Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 16:31
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 23-08-2002 @ 19:33:
Ik heb daar toch wel moeite mee... Ik vind het als jongen zijnde, absoluut niet leuk om tegen een meisje op te kijken, ook niet tegen jongens trouwens.

Niet dat ik meisjes die groter zijn dan mij niet leuk vind, maar ik vind het toch raar, "lange meisjes".
ik wil nie veel zeggen hoor, maar in nederland zijn de mensen gemiddeld het langst van heel de wereld. Als je met 1,70 in de rest van de wereld loopt dan val je echt niet op hoor. Eerder die vrouwlijke dikke koeien van 185!

gr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 19:00
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
gizmo schreef op 20-08-2002 @ 14:06:
Hier ben ik het nou helemaal mee eens.....
geloof mij.. het is niet kewl als je 1.68 bent en je vriendje 1,85 ofzo.... das nie kewl
ik ben ook 1.68m en m'n (helaas *snik*) ex-vriend 1.95m en da's nooit een probleem voor zowel mij als hem geweest...wat vind je er erg aan?
Oud 13-03-2004, 23:25
Verwijderd
mijn vriend is bijna 10 cm kleiner dan ik
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:15
Verwijderd
Meisjes liever kleiner dan ik, alleen maar omdat ik meisjes groter dan 1.80m eng vind.
En hoe klein uiterst? Tot m'n schouders o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 18:48
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik ben zelf niet een van de kleinsten (1.83) en het lijkt me wel raar om een vriend te hebben die een kop kleiner is als ik..
Oud 14-03-2004, 19:46
Gadje
Gadje is offline
mijn aankomend (hoop ik) vriendje is een stukje kleiner
ik vind t toch een raar idee
want ik (1.75) heb toch liever een groter iemand
maarja liefde overwint alles zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:57
Saimun
Saimun is offline
Citaat:

ik vind trouwens ook wel dat m'n (aanstaande ) vriendin wel kleiner dan mij mag zijn, grote vrouwen vind ik niet knap en vrouwen die groter dan mij zijn (ik ben 1,80) vind ik gewoon helemaal eng [/B]
O nee, ik ben lelijk, want ik ben 1.80!!

Je bent natuurlijk mooi om je lengte
Oud 14-03-2004, 22:02
Verwijderd
Ik vind een groot lengteverschil alleen maar lastig. Een lengteverschil staat wel wat mooier als je naast elkaar loopt, maar ja, ik ga mijn vriend niet uitzoeken op hoe mooi het nou staat om naast met te lopen, een vriend hoort toch wel meer te zijn dan een accesoire.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:48
Optima
Optima is offline
Mijn vriend is zo'n 15 cm langer dan ik. Ik zou altijd gaan voor een langere man, een even grote man zou ik nog wel gedogen, maar dan moet het niet zo'n compact opdondertje zijn, hij moet dan wel lange ledematen hebben en iig tenger zijn, geen balletje. ( de goede verhoudingen)
Oud 15-03-2004, 11:06
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 13-03-2004 @ 17:31:
ik wil nie veel zeggen hoor
dan had je dat 1,5 jaar na start van dit topic ook niet meer hoeven doen.. het draagt nameljik niet veel nuttigs bij
Oud 15-03-2004, 11:23
Drez
Drez is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 13-03-2004 @ 17:31:
ik wil nie veel zeggen hoor, maar in nederland zijn de mensen gemiddeld het langst van heel de wereld. Als je met 1,70 in de rest van de wereld loopt dan val je echt niet op hoor. Eerder die vrouwlijke dikke koeien van 185!

gr
hoezo dik?
Oud 16-03-2004, 20:08
korfballer
korfballer is offline
ik vind dat de jongen groter moet zijn dat het meisje. Gewoon het staat zo gek als een meisje groter is, dat is mijn mening
Oud 16-03-2004, 20:16
sail fan
sail fan is offline
liever kleiner
Oud 16-03-2004, 20:36
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 13-03-2004 @ 20:00:
ik ben ook 1.68m en m'n (helaas *snik*) ex-vriend 1.95m en da's nooit een probleem voor zowel mij als hem geweest...wat vind je er erg aan?
Sluit ik mij aan. Ben 1.87 en mijn vriendin 1.65. Is wel leuk als zij mij een zoentje wil geven en zij daarvoor moet springen als ik effe geen zin daarin heb.
Je kunt elkaar wel mooi aanvullen (bijvoorbeeld dat ik iets van de bovenste plank met gemak uit een keukenkastje kan halen).

Maar misschien staat het op straat wel een beetje ongewoon als je zo naast elkaar loopt..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:41
OceanEye
OceanEye is offline
Ikzelf ben vijftien (meisje) en 1.80 meter...best wel groot heb ik het idee. iedereen waar ik mee omga is ouder, maar kleiner en toch best wel vervelend want als ik dan met een jongen ofzo ben zijn we of even groot of ben ik groter... ook heb ik een vriend (gewoon een hele goede vriend) die 1.60 is...staat best wel raar als wel door school lopen samen of naar de bios gaan...
Oud 16-03-2004, 20:57
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
OceanEye schreef op 16-03-2004 @ 21:41:
Ikzelf ben vijftien (meisje) en 1.80 meter...best wel groot heb ik het idee. iedereen waar ik mee omga is ouder, maar kleiner en toch best wel vervelend want als ik dan met een jongen ofzo ben zijn we of even groot of ben ik groter... ook heb ik een vriend (gewoon een hele goede vriend) die 1.60 is...staat best wel raar als wel door school lopen samen of naar de bios gaan...
Ach appearances. Het gaat erom dat je het samen leuk hebt (toch?).
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:03
OceanEye
OceanEye is offline
helemaal waar!!!
Oud 16-03-2004, 21:15
Cinamon
Cinamon is offline
Hmm, ik vind het toch nog steeds zéér fijn als een jongen groter is dan ikzelf. Ik ben zelf al 182 cm dus dat is behoorlijk lang.
En ik heb dan ook best moeite met leuke jongens 'vinden' die dan ook nog eens net zo groot zijn als ik. Want dat is echt een vereiste. Ik kán gewoon niks beginnen met iemand die kleiner is dan mezelf. Hoe leuk ik hem dan ook vind.

Zeer raar, toch waar.

Dus hij moet minimaal net zo groot zijn als ik, het liefst groter.
Oud 17-03-2004, 14:44
Verwijderd
Een kennis van me is trouwens ongeveer 1.97, zijn vriendin is ongeveer 1.60. Staat erg leuk bij elkaar (ook nog omdat hij zo'n 100 kilo weegt en zij eerder 50)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 23:26
Verwijderd
mijn vriendje en ik schelen 19 cm - ik ben 1.69 en hij 1.88 - ik vind het mooi zo! eerst was ik wel eens bang dat ik op een krukje zou moeten gaan staan om hem te zoenen, maar tis precies goed
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 11:28
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 21:36:
Sluit ik mij aan. Ben 1.87 en mijn vriendin 1.65. Is wel leuk als zij mij een zoentje wil geven en zij daarvoor moet springen als ik effe geen zin daarin heb.
Je kunt elkaar wel mooi aanvullen (bijvoorbeeld dat ik iets van de bovenste plank met gemak uit een keukenkastje kan halen).

Maar misschien staat het op straat wel een beetje ongewoon als je zo naast elkaar loopt..
Ben ik het inderdaad helemaal mee eens. Ik vind t trouwens niet raar staan hoor, als ik op straat een stel zie lopen met zo'n lengteverschil...het valt minder op dan bijvoorbeeld een groot leeftijdsverschil.
Reageren

Regels voor berichten