Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2010, 01:10
Verwijderd
aww

blij als een knaapje
Advertentie
Oud 20-03-2010, 01:12
Verwijderd
Ja, dat bedoel ik Hij is echt net een jochie dat het ding net voor kerstmis heeft gekregen en nu voor de eerste keer for realz kan spelen dat hij een jedi is en iedereen kijkt van 'wtf gast je bent de president hoor'.
Oud 20-03-2010, 01:13
Verwijderd
Ik hoop dat hij er geluidjes bij maakte. "Wooshhh, wooosshhh." Etc.
Oud 20-03-2010, 01:15
Verwijderd
Oud 20-03-2010, 01:19
Verwijderd

de hoeveelheid foto's doet vermoeden dat hij minstens vijf minuten heeft gespeeld
Oud 20-03-2010, 01:22
Verwijderd
Die blik van die rechterman <3
Oud 20-03-2010, 01:24
Verwijderd
hij wordt wel even mooi door de president geprikt huhu hihi
Oud 20-03-2010, 01:24
Verwijderd
Hm, je ziet wel een videocamera op de foto's, maar youtube heeft geen beeldmateriaal. Jammer.
Oud 20-03-2010, 01:25
Verwijderd
Citaat:
hij wordt wel even mooi door de president geprikt huhu hihi
Het is een soort mengsel van 'hoe moet ik hier in godsnaam op reageren', 'shit wat gaaf' en 'ja gast hallo natuurlijk win jij, jij hebt de fokking lightsaber'.
Oud 20-03-2010, 01:28
Verwijderd
alledrie gepaste reacties overigens
Oud 20-03-2010, 01:29
Verwijderd
ik denk dat obama een toffe peer is. als persoon bedoel ik.
Oud 20-03-2010, 01:31
Verwijderd

hij houdt ook van sneeuwballen gooien
Oud 20-03-2010, 01:45
Verwijderd
En van pompoenen en Halloween!

Het lijkt mij ook een toffe man.
Oud 20-03-2010, 02:16
Uice
Uice is offline
Obama is high on power.

Oud 20-03-2010, 09:10
Verwijderd
Ik heb vannacht besloten dat ik misschien toch wil promoveren als het onderwerp me aanstaat.
Oud 20-03-2010, 09:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Obama is high on power.

[filmpje]
Ja, deze is echt geweldig

En wtf @ sneeuwbal gooien naar de kat!
Oud 20-03-2010, 10:17
Verwijderd
gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedemorgen
Oud 20-03-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Bah, wil ik vandaag mijn fiets pakken na school, staan er 2 van die Fatima's me uit te lachen en te irriteren. Dus ik nog vragen wat ze van me moesten, maar dan komt er geen antwoord. Toen ging ik even ijs halen bij de super en daarna terug (want je mag geen tassen meenemen en ik had een hele rugzak vol met boeken). Beginnen ze weer te kutten en dom te lachen enzo. En dat voelt zich dan geweldig. Beetje V6 mensen pesten, ga oprotten ofzo.

God, ik weet alweer precies waarom ik rechts ben. Kaa uu tee buitenlanders waren dat toch.

Ze is wel helemaal los sinds ze geen fb meer is!
Oud 20-03-2010, 10:30
Verwijderd
dat soort mensen doet dan vwo en pretendeert daarmee ook nog eens beter te zijn dan anderen :')
Oud 20-03-2010, 10:30
Verwijderd
zeg mensen zo merk ik niet meer dat ik vakantie heb

Citaat:
fizzle-fluffy schreef:
Je ruggegraat heeft toch altijd een s-vorm? Of zie ik dat verkeerd?
Ja een S-vorm naar voren. Maar bij scoliose ook een S-vorm naar opzij.

Citaat:
Katje schreef:
Oh dokter Sarah, wat zou je adviseren aan, laten we zeggen, iemand die al een week pijnlijke knieen heeft door het hardlopen.
laten onderzoeken

Citaat:
N00dles schreef:
Seksen.
Ja we wouden iets buitenshuis en zo warm was het nou ook weer niet

Citaat:
grl schreef:
Oh ik heb ook nog een vraagje aan dokter Sarah: Ik heb de laatste tijd af en toe last van m'n onderrug. Daarmee ben ik naar de fysio gegaan die tot de conclusie kwam dat het niet gekraakt hoefde te worden maar dat de spier een beetje verstijfd was. Oefeningen meegekregen, braaf gedaan, spier niet meer stijf. Maar ik heb nog steeds af en toe pijn. En gisteren ging ik sporten en we moesten een oefening doen op een matje: Op onze buik liggen. Onze romp en armen een stukje omhoog duwen en tegelijkertijd onze benen omhoog duwen. En dat deed weer pijn. Is dat normaal of moet ik nu terug?
Hmm daarbij gebruik je je rugspieren dus ik kan me voorstellen dat dat wel pijn kan doen, zeker als dat toch al een zwakke plek is. Het is wel handig de oefening van de fysio af en toe te blijven doen om te voorkomen dat het terugkomt
Oud 20-03-2010, 10:41
Verwijderd
Ik zou persoonlijk "niet meer hardlopen" adviseren.
Oud 20-03-2010, 10:43
Verwijderd
ik heb al acht dagen niet meer hardgelopen
Oud 20-03-2010, 10:44
Verwijderd
en goedemorgen!
Verwijderd
ja ok ook voorlopig niet hardlopen. Maar dan alsnog laten onderzoeken, want misschien komt het door iets waar wat aan te doen valt.
Verwijderd
mijn vriend is echt een egoist en hij laat me helemaal alleen boodschappen doen terwijl ik allemaal zware dingen voor hem moet meenemen, en terwijl ik vanavond zulk lekker eten in de planning heb. en daar krijg je dan helemaal niks voor terug
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 20-03-2010, 10:45
Verwijderd
ik stel me aan hoor, ik probeer hem over te halen alsnog.
Oud 20-03-2010, 10:46
Verwijderd
ik had eigenlijk gehoopt dat het vanzelf overgaat. en ik ben een beetje bang dat de huisarts me naar de fysio stuurt bijvoorbeeld en dat soort geintjes worden vast niet vergoed
Verwijderd
Citaat:
mijn vriend is echt een egoist en hij laat me helemaal alleen boodschappen doen terwijl ik allemaal zware dingen voor hem moet meenemen, en terwijl ik vanavond zulk lekker eten in de planning heb. en daar krijg je dan helemaal niks voor terug
Jeetje ik ben wel heel gevoelig voor deze groepsdruk want ik wil natuurlijk niet dat DK'ers denken dat ik een egoïst ben!
Verwijderd
maar hij is natuurlijk zo consequent als de tering zoals altijd
Verwijderd
Citaat:
ik had eigenlijk gehoopt dat het vanzelf overgaat. en ik ben een beetje bang dat de huisarts me naar de fysio stuurt bijvoorbeeld en dat soort geintjes worden vast niet vergoed
Je moet gewoon in je been zagen, dat wordt wel vergoed.
Verwijderd
Citaat:
Jeetje ik ben wel heel gevoelig voor deze groepsdruk want ik wil natuurlijk niet dat DK'ers denken dat ik een egoïst ben!
Nou buiten dit hele boodschappen verhaal kan ik ze melden dat je dat wel bent! Maar ik ook dus daarom matchen wij zo goed!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar 't is toch niet lief
Oud 20-03-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
maar hij is natuurlijk zo consequent als de tering zoals altijd
De tering is niet zo consequent hoor... soms ga je er dood aan, soms niet.
Verwijderd
Citaat:
Je moet gewoon in je been zagen, dat wordt wel vergoed.
Verwijderd
Citaat:
De tering is niet zo consequent hoor... soms ga je er dood aan, soms niet.
toen ik het opschreef wist ik al dat je dit ging zeggen
Verwijderd
Citaat:
Maar 't is toch niet lief
Jawel, want zo leert ze ook op eigen benen te staan.
Oud 20-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Jawel, want zo leert ze ook op eigen benen te staan.
please hoor gozer
Oud 20-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
7 x fysio per jaar wordt vergoed geloof ik!
Oud 20-03-2010, 10:49
Verwijderd
ik moet zo ook boodschappen doen.
Oud 20-03-2010, 10:50
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben een oefening aan het doen in tellen. En ik kan heel goed tellen Ik moet allemaal kindertaaluitingen analyseren op verkleiningen.. en dan alle verschillende soorten (-je, -tje, -etje, etc) en dan enkelvoud en meervoud.. en dan ook nog of ze wel of niet de juiste vorm heeft gebruikt. Woah. Echt moeilijk man.. -_-
Oud 20-03-2010, 10:50
Verwijderd
Theodoor stond te twijfelen bij het boodschappenlijstje en zei dat hij niet wist of hij vleesbeleg wilde of dat het te duur zou zijn, en toen zei ik dat het overdreven was om je druk te maken om zo'n klein beetje geld, en toen schreef hij op:
ham
boterhamworst
chorizo
en dat vond ik een rare alles-of-niets handeling.
Oud 20-03-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
7 x fysio per jaar wordt vergoed geloof ik!
Fysiotherapie vanaf 18 jr: geen vergoeding
Fysio chronisch vanaf 18 jr: 100%; vanaf 10de behandeling

meh
Oud 20-03-2010, 10:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En Theodoor stond te twijfelen bij het boodschappenlijstje en zei dat hij niet wist of hij vleesbeleg wilde of dat het te duur zou zijn, en toen zei ik dat het overdreven was om je druk te maken om zo'n klein beetje geld, en toen schreef hij op:
ham
boterhamworst
chorizo
Idd, beetje vaag
Oud 20-03-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Fysiotherapie vanaf 18 jr: geen vergoeding
Fysio chronisch vanaf 18 jr: 100%; vanaf 10de behandeling

meh
oh wat stom, vanaf de 10e, waarom niet tot de 10e
Oud 20-03-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Theodoor stond te twijfelen bij het boodschappenlijstje en zei dat hij niet wist of hij vleesbeleg wilde of dat het te duur zou zijn, en toen zei ik dat het overdreven was om je druk te maken om zo'n klein beetje geld, en toen schreef hij op:
ham
boterhamworst
chorizo
kaviaar
truffeltjespasta
gemalen geitenhoornvlies
Oud 20-03-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
oh wat stom, vanaf de 10e, waarom niet tot de 10e
Tja, stomme stommerds. Dan moet je dus aanvullend verzekerd zijn.
Oud 20-03-2010, 10:55
Verwijderd
Hoe wordt kaviaar eigenlijk verkregen? Het zijn eitjes, dus in theorie zou je die als vegetarier best kunnen willen eten. Maar als de vis als een vaatdoekje wordt uitgewrongen om de kaviaar er uit te halen is het weer een ander verhaal.
Oud 20-03-2010, 10:59
Verwijderd
Ik denk dat de eitjes gewoon gelegd worden en niet bevrucht zijn. Maar volgens mij is het probleem meer dat de steur een bedreigde diersoort is en het dus niet zo logisch is om hem zijn voortplantingsmogelijkheden te ontnemen.
Oud 20-03-2010, 11:03
Verwijderd
Commercial caviar production normally involves stunning the fish (usually by clubbing its head) and extracting the ovaries.

Nowadays most commercial fish farmers extract the caviar from the sturgeon surgically (compare caesarean section) and then stitch up the wound to keep the sturgeon alive, allowing the females to continue producing more roe during their lives.

Nevertheless, other farmers are going even further, using a process called "stripping", which extracts the caviar out of the fish without surgical intervention. [15] This is the most humane approach towards fish that is presently available, but not all farmers can do it due to the lack of knowledge in this field [16]
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten