Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2010, 21:38
Verwijderd
En ik ben ziek/ziek aan het worden. Blegh.
Advertentie
Oud 09-02-2010, 21:38
Rationeel
Rationeel is offline
visueel geweld zonder in elkaars bek schijten kan ook heel mooi zijn
Oud 09-02-2010, 21:39
Verwijderd
Maar ik las dus dingen over mensen die ervaringen hebben met geesten. En heel veel mensen zien zwarte schimmen van een man met een hoed, en rode ogen.

Nu ben ik bang.
Verwijderd
Wat was de titel van die film dan, Ecnelis?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
visueel geweld zonder in elkaars bek schijten kan ook heel mooi zijn
Ja. Waarom moeten provocerende films altijd zo provocerend zijn.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, nee, ik was op Fok.

Ik ga altijd voor het slapengaan dat soort dingen lezen, waarom doe ik dat toch altijd
Ja ik ook maar slapengaan is er dan echt niet meer bij
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
FUUUUUUUUUUUUUUUUCCKKKKK!!! M'n haar is verziekt. En niet een beetje, maar ECHT. Godverdomme stomme kinkikut!
Verwijderd
ik zal het haar zeggen!
Oud 09-02-2010, 21:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar ik las dus dingen over mensen die ervaringen hebben met geesten. En heel veel mensen zien zwarte schimmen van een man met een hoed, en rode ogen.

Nu ben ik bang.
gewoon blijven blowen en van de paddo's afblijven, dan heb je daar geen last van
Verwijderd
Citaat:

Nu ben ik bang.
Geesten bestaan niet. Punt.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik zal het haar zeggen!
ow
Oud 09-02-2010, 21:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik schaamde me overigens dood vandaag. Ik ging een reader kopen samen met een meisje die ik ken van college. Vervolgens reken ik af met mijn pinpas staat er: SALDO TE LAAG. Omdat ik al een keer geskimmed (spelling) was kreeg ik echt meteen een hartaanval. Bovendien zei ik tegen die man: 'Huh dat kan niet, ik weet zeker dat er een normaal bedrag op staat'. Reageert die man waar 30 studenten bij waren: 'Ja joh tuurlijk'. Beetje spotterig en laconiek. Ik nog een aantal keer proberen, lukte het niet. Het meisje heeft aangeboden het voor te schieten en uiteindelijk stemde ik toch in. Vervolges naar de bank gegaan, bleek er niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk accepteerde dat apparaat geen Fortis ofzo. Echt heel ongemakkelijk vond ik het. ;\
Wel raar, meestal als je pas het niet doet krijg je geen saldowaarschuwing ofzo maar gewoon "ongeldige pas" oid.
Verwijderd
Citaat:
FUUUUUUUUUUUUUUUUCCKKKKK!!! M'n haar is verziekt. En niet een beetje, maar ECHT. Godverdomme stomme kinkikut!
pics or it didn't happen
Verwijderd
Nee, maar wel naar voor je!
Verwijderd
Citaat:
oh dat ook hoor
Dat lijkt me sterk, maar dat is dan weer mijn onzekerheid...
Verwijderd
Citaat:
Wat was de titel van die film dan, Ecnelis?
sweet candy. Ik probeerde al wat verschrikkelijke screens te vinden maar er zijn alleen maar screens vindbaar van een zoete scene waarbij een vrouw naakt door de vloeibare chocolade gaat. En dan nog niet eens van het fragment waarbij we bijzonder naakt echt een grot van chocolade zagen :"(

Als je op Otto Muehl zoekt kom je al wat andere dingen tegen maar nog steeds niet echt de film
Oud 09-02-2010, 21:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kinkikut? Wat is dat?
Oud 09-02-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Wel raar, meestal als je pas het niet doet krijg je geen saldowaarschuwing ofzo maar gewoon "ongeldige pas" oid.
Raar he. Ik vond het echt genant voor woorden.

Later in een andere winkel gepind en dat ging prima?
Oud 09-02-2010, 21:43
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Kinkikapper? Is dat die dure tent?
Oud 09-02-2010, 21:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Raar he. Ik vond het echt genant voor woorden.
Nouja, een ontoereikend saldo vind ik niet zo vreemd hoor. Het kan voorkomen.
Oud 09-02-2010, 21:44
Verwijderd
Ja, wat voor film was dat in godesnaam Ecnelis? En waarom toch zoiets?
Oud 09-02-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Waar woont je broer?

Maar err ja weet ik veel. Ik heb vrijdagavond eerst een forumverjaardag in de Docter en ik wil dus uitslapen maar iedereen is welkom vanaf 13:00. Pip en Kazet en Rationeel moeten even aangeven hoe laat ze vertrekken uit Gvc.
Ik zal het bespreken en tijdig aangeven jongeheer.

Trimmtrabb : waar zit in godsvredesnaam de starbucks op leiden centraal, ben net alles afgelopen maar zag het niet, of ben ik gewoon blind
Oud 09-02-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nouja, een ontoereikend saldo vind ik niet zo vreemd hoor. Het kan voorkomen.
Ik vond het écht niet relaxed in een drukke winkel.
Oud 09-02-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik schaamde me overigens dood vandaag. Ik ging een reader kopen samen met een meisje die ik ken van college. Vervolgens reken ik af met mijn pinpas staat er: SALDO TE LAAG. Omdat ik al een keer geskimmed (spelling) was kreeg ik echt meteen een hartaanval. Bovendien zei ik tegen die man: 'Huh dat kan niet, ik weet zeker dat er een normaal bedrag op staat'. Reageert die man waar 30 studenten bij waren: 'Ja joh tuurlijk'. Beetje spotterig en laconiek. Ik nog een aantal keer proberen, lukte het niet. Het meisje heeft aangeboden het voor te schieten en uiteindelijk stemde ik toch in. Vervolges naar de bank gegaan, bleek er niets aan de hand te zijn. Waarschijnlijk accepteerde dat apparaat geen Fortis ofzo. Echt heel ongemakkelijk vond ik het. ;\
Oooh dat heb ik heel vaak als ik bij de SNS automaten probeer te pinnen en daarna in de winkel!
Oud 09-02-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het bespreken en tijdig aangeven jongeheer.

Trimmtrabb : waar zit in godsvredesnaam de starbucks op leiden centraal, ben net alles afgelopen maar zag het niet, of ben ik gewoon blind
Bij die enorme rij mensen
Oud 09-02-2010, 21:47
Verwijderd
Wat hebben ze met je haar gedaan dan Trimm?

ik ben gisteren voor 11 euro naar de kapper geweest en ik ben zeer tevreden
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
verf of knip?
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat voor film was dat in godesnaam Ecnelis? En waarom toch zoiets?
ja die non-fictieve stukken waren het meest eng want dat was echt een soort misbruik. Een grote boze kunstenaar die op de buik van een naakte man gaat zitten en hem in zijn buik slaat totdat die man moet huilen en kotsen en hem dan nog insmeert met poep en hem dan wast en dan hem melk uit iemands tiet laat drinken. Ik lees nu ook over die kunstenaar:

Citaat:
n 1991 werd Muehl na beschuldigingen van verkrachting en misbruik in Oostenrijk veroordeeld wegens meerdere zedendelicten (ontucht met minderjarigen)[1] en drugsmisdrijven veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf[2]. Na zijn vrijlating vertrok Muehl op 72-jarige leeftijd naar de Algarve (Portugal), waar hij een nieuwe commune oprichtte
Oud 09-02-2010, 21:48
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat jij ziet op de pinautomaat meestal wel, maar toen ik nog bij Kruidvat werkte zag ik op mijn scherm ook de reden waarom het niet lukte. Soms was het storing, maar ook regelmatig 'ontoereikend saldo'. Misschien werken die kassa's op zijn school ook zo.
Oud 09-02-2010, 21:48
Verwijderd
Trouwens, Katje heeft me vroeger wel eens verteld van toen ze nog in de Aldi werkte. Dan kwamen mensen ook pinnen en stond er bij hen 'Geen saldo, betaal anders' op het display en dan zeiden ze 'ooh wat gek hij doet het niet' en deden ze net alsof de pas kapot was of de bank gek. Bij haar stond dan een code in het scherm (31 of 34 meen ik me te herinneren?) waaraan ze kon zien dat ze gewoon geen geld hadden
Oud 09-02-2010, 21:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
pics or it didn't happen
De voorkant is prima, maar de achterkant...Omg, de achterkant.

Ik zou eerst geknipt worden door een meisje dat vaak koffie bij me komt halen en haar vertrouwde ik wel, want ze zei ook heel duidelijk dat ze alleen de puntjes zou knippen en 't wat in model zou brengen.
Maar toen was ik daar en moesten de kapsters, geheel onverwacht, van model ruilen, dus zat ik ineens opgescheept met een ander mens die totaal niet luisterde naar wat ik wou en vooral bezig was met iets 'aparts' te creeeren. Nou dat is 'r zeker gelukt.
De supervisors moesten er ook steeds bijkomen en gaven steeds 'zou je dat nou wel doen' reacties, mij totaal negerend. Aan het eind bij de beoordeling was ik ook de enige die geen positief commentaar kreeg.

Echt, dit kapsel is ZO bizar. Vooraan zit het leuk, soort van bob met schuine pony, prima... Maar toen zag ik 't net van de achterkant en er is echt een soort van scheiding over het midden van m'n hoofd getrokken en daarachter is het ineens HEEL kort (ze gingen ineens ook met een tondeuze in de weer. Zonder het aan mij te vragen trouwens) en in het midden is het dan weer lang, waardoor het lijkt of ik een soort van rattenstaartje heb.

Srsly, WTF?!!!!?!?!?!?!!

Ik heb niet gauw dat ik niet naar buiten durf, maar nu dus wel. Naar college kan ik tenminste nog een muts op, maar op m'n werk mag dat niet.

Verwijderd
Citaat:
Wat jij ziet op de pinautomaat meestal wel, maar toen ik nog bij Kruidvat werkte zag ik op mijn scherm ook de reden waarom het niet lukte. Soms was het storing, maar ook regelmatig 'ontoereikend saldo'. Misschien werken die kassa's op zijn school ook zo.
Ja maar zo zie je maar weer dat dat dus niet altijd hoeft te kloppen.
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, Katje heeft me vroeger wel eens verteld van toen ze nog in de Aldi werkte. Dan kwamen mensen ook pinnen en stond er bij hen 'Geen saldo, betaal anders' op het display en dan zeiden ze 'ooh wat gek hij doet het niet' en deden ze net alsof de pas kapot was of de bank gek. Bij haar stond dan een code in het scherm (31 of 34 meen ik me te herinneren?) waaraan ze kon zien dat ze gewoon geen geld hadden
Hehe gut ja
Oud 09-02-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind dat kut als mensen dat over mij denken
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat lijkt me sterk, maar dat is dan weer mijn onzekerheid...
Je hebt een podiumberoep gekozen, kom op, wat nou onzekerheid! (zegt fizzle )
Verwijderd
Citaat:
sweet candy. Ik probeerde al wat verschrikkelijke screens te vinden maar er zijn alleen maar screens vindbaar van een zoete scene waarbij een vrouw naakt door de vloeibare chocolade gaat. En dan nog niet eens van het fragment waarbij we bijzonder naakt echt een grot van chocolade zagen :"(

Als je op Otto Muehl zoekt kom je al wat andere dingen tegen maar nog steeds niet echt de film
http://www.imdb.com/name/nm0610971/

die film staat hier in elk geval niet bij
Oud 09-02-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
De voorkant is prima, maar de achterkant...Omg, de achterkant.

Ik zou eerst geknipt worden door een meisje dat vaak koffie bij me komt halen en haar vertrouwde ik wel, want ze zei ook heel duidelijk dat ze alleen de puntjes zou knippen en 't wat in model zou brengen.
Maar toen was ik daar en moesten de kapsters, geheel onverwacht, van model ruilen, dus zat ik ineens opgescheept met een ander mens die totaal niet luisterde naar wat ik wou en vooral bezig was met iets 'aparts' te creeeren. Nou dat is 'r zeker gelukt.
De supervisors moesten er ook steeds bijkomen en gaven steeds 'zou je dat nou wel doen' reacties, mij totaal negerend. Aan het eind bij de beoordeling was ik ook de enige die geen positief commentaar kreeg.

Echt, dit kapsel is ZO bizar. Vooraan zit het leuk, soort van bob met schuine pony, prima... Maar toen zag ik 't net van de achterkant en er is echt een soort van scheiding over het midden van m'n hoofd getrokken en daarachter is het ineens HEEL kort (ze gingen ineens ook met een tondeuze in de weer. Zonder het aan mij te vragen trouwens) en in het midden is het dan weer lang, waardoor het lijkt of ik een soort van rattenstaartje heb.

Srsly, WTF?!!!!?!?!?!?!!

Ik heb niet gauw dat ik niet naar buiten durf, maar nu dus wel. Naar college kan ik tenminste nog een muts op, maar op m'n werk mag dat niet.

dit schreeuwt echt om een foto
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ja maar zo zie je maar weer dat dat dus niet altijd hoeft te kloppen.
Als het daadwerkelijk zo gaat niet, nee.
Nu ik bij de appie werk willen bij een paar kassa's de pasjes van de ING gewoon écht niet. Vet irritant want de klanten worden boos op caissières.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dit schreeuwt echt om een foto
Ik krijg de achterkant van m'n hoofd niet op de foto.
Laisve
Laisve is offline

Ik had vroeger een keer dat ik mijn pincode niet meer wist terwijl ik net iets wilde kopen. Nouja er vormde zich een lange rij achter mij omdat het niet lukte en uit gêne heb ik maar gezegd dat ik het niet meer hoefde. Ik was nog geen twee seconden uit de winkel of ik wist 'm weer
Oud 09-02-2010, 21:52
Verwijderd
Ik heb trouwens in twee dagen drie aanbiedingen voor werk gehad in ene

Jammer is dat ik op de eerste twee al nee heb moeten zeggen en dat waarschijnlijk op de derde ook moet doen, maar wel egostrelend.

Gisteren eerst een mailtje vanuit mijn werk in Tiel, of ik een workshop wil gaan geven op een middelbare school in Culemborg. Maar ik kon die dag niet.
Toen de Muze in Tilburg, of ik vier workshops wilde geven aan MBO'ers. Ze kende me nog van járen geleden en 'ze zei toen al, dat ik een talentje was!' (ik was 10 toen ik les van haar had, dus dat vond ik wel grappig om te horen). Had al praktisch toegezegd en toen kwam ik erachter dat ik één van de vier dagen niet kan, dus toen hield het op.
En nu vandaag voicemailbericht gehad tijdens mijn werk. De Hondsberg in oisterwijk zoekt een dramadocent. En een oudklasgenoot had mijn naam doorgegeven. (leuk, maar waarom mij? ) En ik dacht... Hondsberg Hondsberg... daar was iets bijzonders mee. Het is een school voor verstandelijk gehandicapten. Lijkt me best interessant, maar ik heb echt geen idee hoe je daar dramales aan moet geven. Maar ik heb ook nog niet terug kunnen bellen dus ik heb nog geen idee van hoeveel uur en wanneer en wat het inhoudt en wat het betaalt enzo..

Maar toch
Verwijderd
Citaat:
http://www.imdb.com/name/nm0610971/

die film staat hier in elk geval niet bij
hij is ook niet van hem maar de non-fictie stukken uit de film die ik keek waren fragmenten van zijn commune
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou het rattestaartje afknippen, tt!
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind dat kut als mensen dat over mij denken
Ik kan er niet wakker van liggen. Het is denk ik iedereen wel eens gebeurd. Ik heb wel eens de verkeerde pas gebruikt en dan ook 'geen saldo' en dan word je even rood misschien maar dan is het 'oh jah, ander pasje'. En als je echt geen centjes hebt; boeienT.
Oud 09-02-2010, 21:53
Verwijderd
Oisterwijk is wel dichtbij Tilburg toch?
Oud 09-02-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Oisterwijk is wel dichtbij Tilburg toch?
uhu!
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een podiumberoep gekozen, kom op, wat nou onzekerheid! (zegt fizzle )
Bij zo'n podiumberoep tussen alle perfecte meisjes word je anders continu geconfronteerd met je eigen imperfecties.
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg de achterkant van m'n hoofd niet op de foto.
Ik kan me er ook niet echt een voorstelling bij maken eigenlijk... maar ach, haar groeit snel aan, en hoofddeksels ftw!
Verwijderd
Citaat:
Bij zo'n podiumberoep tussen alle perfecte meisjes word je anders continu geconfronteerd met je eigen imperfecties.
Er zijn geen perfecte meisjes.
Oud 09-02-2010, 21:55
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb zovaak mensen aan de kassa die niet zeker weten of ze nog genoeg geld hebben en die zeggen het gewoon. Ik vind het wel wat hebben. Tot nu toe heb ik zelf altijd nog duisentveel op m'n rekening gehad dus alleen storing of ander gekut zou het kunnen verpesten, maar ook dat heb ik nog nooit gehad.

Regels voor berichten