Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Jij eet erg vaak pizza, niet?
Citaat:
Pizza is een voedzame en gezonde maaltijd.
Komt bij dat het hetgene is waar we hier de bezorgfoldertjes van hebben :')
Advertentie
Oud 08-02-2010, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Komt bij dat het hetgene is waar we hier de bezorgfoldertjes van hebben :')
Aha . Lekker is het vast wel.
Oud 08-02-2010, 18:25
Verwijderd
ik heb nu ook zin in pizza.
Oud 08-02-2010, 18:26
Verwijderd
een lekkere dikke shoarmapizza.
Oud 08-02-2010, 18:26
Verwijderd
Ik nu ook. Een Casa di Mama met mozzarella en pesto, met alle kaas erafgeplukt misschien ga ik die ook wel eten hmhm.
Oud 08-02-2010, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Deze heb ik besteld <33
Oud 08-02-2010, 18:43
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Iets als een 'hoi'.
Soofje, wat hoorde mijn oor, heb je je eindelijk genesteld in Groningen?
Oud 08-02-2010, 18:58
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben helemaal stuk
Oud 08-02-2010, 19:06
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Soofje, wat hoorde mijn oor, heb je je eindelijk genesteld in Groningen?
LAISVE JAAAAA Eind november ben ik eeeeeindelijk verhuisd.
Hoe gaat het met je en vertel me alles! Waarom ben je duisent jaar niet op s.com geweest. Ik denk heeeeeel vaak aan jou als ik achter de kassa zit, want soms denk ik: "Dit is 'm!" Maar ik weet het nooit zeker. Zo frustrerend.
Oud 08-02-2010, 19:12
JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb net een hele doelloze vragenlijst ingevuld:
DE VRAGEN
1. Hoe laat is het? 18:44
...
200. Schrijf een beoordeling van deze blog in minimaal 75 woorden waarin moeten voorkomen:
- Waarom je deze blog leuk vond
- Waarom je ondanks dat het even duurde toch geen tijd hebt verspilt met het invullen van deze blog
- Hoe laat het nu is

Ik vond deze blog super. Vooral omdat het zo boeiend, afwisselend en irritant interessant was. Nog nooit zo eentje meegemaakt, dus toppie! En ik heb natúúrlijk geen tijd verspild. Want ik heb nu eindelijk een rustige week (met school) en dus had ik tijd zat om zoiets zinvols als dit te doen. Het is nu 19:47. Ik heb er een uur over gedaan. Ik ben 2x naar de wc geweest en heb 3x wat gedronken.

^^'
Oud 08-02-2010, 19:13
JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Deze heb ik besteld <33
Hip!
Oud 08-02-2010, 19:18
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
LAISVE JAAAAA Eind november ben ik eeeeeindelijk verhuisd.
Hoe gaat het met je en vertel me alles! Waarom ben je duisent jaar niet op s.com geweest. Ik denk heeeeeel vaak aan jou als ik achter de kassa zit, want soms denk ik: "Dit is 'm!" Maar ik weet het nooit zeker. Zo frustrerend.
Ja Selwerdflat hè? Die hebben toch altijd internetsnelheid duizend? *jaloers*

Weet ik niet, beetje druk denk ik. Nu relatief chilltijd Haha wat lief. Oei ik ben laatst nog wel in AH zuiderdiep geweest dus wie weet! Ik weet trouwens ook niet goed hoe jij eruit ziet dus wat dat betreft staan we gelijk
Oud 08-02-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Barabas is mijn discipel.
Ja Jezus!
Oud 08-02-2010, 19:20
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Weet ik niet, beetje druk denk ik. Nu relatief chilltijd Haha wat lief. Oei ik ben laatst nog wel in AH zuiderdiep geweest dus wie weet! Ik weet trouwens ook niet goed hoe jij eruit ziet dus wat dat betreft staan we gelijk
Ach trol, wij hebben echt no clue hoe jij eruit ziet. Of stuur je Philo stiekem foto's?
Oud 08-02-2010, 19:20
Verwijderd
Hee het is Laisve
Oud 08-02-2010, 19:23
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ach trol, wij hebben echt no clue hoe jij eruit ziet. Of stuur je Philo stiekem foto's?
Niet van mijn gezicht
Oud 08-02-2010, 19:23
Verwijderd
Die inzending van het Songfestival En dan die genante vertoning met Pierre Kartner in de liveshow gisteravond
Oud 08-02-2010, 19:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die inzending van het Songfestival En dan die genante vertoning met Pierre Kartner in de liveshow gisteravond
Ik vind het fantastisch, omdat ofwel die wereldvreemde arrogante lul van een Kartner op zijn neus zal kijken (als hij keihard afgaat), ofwel die mongolenbende die het Songfestival zo serieus neemt (als hij wint, en dat kan nog best). Ik weet eigenlijk niet waar ik op moet hopen.
Oud 08-02-2010, 19:40
Verwijderd
WESTLAND - De straten in de nieuwe Naaldwijkse wijk Hoogeland mogen niet vernoemd worden naar Romeinse goden en godinnen. Dat stelt oppositiepartij Chrirstenunie/SGP.

Christenunie/SGP vindt de namen niet gepast in het overwegend christelijke Westland. De partij zou liever zien dat de twaalf straatnamen worden aangepast.

Negen andere straatnamen in Hoogeland worden afgeleid van een Romeinse nederzetting. Volgens de SGP is dit een beter alternatief, omdat hierbij wordt gebouwd op archeologische opgravingen. De partij hoopt dat daar nog twaalf straatnamen van af te leiden zijn.

Oud 08-02-2010, 19:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hee het is Laisve
Professor! Hoe staan zaken?
Oud 08-02-2010, 19:46
Verwijderd
Goed hoor meneer
Wat heb jij de afgelopen maanden uitgespookt?
Oud 08-02-2010, 19:47
Batave
Batave is offline
Citaat:
WESTLAND - De straten in de nieuwe Naaldwijkse wijk Hoogeland mogen niet vernoemd worden naar Romeinse goden en godinnen. Dat stelt oppositiepartij Chrirstenunie/SGP.

Christenunie/SGP vindt de namen niet gepast in het overwegend christelijke Westland. De partij zou liever zien dat de twaalf straatnamen worden aangepast.

Negen andere straatnamen in Hoogeland worden afgeleid van een Romeinse nederzetting. Volgens de SGP is dit een beter alternatief, omdat hierbij wordt gebouwd op archeologische opgravingen. De partij hoopt dat daar nog twaalf straatnamen van af te leiden zijn.

Want straatnamen leiden tot ontkerkelijking.
Oud 08-02-2010, 19:53
Verwijderd
shalommmm

oei nog een futurama <3
ohnee toch niet, anticlimax
Oud 08-02-2010, 19:56
Verwijderd
Ik stel een extra groot lettertype voor.

Serieus, het is een fucking straatnaam. Laat ze zich druk maken om iets boeiends ofzo.
Oud 08-02-2010, 19:58
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Goed hoor meneer
Wat heb jij de afgelopen maanden uitgespookt?
Oh ditjes en datjes, je kent het wel! Onder andere heb ik eindelijk 'De ontdekking van de hemel' uitgelezen, kijken waar al die heisa nou om was Jij?
Oud 08-02-2010, 19:58
Verwijderd
sinds wanneer laten CU/SGP zich iets aan archeologie gelegen liggen?
Oud 08-02-2010, 20:00
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
sinds wanneer laten CU/SGP zich iets aan archeologie gelegen liggen?
Och zolang het niet ouder is dan zesduizend jaar maakt het ze weinig uit volgens mij!
Oud 08-02-2010, 20:00
Verwijderd
En hoe noemen betreffende Naaldwijkers de planeten van ons zonnestelsel?

meveamajusaurneplu heb ik van Andijvie geleerd alleen mag plu niet meer maar zonder plu kun je het niet zo lekker roepen.
Oud 08-02-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Och zolang het niet ouder is dan zesduizend jaar maakt het ze weinig uit volgens mij!
in Staphorst is het in elk geval een probleem!
http://www.meppelercourant.nl/index....01&n_id=130459
Oud 08-02-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik doe al sinds de laatste klas van de basisschool met deze fiets. Een omafiets van 250 euro geloof ik. Ik heb 1 keer een spaak moeten vervangen en 1 keer de ketting.
Dat maakt hem... 275 euro. nounou.
potversnorrie, ik had ook zo'n mooie dure fiets maar die is dit jaar in Oosterhout gejat. En nu heb ik breda de meest epische rotfiets ooit. De trappers schieten continu door, de ketting is bijzonder raar, het dynamo slingert telkens het wiel in, de lampjes vallen eraf. Ik kan echt niet wachten totdat iemand hem jat en ik om een nieuwe moet bedelen.
Oud 08-02-2010, 20:04
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:

Jonge, waar hebben die oren van jou gezeten? Of heb je destijds meegelezen maar niet gepost? Internetsnelheid is echt mega ja.

Maar ik heb een naambordje op sukkel, ik voel me vet ongemakkelijk als ik dat denk aangezien jij weet hoe ik heet!
Oud 08-02-2010, 20:05
Verwijderd
Ik heb twee fietsen, de ene is van mijn oma geweest maar die gebruikt hem niet meer omdat het zadel niet laag genoeg kan en de ander is van Theodoors oma geweest maar die gebruikt hem niet meer omdat ze dood is.
Oud 08-02-2010, 20:07
Verwijderd
bij mijn ouders thuis zijn vijf fietsen ofzo maar ik mag er geen geloof ik
Oud 08-02-2010, 20:08
Tink*
Tink* is offline
Als ik ooit degene tegenkom die mijn trouwe ros heeft gestolen, sla ik 'm op z'n bek. Ik mis mijn vorige fietsje.
Oud 08-02-2010, 20:10
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
in Staphorst is het in elk geval een probleem!
http://www.meppelercourant.nl/index....01&n_id=130459
Jep, ze moesten net doen alsof het uit 4000 v. Chr. kwam, haha.

Citaat:
Jonge, waar hebben die oren van jou gezeten? Of heb je destijds meegelezen maar niet gepost? Internetsnelheid is echt mega ja.

Maar ik heb een naambordje op sukkel, ik voel me vet ongemakkelijk als ik dat denk aangezien jij weet hoe ik heet!
Mijn oren hebben vlakbij Chickster gehangen O en ik bijt niet hoor. Een gulle glimlach zal jou ten deel vallen!
Oud 08-02-2010, 20:11
Verwijderd
erben wennemars heeft een heerlijke stotter
Oud 08-02-2010, 20:12
Batave
Batave is offline
Bij ons thuis staat hij bekend als e-e-e-e-erben
Oud 08-02-2010, 20:13
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Jep, ze moesten net doen alsof het uit 4000 v. Chr. kwam, haha.

Mijn oren hebben vlakbij Chickster gehangen O en ik bijt niet hoor. Een gulle glimlach zal jou ten deel vallen!
Ohhh hebben jullie een relaaaasie? Je mag me altijd pm-en voor spannende verhalen!
Oh, dus de volgende kerel die naar mij lacht als ik aan het werk ben kan ik begroeten met: "Hoi laisve (waarvan ik niet eens weet hoe ik het moet uitspreken) van s.com!"
Oud 08-02-2010, 20:14
Verwijderd
we hebben dezelfde ogen, ik denk dat erben eigeneigeneigenlijk mijn vader is
Oud 08-02-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het fantastisch, omdat ofwel die wereldvreemde arrogante lul van een Kartner op zijn neus zal kijken (als hij keihard afgaat), ofwel die mongolenbende die het Songfestival zo serieus neemt (als hij wint, en dat kan nog best). Ik weet eigenlijk niet waar ik op moet hopen.
Ik hoop echt op dat eerste
Oud 08-02-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Oh ditjes en datjes, je kent het wel! Onder andere heb ik eindelijk 'De ontdekking van de hemel' uitgelezen, kijken waar al die heisa nou om was Jij?
Gehosselt. doh.
Oud 08-02-2010, 20:17
Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind Erben een toffe kerel denk ik.
Oud 08-02-2010, 20:18
Verwijderd
ohja n00dles, ik had gelezen, wat grappig dat jij martijn ook kent, waar kende hem van?
Oud 08-02-2010, 20:18
Verwijderd
ja laisve je hebt heel wat gemist op het forum. vooral de relatie van barabas en mij was een hoogtepunt in de geschiedenis van de liefde
Oud 08-02-2010, 20:19
Verwijderd
maar we hebben nu een open relatie want we zijn alletwee wel van het hosselen
Oud 08-02-2010, 20:20
Philosophy
Philosophy is offline
Het forum kan niet zonder Laisve.
Oud 08-02-2010, 20:20
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Goedemiddag Kantine-gang(st)ers

Ik wil jullie even mededelen dat Born to Be Alive NIET van de Village People is.

Met vriendelijke groeten,
'enck (stomme H, jwz)
Een H is helemaal niet stom
Oud 08-02-2010, 20:22
Verwijderd
'arry mulisch
Oud 08-02-2010, 20:22
Verwijderd
halal mulisch
Oud 08-02-2010, 20:23
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ohhh hebben jullie een relaaaasie? Je mag me altijd pm-en voor spannende verhalen!
Oh, dus de volgende kerel die naar mij lacht als ik aan het werk ben kan ik begroeten met: "Hoi laisve (waarvan ik niet eens weet hoe ik het moet uitspreken) van s.com!"
Haha nee dat niet

Op goed geluk zou ik doen. Straks heb je nog sjans met een lekkere Vindicater!

Regels voor berichten