Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En lekker allemaal hoor! Samson en gertkoekjes zijn echt da bomb dus die moet je volgende keer meenemen voor als je een vreetkick hebt!!!!! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij hadden trouwens in maastricht ook een mooie sofenbuurman. Die had zo'n whole foods-diet: geen bewerkt voedsel eten. Maar dan ook echt niet. Hij at zelfs geen brood, hij kauwde op een handje granen bij wijze van boterham. Hij was broodmager en op een dag kocht hij een auto omdat hij te slap en energieloos was om te fietsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zat vlakbij Utrecht, sorry ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn hier trouwens superveel bakkerijen en slagerijen in de buurt! Ook Turkse bakkers, dus dan kan ik lekker Turkse pizza's enzo halen ![]() Ja, ik woon in een toffe buurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
|
Verwijderd
|
De vrije school gaat uit van de intrinsieke ontwikkeling van het kind. Er is een diep van binnenuit komende "zielekracht" die het kind zijn of haar eigen en unieke ontwikkeling doet doormaken. Het onderwijs dient hierbij stimulerend en ondersteunend te zijn. Een belangrijk element bij deze ontwikkeling vormt de 'ziel'.
Nou, sorry hoor :') |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat Fizzle zegt dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel jammer dat m'n ouders niet van het bestaan van de vrije school wisten toen ik kind was. En de Montessori zei ze ook niks. Ik zou er wel goed gedijen, denk ik. (Of eigenlijk zou ik op elke school wel goed gedijen, behalve op Amstelveense kakscholen. Driemaal raden op wat voor school ik zat
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen die van de vrije school komen kunnen over het algemeen beter tekenen en toon houden en dingen met kunst omdat ze die bewegingen beter kennen. Oefening weegt zwaarder dan talent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vrijeschool zou wel wat voor jou zijn ja ![]() In ons biologielokaal stonden ook allemaal rariteiten, opgezette dieren en beesten op sterk water, en een dna-streng die een leraar had geknutseld van macaroni en kurk ( ![]() |
![]() |
|
|