| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Klopt wel wat jullie allemaal vertellen.
Daarom is het ook zo'n stom onderzoek maargoed ik moet iets. Ik denk zelf ook dat ik vrij sterk ben in verhalen vertellen en probeer het altijd te trekken naar de belevingswereld (of actualiteit) van de leerling. Met af en toe de nodige humor En zelf heb ik ook een nogal sterk gevoel voor het overbrengen van het ''leren van onze fouten''. Zo laat ik leerlingen zelf de vergelijking zien (door onderwijsleergesprek) tussen bijvoorbeeld een hitler en wilders (terwijl dat volgens mij niet eens mag )
|
|
|
|
|
Mijn eerste geschiedenisdocent was supergaaf
Hij was heel gedisciplineerd en van het stampen maar hij vertelde fantastische verhalen, soms ging hij op de tafel staan om te laten zien hoe groot en imposant de een of andere krijger was, of stormde hij ineens de klas uit omdat hij een slag nadeed. (Dit was echt zo'n oude heer met een driedelig jaren '30-pak aan en golfhoedjes en een snor en een bril )Jammer dat hij met pensioen ging toen ik 15 was. Maar ik kwam hem nog regelmatig tegen in de supermarkt naast de school en dan was het van HEEEEENK!!!! en dan knikte hij plechtig en zei hij 'goedemorgen meiden ' <3<3<# |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nouja, het is niet ernstig, maar een vervelende verkoudheid en hoofdpijn, en ik voel me gewoon een beetje bagger en heb het koud.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar of ik een goede acteur ben tja weet het niet Ik hoor juist (van mijn coach en tussentijdse evaluatie) dat ik heel écht ben voor de klas. Dus helemaal jezelf en niet beter of leuker voordoen. Wat sommige stagiaires en docenten wel proberen. Daar prikken leerlingen denk ik meteen doorheen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde hier. Mijn hoofd zit helemaal dicht. Gisteren lesgeven was ook een hel. Het lukte me gewoon niet om de groep stil te krijgen, en ik heb me zwaar overschreeuwd. En alles kostte me teveel energie. (en ik moet in mijn tweede groep altijd bakken energie pompen, anders gebeurt er niks...) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het amateuristische camerawerk in het begin van de film is ook een slechte binnenkomer. |
|
![]() |
|
|