Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
. zegt:
hallo Lennart zegt: hallo . zegt: pf . zegt: ik ben moe Lennart zegt: moet je gaan slapen (i) . zegt: slim . zegt: oke . zegt: weltrusten . zegt: oh . zegt: lennart . zegt: wij gaan morgen wel bij elkaar zitten met tekenen he Lennart zegt: ik vind het goed! . zegt: (: ;d |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Archont 63 Jaeger 54 Pippeloen 37 Paranoide 33 Katje 32 Martiño 32 Batave 28 Rationeel 26 *Miekje* 22 ecnelis 17 Trimm Trabb 17 Tink* 17 Mr Soija 15 fizzle-fluffy 14 Absinthe 13 N00dles 10 Dark Phoenix 9 White Trash 7 grl 6 Rode Panda 6 TopDrop 6 JasperJD 6 Missy 5 Barabas 4 Lucky Luciano 4 Arachnia 4 Disturbedangel 3 Faded-Away 2 Stefenootje 2 Hanneke 2 Quis 1 CreativeMusic 1 Swlabr 1 Kazet Nagorra 1 Allure 1 Toon topic & sluit venster Tja iemand moet hem posten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://zijmaakthet.web-log.nl/
Ik wil die knuffeltjes zo graag maken, maar ik ben bang dat ik er niets van bak! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maargoed, ik kan soms echt niet slapen en dan moet hij maar gewoon de dekens over zn hoofd trekken ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
ziezo ik ben weer thuis. En ik heb een turkse pizza.
heb gewerkt met een schijtcollega, surinaamse met een grote teringbek die bij alles wat je zegt tjoeries maakt (geen idee hoe je dat schrijft, maar het is een soort spuuggeluid met rolleyes). Maar dat doet ze dus ook als je belangrijke dingen vertelT over een bewoner en dan zegt ze 'die moet niet zo zeuren'. Oh en ze was kwaad op mij omdat er iemand een klacht tegen haar wilde indienen omdat ze zo'n grote bek heeft. Was ze kwaad omdat ik d'r naam had doorgegeven. zak toch door de stront mens. Laatst gewijzigd op 19-01-2010 om 22:40. Reden: smerige d/t fout :'( :'( |
![]() |
|
|