Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 22:30
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vind Marjorie lelijk; jammer dat zij er nog in zit. Haar poses zijn wel goed, maar verder vind ik haar niet boeiend. Elina is heel mooi, maar ik snap de jury ook wel inderdaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2010, 10:02
Verwijderd
Ik vind Analeigh het leukst maar ik vind McKey het best denk ik (op basis van de drie afleveringen die ik gezien heb). Dus als McKey zou winnen zou ik dat terecht vinden maar ik gun het Analeigh ook

Ik snap niet dat Elina eruit moest in plaats van Marjorie. Marjorie was misschien wel beter bij de shoot maar ze heeft echt niets goed gedaan bij de go see. Zelfs mensen de weg vragen deed ze op een rare manier en bij de ontwerpers vond ik haar meer onverschillig dan zenuwachtig overkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:41
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik hoop dat Sam wint; het verschil wat zij maakt met wie ze buiten de foto is, is enorm. Die natural foto vond ik weer te gek.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:57
Ieke
Ieke is offline
Niet Sam, wat een dom kind is dat en ook totaal niet boeiend imo. Alleen die naturalfoto was idd heel erg gaaf, maar verder vind ik het niet echt wat.
Oud 23-03-2010, 19:59
Giles
Giles is offline
Ik denk/hoop McKey (zal ze weer terug naar Brittany gaan of dit als een artiestennaam houden?), Analeigh, Sam als top drie.
Oud 24-03-2010, 10:55
Verwijderd
Analeigh zou de meest terechte winnaar zijn, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 18:26
Balance
Balance is offline
Ik had wel verwacht dat Elina eruit moest gaan, maar ik snap tegelijkertijd niet hoe je in iemand in het programma kan laten die door niemand geboekt wordt.
Oud 25-03-2010, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Analeigh zou de meest terechte winnaar zijn, vind ik.
Oud 25-03-2010, 17:10
Verwijderd
Nee, McKey.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 09:24
Verwijderd
Eindelijk Marjorie er uit! Nu volgende week Sam nog, en dan maakt het me weinig uit wie er wint. Ik vind Analeigh leuker, maar McKey is gewoon heel goed.

Oh en hoe vreselijk was die auditie die ze moesten doen... Dat sloeg zo ontzettend nergens op!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 10:35
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Is er een final 2, geen final 3?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 11:26
Balance
Balance is offline
Meestal wordt er eerst één uitgegooid bij de commercial en dan de laatste twee doen de catwalk. En dat in één aflevering.

Ik hoop:
1. Analeigh
2. Sam
3. McKey

Ik denk:
1. McKey
2. Analeigh
3. Sam

Nu ik die ene gewend ben als 'McKey' vind ik het maar raar dat ze Brittany heet
Oud 01-04-2010, 20:17
Giles
Giles is offline
Ik neem aan dat ze dat ook wel als 'artiestennaam' zal gaan gebruiken, wanneer ze aan het werk gaat.
Oud 05-04-2010, 21:58
Giles
Giles is offline
Hmmja och, oké. Ik denk dat Analeigh en Sam meer werk zullen krijgen eigenlijk. En volgende week alweer een nieuw seizoen
Oud 06-04-2010, 07:33
Ieke
Ieke is offline
Gelukkig Sam niet, maar ik vind Analeigh toch leuker.
Oud 06-04-2010, 10:46
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Het is alleen maar een titeltje; volgens mij worden die modellen nooit heel succesvol ofzo. Ik was voor Sam, ik vond haar echt heel leuk... en die signature pose van McKey is best leip.

Volgend seizoen weet ik al helemaal hoe die loopt, maar heb de afleveringen zelf nooit gezien. Dus ik ga wel kijken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 19:59
Giles
Giles is offline
Ik heb wel eens van eerdere seizoenen meisjes herkend hoor, maar ik durf nu niet meer te zoeken omdat je vaak spoilers vindt.

Liepen er trouwens niet een paar HNTM meisjes bij die modeshow mee?
Oud 07-04-2010, 08:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoera, direct nieuw seizoen!
Oud 07-04-2010, 13:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik hoorde dat Mr. Jay zei dat Ananda mee liep. En ik heb het idee dat ik ook Yvette zag meelopen.
Oud 07-04-2010, 22:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb wel eens van eerdere seizoenen meisjes herkend hoor, maar ik durf nu niet meer te zoeken omdat je vaak spoilers vindt.

Ja en als ik me niet vergis zou dat ook aangegeven moeten worden. dat was in ieder geval bij de versie die ik vorig jaar op Youtube zag.
Oud 10-04-2010, 12:32
Balance
Balance is offline
Buh, jammer hoor dat McKey heeft gewonnen. Ik had het wel volledig verwacht, de afgelopen paar afleveringen gingen ze plots mega positief over haar praten.

Citaat:
Het is alleen maar een titeltje; volgens mij worden die modellen nooit heel succesvol ofzo.
Nou volgens mij niet, want de winnares heeft meteen ook een contract bij Elite. Daarmee is ze in elk geval het eerste jaar verzekerd van werk t.w.v. iets van een ton ofzo. Dus het is wel meer dan alleen het titeltje.

En ik zag ook die meiden van HNTM inderdaad. Ananda werd genoemd en ik dacht ook Yvette te herkennen. Grappig dat ze dus nog echt wat doen in dat wereldje.

Volgende week een nieuw seizoen, echt snel. Weer van voor af aan beginnen. Ik vind zo'n pauze tussen seizoenen eigenlijk wel prettig, want nu heb ik nog niet enorm de behoefte om een nieuw seizoen te gaan volgen. Maar alles beter dan een nieuw seizoen HNTM.
Oud 11-04-2010, 18:40
Verwijderd
Wow het valt me nu pas op hoe extreem dun mckey is, beetje eng zelfs

En jammer dat Analeigh eruit is, die vond ik het leukste
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 09:45
Verwijderd
McKey is denk ik wel een terechte winnares, al vond ik het raar dat Sam in de finale stond ipv Analeigh.

Vanavond alweer een nieuw seizoen! Dat is wel heel snel. Weet iemand hoeveel seizoenen er inmiddels in Amerika geweest zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 15:16
Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Vanavond alweer een nieuw seizoen! Dat is wel heel snel. Weet iemand hoeveel seizoenen er inmiddels in Amerika geweest zijn?
Ze zijn nu seizoen 14 aan het uitzenden.
Oud 12-04-2010, 18:25
Verwijderd
Kan een fb misschien de titel veranderen in seizoen 11/12? *mierenneuker*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 12-04-2010, 21:22
Verwijderd
Oh oh oh wat zitten er weer een stel krengen bij zeg En dat meisje met die enorme ogen is echt een freak
Ik vond dat heel donkere meisje wel leuk, alleen beetje jammer dat er dan meteen weer zo'n bitchfight moet ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 21:31
Giles
Giles is offline
Wow, die ene is echt alien. En hoe kan iemand zijn kind London noemen? Dat worden vast vreselijke 'discussies' in het huis over het geloof.
Oud 13-04-2010, 06:36
Verwijderd
Die met grote ogen is mooi. Net een mangaplaatje.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 08:07
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vind London wel een heel mooi meisje. Aminat ook, alleen jammer dat ze haar naam verkeerd in beeld vertalen. Ik hoop dat ze dit haar houdt. De rest heb ik nog niet zoiets bij van super.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 08:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom zijn ze allemaal zó vreselijk eng dun ik dacht dat er juist een tendens was dat maat 30 echt niet meer geaccepteerd werd..
Oud 13-04-2010, 12:55
Verwijderd
Die met die ogen is gewoon bizar! Ben wel benieuwd naar haar foto's, want ze zal toch wel iets moeten hebben, aangezien ze door is.

Die ene die zichzelf zo mooi vindt om haar donkere huidskleur vind ik ook wel mooi. Toch vond ik volgens mij de meisjes van vorig seizoen mooier/leuker.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 13:53
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Oja dat meisje met de sproetjes is echt mooi
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 14:02
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Allison's pre-show foto's

Spoiler

Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:39
Aurora
Aurora is offline
Ze zijn allemaal echt extreem dun (en arrogant!) dit jaar, of ligt dat aan mij?

Ik vond London er leuk uitzien, maar haar geblaat over jezus is érg jammer. En verder vind ik die Flo/Fo wel leuk, maar zo dún, aaargh echt niet mooi
Oud 13-04-2010, 18:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kan een fb misschien de titel veranderen in seizoen 11/12? *mierenneuker*
Oud 13-04-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oja dat meisje met de sproetjes is echt mooi
Jaaaa
Oud 13-04-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Ik ben benieuwd wat voor make-over ze haar gaan geven. Wat een creepy ogen heeft ze toch
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 21:25
Balance
Balance is offline
Ze doet me wel aan Brittany Murphy denken. Die vond ik altijd heel mooi, maar tegelijkertijd had ze ook iets merkwaardigs. Alleen deze Allison moet dan nog leren hoe ze haar vreemde gezicht gebruikt om juist mooi te zijn.
Oud 14-04-2010, 10:00
*oma*
*oma* is offline
Aargh die Sandra is zo vervelend.
Oud 19-04-2010, 21:04
Aurora
Aurora is offline
Ik denk dat als Sandra niet zou bestaan de wereld daar een stukje beter van zou worden .

Ik vind Allison wel leuk.
Oud 20-04-2010, 09:07
Verwijderd
Ze is heel mooi, maar wat een vreselijk karakter heeft die Sandra. Je zult er maar mee samen moeten wonen!

Ik vond het wel gek dat ze vonden dat Allison de beste foto had, terwijl ze toch helemaal niet blij en kinderlijk keek op die foto?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 10:14
Giles
Giles is offline
Nee, maar ze moest ook onschuld uitstralen en zoals iemand uit de jury zei 'It's just like a deer in the head lights.' Dan ook nog die achterlijke strikken op haar hoofd, prima.
Oud 20-04-2010, 10:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nee, maar ze moest ook onschuld uitstralen en zoals iemand uit de jury zei 'It's just like a deer in the head lights.' Dan ook nog die achterlijke strikken op haar hoofd, prima.

Ze ziet er raar uit, maar ik vind juist dat je in dat youtubefilmpje ziet dat ze dat rare ook gebruikt, ik vind wel dat ze dat daar al doet. Als je dan toch van die gekke ogen hebt, kun je er ook maar beter zoiets mee doen.

Ik vond het wel jammer dat Isabella eruit was, ook al lijkt het me nogal onhandig als je model wordt om epilepsie te hebben, maar ik vond haar wel knap (beetje doorsnee wel) en ze had ook wel wat sympathieks. Dit in tegenstelling tot Sandra...
Oud 21-04-2010, 19:58
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik ben wel fan van London, leuke meid.

Sandra was maar vervelend, jammer dat zij er niet uit ging. Jessica en Nathalie hebben een saai gezicht.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 20:37
Giles
Giles is offline
Ik vond Isabella gewoon saaiheid uitstralen. Jessica was die ´latino´? Denk niet dat die ver komt. Nathalie kan ik mij niet eens meer herinneren. Ik vind de negerin met de afro mooi en leuk, maar als je de intro al hebt gezien weet je dat het een extreme make over wordt voor iedereen.
Oud 21-04-2010, 20:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vond het wel jammer dat Isabella eruit was, ook al lijkt het me nogal onhandig als je model wordt om epilepsie te hebben, maar ik vond haar wel knap (beetje doorsnee wel) en ze had ook wel wat sympathieks.
Ja ik vond dat ook nogal raar, dat je met epilepsie mee doet. Want oke, niet in elke show gebruiken ze zo'n stroboscoop, maar al die fotoflitsen tijdens een show hebben toch een soortgelijk effect.. Maar ik vond haar wel leuk ja.
Oud 21-04-2010, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Crap, gemist...
Oud 22-04-2010, 11:25
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
het staat ook op youtube
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten