Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik had misschien toch liever dit spel even gekeken en het volgende pas meegedaan, maaaarjaa. Het volgende spel zal ik in ieder geval niet belabberder kunnen spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We mogen hier niet inhoudelijk over het wws praten dus ik reageer er verder niet meer op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh ik heb ook nog een vraagje aan dokter Sarah: Ik heb de laatste tijd af en toe last van m'n onderrug. Daarmee ben ik naar de fysio gegaan die tot de conclusie kwam dat het niet gekraakt hoefde te worden maar dat de spier een beetje verstijfd was. Oefeningen meegekregen, braaf gedaan, spier niet meer stijf. Maar ik heb nog steeds af en toe pijn. En gisteren ging ik sporten en we moesten een oefening doen op een matje: Op onze buik liggen. Onze romp en armen een stukje omhoog duwen en tegelijkertijd onze benen omhoog duwen. En dat deed weer pijn. Is dat normaal of moet ik nu terug?
![]()
||
Citaat:
![]() Nee hoor. Dat zet ik pas in als het écht nodig is. ![]() Bluh. Ik moet douchen, opruimen, boodschappen doen en afwassen. En ik heb nergens zin in. Ben ook niet naar college geweest vandaag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar sowieso heb ik het niet zo op accenten en dialecten. Doe mah màr guwoohn âbeejen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|