Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2010, 21:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Is duur, klinkt enorm, is lastig te krijgen en lelijk (alsof je vanaf cup D geen mooie bh's meer wilt) dus ik hou het lekker op 80C
Ben ik het niet mee eens.
Ik droeg meestal een 75C maar ben de laatste jaren overgestapt naar 70D. Daar schrok ik wel van omdat ik D wel groot vind klinken terwijl ik niet echt dacht dat te hebben.
Paar maanden terug BH's gekocht en de verkoopster zei dus dat ik beter de BH die ik wilde in een 75E kon kopen. Het was gewoon een BH die erg klein viel.

Lastig te krijgen valt ook wel mee volgens mij. En deze BH was gewoon normaal, hij was er ook in cup A, B, C en D. (Hunkemoller)

Mijn moeder heeft laatst ook een BH gekocht wat een D was en zij is echt geen D. Sommige BH's vallen gewoon erg klein.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2010, 10:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@fizzle-fluffy: Ik kan me niet voorstellen hoe borsten iemand er kort en dik uit kunnen laten zien.
:
het is echt een onderbreking van de lijn van je torso zegmaar, een rechte lijn lijkt langer dan een gebogen lijn. En dan niet zo'n zacht golvende lijn zoals bij kleine borsten maar zo'n bultige. zo van *lijn lijn BONK! lijn lijn*.
Citaat:
Geniet maar goed van hoe je je kleding vorm kan geven met je borsten, veel vrouwen met kleinere borsten balen ervan dat hen het niet lukt.
Het enige dat mijn borsten aan invloed uitoefenen op mijn kleding is dat ze ervoor zorgen dat ik zelden kleding goed pas, omdat kleding wordt gemaakt voor mensen met een B-cup. Lijntjes die elegant onder je borsten vallen, zitten boven mijn tepels. Knoopjes kunnen niet dicht bij mijn borsten of kleding valt na mijn borsten recht naar beneden zodat ik geen taille lijk te hebben. Niks mooi vormgeven. Alleen zien die borsten zelf er wel okee uit als ik kleding aanheb (in tegenstelling tot wanneer ik naakt ben dus).
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 10:14
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Het enige dat mijn borsten aan invloed uitoefenen op mijn kleding is dat ze ervoor zorgen dat ik zelden kleding goed pas, omdat kleding wordt gemaakt voor mensen met een B-cup. Lijntjes die elegant onder je borsten vallen, zitten boven mijn tepels. Knoopjes kunnen niet dicht bij mijn borsten of kleding valt na mijn borsten recht naar beneden zodat ik geen taille lijk te hebben. Niks mooi vormgeven. Alleen zien die borsten zelf er wel okee uit als ik kleding aanheb (in tegenstelling tot wanneer ik naakt ben dus).
Wat rot Fizzle! Misschien kun je iemand zoeken die kleding voor je kan aanpassen. Dat je kleding koopt die bij je borsten mooi zit en dat diegene de rest van het kledingstuk mooi passend maken bij de rest van je lichaam.
Mijn moeder haalt andersom bijvoorbeeld vaak de onnodige ruimte in mijn kleding weg die mijn miniborsten niet kunnen opvullen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 10:22
Verwijderd
Ik heb een 70A cup en dat heb ik altijd al gehad, behalve toen ik kind was natuurlijk want toen had ik niets. Tja, niets mis mee. Toen ik 13-16 was heb ik het wel een tijdje vervelend gevonden maarja, op die leeftijd vind je altijd wel iets om onzeker over te zijn. En het feit dat mijn exvriendje van toen ik 16 was zei 'ik vind het niet zo erg dat ze klein zijn', daarmee implicerend dat het eigenlijk logischer zou zijn om het wél erg te vinden, hielp ook niet echt . Maargoed, mijn vriend vindt alle borsten mooi zo lang de tepels niet te groot zijn en ze niet te veel hangen, dus bij hem ben ik in het voordeel met kleine .
Maargoed, ook zonder mening van m'n vriend vind ik het zelf prima, ze passen bij me . Ik heb laatst voor het eerst een bh met wat vulling gekocht omdat ik een nieuw jurkje niet niet lekker opvulde, en als ik die draag vind ik het er telkens maar raar uitzien als ik in de spiegel kijk, omdat ik zo groot niet gewend ben op mezelf!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 14:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat rot Fizzle! Misschien kun je iemand zoeken die kleding voor je kan aanpassen. Dat je kleding koopt die bij je borsten mooi zit en dat diegene de rest van het kledingstuk mooi passend maken bij de rest van je lichaam.
Mijn moeder haalt andersom bijvoorbeeld vaak de onnodige ruimte in mijn kleding weg die mijn miniborsten niet kunnen opvullen.
Ik kan zelf best goed naaien, dus dit is inderdaad wel een idee eigenlijk! Maar misschien moet ik maar wat goede tailleriemen gaan toepassen op mijn kleding.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 14:31
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Ik kan zelf best goed naaien, dus dit is inderdaad wel een idee eigenlijk! Maar misschien moet ik maar wat goede tailleriemen gaan toepassen op mijn kleding.
ja joh, niet ergeren aan wat er niet past, maar je concentreren op de mogelijkheden!
riemen kunnen inderdaad vast ook al een hoop doen, al moet je wel goed oppassen dat ze de nadruk leggen op je sterke kanten
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 14:33
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Ben ik het niet mee eens.
Ik droeg meestal een 75C maar ben de laatste jaren overgestapt naar 70D. Daar schrok ik wel van omdat ik D wel groot vind klinken terwijl ik niet echt dacht dat te hebben.
Paar maanden terug BH's gekocht en de verkoopster zei dus dat ik beter de BH die ik wilde in een 75E kon kopen. Het was gewoon een BH die erg klein viel.

Lastig te krijgen valt ook wel mee volgens mij. En deze BH was gewoon normaal, hij was er ook in cup A, B, C en D. (Hunkemoller)

Mijn moeder heeft laatst ook een BH gekocht wat een D was en zij is echt geen D. Sommige BH's vallen gewoon erg klein.
D klinkt inderdaad nog best groot, ik denk dat mensen er nog niet aan gewend zijn dat dit tegenwoordig de gemiddelde cup-maat is. D is het meest normale wat je kunt hebben, dus niks om van te schrikken eigenlijk
Al vallen sommige bh's natuurlijk wel anders dan andere.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 19:26
*flawless*
*flawless* is offline
Citaat:
Ja, ik las, volgens mij in een boek van Liesbeth Woertman (Moeders mooiste, de schone schijn van het uiterlijk), zo ongeveer DE nederlandse expert op lichaamsbeelden, dat meisjes die al vroeg borsten hebben eerder als volwassen worden behandeld. Ze merken ook dat ze als seksueel aantrekkelijk worden gezien. Ze worden gewoon net iets anders benaderd dan meisjes die (nog) geen borsten hebben.
Ikzelf heb altijd al grote borsten gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Op dit moment heb ik cup E en ben ik redelijk tevreden met mezelf, maar als ik kon kiezen had ik toch liever een B/C cupje gehad.
Er werd in de brugklas bijvoorbeeld over me geroddeld dat ik liep te pronken met mijn tieten, of dat ik mijn bh soms opvulde, terwijl alles wat ik deed was ze wanhopig proberen te verstoppen in ruime kleding.
In het begin van de puberteit heb ik het dus zeker niet als positief ervaren Kreeg er ook geen aandacht van jongens door oid.

Maar nu is de rest van mijn leeftijdsgenoten ook verder ontwikkeld en ben ik niet ontevreden

*edit: ik heb trouwens niet verder gelezen dan de eerste pagina, dus het spijt mij zeer als ik nu een discussie ruw onderbreek
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 09:32
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Ikzelf heb altijd al grote borsten gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Op dit moment heb ik cup E en ben ik redelijk tevreden met mezelf, maar als ik kon kiezen had ik toch liever een B/C cupje gehad.
Er werd in de brugklas bijvoorbeeld over me geroddeld dat ik liep te pronken met mijn tieten, of dat ik mijn bh soms opvulde, terwijl alles wat ik deed was ze wanhopig proberen te verstoppen in ruime kleding.
In het begin van de puberteit heb ik het dus zeker niet als positief ervaren Kreeg er ook geen aandacht van jongens door oid.

Maar nu is de rest van mijn leeftijdsgenoten ook verder ontwikkeld en ben ik niet ontevreden

*edit: ik heb trouwens niet verder gelezen dan de eerste pagina, dus het spijt mij zeer als ik nu een discussie ruw onderbreek
Haha joh, ik ben juist blij dat je reageert, alle reacties zijn zeer welkom
Wat Liesbeth Woertman heeft onderzocht zal natuurlijk niet op iedereen van toepassing zijn, iedereen is anders. Maar voor bijna iedereen is het lastig om anders te zijn dan de meeste leeftijdsgenoten tijdens zijn of haar puberteit.
Top dat je tevreden bent nu! Het zou maar suf zijn hoor, als iedereen er hetzelfde uit zou zien
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 10:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ikzelf heb altijd al grote borsten gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Op dit moment heb ik cup E en ben ik redelijk tevreden met mezelf, maar als ik kon kiezen had ik toch liever een B/C cupje gehad.
Er werd in de brugklas bijvoorbeeld over me geroddeld dat ik liep te pronken met mijn tieten, of dat ik mijn bh soms opvulde, terwijl alles wat ik deed was ze wanhopig proberen te verstoppen in ruime kleding.
In het begin van de puberteit heb ik het dus zeker niet als positief ervaren Kreeg er ook geen aandacht van jongens door oid.

Maar nu is de rest van mijn leeftijdsgenoten ook verder ontwikkeld en ben ik niet ontevreden

*edit: ik heb trouwens niet verder gelezen dan de eerste pagina, dus het spijt mij zeer als ik nu een discussie ruw onderbreek
Misschien zie je over het hoofd dat al dan niet jaloerse of pesterige opmerkingen ook een vorm zijn van aandacht en je dus de uitslag van het onderzoek juist beaamt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 11:34
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Misschien zie je over het hoofd dat al dan niet jaloerse of pesterige opmerkingen ook een vorm zijn van aandacht en je dus de uitslag van het onderzoek juist beaamt.
helder fizzle
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 14:26
Verwijderd
Ik ben heel ontevreden met mijn borsten. Met kleding aan is het nog wel oke, maar zonder wil ik ze het liefst gelijk weer bedekken. Ik vind ze veel te groot, en zou een moord doen voor een b-cupje. Ook alle mannen die eerst naar je borsten kijken, en dan pas naar je gezicht...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 16:06
*flawless*
*flawless* is offline
Citaat:
Misschien zie je over het hoofd dat al dan niet jaloerse of pesterige opmerkingen ook een vorm zijn van aandacht en je dus de uitslag van het onderzoek juist beaamt.
Goshie, nog niet op die manier bekeken.
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 09:33
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Ik ben heel ontevreden met mijn borsten. Met kleding aan is het nog wel oke, maar zonder wil ik ze het liefst gelijk weer bedekken. Ik vind ze veel te groot, en zou een moord doen voor een b-cupje. Ook alle mannen die eerst naar je borsten kijken, en dan pas naar je gezicht...
Schijnbaar zijn mannen zo geprogrammeerd dat ze sowieso eerst de borsten van een vrouw zien en dan naar de rest kijken. Ook bij kleintjes Kunnen ze niks aan doen. Dus daar zou je je niet druk over hoeven maken. Al lijkt het mij ook vervelend als ze dat heel opvallend doen, hun blik daar langer laten hangen en zo. Maar probeer je te troosten met het idee dat dat aan hen ligt en niet aan jou
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 13:53
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Nee Superanoniem, waarom denk je dat?
Weet niet... Maar dat licht aan mij hoowr!
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Lichaam & Gezondheid Wat is de ideale cup maat?
xAnoniem
67 26-04-2010 20:44
Liefde & Relatie De versiertoer
Armoed
81 06-11-2007 12:25
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 15:10
Liefde & Relatie vriend chatte met andere meisjes
FC
53 12-02-2004 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.