Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op Otto Muehl zoekt kom je al wat andere dingen tegen maar nog steeds niet echt de film |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trimmtrabb : waar zit in godsvredesnaam de starbucks op leiden centraal, ben net alles afgelopen maar zag het niet, of ben ik gewoon blind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Trouwens, Katje heeft me vroeger wel eens verteld van toen ze nog in de Aldi werkte. Dan kwamen mensen ook pinnen en stond er bij hen 'Geen saldo, betaal anders' op het display en dan zeiden ze 'ooh wat gek hij doet het niet' en deden ze net alsof de pas kapot was of de bank gek. Bij haar stond dan een code in het scherm (31 of 34 meen ik me te herinneren?) waaraan ze kon zien dat ze gewoon geen geld hadden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou eerst geknipt worden door een meisje dat vaak koffie bij me komt halen en haar vertrouwde ik wel, want ze zei ook heel duidelijk dat ze alleen de puntjes zou knippen en 't wat in model zou brengen. Maar toen was ik daar en moesten de kapsters, geheel onverwacht, van model ruilen, dus zat ik ineens opgescheept met een ander mens die totaal niet luisterde naar wat ik wou en vooral bezig was met iets 'aparts' te creeeren. Nou dat is 'r zeker gelukt. De supervisors moesten er ook steeds bijkomen en gaven steeds 'zou je dat nou wel doen' reacties, mij totaal negerend. Aan het eind bij de beoordeling was ik ook de enige die geen positief commentaar kreeg. Echt, dit kapsel is ZO bizar. Vooraan zit het leuk, soort van bob met schuine pony, prima... Maar toen zag ik 't net van de achterkant en er is echt een soort van scheiding over het midden van m'n hoofd getrokken en daarachter is het ineens HEEL kort (ze gingen ineens ook met een tondeuze in de weer. Zonder het aan mij te vragen trouwens) en in het midden is het dan weer lang, waardoor het lijkt of ik een soort van rattenstaartje heb. ![]() Srsly, WTF?!!!!?!?!?!?!! Ik heb niet gauw dat ik niet naar buiten durf, maar nu dus wel. Naar college kan ik tenminste nog een muts op, maar op m'n werk mag dat niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die film staat hier in elk geval niet bij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu ik bij de appie werk willen bij een paar kassa's de pasjes van de ING gewoon écht niet. Vet irritant want de klanten worden boos op caissières.
|
![]() Ik had vroeger een keer dat ik mijn pincode niet meer wist terwijl ik net iets wilde kopen. Nouja er vormde zich een lange rij achter mij omdat het niet lukte en uit gêne heb ik maar gezegd dat ik het niet meer hoefde. Ik was nog geen twee seconden uit de winkel of ik wist 'm weer ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb trouwens in twee dagen drie aanbiedingen voor werk gehad in ene
![]() Jammer is dat ik op de eerste twee al nee heb moeten zeggen en dat waarschijnlijk op de derde ook moet doen, maar wel egostrelend. ![]() Gisteren eerst een mailtje vanuit mijn werk in Tiel, of ik een workshop wil gaan geven op een middelbare school in Culemborg. Maar ik kon die dag niet. Toen de Muze in Tilburg, of ik vier workshops wilde geven aan MBO'ers. Ze kende me nog van járen geleden en 'ze zei toen al, dat ik een talentje was!' (ik was 10 toen ik les van haar had, dus dat vond ik wel grappig om te horen). Had al praktisch toegezegd en toen kwam ik erachter dat ik één van de vier dagen niet kan, dus toen hield het op. En nu vandaag voicemailbericht gehad tijdens mijn werk. De Hondsberg in oisterwijk zoekt een dramadocent. En een oudklasgenoot had mijn naam doorgegeven. ![]() ![]() ![]() Maar toch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb zovaak mensen aan de kassa die niet zeker weten of ze nog genoeg geld hebben en die zeggen het gewoon. Ik vind het wel wat hebben.
![]()
|
![]() |
|
|