Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klopt wel wat jullie allemaal vertellen.
![]() Ik denk zelf ook dat ik vrij sterk ben in verhalen vertellen en probeer het altijd te trekken naar de belevingswereld (of actualiteit) van de leerling. Met af en toe de nodige humor ![]() En zelf heb ik ook een nogal sterk gevoel voor het overbrengen van het ''leren van onze fouten''. Zo laat ik leerlingen zelf de vergelijking zien (door onderwijsleergesprek) tussen bijvoorbeeld een hitler en wilders ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste geschiedenisdocent was supergaaf
![]() ![]() Jammer dat hij met pensioen ging toen ik 15 was. Maar ik kwam hem nog regelmatig tegen in de supermarkt naast de school en dan was het van HEEEEENK!!!! ![]() ![]() <3<3<# |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nouja, het is niet ernstig, maar een vervelende verkoudheid en hoofdpijn, en ik voel me gewoon een beetje bagger en heb het koud. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hoor juist (van mijn coach en tussentijdse evaluatie) dat ik heel écht ben voor de klas. Dus helemaal jezelf en niet beter of leuker voordoen. Wat sommige stagiaires en docenten wel proberen. Daar prikken leerlingen denk ik meteen doorheen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde hier. Mijn hoofd zit helemaal dicht. Gisteren lesgeven was ook een hel. Het lukte me gewoon niet om de groep stil te krijgen, en ik heb me zwaar overschreeuwd. En alles kostte me teveel energie. (en ik moet in mijn tweede groep altijd bakken energie pompen, anders gebeurt er niks...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het amateuristische camerawerk in het begin van de film is ook een slechte binnenkomer. |
![]() |
|
|