Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt al iets als maatschappijleer, maar bij ons was dat echt prut. politieke lijkt me dan beter ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind een vak waarin je bepaalde zaken als boekhouden en belastingzaken leert wel handig, of hoe het zit met hypotheken enzo. iig allemaal praktische dingen waar je later direct wat aan hebt. Ik betrap me er nu veel te vaak op dat ik nog dingen moet vragen aan m'n ouders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maatschappijleer hoe ik het kreeg behandelde politiek niet. en al die onderwerpen die jij noemt ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jeuzes, LO was echt het kutste vak ooit. Als ik nooit gym of LO had gehad was ik van m'n 4e tot m'n 18e mss wel vrolijk geweest.
Vanaf de 4e werd LO wel interessanter, want toen mochten we kiezen uit een lijst met allerlei sporten. Dus toen heb ik oa golf, schaatsen en paardrijden gekozen. Die laatste was een fout.
|
Verwijderd
|
Hm wij kregen wel politiek bij maatschappijleer, maar onze leraar was actief binnen de plaatselijke VVD ;x Voor dat vak moesten we trouwens een keer een nieuw product op de markt brengen. Ik bakte koekjes en vouwde er een lelijk doosje voor, mijn teamgenoot deelde ze rond op hilarische wijze en we kregen een 9
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Makkelijker en mooier is subjectief.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|