Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je bent natuurlijk mooi om je lengte ![]()
|
Mijn vriend is zo'n 15 cm langer dan ik. Ik zou altijd gaan voor een langere man, een even grote man zou ik nog wel gedogen, maar dan moet het niet zo'n compact opdondertje zijn, hij moet dan wel lange ledematen hebben en iig tenger zijn, geen balletje. ( de goede verhoudingen)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kunt elkaar wel mooi aanvullen (bijvoorbeeld dat ik iets van de bovenste plank met gemak uit een keukenkastje kan halen). Maar misschien staat het op straat wel een beetje ongewoon als je zo naast elkaar loopt.. |
![]() |
|
Ikzelf ben vijftien (meisje) en 1.80 meter...best wel groot heb ik het idee. iedereen waar ik mee omga is ouder, maar kleiner en toch best wel vervelend want als ik dan met een jongen ofzo ben zijn we of even groot of ben ik groter...
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm, ik vind het toch nog steeds zéér fijn als een jongen groter is dan ikzelf. Ik ben zelf al 182 cm dus dat is behoorlijk lang.
En ik heb dan ook best moeite met leuke jongens 'vinden' die dan ook nog eens net zo groot zijn als ik. Want dat is echt een vereiste. Ik kán gewoon niks beginnen met iemand die kleiner is dan mezelf. Hoe leuk ik hem dan ook vind. Zeer raar, toch waar. Dus hij moet minimaal net zo groot zijn als ik, het liefst groter.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Liefde & Relatie |
afgewezen door mijn lengte... brwtje | 24 | 28-02-2011 06:51 | |
Seksualiteit |
Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex? meisje833 | 78 | 31-03-2005 10:24 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Seksualiteit |
welk standje in de douche?? Wendy Lynn | 48 | 31-03-2002 23:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |