Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"vroeger, jong, dat weet ik nog heel goed, ik was nog piep en jong met twee vlechten in mijn haar en ik was in Venetië. En daar vroegen ze op het plein voor de grote Dom DERTIG EURO voor een ijsje!" "maar oma, dat is toch heel goedkoop? Bij de snoepwinkel koop ik daar een rolletje kauwgom voor!" "maar toen was dat een half maandsalaris voor oma!" "was u zo arm dan, oma?" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitgegeven: 5 maart 2010 20:10
Laatst gewijzigd: 5 maart 2010 20:10 AMSTERDAM - BNR-presentator Prem Radhakishun overweegt serieus om zich kandidaat te stellen voor het lijsttrekkerschap van de SP. Dat maakte hij vanmiddag in het BNR-programma The Friday Move bekend. Jammer dat hij het niet is geworden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitgegeven: 5 maart 2010 11:55
Laatst gewijzigd: 5 maart 2010 18:33 DEN HAAG - Emile Roemer is officieel gekozen tot de nieuwe fractievoorzitter van de SP in de Tweede Kamer. Daar kondigde Roemer gelijk aan dat hij zich kandidaat stelt als lijsttrekker voor de landelijke verkiezingen op 9 juni. Ben ik nu gek? |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...___.html?p=1,1
o die reacties ![]() morgen is er een bericht over een jochie waarvan de achterschoonburen van zijn turkse opa zijn hand niet uitstak bij het rechtdoor fietsen, en is het weer een groot wildersfeest daar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw, ik ben ervandoor! |
![]() |
||
Verwijderd
|