Advertentie | |
|
![]() |
|
mwah je kan trouwens wel nagenoeg spetterloos pissen. je moet gewoon net naast de rand zeiken zodat er iig 180 graden van de spetterradius zijn gecovered. de andere 180 graden gaan niet richting broek. als het uberhaupt spettert, omdat de helling op dat punt vrij steil is zodat de straal netjes weerkaatst ipv crasht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Rationeel: hoe wil je recht in het water pissen in een plateau-wc? Dan moet je echt loodrecht naar beneden pissen én zien dat je de bril niet raakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wtf pis jij staand met de bril omlaag? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zeer voor de |q manier
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, je éigen toilet snap ik nog wel, maar waar ik helemaal niet bij kan zijn die meiskes die ontzettend lang op een openbaar toilet zitten. Dan vraag ik me echt af wat ze daar allemaal doén.
edit: ooooh... helemaal pagina 2 en 3 gemist ![]() ![]()
|
Enkellaags papier, wie wil dat nou
![]() En mannen, als je op bezoek gaat, vinden die mensen die die pot moeten poetsen het best wel tof als je gewoon gaat zitten. Daarvoor heb je billen gekregen. En die opmerking van Rationeel, gatverdamme.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En barabas, wat heb je daaraan?
||
Citaat:
![]() Maar gelukkig heb ik maar 1 huisgenoot en die is ook van het type vrouw, dus geen spetter-problemen hier. Tenzij er soms een dronken dude op visite komt, maar dat is zelden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelovig? LauraJansen | 500 | 01-01-2011 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |