Advertentie | |
|
![]() |
||
Buh, jammer hoor dat McKey heeft gewonnen. Ik had het wel volledig verwacht, de afgelopen paar afleveringen gingen ze plots mega positief over haar praten.
Citaat:
En ik zag ook die meiden van HNTM inderdaad. Ananda werd genoemd en ik dacht ook Yvette te herkennen. Grappig dat ze dus nog echt wat doen in dat wereldje. Volgende week een nieuw seizoen, echt snel. Weer van voor af aan beginnen. Ik vind zo'n pauze tussen seizoenen eigenlijk wel prettig, want nu heb ik nog niet enorm de behoefte om een nieuw seizoen te gaan volgen. Maar alles beter dan een nieuw seizoen HNTM.
|
Wow, die ene is echt alien. En hoe kan iemand zijn kind London noemen? Dat worden vast vreselijke 'discussies' in het huis over het geloof.
|
Verwijderd
|
Die met die ogen is gewoon bizar!
![]() Die ene die zichzelf zo mooi vindt om haar donkere huidskleur vind ik ook wel mooi. Toch vond ik volgens mij de meisjes van vorig seizoen mooier/leuker. ![]() |
![]() |
|
Ze zijn allemaal echt extreem dun (en arrogant!) dit jaar, of ligt dat aan mij?
Ik vond London er leuk uitzien, maar haar geblaat over jezus is érg jammer. ![]() ![]()
|
Ze doet me wel aan Brittany Murphy denken. Die vond ik altijd heel mooi, maar tegelijkertijd had ze ook iets merkwaardigs. Alleen deze Allison moet dan nog leren hoe ze haar vreemde gezicht gebruikt om juist mooi te zijn.
|
Nee, maar ze moest ook onschuld uitstralen en zoals iemand uit de jury zei 'It's just like a deer in the head lights.' Dan ook nog die achterlijke strikken op haar hoofd, prima.
||
Citaat:
![]() Ze ziet er raar uit, maar ik vind juist dat je in dat youtubefilmpje ziet dat ze dat rare ook gebruikt, ik vind wel dat ze dat daar al doet. Als je dan toch van die gekke ogen hebt, kun je er ook maar beter zoiets mee doen. Ik vond het wel jammer dat Isabella eruit was, ook al lijkt het me nogal onhandig als je model wordt om epilepsie te hebben, maar ik vond haar wel knap (beetje doorsnee wel) en ze had ook wel wat sympathieks. Dit in tegenstelling tot Sandra...
|
Ik vond Isabella gewoon saaiheid uitstralen. Jessica was die ´latino´? Denk niet dat die ver komt. Nathalie kan ik mij niet eens meer herinneren. Ik vind de negerin met de afro mooi en leuk, maar als je de intro al hebt gezien weet je dat het een extreme make over wordt voor iedereen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top model (4) Verwijderd | 500 | 25-01-2006 15:04 |