beetje in de steek. Dat denk ik niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Geef de moed niet op, jouw tijd komt nog wel.
Dat geloof ik graag want ik ben nog jong. Je wilt graag lekker gaan shoppen, maar je saldo zit in een dip. dat klopt ja ![]() Gelukkig word je omringd door fijne mensen. ja gelukkig maar. Als je een relatie hebt, kun je van jouw partner jaloerse trekjes verwachten. Ja soms word ik er ook moe van dat m'n vriend zo jaloers is op alles en iedereen ![]() Probeer verschillende zaken tot de kern te herleiden. Aanvaard nieuwe verantwoordelijkheden voor jouw familie. Jouw goede oordeel laat je vandaag helaas een beetje in de steek. bla bla bla wat een geneuzel weer. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is een prima idee om er even tussenuit te gaan, misschien zelfs wel in je eentje. Op die manier heb je rust om je heen en kun je even goed nadenken over de wending die je leven moet nemen.
Dat kan ook zonder er even tussenuit te gaan. Er kan vandaag een geheim boven tafel komen. Voor jou zijn dat de ontbrekende puzzelstukjes. Nu kun je ermee aan de slag en het verleden verwerken. Jahoor :') Je krijgt een financiële meevaller en hebt het gevoel dat je alles aankunt. Dat is ook werkelijk het geval. Ik kreeg een tientje van mijn schoon-opaenoma
|
![]() |
Je hebt zin om eens even lekker uit de band te springen, maar pas daar toch mee op. Heb je er goed over nagedacht? Sommige kleine dingen kunnen namelijk grote consequenties hebben. Voor je het weet heb je de poppen aan het dansen.
True, hoe graag ik ook bezig wil met mijn hobbies ik moet echt m'n huiswerk doen... Anders krijg ik veel problemen met school, meh, problemen met school betekend volgend jaar niet naar engeland ![]() Je gevoelens zijn nogal verward en daardoor kun je maar moeilijk grip op je emoties krijgen. En daardoor kun je je al helemaal geen beeld vormen wat andere mensen nu eigenlijk van jou willen. True, hele lieve vriend hebben maakt me zowiezo al onzeker en hij is zo lief. Er naast is m'n beste vriend ook nog eens heel close aan het wezen en dat maakt me heel confused en ik weet idd niet wat hij soms bedoelt.... maar ik ga er niet te veel op inlezen en nu dus echt m'n huiswerk maken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
De druk wordt je bijna te groot. Je stelt veel te hoge eisen aan alle dingen die je doet. Het is dus ook geen wonder dat je bijna uitgeput bent.
right. Mensen waarderen jou ook zonder perfectionistische poespas, hoor. haha ik en perfectionistisch. Jouw timing met betrekking tot een financiële deal of op het vlak van onderhandelen is uitstekend. Wanneer je in de verkoop werkzaam bent, kun je een winstgevende dag beleven. daar doe ik niet aan. Houd je eens bezig met de natuur, of werk lekker in de tuin. ja met dit weer zeker :') |
![]() |
|
Voel je vandaag behoefte om te dansen? Geef daar aan toe, voor zover de omstandigheden dit toelaten.
Haha, Ik heb idd wel zin om weer eens écht uit te gaan, maar dat zit er nog even niet in ivm tentamens enzo. Je gevoel is een signaal dat je vandaag voeling hebt met het ritme van het leven zelf, niet op de laatste plaats met je lichaam. Wat een hippie gezwets, maar ik go wel met de flow enzo. Hoewel je niet graag iets verandert, ben je nu wel toe aan een nieuwe uitdaging. En het maakt niet uit of dat op je werk is of privé. De planeten steunen je bij het starten van een nieuwe cursus, workshop of bij een sollicitatie. Grijp dus snel je kans. Klopt. Net de laatste werkdag gehad in R'dam, morgen (eigenlijk vandaag) de semi-opening van de Starbucks voor vrienden en familie. Ik was er idd wel klaar mee in Roffa en vind het allemaal wel spannend om na zoveel jaar ergens anders te beginnen.
|
Verwijderd
|
Hoewel je bekend staat om je kalmte en rust, is daar nu weinig van te merken! Als een kip zonder kop ren je van hot naar her en je wilt niet stilzitten. Je krijgt hierdoor veel gedaan. Lichaamsbeweging is daarbij ook nog eens een heel goede uitlaatklep.
Hmm ik ben nog doodmoe dus ik heb er nog niks van gemerkt, ben benieuwd ![]() Het is een beetje een vervelende dag, maar gelukkig komt er een leuk extraatje uit een zeer onverwachte hoek. Dat stemt je ineens veel vrolijker, want je bent er erg door verrast. Ik ga vandaag juist alleen maar leuke dingen doen! Dus of die moeten heel erg tegenvallen, maar dat zal wel meevallen denk ik ![]() Over de minder prettige dingen heb je een lang en goed gesprek met een vriend of vriendin. Nou wie weet, ik ga zo lunchen met 2 vriendinnetjes dus misschien komt er wel een goed gesprek ;x |
![]() |
|
![]() |
Aan het eind van deze dag zou je jezelf uitzonderlijk fit kunnen voelen. Ga echter toch op tijd naar bed. Het is een mooie tijd om je huis te veranderen. Wat je relatie betreft kun je nu niet meer doen alsof er niets aan de hand is. Probeer niet zo angstig de goede sfeer te behouden. Een pittige confrontatie is soms onvermijdelijk. Die biedt in ieder geval ruimte tot oplossingen. Buitenshuis is er voldoende afleiding.
Dit klopt verbazend goed bij vandaag ![]()
|
Aan het eind van deze dag zou je jezelf uitzonderlijk fit kunnen voelen. Ga echter toch op tijd naar bed. Het is een mooie tijd om je huis te veranderen. Wat je relatie betreft kun je nu niet meer doen alsof er niets aan de hand is. Probeer niet zo angstig de goede sfeer te behouden. Een pittige confrontatie is soms onvermijdelijk. Die biedt in ieder geval ruimte tot oplossingen. Buitenshuis is er voldoende afleiding.
Eh, nee.
|
Hoewel je bekend staat om je kalmte en rust, is daar nu weinig van te merken! Als een kip zonder kop ren je van hot naar her en je wilt niet stilzitten. Je krijgt hierdoor veel gedaan. Lichaamsbeweging is daarbij ook nog eens een heel goede uitlaatklep.
Whaha, ik ben de hele dag al zo duf als een konijn en normaal gesproken is dat hartstikke andersom. Het is een beetje een vervelende dag, maar gelukkig komt er een leuk extraatje uit een zeer onverwachte hoek. Dat stemt je ineens veel vrolijker, want je bent er erg door verrast. Over de minder prettige dingen heb je een lang en goed gesprek met een vriend of vriendin. Niet dus.
|
Pas goed op als je van plan bent om te gaan beleggen of om ergens in te investeren.
Dat ben ik niet van plan. Laat je te weinig van je horen, dan kunnen bepaalde dingen nog wel eens een vervelend staartje krijgen en dat is niet de bedoeling. Communicatie met de mensen om me heen is prima. Op de een of andere manier doet je lichaam precies datgene wat je niet wilt! Mijn lichaam doet het prima vandaag. Je wilt georganiseerd en duidelijk zijn, maar je komt juist chaotisch en onduidelijk over. Probeer het met een flinke dosis humor te relativeren. Er staat van alles gepland de komende dagen. Het is juist vrij rustig deze week.
|
Verwijderd
|
Het is hoog tijd voor iets nieuws. Tenminste, dat vind je zelf! Gelukkig heb je de juiste planeten aan je zijde. Zolang je niets impulsiefs doet, is er niets aan de hand. Of je nu iets gaat doen aan je interieur of aan je baan, zorg dat je je vooraf goed laat adviseren. Leg de lat eens wat minder hoog.
Iemand zou met een vreemd plan aan kunnen komen. Wimpel dat niet te snel weg, want er zit best een goed idee achter en het zou nog goed kunnen werken ook. Jullie kunnen daar met zijn tweeën in ieder geval een goed gevolg aan geven. Wauw, dit is best wel kloppend ![]() |
![]() |
|
Je presteert vandaag een hoop.
Omg it iz true ![]() Of het nu op je werk is, of thuis, je weet van aanpakken. Kijk dan ook niet raar op als je allerlei complimenten over je heen krijgt. Die heb je meer dan verdiend. Nou die heb ik anders niet gehad vandaag. ![]() Ook aan zelfdiscipline heb je geen gebrek. Vandaag even niet nee. Helaas gaat het er op je werk iets minder rooskleurig aan toe. Je loopt het risico ondergesneeuwd te worden en je moet vechten voor je plekje en voor je principes. Ik werk donderdag en vrijdag pas weer hoor schatjes. De dingen gaan van een leien dakje. Nou!
|
Verwijderd
|
Je presteert vandaag een hoop. Of het nu op je werk is, of thuis, je weet van aanpakken.
nou niet over de hele dag, maar deze avond heb ik toch superveel gedaan en het ging allemaal vlekkeloos. Kijk dan ook niet raar op als je allerlei complimenten over je heen krijgt. Die heb je meer dan verdiend. Ik wil niet arrogant doen maar ik krijg eigenlijk best vaak complimenten op m'n werk. Ook aan zelfdiscipline heb je geen gebrek. zelfdiscipline is hier uberhaupt niet aanwezig dus nee. Helaas gaat het er op je werk iets minder rooskleurig aan toe. Je loopt het risico ondergesneeuwd te worden en je moet vechten voor je plekje en voor je principes. De dingen gaan van een leien dakje. huh en een paar zinnen geleden ging alles nog goed op het werk ![]() en ach ja, ik ben een laagopgeleide uitzendkracht die 17 jaar wordt geschat door de meeste mensen dus ik moet mezelf altijd bewijzen |
![]() |
|
Je had je financiën net op orde en je ziet nu door de bomen het bos al niet meer. Doe wat met je ideeën om geld te besparen.
Oh ik zou morgen bij een vriendin eten, ze wou trakteren dus check ![]() Ook op je werk zit het niet echt mee. Ik heb geeneens werk, kun je nagaan! Er is van alles gaande en jouw toekomst is daardoor onzeker. Ja dat klopt wel.. hm ![]() Het kan goed zijn dat je de afgelopen nacht een intense droom hebt gehad, die je je echter niet meer herinnert. Zo’n droom kan je dag kleuren en de dingen er heel anders doen uitzien dan gisteren. Wauuw ![]() ![]()
|
De één zijn dood is de ander zijn brood. Hoe cru dit ook klinkt, het is wel de realiteit, vooral vandaag. Aarzel dan ook niet te lang als je op deze manier een kans in de schoot geworpen krijgt. Neem jij die kans niet waar, dan doet een ander dat wel. Dit is helemaal jouw dag. Je zult vandaag nogal eens struikelen, en wel in meerdere opzichten. Til om te beginnen je voeten maar eens goed op tijdens het lopen. Verder kun je ernstig vallen over iets wat een goede vriend je lijkt aan te doen, figuurlijk vallen dus.
![]()
|
Je verheugt je op een gezellige avond met familie of vrienden. Helaas is dat enthousiasme ook te merken aan je budget. Je geeft bakken met geld uit.
Ik heb vandaag wel één broodje gezond gekocht en die was toch echt voor mezelf ![]() Gelukkig heb je voldoende ideeën om er niet down van te worden. Je zit bomvol ideeën. Loop echter niet al te hard van stapel, zijn al jouw plannen wel echt haalbaar? Het is in ieder geval een goed idee om eens wat medewerking te vragen van een goede vriend of vriendin. Ik heb helemaal geen ideeën, losers.
|
Verwijderd
|
Verwacht niet te veel van vrienden als het erop aan komt. Probeer beter om te gaan met kritiek op jouw functioneren. Je zult zien dat een opoffering niet zo zwaar is. Wanneer je iets niet het hoofd kunt bieden, mag je gerust om hulp vragen. Niemand zal je daar vreemd op aankijken, want het is knap om uit te komen voor je tekortkomingen. De situatie zal ook niet voor jou worden opgelost. Uiteindelijk zul je het toch helemaal op eigen kracht moeten doen.
Waarom zou ik dan om hulp vragen als ik het toch zelf moet doen? ![]() ![]() |
![]() |
|
Je wordt flink uitgedaagd om op te komen voor jezelf. Gelukkig ben jij aardig zelfbewust en kun jij daar wel aan gaan staan. Het is echter wel belangrijk dat je het doet, anders denken mensen dat ze over je heen kunnen lopen. Daar ben jij natuurlijk totaal niet van gediend. Op je werk barst eindelijk de bom. Je ergert je al langer aan een bepaald persoon, maar nu weet je je ergernis niet meer voor je te houden. Het is goed dat het eruit komt, maar pak het wel verstandig aan. Ga pas naar huis als alles helemaal is uitgesproken.
Ja, zelfbewust en niet over me heen laten lopen. Echte punten waar ik in uitblink. ![]()
|
Als je goed nadenkt heb je een aantal dringende kostenposten die jouw aandacht vragen. Jammer genoeg kun je door deze financiële strubbelingen niet helemaal doen wat je zelf wilt. Probeer daar dan leuke alternatieven voor te bedenken.
Wat? Waarom weet ik daar niks vanaf? Je hebt het zo druk met je werk, je huis en niet te vergeten je vrienden. Het is goed om zo nu en dan eens een dagje voor jezelf vrij te maken. Druk heb ik het niet, maar mijn sociale activiteiten staan wel op een laag pitje, ja. Tijd voor mezelf genoeg.
|
Wanneer je gaat daten, moet je wel een beetje oppassen. Vooral wanneer je iemand hebt ontmoet via internet. Die persoon doet zich waarschijnlijk een stuk mooier voor dan hij of zij werkelijk is. Gelukkig laat je intuïtie je niet in de steek en heb je van tevoren al een onderbuikgevoel. Luister daar ook naar. Achteraf gezien zal het met dat ene probleem wel meevallen. Alle goede dingen komen in drieën. Onderneem alleen iets nieuws als je daar ook echt voor de volle honderd procent achter staat.
Hahaha ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Koester jouw gezondheid, een goede gezondheid is namelijk een groot goed.
:koester: Tegen jouw verwachting in zul je gevraagd worden om lid te worden van een club. oeh spannend, ik ben benieuwd! Ga niet te laat alleen over straat. Was ik niet van plan vandaag. Je hebt vandaag weinig behoefte aan lange, diepe gesprekken. Je gaat liever lol maken in de stad, of een film kijken onder het genot van een wijntje. Voor jou hoeft het leven niet altijd even zwaar en betekenisvol te zijn, plezier is voor jou minstens net zo belangrijk. Eh, ja. |
![]() |
|
Je bent in de war en dat maakt je tegelijkertijd ook een beetje onzeker.
Nou in de war zou ik het niet noemen. De vaste bodem die jij altijd onder je voeten hebt, lijkt compleet weggeslagen en je wankelt nu een beetje door het leven. Are you my horoscope from almost 7 months ago? ![]() Eén vogel in de hand is beter dan tien in de lucht. Dat geldt zeker vandaag. Ja gimme gimme dan. ![]() Er lijken zich veel kansen voor te doen, maar daar zitten haken en ogen aan. Het lijkt dus verstandig jezelf tevreden te stelen met die ene, iets minder aantrekkelijke optie, die jou in ieder geval wel zekerheid verschaft. Ik heb echt geen idee waar dit over zou kunnen gaan. ;x
|
Ga bij het nemen van beslissingen niet overhaast te werk om teleurstellingen te voorkomen.
Daar zal ik nog eens over nadenken... Reken niet al te veel op de steun van Vrouwe Fortuna, je zult zelf het meeste werk moeten verzetten. Wat een bitch, die vrouwe fortuna, ik kan nooit op haar rekenen. Bedenk je dat veel mensen liever een ander de hete kolen uit het vuur laten halen. Ja duh. En ook al hang je soms graag de held uit, vandaag kun je jezelf wat dat betreft beter tienmaal bedenken. He jammer. ![]() Roem is meestal van korte duur! Joh!
|
Verwijderd
|
Wanneer je gaat daten, moet je wel een beetje oppassen. Vooral wanneer je iemand hebt ontmoet via internet. Die persoon doet zich waarschijnlijk een stuk mooier voor dan hij of zij werkelijk is. Gelukkig laat je intuïtie je niet in de steek en heb je van tevoren al een onderbuikgevoel. Luister daar ook naar. Achteraf gezien zal het met dat ene probleem wel meevallen. Alle goede dingen komen in drieën. Onderneem alleen iets nieuws als je daar ook echt voor de volle honderd procent achter staat.
WHUT ![]() |
![]() |
|
Iemand in je omgeving heeft het nogal moeilijk en jij steekt graag de helpende hand toe. Je kunt het niet aanzien dat diegene lijdt en jij zult eens even flink de handen uit de mouwen steken. Wanneer je een relatie hebt, zou vandaag de bom kunnen barsten. Je claimt je partner nogal en hij of zij is daar een beetje klaar mee. Als je single bent, zit het ook al niet mee. Je loopt een gênant blauwtje. Gelukkig gaat het wat werk of studie betreft een stuk beter.
Ik steek inderdaad graag de helpende hand toe, maar die handen uit de mouwen is weer een beetje overdreven. Verder barst nergens een bom in mijn relatie. Wel gaat het met de studie beter, of nou ja, beter... Ik heb stappen ondernomen zodat het beter zou kunnen gaan.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Daarbij is hij ook stier. Citaat:
![]() Deze horoscoop neemt te veel risico's door elke dag heel specifieke scenario's te beschrijven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt je zaakjes prima op orde.
Natuurlijk. Kansen zijn als het ware signalen die het leven je geeft. aha Ze geven aan dat je in actie moet komen. Ok. Weet je niet precies hoe je dat aan moet pakken, schroom dan niet om anderen om raad te vragen. Zal ik doen. Je zult vandaag een aantal lastige problemen op moeten lossen. Doe je dat niet, dan loop je het risico dat deze problemen zich opstapelen en je leven behoorlijk onaangenaam maken. ![]() Hier staat ook gewoon verder niets over wat er met me gaat gebeuren. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik moet rotjes opruimen, dat zie ik niet als 'beter'.
|
Je wilt zo graag een aantal dingen kopen, maar je staat er op dit moment financieel niet zo heel florissant voor.
Ik wil helemaal niet graag een aantal dingen kopen. Dat is jammer, maar je zult wat dingen moeten uitstellen. Ook stappen hoeft niet zo veel geld te kosten, het is geen slecht idee om het eens wat rustiger aan te doen. Stappen kost mij nooit veel geld. Probeer eens een nieuwe invalshoek. Je zou bijvoorbeeld kunnen leren om eens iets toe te geven. Ze zullen dat zeker waarderen en daardoor zal jullie relatie ineens een stuk kunnen verbeteren. Wat toegeven, ik geef dingen gewoon toe aan mensen die ik vertrouw, maar niet iedereen hoeft alles te weten hè! En sowieso, wat zou ik nu dan moeten toegeven. ![]()
|
Verwijderd
|
Je wilt zo graag een aantal dingen kopen, maar je staat er op dit moment financieel niet zo heel florissant voor.
Dat klopt helaas ja ![]() Dat is jammer, maar je zult wat dingen moeten uitstellen. jonge ik doe niet anders. Ook stappen hoeft niet zo veel geld te kosten, het is geen slecht idee om het eens wat rustiger aan te doen. Ik ga nooit uit dussss. Probeer eens een nieuwe invalshoek. Je zou bijvoorbeeld kunnen leren om eens iets toe te geven. Ze zullen dat zeker waarderen en daardoor zal jullie relatie ineens een stuk kunnen verbeteren. Iets toegeven? zoals wat? en wie is 'jullie'. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Daghoroscoop SanneMons | 5 | 05-06-2010 15:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25 Nona | 487 | 16-04-2005 00:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |