Haha maakt niet uit hoor. Ik was best snel thuis maar ik heb ipv van 100 op een gegeven moment weer 130 gereden maar dat vergt toch meer inspanning dan ik dacht. Ik was dus blij om thuis een biertje te nemen en wat droog met mijn vader te praten want anders had ik zeker een 'HOI MAMA IK BEN VEILIG THUIS'-SMS gestuurd! Binnenkort gaan we wel echt uit in een bepaalde kroeg hè ?
jaaaaa, dat wordt definitely een avond om nooit te vergeten
Ik heb morgen ook een voortganggesprek voor mijn onderzoek en omdat ik eigenlijk gister pas ben begonnen (had begin van het jaar moeten zijn) zal dat ook een pittig gesprekje worden.
ja nou ik moet het iets nuanceren, want zo extreem ben ik niet. extreem easy-going, dat wel
ik was ooit in gesprek met een meisje waarvan ik dacht dat het best wel eens iets kon worden en toen had ik het over spullen 'die van de vrachtwagen waren gevallen'. ik maakte zelfs de quotes in de lucht. en toen vroeg zij bloedje serieus of het dan niet allemaal kapot was
dat vergeef ik nog wel, maar later in het gesprek bleek dat ze geen idee had wie of wat pvda was. of vvd. nog nooit van gehoord.